Για τη συμμετοχή μας στη δράση “Διαβάζουμε Μαζί”, μάς έστειλαν μαζί με το δίπλωμα συμμετοχής και σελιδοδείκτες, για να συνεχίσουμε τα ταξίδια μας στον μαγικό κόσμο των βιβλίων!
Σε ευχαριστούμε πολύ ¨Κυψέλη”
Το Πάσχα είναι η μεγαλύτερη γιορτή του Χριστιανισμού που συμβολίζει το πέρασμα από τον θάνατο στη ζωή, εορτάζοντας την Ανάσταση του Ιησού Χριστού. Συνδυάζει βαθιά πνευματικά νοήματα και πλούσια λαϊκή παράδοση.
Η αφήγηση και ο σχολιασμός βιβλίων, η παρακολούθηση σχετικών εκπαιδευτικών βίντεο, η τήρηση παραδόσεων και εθίμων, η συμμετοχή σε εικαστικά εργαστήρια, παιχνίδια και κατασκευές, ήταν ο δικός μας τρόπος να προετοιμαστούμε να υποδεχτούμε τη μεγάλη αυτή γιορτή.
Εύχομαι το φως της Ανάστασης να φωτίζει τις ζωές όλων μας και να φέρει υγεία, αγάπη και ειρήνη.
Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα!
Το Νηπιαγωγείο μας συμμετέχει και φέτος στην Δράση φιλαναγνωσίας
«Διαβάζουμε Μαζί»
Δημιουργήσαμε το ΠΟΙΗΜΑ με τίτλο «2 Απρίλη σήμερα»
Το εικονογραφήσαμε
και το αναρτήσαμε στο συνεργατικό padlet
Υποστηριζόμενο από blogs.sch.gr & Θέμα βασισμένο στο Lovecraft από τον Anders Norén