Καλώς ορίσατε!

Απρ 20148

Σας καλωσορίζουμε στο ιστολόγιο του Αειφόρου 2/Θ Νηπιαγωγείου Αγίων Σαράντα Χανίων και σας ευχόμαστε καλή περιήγηση.

LOGO AEIFORO ELLHNIKO SXOLEIOΤο Νηπιαγωγείο μας βρίσκεται στη Δημοτική Ενότητα Ελευθερίου Βενιζέλου, στην οδό Ικάρου 27 στα Κατσιφαριανά Νεροκούρου του Δήμου Χανίων, σε απόσταση 4 χλμ. από την πόλη των Χανίων.

Στεγάζεται σε δημόσιο κτήριο από τις 5 Φεβρουαρίου 2007 και λειτουργούν σε αυτό δύο Πρωινά Υποχρεωτικά Προγράμματα, δύο Προαιρετικά Ολοήμερα Προγράμματα καθώς και Διευρυμένου Ωραρίου Ολοήμερο Πρόγραμμα.

Έχει βραβευθεί για διαδικασίες και δράσεις του, προς την κατεύθυνση του μετασχηματισμού του σε αειφόρο σχολείο, με τη Σημαία “Αειφόρο Ελληνικό Σχολείο” από την Ελληνική Εταιρεία Περιβάλλοντος και Πολιτισμού.

Επικοινωνία: mail@nip-ag-sarant.chan.sch.gr – Τηλέφωνο: 2821095241.

ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΑΓΙΩΝ ΣΑΡΑΝΤΑ ΧΑΝΙΩΝ

  • Τη σχολική χρονιά 2025-2026 υπηρετούν οι εκπαιδευτικοί: Ειρήνη Χιωτάκη, προϊσταμένη του Νηπιαγωγείου (Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα 1), Σοφία Πετρίκη (Πρωινό Υποχρεωτικό Τμήμα 1),  Φωτεινή Κακαρώνη (Πρωινό Υποχρεωτικό Τμήμα 2), Αγγελική Παπαναγιώτου (Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα 2), Καλλιόπη Μυριδάκη (Τμήμα Ένταξης), Μιχαλίτσα Παντελάκη (Διευρυμένου Ωραρίου Ολοήμερο Πρόγραμμα).
  • Τη σχολική χρονιά 2024-2025 υπηρετούν οι εκπαιδευτικοί: Ειρήνη Χιωτάκη, προϊσταμένη του Νηπιαγωγείου (Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα 1), Φωτεινή Κακαρώνη (Πρωινό Υποχρεωτικό Τμήμα 1),  Αγγελική Παπαναγιώτου (Πρωινό Υποχρεωτικό Τμήμα 2), Μιχαλίτσα Παντελάκη (Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα 2), Ελένη Μαράκη ( Παράλληλη Στήριξη), Φωτεινή Λιόλιου (Διευρυμένου Ωραρίου Ολοήμερο Πρόγραμμα), Ελένη Βαγιωνάκη (Διδασκαλία Αγγλικών).
  • Τη σχολική χρονιά 2023-2024 υπηρέτησαν οι εκπαιδευτικοί: Ειρήνη Χιωτάκη, προϊσταμένη του Νηπιαγωγείου (Πρωινό Υποχρεωτικό Τμήμα 1), Παρασκευή Αλογδιανάκη (Πρωινό Υποχρεωτικό Τμήμα 2), Αικατερίνη Μπροτζάκη (Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα 1),  Αγγελική Παπαναγιώτου (Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα 2), Γραμματική Μπερτάκη (Διευρυμένου Ωραρίου Ολοήμερο Πρόγραμμα), Μαρία Χατζηκοκολάκη (Διδασκαλία Αγγλικών).
  • Τη σχολική χρονιά 2022-2023 υπηρέτησαν οι εκπαιδευτικοί: Ειρήνη Χιωτάκη, προϊσταμένη του Νηπιαγωγείου (Πρωινό Υποχρεωτικό Τμήμα 1), Μιχάλης Λαγουδάκης (Πρωινό Υποχρεωτικό Τμήμα 2), Μαρία Αλαδιανάκη (Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα 1),  Ιωάννα Αυγένου (Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα 2), Καλλιόπη Μυριδάκη (Παράλληλη Στήριξη), Ειρήνη Ζερβουδάκη (Διευρυμένου Ωραρίου Ολοήμερο Πρόγραμμα), Μαρία Παπανικολάου (Διδασκαλία Αγγλικών).
  • Τη σχολική χρονιά 2021-2022 υπηρέτησαν οι εκπαιδευτικοί: Ειρήνη Χιωτάκη, προϊσταμένη του Νηπιαγωγείου (Πρωινό Υποχρεωτικό Τμήμα 1), Παρασκευή Αλογδιανάκη (Πρωινό Υποχρεωτικό Τμήμα 2), Αλεξάνδρα Αρτσιδάκη (Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα 1),  Κατερίνα Τσιγωνάκη (Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα 2), Ελένη Κυριακοπούλου (Παράλληλη Στήριξη), Κατερίνα Σχοινοπλοκάκη (Διδασκαλία Αγγλικών).
  • Τη σχολική χρονιά 2020-2021 υπηρέτησαν οι νηπιαγωγοί: Ειρήνη Χιωτάκη, προϊσταμένη του Νηπιαγωγείου (Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα 1), Καλλιόπη Δενδράκη (Πρωινό Υποχρεωτικό Τμήμα 1, από 1-9-2020 έως 15-5-2021), Μαρία Δήμητρα Καραναστάση (Πρωινό Υποχρεωτικό Τμήμα 1, από 24-5-2021 έως 25-6-2021), Παρασκευή Αλογδιανάκη (Πρωινό Υποχρεωτικό Τμήμα 2), Κωνσταντίνα Μητσοπούλου (Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα 2), Ελισάβετ Γκαρνέτα (Παράλληλη Στήριξη), Νεκταρία Τάτση (Παράλληλη Στήριξη).
  • Τη σχολική χρονιά 2019 – 2020 υπηρέτησαν οι νηπιαγωγοί: Ειρήνη Χιωτάκη, προϊσταμένη του Νηπιαγωγείου (Πρωινό Υποχρεωτικό Τμήμα 1), Αλκμήνη Μπασκάκη (Πρωινό Υποχρεωτικό Τμήμα 2), Αικατερίνη Αθανασάκη (Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα, από 11-9-2019 έως 15-10-2019) και Μαρία Αχλαδιανάκη (Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα, από 16-10-2019).
  • Τη σχολική χρονιά 2018 – 2019 υπηρέτησαν οι νηπιαγωγοί: Ειρήνη Χιωτάκη, προϊσταμένη του Νηπιαγωγείου (Πρωινό Υποχρεωτικό Τμήμα 1), Ιωάννα Χρυσανθακοπούλου (Πρωινό Υποχρεωτικό Τμήμα 2), Αθηνά Μίχου (Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα).
  • Τη σχολική χρονιά 2017 – 2018 υπηρέτησαν οι νηπιαγωγοί: Ειρήνη Χιωτάκη, προϊσταμένη του Νηπιαγωγείου (Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα), Χριστίνη Τζομπανάκη (Πρωινό Υποχρεωτικό Τμήμα 2), Ελένη Μελισσινού (Πρωινό Υποχρεωτικό Τμήμα 1), Σταματία Ρίγκα (Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό).
  • Τη σχολική χρονιά 2016 – 2017 υπηρέτησαν οι νηπιαγωγοί: Ειρήνη Χιωτάκη, προϊσταμένη του Νηπιαγωγείου (Βασικό Υποχρεωτικό Τμήμα 1), Χριστίνη Τζομπανάκη (Βασικό Υποχρεωτικό Τμήμα 2), Θεανώ Πατακάκη (Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα). Διαβάστε όλο το άρθρο »
από κάτω από: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Καλώς ορίσατε!    

