15 Ιούνη σήμερα και φτάνουμε στο τέλος μιας όμορφης και δημιουργικής σχολικής χρονιάς. Τα παιδιά επισκέπτονται για τελευταία ημέρα το νηπιαγωγείο, παίρνουν τα αναμνηστικά τους και με αποχαιρετούν
Εύχομαι ολόψυχα
Κ Α Λ Ο Κ Α Λ Ο Κ Α Ι Ρ Ι
Κ Α Λ Η Π Ρ Ο Ο Δ Ο
σε αυτά που τον επόμενο Σεπτέμβρη θα βρεθούν στα θρανία του Δημοτικού.
Ένα μεγάλο ευχαριστώ και στους φετινούς γονείς για τη συνεργασία που αναπτύξαμε.



