Μαθητές, μαθήτριες και εκπαιδευτικοί του Νηπιαγωγείου και του Δημοτικού Σχολείου Αραχναίου παρουσιάσαμε τη θεατρική παράσταση με τίτλο «Τα παράπονα της θάλασσας», ένα αυτοσχέδιο θεατρικό έργο που το περιεχόμενο του εντάσσεται στη θεματολογία:
- Του Εργαστηρίου Δεξιοτήτων με τίτλο «1,2,3…..Ανακύκλωσε!» για τη Θεματική Ενότητα ΦΡΟΝΤΙΖΩ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ, Υποθεματική ΚΛΙΜΑΤΙΚΗ ΑΛΛΑΓΗ – ΦΥΣΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΕΣ, ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ
- Των Δράσεων ενίσχυσης της Ενεργού Πολιτειότητας, Τίτλος δράσης: «Ζωή χωρίς Σκουπίδια: Μείωση, επαναχρησιμοποίηση, ανακύκλωση»
- Του Εκπαιδευτικού Προγράμματος Σχολικών Δραστηριοτήτων Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης που υλοποιήσαμε, με τίτλο: “Τον πλανήτη μου αγαπώ και την ανακύκλωση υιοθετώ”





Ευχαριστούμε όλους όσοι συμμετείχατε και προσφέρατε τα κεράσματα μετά το τέλος της γιορτής.