Ο εαυτός μου

Οκτ 202516

o eaytos moy 1

Από τις  πρώτες, μακροσκελείς σε περιεχόμενο, θεματικές που επεξεργαζόμαστε κάθε νέα σχολική χρονιά είναι “Ο εαυτός μου” και όλα όσα σχετίζονται με αυτόν, όπως το σώμα και οι λειτουργίες του, τα εξωτερικά χαρακτηριστικά, η μορφολογία μας, η οικογένειά μας, οι προτιμήσεις μας και η μοναδικότητά μας. Αυτήν την πορεία ακολούθησαν και οι δραστηριότητές μας. Ξεκινήσαμε με τα μορφολογικά μας χαρακτηριστικά, συνεχίσαμε με τις εσωτερικές λειτουργίες του σώματός μας, εντοπίσαμε τις ιδιαιτερότητες της ύπαρξής μας (τις προτιμήσεις μας, το όνομά μας, όσα αγαπάμε) και τις καταγράψαμε σε ένα αυτοσχέδιο βιβλίο, κάναμε μια στάση στην οικογένειά μας θέτοντας τον εαυτό μας ως μέρος αυτής και τέλος διαβάζοντας τον αγαπημένο μας Π. Ρέινολντς και το βιβλίο του “Να είσαι ο εαυτός σου”, αναδείξαμε την μοναδικότητά μας που συνθέτει την ομορφιά της κοινωνίας. Έτσι διερευνήσαμε την δική μας ύπαρξη σε σχέση με τα κοινωνικοπολιτισμικά στοιχεία που μας περιβάλλουν. Τώρα είμαστε έτοιμοι να γνωρίσουμε τον κόσμο όλο!

“Όπου κι αν σε οδηγήσει το ταξίδι σου, να είσαι πάντα ο εαυτός σου”.

Οι κόκκινοι θησαυροί του σχολικού μας κήπου

Οκτ 202514

KOPSAME TA RODIA MAS

Η ροδιά στον κήπο του νηπιαγωγείου μας κάθε φθινόπωρο μας χαρίζει τους κατακόκκινους καρπούς της! Την παρακολουθούσαμε όλο το διάστημα να ανθίζει, να μεγαλώνει και να γεμίζει ρόδια, και περιμέναμε με ανυπομονησία τη στιγμή της συγκομιδής.

Με πολλή χαρά και ενθουσιασμό, βγήκαμε όλοι μαζί στον κήπο και κόψαμε τα ρόδια που είχαν ωριμάσει. Μιλήσαμε για τον κύκλο της ζωής των φυτών, για τη σημασία της φροντίδας της φύσης και για το πώς οι καρποί της γης μας ανταμείβουν όταν την προσέχουμε.

Στη συνέχεια, τα ρόδια μοιράστηκαν στα παιδιά. Καθένα πήρε στο σπίτι ένα, σύμβολο καλής τύχης, αφθονίας και ευημερίας.  

Μέσα από αυτή τη μικρή δράση, τα παιδιά έζησαν τη χαρά της συμμετοχής, ένιωσαν τη σύνδεση με τη φύση και έμαθαν πως οι καρποί της γης είναι αποτέλεσμα υπομονής, αγάπης και φροντίδας.

Η ροδιά μας θα μας περιμένει και του χρόνου, για να ξαναμοιραστούμε τους καρπούς της!

 

Διεθνής Ημέρα Μείωσης των Φυσικών Καταστροφών

Οκτ 202513

fysika fainomena

Η Διεθνής Ημέρα Μείωσης Φυσικών Καταστροφών ήταν η καλύτερη αφορμή για την ενασχόλησή μας με τα φυσικά καταστροφικά φαινόμενα και την αντιμετώπισή τους. Ασχοληθήκαμε κυρίως με την πυρκαγιά, την πλημμύρα και το σεισμό, που είναι τα πιο συνηθισμένα, εντοπίζοντας τις αιτίες τους, τις συνέπειές τους και επικεντρώνοντας την προσοχή μας στα βήματα αντιμετώπισής τους. Προσομοίωση τεκτονικών πλακών και έντασης σεισμών, δραματοποίηση του μύθου του Εγκέλαδου, άσκηση σεισμού και ζωγραφική απεικόνιση των βασικών πρωτοκόλλων. «Το προλαμβάνειν εστί φιλοσοφείν». 

από κάτω από: Αειφόρο Ελληνικό Σχολείο, Διεθνής Ημέρα Μείωσης των Επιπτώσεων των Φυσικών Καταστροφών, Ψυχική Υγεία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Διεθνής Ημέρα Μείωσης των Φυσικών Καταστροφών    

