15 Ιούνη σήμερα και φτάνουμε στο τέλος μιας όμορφης και δημιουργικής σχολικής χρονιάς. Τα παιδιά επισκέπτονται για τελευταία ημέρα το νηπιαγωγείο, παίρνουν τα αναμνηστικά τους και με αποχαιρετούν
Εύχομαι ολόψυχα
Κ Α Λ Ο Κ Α Λ Ο Κ Α Ι Ρ Ι
Κ Α Λ Η Π Ρ Ο Ο Δ Ο
σε αυτά που τον επόμενο Σεπτέμβρη θα βρεθούν στα θρανία του Δημοτικού.
Ένα μεγάλο ευχαριστώ και στους φετινούς γονείς για τη συνεργασία που αναπτύξαμε.
Μαθητές, μαθήτριες και εκπαιδευτικοί του Νηπιαγωγείου και του Δημοτικού Σχολείου Αραχναίου παρουσιάσαμε τη θεατρική παράσταση με τίτλο «Τα παράπονα της θάλασσας», ένα αυτοσχέδιο θεατρικό έργο που το περιεχόμενο του εντάσσεται στη θεματολογία:
- Του Εργαστηρίου Δεξιοτήτων με τίτλο «1,2,3…..Ανακύκλωσε!» για τη Θεματική Ενότητα ΦΡΟΝΤΙΖΩ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ, Υποθεματική ΚΛΙΜΑΤΙΚΗ ΑΛΛΑΓΗ – ΦΥΣΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΕΣ, ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ
- Των Δράσεων ενίσχυσης της Ενεργού Πολιτειότητας, Τίτλος δράσης: «Ζωή χωρίς Σκουπίδια: Μείωση, επαναχρησιμοποίηση, ανακύκλωση»
- Του Εκπαιδευτικού Προγράμματος Σχολικών Δραστηριοτήτων Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης που υλοποιήσαμε, με τίτλο: “Τον πλανήτη μου αγαπώ και την ανακύκλωση υιοθετώ”





Ευχαριστούμε όλους όσοι συμμετείχατε και προσφέρατε τα κεράσματα μετά το τέλος της γιορτής.
Την τρέχουσα σχολική χρονιά, αναλάβαμε και υλοποιήσαμε δύο Εκπαιδευτικά Προγράμματα Σχολικών Δραστηριοτήτων:
Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης με τίτλο
«Τον πλανήτη μου αγαπώ και την ανακύκλωση υιοθετώ»
Αγωγής Υγείας με τίτλο
«Ταπερίστας 2025-2026. Εκπαιδεύομαι να τρώω υγιεινά και να αθλούμαι καθημερινά»
Η Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος, η οποία γιορτάζεται κάθε χρόνο στις 5 Ιουνίου, καθιερώθηκε το 1974 και αποτελεί το πρωταρχικό όχημα του Οργανισμού Ηνωμένων Εθνών για την ενθάρρυνση της παγκόσμιας ευαισθητοποίησης και δράσης για την προστασία του πλανήτη μας. Κάθε έτος επικεντρώνεται σε ένα συγκεκριμένο, επίκαιρο θέμα —όπως η κλιματική αλλαγή, η πλαστική ρύπανση, η αποκατάσταση των εδαφών ή η προστασία της βιοποικιλότητας .
Στο νηπιαγωγείο μας τη φετινή σχολική χρονιά μέσα από το εργαστήριο δεξιοτήτων, το περιβαλλοντικό πρόγραμμα και τις δράσεις ενίσχυσης της Ενεργού Πολιτειότητας προσεγγίσαμε τις έννοιες της Μείωσης, επαναχρησιμοποίησης και ανακύκλωσης συσκευασιών.
