Η Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος, η οποία γιορτάζεται κάθε χρόνο στις 5 Ιουνίου, καθιερώθηκε το 1974 και αποτελεί το πρωταρχικό όχημα του Οργανισμού Ηνωμένων Εθνών για την ενθάρρυνση της παγκόσμιας ευαισθητοποίησης και δράσης για την προστασία του πλανήτη μας. Κάθε έτος επικεντρώνεται σε ένα συγκεκριμένο, επίκαιρο θέμα —όπως η κλιματική αλλαγή, η πλαστική ρύπανση, η αποκατάσταση των εδαφών ή η προστασία της βιοποικιλότητας .
Στο νηπιαγωγείο μας τη φετινή σχολική χρονιά μέσα από το εργαστήριο δεξιοτήτων, το περιβαλλοντικό πρόγραμμα και τις δράσεις ενίσχυσης της Ενεργού Πολιτειότητας προσεγγίσαμε τις έννοιες της Μείωσης, επαναχρησιμοποίησης και ανακύκλωσης συσκευασιών.
Και φυσικά γιορτάσαμε ιδιαίτερα και αυτή την ημέρα. Αφηγηθήκαμε παραμύθια, είδαμε εκπαιδευτικά βίντεο, και προτείναμε λύσεις για τα περιβαλλοντικά προβλήματα που μας απασχολούν. Και τέλος κατασκευάσαμε γλάρους για να πετάξουν γύρω από τη γη και να υπενθυμίσουν σε όλη την ανθρωπότητα τη σημασία της αρμονικής συνύπαρξης με τη φύση και την ανάγκη να αλλάξουμε εμείς οι άνθρωποι τις κακές μας συνήθειες.