Παγκόσμια Ημέρα Ψυχικής Υγείας

Οκτ 202510

pagkosmia hmera psychikhs ygeias 1

Η υγεία μας δεν αφορά μόνο στην ομαλή λειτουργία του σώματος αλλά και στην ψυχική μας ευημερία. Με αφορμή τον εορτασμό της Παγκόσμιας Ημέρας Ψυχικής Υγείας, στις 10/10/25 ασχοληθήκαμε με όσα κρύβονται στις μικρές μας καρδιές. Το ευφάνταστο παραμύθι της συγγραφέως Jο Witek μας οδήγησε στην εξερεύνηση των συναισθημάτων που βιώνουμε σε διάφορες στιγμές της ζωής μας. Με μια λούτρινη καρδιά στο χέρι κατέθεσε ο κάθε ένας τα δικά του βιώματα, άλλοτε θετικά κι άλλοτε αρνητικά και καταλήξαμε ότι όλα όσα κρύβονται εκεί μέσα και επηρεάζουν τη ζωή μας χρειάζεται να τα αγκαλιάσουμε και να τα δεχτούμε ως μέρος της οντότητάς μας. Αλλά για να τα αποδεχτούμε χρειάζεται να βρούμε τρόπους διαχείρισης, και ένα βαλιτσάκι με πολλές ιδέες ήταν η έκπληξή μας! Με ανυπομονησία το ανοίξαμε και βγάλαμε όλους αυτούς τους θησαυρούς! Φωτογραφική μηχανή, ασκήσεις γιόγκα, ανεμιστηράκι, ένα αρκουδάκι για να το ζουλήξουμε, μπουκάλι ηρεμίας, ιδέες οπτικοποιημένες, ένα κουτί για να φτιάξουμε βραχιόλια, ένα μουσικό κουτί, μουσικά όργανα… πραγματικός θησαυρός το βαλιτσάκι μας! Όποτε κάποιος από την ομάδα νιώσει να δυσκολεύεται, το βαλιτσάκι θα είναι στον κοινό χώρο για να τον βοηθήσει. Η υγεία του σώματος έχει τις ρίζες της στην υγεία της καρδιάς.

από κάτω από: Αειφόρο Ελληνικό Σχολείο, Ψυχική Υγεία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Παγκόσμια Ημέρα Ψυχικής Υγείας    

Οργάνωση και οριοθέτηση

Οκτ 20258

kanones kai gonies

Από τις πρώτες και πιο σημαντικές παιδαγωγικές τακτικές του νηπιαγωγείου είναι η θέσπιση κανόνων και η οριοθέτηση του χώρου. Στις τάξεις συναποφασίζουμε τον τρόπο της κοινωνικής μας αλληλεπίδρασης, οριοθετούμε την λειτουργικότητα του χώρου, διασαφηνίζουμε τον τρόπο χρήσης των υλικών αντικειμένων και όποτε χρειαστεί επαναπροσδιορίζουμε τις συμβάσεις μας- τους κανόνες μας. Όλα αυτά με την συμμετοχή όλων των μαθητών σε κάθε στάδιο: καταγραφή, διαμόρφωση, αισθητική. 

hmerologio paroysi

Επίσης ορίζουμε και τις ρουτίνες μας, τις επαναλαμβανόμενες δραστηριότητες που σχετίζονται με την οργάνωση της ημέρας και βοηθούν τους μαθητές να δημιουργήσουν σταθερές βάσεις για την συναισθηματική και γνωστική τους ανάπτυξη, όπως είναι το ημερολόγιο και το παρουσιολόγιο. Η εμπλοκή τους σε όλα τα παραπάνω είναι άμεση προωθώντας με αυτόν τον τρόπο τον παιδοκεντρισμό στον χώρο του σχολείου.

από κάτω από: Αειφόρο Ελληνικό Σχολείο, κανόνες συμπεριφοράς, Ψυχική Υγεία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Οργάνωση και οριοθέτηση    

Παγκόσμια Ημέρα Τρίτης Ηλικίας

Οκτ 20251

trith hlikia1 1

Η σημερινή ημέρα είναι ημέρα γιορτής για τα κομβικά πρόσωπα στην ζωή κάθε παιδιού που έχουν το ρόλο του παππού και της γιαγιάς. Τα πρόσωπα εκείνα που χτίζουν πολύτιμες αναμνήσεις με τα παιδιά και συντελούν σε μεγάλο βαθμό στην ανάπτυξή τους. Η γλυκιά τρίτη ηλικία είχε την τιμητική της σήμερα κι εμείς με την γνωστή ρουτίνα σκέψης προσπαθήσαμε να αναλύσουμε ένα έργο που απεικονίζει την ιδιαίτερη αυτή σχέση. Η ρουτίνα σκέψης σιγά σιγά γίνεται όλο και πιο εύκολη καθώς οργανώνει την σκέψη μας και οριοθετεί την επιλογή του λεξιλογίου που θα χρησιμοποιήσουμε. Φυσικά ζωγραφίσαμε και τις δικές μας εμπειρίες και τα χαρτιά γέμισαν χαρούμενες φιγούρες.

