Αισίως ολοκληρώθηκε και το 2ο Κεφάλαιο της Τεχνολογίας Επικοινωνιών και σύμφωνα με τον προγραμματισμό θα αφιερώσω το επόμενο μάθημα σε επανάληψη των βασικότερων εννοιών που έχουν παρουσιαστεί.

Για το σκοπό αυτό δημιούργησα το παρακάτω  φύλλο με επαναληπτικές ερωτήσεις (διαφορετικής μορφής και κλιμακούμενης δυσκολίας) το οποίο και θα μοιράσω στους μαθητές μου ώστε να προετοιμαστούν για το επικείμενο επαναληπτικό τεστ του 2ου Κεφαλαίου. Το Φύλλο Επανάληψης θα λυθεί μέσα στην τάξη, έτσι ώστε να αποσαφηνιστούν τυχόν “τυφλά” σημεία. Σκοπός μου είναι να συμμετέχουν όλοι στην επίλυση των ερωτήσεων και για αυτό θα απαντάει ο καθένας με τη σειρά.

Υπενθυμίζεται ότι οι ερωτήσεις των τελικών εξετάσεων, θα αποτελούνται από ερωτήσεις των Φύλλων Επανάληψης που δίνονται στους μαθητές κάθε φορά που ολοκληρώνεται ένα κεφάλαιο.

Δείτε το φύλλο με τις επαναληπτικές ερωτήσεις.

Για το 2ο Επαναληπτικό Τεστ, σκοπεύω να εισάγω μια μικρή καινοτομία. Συγκεκριμένα, θα χρησιμοποιήσω τη δυνατότητα που δίνει η Πύλη Ηλεκτρονικής Μάθησης, για τη δημιουργία κουίζ (υποστηρίζονται όλοι οι γνωστοί τύποι ερωτήσεων). Οι 10 μαθητές μου θα χωριστούν σε 2 ομάδες (για τους 5 υπολογιστές του εργαστηρίου) και με τον προσωπικό τους κωδικό θα λάβουν μέρος στο τέστ. 

Δύο είναι οι βασικοί λόγοι για την ηλεκτρονική διεξαγωγή του τεστ.

  1. oι μαθητές θα έχουν τη δυνατότητα να γνωρίσουν και να εξοικειωθούν με τη διαδικασία μιας καινοτόμου ηλεκτρονικής εξέτασης,
  2. η διαδικασία της αξιολόγησης των απαντήσεων καθώς και της βαθμολόγησης των τεστ, θα γίνει αυτόματα, βοηθώντας τον διδάσκοντα (δηλαδή εμένα) στο έργο του. 

Αν η όλη διαδικασία κυλίσει ομαλά και υπάρχουν θετικά σχόλια και αποτελέσματα, τότε θα καθιερωθεί για όλα τα υπόλοιπα επαναληπτικά τεστ και διαγωνίσματα στο μάθημα.

Θα σας κρατήσω ενήμερους…