Με αφορμή την Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου, οι μαθητές και οι μαθήτριες παρακολούθησαν εκπαιδευτικά βίντεο που τους ευαισθητοποίησαν γύρω από οτιδήποτε περίεργο συναντήσουν online και για τον τρόπο που οι ίδιοι πρέπει να συμπεριφέρονται. Ακολούθησε συζήτηση, γράψαμε ένα ποίημα με σχετικούς κανόνες το οποίο και μετέτρεψα σε φύλλο εργασίας και το συμπλήρωσαν τα παιδιά. Γι αυτές τις δραστηριότητες συμβουλευτήκαμε την ιστοσελίδα του Ελληνικού Κέντρου Ασφαλούς Διαδικτύου saferinternet4kids.gr και φυσικά εφαρμογές AI.
Το ποίημα μας
Στο ιντερνέτ σαν μπαίνω, το αστέρι μου κρατώ,
έξι κανόνες ξέρω, για να είμαι ασφαλής εδώ!
Με το Αυτί μου ακούω τι λέει η μαμά,
με το Στόμα δεν μιλάω σε ξένους πουθενά.
Αν το Μάτι δει κάτι που μοιάζει πονηρό,
τρέχω στους μεγάλους αμέσως να το πω!
Λουκέτο κλειδωμένο, το όνομα, το σπίτι,
τίποτα δεν δίνω, όποιος κι αν μου το ζητήσει.
Πάντα Ευγενικά φέρομαι σαν φίλος,
ανθρώπους οι οθόνες έχουν από πίσω.
Κι όταν το Ρολόι πει «φτάνει πια η ώρα»,
κλείνω την οθόνη, πάω για παιχνίδι τώρα!