trith hlikia2

Η στιγμή που περιμέναμε δεν άργησε να έρθει και σύντομα στην αυλή μας κάθονταν 5 επισκέπτες, 5 γλυκύτατα πρόσωπα με υπέροχα χαμόγελα γεμάτα αγάπη και λίγη νοσταλγία για τα δικά τους παιδικά χρόνια. Μας συστήθηκαν και παίξαμε ένα σύντομο παιχνίδι γνωριμίας. Μια όμορφη αφίσα καλωσορίσματος φτιαγμένη από τα χεράκια μας έστεκε διαρκώς δίπλα τους για να τους τιμήσουμε με τον καλύτερο τρόπο. Ακούσαμε τις δικές τους ιστορίες, τις δικές τους ασχολίες, απάντησαν στις ερωτήσεις μας και, χωρίς να το καταλάβουμε,  ο χρόνος πάγωσε στην ιδιαίτερη αυτή σχέση μεταξύ της παιδικής και της τρίτης ηλικίας… η χαρά όλων μεγάλη και έκδηλη!

trith hlikia3

Δεν τους αφήσαμε χωρίς εργασία φυσικά! Η όμορφη παρέα μας ζωγράφισε κάτι που αγαπάει, εμείς προσπαθήσαμε να το μαντέψουμε (πράγμα εύκολο γιατί αποδείχτηκαν όλοι δεξιοτέχνες και καλλιτέχνες) και τους καταχειροκροτήσαμε!!!

PAGKOSMIA HMERA TRITHS HLIKIAS

Η ώρα του αποχωρισμού έφτασε και τα στολισμένα χρυσάνθεμά μας με τις εκ βαθέων ευχαριστίες μας δόθηκαν σε κάθε έναν από τους επισκέπτες μας. Μια αναμνηστική φωτογραφία και άλλη μία ανάμνηση μπήκε στο άλμπουμ της καρδιάς όλων!

Χρόνια πολλά παππούδες και γιαγιάδες μας!!!

Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού

Σεπ 202526

roytina skepshs

Ο Φειδιππίδης και το επιβλητικό του άγαλμα στην Λεωφόρο Μαραθώνος, αποτέλεσε το εισαγωγικό μας στάδιο κατά την επεξεργασία της έννοιας του αθλητισμού. Ακολουθώντας την διαδικασία της ρουτίνας σκέψης (Βλέπω- Σκέφτομαι- Αναρωτιέμαι) σταθήκαμε κριτικά απέναντι στο έργο τέχνης και προσπαθήσαμε να το αναλύσουμε. Η ιστορία του μεγάλου ημεροδρόμου καθήλωσε τους μαθητές και ο θαυμασμός  για τις αθλητικές του επιδόσεις αλλά και την αγάπη του για την πατρίδα του, ήταν έκδηλος. Αποτυπώσαμε πάνω στον χάρτη τη διαδρομή που διένυσε και προσπαθήσαμε να μιμηθούμε την στάση σώματός του.

athlhsh

Συζητώντας για τις θετικές επιδράσεις της άθλησης στο νου, στο σώμα και στην διάθεση αθληθήκαμε παρέα με τον egg ακολουθώντας τις οδηγίες του και χαλαρώνοντας μετά από την έντονη άσκηση.

555673562 3293427567488016 4813790109015522306 n

Ακολούθησε η επίσκεψη αθλητών στο σχολείο μας. Η κ. Πελεκανάκη Αγγελική, ο κ. Γαλάνης Γιώργος και ο κ. Νικηφοράκης Μιχάλης, αθλητές με βαθιά αγάπη για την άθληση και τα ιδεώδη της, κατεύθασαν στο σχολείο μας με πλούσιο εξοπλισμό, κατάλληλη αμφίεση και κυρίως πλατιά χαμόγελα και διάθεση να μεταδώσουν στα παιδιά τις αξίες του εύ αγωνίζεσθαι.

