Μήνας: Ιούνιος 2026
15 Ιούνη σήμερα και φτάνουμε στο τέλος μιας όμορφης και δημιουργικής σχολικής χρονιάς. Τα παιδιά επισκέπτονται για τελευταία ημέρα το νηπιαγωγείο, παίρνουν τα αναμνηστικά τους και με αποχαιρετούν
Εύχομαι ολόψυχα
Κ Α Λ Ο Κ Α Λ Ο Κ Α Ι Ρ Ι
Κ Α Λ Η Π Ρ Ο Ο Δ Ο
σε αυτά που τον επόμενο Σεπτέμβρη θα βρεθούν στα θρανία του Δημοτικού.
Ένα μεγάλο ευχαριστώ και στους φετινούς γονείς για τη συνεργασία που αναπτύξαμε.
Μαθητές, μαθήτριες και εκπαιδευτικοί του Νηπιαγωγείου και του Δημοτικού Σχολείου Αραχναίου παρουσιάσαμε τη θεατρική παράσταση με τίτλο «Τα παράπονα της θάλασσας», ένα αυτοσχέδιο θεατρικό έργο που το περιεχόμενο του εντάσσεται στη θεματολογία:
- Του Εργαστηρίου Δεξιοτήτων με τίτλο «1,2,3…..Ανακύκλωσε!» για τη Θεματική Ενότητα ΦΡΟΝΤΙΖΩ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ, Υποθεματική ΚΛΙΜΑΤΙΚΗ ΑΛΛΑΓΗ – ΦΥΣΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΕΣ, ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ
- Των Δράσεων ενίσχυσης της Ενεργού Πολιτειότητας, Τίτλος δράσης: «Ζωή χωρίς Σκουπίδια: Μείωση, επαναχρησιμοποίηση, ανακύκλωση»
- Του Εκπαιδευτικού Προγράμματος Σχολικών Δραστηριοτήτων Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης που υλοποιήσαμε, με τίτλο: “Τον πλανήτη μου αγαπώ και την ανακύκλωση υιοθετώ”





Ευχαριστούμε όλους όσοι συμμετείχατε και προσφέρατε τα κεράσματα μετά το τέλος της γιορτής.
Την τρέχουσα σχολική χρονιά, αναλάβαμε και υλοποιήσαμε δύο Εκπαιδευτικά Προγράμματα Σχολικών Δραστηριοτήτων:
Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης με τίτλο
«Τον πλανήτη μου αγαπώ και την ανακύκλωση υιοθετώ»
Αγωγής Υγείας με τίτλο
«Ταπερίστας 2025-2026. Εκπαιδεύομαι να τρώω υγιεινά και να αθλούμαι καθημερινά»
Η Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος, η οποία γιορτάζεται κάθε χρόνο στις 5 Ιουνίου, καθιερώθηκε το 1974 και αποτελεί το πρωταρχικό όχημα του Οργανισμού Ηνωμένων Εθνών για την ενθάρρυνση της παγκόσμιας ευαισθητοποίησης και δράσης για την προστασία του πλανήτη μας. Κάθε έτος επικεντρώνεται σε ένα συγκεκριμένο, επίκαιρο θέμα —όπως η κλιματική αλλαγή, η πλαστική ρύπανση, η αποκατάσταση των εδαφών ή η προστασία της βιοποικιλότητας .
Στο νηπιαγωγείο μας τη φετινή σχολική χρονιά μέσα από το εργαστήριο δεξιοτήτων, το περιβαλλοντικό πρόγραμμα και τις δράσεις ενίσχυσης της Ενεργού Πολιτειότητας προσεγγίσαμε τις έννοιες της Μείωσης, επαναχρησιμοποίησης και ανακύκλωσης συσκευασιών.
Και φυσικά γιορτάσαμε ιδιαίτερα και αυτή την ημέρα. Αφηγηθήκαμε παραμύθια, είδαμε εκπαιδευτικά βίντεο, και προτείναμε λύσεις για τα περιβαλλοντικά προβλήματα που μας απασχολούν. Και τέλος κατασκευάσαμε γλάρους για να πετάξουν γύρω από τη γη και να υπενθυμίσουν σε όλη την ανθρωπότητα τη σημασία της αρμονικής συνύπαρξης με τη φύση και την ανάγκη να αλλάξουμε εμείς οι άνθρωποι τις κακές μας συνήθειες.
Σχέδιο Δράσης 2025-2026
Αναδιαμόρφωση, διαχείριση και ανάπτυξη του σχολικού
ιστολογίου
