Και φυσικά γιορτάσαμε ιδιαίτερα και αυτή την ημέρα. Αφηγηθήκαμε παραμύθια, είδαμε εκπαιδευτικά βίντεο, και προτείναμε λύσεις για τα περιβαλλοντικά προβλήματα που μας απασχολούν. Και τέλος κατασκευάσαμε γλάρους για να πετάξουν γύρω από τη γη και να υπενθυμίσουν σε όλη την ανθρωπότητα τη σημασία της αρμονικής συνύπαρξης με τη φύση και την ανάγκη να αλλάξουμε εμείς οι άνθρωποι τις κακές μας συνήθειες.
Σχέδιο Δράσης 2025-2026
Αναδιαμόρφωση, διαχείριση και ανάπτυξη του σχολικού
ιστολογίου
Κάθε δεύτερη Κυριακή του μήνα Μάιου γιορτάζουν όλες οι μητέρες του κόσμου. Έτσι και στο νηπιαγωγείο μας υλοποίσαμε διάφορες δραστηριότητες για να μπορέσουν οι μαθητές και οι μαθήτριές μας να προσεγγίσουν θεμελιώδεις συναισθηματικές και κοινωνικές αξίες που διαμορφώνουν τον χαρακτήρα τους, να κατανοήσουν τις ανθρώπινες σχέσεις, την ενσυναίσθηση και την προσφορά και να εκφραστούν δημιουργικά.
Από το Νοέμβριο του 2025 γίναμε μέλη στο Σχολικό Δίκτυο Δράσης «Ταπερίστας 2026»,Στο πλαίσιο αυτό συμμετείχαμε στις ακόλουθες προγραμματισμένες δράσεις του δικτύου:
- Εξ αποστάσεως επιμόρφωση εκπαιδευτικών, στις 27 Νοεμβρίου και στη 1 & 4 Δεκεμβρίου 2025.
- Επιμορφωτικά εργαστήρια για τους μαθητές την εβδομάδα από 19 έως 23 Ιανουαρίου 2026, «Αστεράτο τάπερ» και «Καρπούζι ή μήλο;»
- Επιμόρφωση γονέων στις 4 Φεβρουαρίου 2026,
- Εβδομάδα δεκατιανού στις 5 Μαρτίου 2026.
- Συντάκτες στο blog των «Ταπερίστας» όπου περιγράψαμε τον τρόπο που εφαρμόσαμε όλο το πρόγραμμα στο νηπιαγωγείο μας.
Η συμμετοχή μας αυτή εντάσσεται και
- Στο Εργαστήριο Δεξιοτήτων με τίτλο Προγράμματος: «Ο Ρούλης ο Τροφούλης και η περιπέτειά του στον κόσμο της υγιεινής διατροφής» που εντάσσεται στη Θεματική Ενότητα ΖΩ ΚΑΛΥΤΕΡΑ-ΕΥ ΖΗΝ, Υποθεματική ΥΓΕΙΑ: ΔΙΑΤΡΟΦΗ-ΑΥΤΟΜΕΡΙΜΝΑ, ΑΣΦΑΛΕΙΑ,
- Στις Δράσεις Ενίσχυσης της Ενεργού Πολιτειότητας «Αγαπώ τη ζωή, κάνω γυμναστική και υγιεινή διατροφή», που αναφέρεται στον 3ο στόχο βιώσιμης ανάπτυξης: Καλή Υγεία και Ευημερία στον 12ο Υπεύθυνη Κατανάλωση και Παραγωγή
Με την ολοκλήρωση του προγράμματος παραλάβαμε από το Κέντρο Εκπαίδευσης για το Περιβάλλον και την Αειφορία ΑΡΝΑΙΑΣ
Βεβαίωση εκπόνησης του Σχολικού Δικτύου Δράσης «Ταπερίστας 2026»
Έπαινο συμμετοχής για τους μαθητές/τριες
Έπαινο για το αξιοζήλευτο δεκατιανό
Βεβαίωση επιμόρφωσης της εκπαιδευτικού που εφάρμοσε τη δράση




















