Στις 4 Ιουνίου πραγματοποιήσαμε την τελευταία εκδρομή μας για τη φετινή σχολική χρονιά, Σε συνεργασία με το Δημοτικό Σχολείο Αραχναίου επισκεφθήκαμε την κατασκήνωση Freeland Adventure Camp και οι μαθητές και οι μαθήτριες συμμετείχαν σε πολλές αθλητικές και ψυχαγωγικές δραστηριότητες.










