Σήμερα ασχοληθήκαμε στην τάξη με την δεύτερη μορφή δομής επανάληψης την ΓΙΑ … ΑΠΟ … ΜΕΧΡΙ … ΜΕ_ΒΗΜΑ … για τη διδασκαλία της οποίας χρησιμοποιήθηκε το 21ο Φύλλο Ασκήσεων.
Για τη δημιουργία του Φύλλου αξιοποιήθηκε υλικό από την αντίστοιχη δουλειά του συναδέρφου καθηγητή Πληροφορικής Θέμη Μισαηλίδη, τον οποίο και ευχαριστώ.
Στη συνέχεια μπορείτε να δείτε το πρώτο φυλλάδιο ασκήσεων για τη δομή επανάληψης ΓΙΑ.
#1 από Νίκος Π. Μιχαηλίδης στις 16 Δεκεμβρίου 2010
Παράθεση
Γιάννη σε ευχαριστώ για τις παρατηρήσεις.
Η αλήθεια είναι ότι τελευταία, έπεσε πολύ δουλειά και όπως βλέπεις “αξιοποιώ” αρκετό έτοιμο υλικό, τόσο δικό σου όσο και του Θέμη, φροντίζοντας πάντα να αναφέρονται οι δουλειές σας αλλά και να προσθέτω καινούργιο υλικό προσαρμοσμένο στις ιδιαιτερότητες των μαθητών μου.
Θα μελετήσω ξανά τα σχόλια σου και θα διορθώσω τα προβληματικά σημεία.
Thanks again mate… 🙂
#2 από Σαρημπαλίδης Ιωάννης στις 16 Δεκεμβρίου 2010
Παράθεση
Νίκο, στα διαγράμματα ροής φαίνεται να αυξάνεται πρώτα η τιμή της μεταβλητής και μετά να εκτελούνται οι εντολές ενώ το σωστό είναι το ανάποδο.
Στα χαρακτηριστικά της ΓΙΑ θα πρέπει, για μία ολοκληρωμένη προσέγγιση, να φαίνονται οι δύο διαφορετικές περιπτώσεις (βήμα θετικό, βήμα αρνητικό). Η συνθήκη που ελέγχουμε είναι δαφορετική στις δύο περιπτώσεις.
Στην ερώτηση 10 Σ-Λ δεν νομίζω ότι λέει πουθενά ότι απαγορεύεται η αλλαγή του μετρητή. Απλά είναι μία καλή πρακτική.
Πάντως το φυλλάδιο είναι πολύ καλό.