555758906 3293427564154683 1447358725469915429 n

Η πιο όμορφη στιγμή ήταν οι αγώνες που διενεργήθηκαν στην αυλή μας υπό την επίβλεψη των αθλητών μας οι οποίοι φρόντισαν να έχουν όλα τα παιδιά την κατάλληλη αυτοκόλλητη σήμανση στις μπλούζες τους. Έτσι με χαρά και με στόχο την διασκέδαση μέσω της άθλησης τρέξαμε τον γύρω της αυλής μας ανά τετράδες. Όλοι χαρούμενοι που συμμετείχαμε και που λάβαμε τα μετάλλια που μας ετοίμασαν οι νέοι φίλοι μας.

555917586 3293427560821350 9072719479166853813 n

Ως άξιοι οικοδεσπότες, δεν δεχθήκαμε μόνο δώρα αλλά φροντίσαμε να απονείμουμε τιμητικά καδράκια στους επισκέπτες μας, φτιαγμένα από τα χεράκια μας, αντίστοιχα των αθλημάτων που έχει επιλέξει ο καθένας. Τα δώρα μας μικρά αλλά η ευγνωμοσύνη μας τεράστια! Ευχαριστούμε για την εμπειρία, την υπέροχα οργανωμένη δράση, την θετική αύρα και κυρίως την άμεση ανταπόκριση. “Νους υγιής εν σώματι υγιεί” (Γιουβενάλης, ρωμαίος σατιρικός ποιητής).

axiologhsh 1

Οι μαθητές αξιολόγησαν την διαδικασία με τις ζωγραφιές τους. Η δράση στην αυλή  του σχολείου αποτέλεσε την πιο εντυπωσιακή στιγμή της θεματικής του αθλητισμού!

από κάτω από: Αειφόρο Ελληνικό Σχολείο, Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού    

Ενημέρωση γονέων

Σεπ 202523

1h enhmerotikh synanthsh goneonb

Σήμερα υλοποιήθηκε η πρώτη και σημαντικότερη ενημέρωση των γονέων για το θεσμικό και το κανονιστικό πλαίσιο λειτουργίας του σχολείου μας. Οι εκπαιδευτικοί ανέλυσαν διεξοδικά ζητήματα οργάνωσης, προγραμματισμού, αναλυτικού προγράμματος και αναπτυξιακών σταδίων των μαθητών. Οι γονείς είχαν την ευκαιρία να λάβουν απαντήσεις στους προβληματισμούς τους και να κληθούν σε μια γόνιμη συνεργασία με το εκπαιδευτικό προσωπικό. Η συνέργεια σχολείου και οικογένειας μπορεί να αποτελέσει παράγοντα σημαντικής βελτίωσης των μαθητών μας. Η συνέλευση έληξε με αίσθημα ικανοποίησης για όσα έπονται.

Καλή μας αρχή!

από κάτω από: Αειφόρο Ελληνικό Σχολείο, Ενημέρωση | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Ενημέρωση γονέων    

Μια αρχή γεμάτη φως

Σεπ 202511

Αγιασμός 25-26

Η σχολική χρονιά ξεκινάει με τα πιο φωτεινά χαμόγελα, τις πιο ζεστές αγκαλιές και τα πιο αληθινά βλέμματα. Ο πολύχρωμος Έλμερ, εργασία των μαθητών προηγούμενου σχολικού έτους καλωσόρισε τη νέα αρχή σηματοδοτώντας την αξία της διαφορετικότητας και της συμπερίληψης. Γονείς και μαθητές, ζωγράφισαν και έγραψαν τις ευχές τους που στόλισαν στην ελιά του σχολείου μας. Ακολούθησε ο Αγιασμός και οι σχετικές ενημερώσεις.

Έτοιμοι, λοιπόν, για ένα ακόμα ταξίδι μάθησης και εμπειριών με συνεργασίες και αστείρευτες δημιουργίες!

από κάτω από: Αειφόρο Ελληνικό Σχολείο | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Μια αρχή γεμάτη φως    

Ενημέρωση για τη νέα σχολική χρονιά: Αγιασμός – Οδηγίες για γονείς

Σεπ 20255

Ο αγιασμός για τη σχολική χρονιά που ανατέλλει θα γίνει την Πέμπτη 11 Σεπτεμβρίου στις 09:30.

Μπορείτε να περιηγηθείτε στον ηλεκτρονικό οδηγό μας παρακάτω, από όπου θα ενημερωθείτε για βασικές λειτουργίες του νηπιαγωγείου.

από κάτω από: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Ενημέρωση για τη νέα σχολική χρονιά: Αγιασμός – Οδηγίες για γονείς    
« Παλιότερα άρθρα

Ιστορικό



Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων