8 Αυγούστου: Παγκόσμια Ημέρα Γάτας… από τη Μεσοποταμία & την αρχαία Αίγυπτο στον 21ο αιώνα στα σπίτια μας!

pagosmia imera gatas istoria

2020 07 CatDay Enjoying LP 1000x320 GR

 

Η Παγκόσμια Ημέρα Γάτας γιορτάζεται κάθε χρόνο, από το 2002,
στις 8 Αυγούστου,
με πρωτοβουλία του Διεθνούς Ταμείου για την Ευημερία των Ζώων (IFAW) για να τιμηθεί το δημοφιλές κατοικίδιο ζώο.Σε πολλές χώρες της Ευρώπης τιμάται στις 17 Φεβρουαρίου, στη Ρωσία την 1η Μαρτίου και στις ΗΠΑ στις 29 Οκτωβρίου.

Η Παγκόσμια Ημέρα Γάτας προωθεί τις ανάγκες και τα θέλω των γατών.

Η οργάνωση χρησιμοποιεί την ημέρα αυτή για να ενθαρρύνει τους γονείς γατών να βρουν νέους τρόπους για να βελτιώσουν το δεσμό τους μαζί τους και προτρέπει τους ιδιοκτήτες να αφιερώνουν καθημερινά χρόνο για να παίζουν με τις γάτες τους.

Ακριβώς όπως οι σκύλοι χρειάζονται καθημερινά βόλτα, έτσι και για τις γάτες είναι απαραίτητο το καθημερινό παιχνίδι, για να διατηρούνται δραστήριες και υγιείς.

Εκτός από αυτό, το Διεθνές Ταμείο για την Ευημερία των Ζώων δίνει ιδιαίτερη έμφαση στην προώθηση της υιοθεσίας αδέσποτων γατών. Σε περίπτωση που δεν το γνωρίζετε, η Διεθνής Φροντίδα για τις Γάτες είναι ο επίσημος “θεματοφύλακας” της Παγκόσμιας Ημέρας Γάτας.

Η International Cat Care έχει την “επιμέλεια” της Παγκόσμιας Ημέρας Γάτας από το 2020. Πρόκειται για μια βρετανική μη κερδοσκοπική ομάδα που εργάζεται υπέρ των γατών από το 1958 .

cat 5110468 1280

Παγκόσμια ημέρα γάτας σήμερα και αν και για πολλούς από εμάς  κάθε μέρα είναι αφιερωμένη σε αυτά τα υπέροχα (και λίγο εθιστικά) πλάσματα, είναι μία ακόμα ευκαιρία να τονίσουμε τους λόγους που τις λατρεύουμε.

Κάθε μία είναι διαφορετική, με τη δική της προσωπικότητα, τα δικά της θέλω, τις δικές της συνήθειες και προτιμήσεις. Κάθε μία διαλέγει την παρέα της –γατίσια και ανθρώπινη- και γίνεται ο καλύτερος και πιο πολύτιμος φίλος.

Οι αδέσποτες γάτες δίνουν καθημερινές μάχες επιβίωσης, ξεπερνώντας πολλές φορές εμπόδια που σε εμάς μοιάζουν αξεπέραστα.

Είναι μαχήτριες, τρυφερές, αστείες, κάποιες είναι «δύσκολοι» χαρακτήρες και κάποιες πιο συνεσταλμένες. Όλες τους όμως είναι ένα από τα σημαντικότερα κομμάτια της ζωής μας, η οποία σίγουρα θα ήταν φτωχότερη χωρίς εκείνες.

Χρόνια πολλά σε όλες τις γάτες της ζωής μας!

Ευχόμαστε αυτή η μέρα πέρα από γιορτή, να είναι και αφορμή για ενημέρωση και δράση για να τις προστατεύουμε και να τις στηρίζουμε με όποιο τρόπο μπορούμε. Συνέχεια

Κατηγορίες: Veterinary Care- Άρθρα, ZΩΑ, ΓΑΤΑ, Θεματική 2 :ΦΡΟΝΤΙΖΩ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ, ΚΑΤΟΙΚΙΔΙΑ, Παγκόσμια και τοπική Φυσική κληρονομιά–Οικολογία, Παγκόσμιες ημέρες - Αφιερώματα, Φροντίδα Ζώων Συντροφιάς | Ετικέτες: , , , , , , | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο 8 Αυγούστου: Παγκόσμια Ημέρα Γάτας… από τη Μεσοποταμία & την αρχαία Αίγυπτο στον 21ο αιώνα στα σπίτια μας!

“Ας πολεμήσουμε…για την ειρήνη” … μια εκπαιδευτική παρέμβαση ευαισθητοποίησης (“Στο όνομα της ειρήνης…”)

Designer 17

Eirini 2048x1365 1

“Τη μέρα που η δύναμη της αγάπης  θα υπερνικήσει την αγάπη της δύναμης,
ο κόσμος θα γνωρίσει την ειρήνη” .

Μαχάτμα Γκάντι

Καθημερινά γινόμαστε θεατές σκηνών βίας και τρομοκρατίας. Συχνά πληροφορούμαστε πως νέοι πόλεμοι ξεκινούν και άλλοι συνεχίζονται σε διαφορετικά μήκη και πλάτη της γης. Και ξαφνικά στις οθόνες μας ξεπροβάλλουν βομβαρδισμένα τοπία, κατεστραμμένες πόλεις, ισοπεδωμένες γειτονιές, άψυχα σώματα και τραυματίες στη μέση του δρόμου, ηχούν σειρήνες και κραυγές απελπισίας. Είναι η κτηνωδία του πολέμου που μας κάνει να αναρωτηθούμε πόσο αδίστακτη και άτεγκτη είναι κάποιες φορές η φύση του ανθρώπου. Άραγε ο πόλεμος είναι προϊόν της ανθρώπινης φύσης ή αποτελεί μια κοινωνική ασθένεια που πυροδοτείται από αρρωστημένα μυαλά;

Designer 25

Μάλλον, ισχύει το δεύτερο. Η βία, η τρομοκρατία, ο πόλεμος και κάθε είδος επιθετικής συμπεριφοράς, σχετίζεται με την παιδεία των ανθρώπων και των κοινωνιών. Τις περισσότερες φορές, οι τρομοκρατικές ενέργειες και οι φιλοπόλεμες συμπεριφορές υποκινούνται από «δυνατούς» και παρανοϊκούς ηγέτες και υποστηρίζονται από λαούς απαίδευτους και επομένως εύκολα χειραγωγήσιμους.

Ο πόλεμος, όμως, καταδυναστεύει τα πάντα, προκαλεί ολέθριες καταστροφές στον άνθρωπο, στη φύση και στον πολιτισμό. Σε καιρό πολέμου όλοι ξεπερνούν σε αγριότητα τα θηρία  και δεν διστάζουν να εξοντώσουν με κάθε τρόπο τον αντίπαλο, να σκοτώσουν άμαχο πληθυσμό, μικρά ανυπεράσπιστα παιδιά, αφαιρώντας τους αιφνίδια το δικαίωμα της ζωής και της παιδικότητάς τους. Παιδικές, ανυποψίαστες ψυχές που δεν πρόλαβαν να ζήσουν τους κόβουν απότομα το «νήμα» της ζωής. Και δεν υπάρχει τίποτα πιο απεχθές από το να παρακολουθούμε τη ζωή να λιγοστεύει γιατί όπως είχε πει και ένας ξένος ποιητής, τα νεκρά παιδιά δεν μεγαλώνουν.

Είναι άραγε άκρως ουτοπικό να ελπίζουμε σε έναν κόσμο χωρίς πολέμους; Ίσως, ναι.

Αλλά η αποδοχή ότι ο πόλεμος είναι σύμφυτος του ανθρώπου και η μη προσπάθεια να ανατρέψουμε αυτή τη νοοτροπία, θα έχει ολέθριες επιπτώσεις για όλους. Ο πόλεμος, προκαλεί φθορά  στο ήθος και τον λόγο των ανθρώπων.
Η βίαιη επίλυση των διαφορών με τη δύναμη των όπλων ή την βία είναι αρρωστημένη και ως τέτοια πρέπει να λαμβάνεται καθώς αναπαράγει μία ατελείωτη φρίκη. Αντίθετα το αίτημα για ειρήνη πρέπει να συνεχίσει να προβάλλεται ως διαχρονικό και οικουμενικό και είναι αναγκαίο να κοπιάσουμε όλοι για την ικανοποίησή του.
Συνέχεια

Κατηγορίες: Ανθρώπινα δικαιώματα, Εκπαιδευτικό Υλικό, Εργαστήρια δεξιοτήτων, Θεματική 1 :ΖΩ ΚΑΛΥΤΕΡΑ – ΕΥ ΖΗΝ, Θεματική 3 :ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΩ, Ολυμπιακοί Αγώνες, Παγκόσμιες ημέρες - Αφιερώματα, Τενητή Νοημοσύνη & Εκπαίδευση, Ψυχική και Συναισθηματική Υγεία – Πρόληψη | Ετικέτες: , , , , , | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο “Ας πολεμήσουμε…για την ειρήνη” … μια εκπαιδευτική παρέμβαση ευαισθητοποίησης (“Στο όνομα της ειρήνης…”)

Προβλήματα συμπεριφοράς στην τάξη.. Διαχείριση τάξης στο σχολείο, φροντιστήριο & τη μη τυπική εκπαίδευση

shutterstock 210177385 μειωμένο scaled 1 2048x1332 1

ekpaidefsi sti didaskalia ton xenon glosson se paidia proscholikis ilikias 7mini diarkeia

Όσοι και όσες ασχολούνται με την Εκπαίδευση είναι απαραίτητο να έχουν πλήρη γνώση και θέση στα σημαντικά θέματα της Παιδαγωγικής που επηρεάζουν και τις πολιτικές και κοινωνικές διαστάσεις της Εκπαίδευσης και οπωσδήποτε το έργο του εκπαιδευτικού. Αυτά αφορούν:

  • τους σκοπούς της Εκπαίδευσης
  • τη φύση του παιδιού, την ανάπτυξη και τη μάθησή του
  • τον ρόλο του εκπαιδευτικού στην εκπαίδευση
  • τη φύση και το περιεχόμενο της σχολικής ζωής
  • τη διαχείριση τάξης, συμπεριφορών και σχέσεων στη σχολική κοινότητα (μαθητές, γονείς)
  • την μη τυπική εκπαίδευση
  • τη δια βίου μάθηση
  • τον ρόλο της εκπαίδευσης στο κοινωνικό γίγνεσθαι

Η εκπαίδευση εκπαιδευτικών περιλαμβάνει όλα τα παραπάνω αλλά διαρκεί δια βίου. Η επιμόρφωση των εκπαιδευτικών είναι απαραίτητη, όπως σε ένα ιατρό, που χρειάζεται να μαθαίνει όλα τα νέα επιστημονικά δεδομένα, τεχνικές και υλικά θεραπείας.  Κάτι που στην σημερινή εποχή θεωρείται απαραίτητο και αναδεικνύει το συμβουλευτικό, καθοδηγητικό και υποστηρικτικό ρόλο του σύγχρονου εκπαιδευτικού. Συνέχεια

Κατηγορίες: Εργαστήρια δεξιοτήτων | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Προβλήματα συμπεριφοράς στην τάξη.. Διαχείριση τάξης στο σχολείο, φροντιστήριο & τη μη τυπική εκπαίδευση

THE BOX /μια ταινία μικρού μήκους για τη βία και τον παραλογισμό του πολέμου

prosfyges1565514761

THE BOX»/«Το κουτί»

ΑΦΊΣΑ THE BOX

THE BOX – From Playhouse to Lifeboat
«Το κουτί» – Μια πολυβραβευμένη ταινία μικρού μήκους για τα προσφυγόπουλα της Συρίας

ΕικόναΤΗΕ ΒΟΧ

Ταινία του Τούρκου σχεδιαστή κινουμένων σχεδίων Merve Cirisoglu Cotur, 2017   (Διάρκεια: 6:48΄)

 

Σύνοψη ταινίας

 

Η βία και ο παραλογισμός του πολέμου διακόπτει μια ήσυχη, φυσιολογική ενός παιδιού που πρέπει να ξεριζωθεί από τον τόπο του. Το μόνο σημείο αναφοράς είναι ένα κουτί που αρχικά χρησιμοποιούσε για τα παιχνίδια του, σε μια διαδρομή που χάνει κυριολεκτικά τα πάντα.

Πολυβραβευμένη ταινία μικρού μήκους (animation) χωρίς λόγια για τον πόλεμο στη Συρία και τα ασυνόδευτα προσφυγόπουλα. Η βία, ο παραλογισμός και η σκληρότητα του πολέμου παρουσιάζεται μέσα από την ταινία ”Το κουτί” η οποία είναι κινούμενα σχέδια και εστιάζει στη ζωή ενός παιδιού που αναγκάζεται να εγκαταλείψει τον τόπο του και να ψάξει να βρει αλλού ειρηνική πατρίδα να το φιλοξενήσει! Αντικατοπτρίζει τις πραγματικότητες που αντιμετωπίζουν αμέτρητα παιδιά σε περιοχές που έχουν υποστεί πόλεμο και αποτελεί μια τέλεια απεικόνιση του τι κάνει ο πόλεμος στους ανθρώπους. Μια ιστορία χωρίς λόγια , που όμως  λέει χίλιες λέξεις …. Συνέχεια

Κατηγορίες: Ανθρώπινα δικαιώματα, Θεματική 3 :ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΩ, Κινηματογραφική παιδεία, ταινίες μικρού μήκους | Ετικέτες: , , , | 1 σχόλιο

26η Αυγούστου: Παγκόσμια Ημέρα των Σκύλων!

190620120639 dog kid whe

shutterstock 670045825 ι8709

Η Διεθνής Ημέρα Σκύλων, που γιορτάζεται κάθε χρόνο στις 26 Αυγούστου, καθιερώθηκε πρώτη φορά στις ΗΠΑ το 2004 από την Colleen Paige, Υπερασπίστρια των Δικαιωμάτων των Ζώων και Ειδική στην συμβίωση των κατοικίδιων με την οικογένεια, και σηματοδοτεί την ημερομηνία που υιοθέτησε τον πρώτο της σκύλο, τη Sheltie. Η 26η Αυγούστου έχει έκτοτε καθιερωθεί ως Παγκόσμια Ημέρα Σκύλων για τον εορτασμό και την εκτίμηση της αγάπης και της αξίας που προσφέρουν οι σκύλοι στον άνθρωπο.

Κατηγορίες: Veterinary Care- Άρθρα, ZΩΑ, Θεματική 2 :ΦΡΟΝΤΙΖΩ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ, ΚΑΤΟΙΚΙΔΙΑ, Παγκόσμια και τοπική Φυσική κληρονομιά–Οικολογία, ΣΚΥΛΟΣ, Φιλοζωία | Ετικέτες: , , | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο 26η Αυγούστου: Παγκόσμια Ημέρα των Σκύλων!

“Ας βοηθήσουμε την ομορφιά να σώσει τον κόσμο…ανακαλύπτοντάς την παντού γύρω μας!!!”

μικρ ομορφια

 

Designer 2024 08 08T182507.744

“Η ομορφιά θα σώσει τον κόσμο”

Πρόκειται για ευρέως γνωστή φράση που προέρχεται από το  μυθιστόρημα
“Ο Ηλίθιος” του Fyodor Dostoevsky (Φιοντόρ Ντοστογέφσκι).
Σε αυτό μπορεί κανείς να δει  πώς έρχεται σε  αντίθεση  η έμφυτη ψυχική ομορφιά του πρωταγωνιστή με τον υπόλοιπο κόσμο της διαφθοράς και του εγωισμού.  Πρωταγωνιστής είναι  ο πρίγκιπας Μίσκιν, ένας νεαρός άνδρας του οποίου η καλοσύνη, η απλόχερη απλότητα και η αδολία οδηγούν άλλους χαρακτήρες που συναντά να θεωρούν λανθασμένα ότι δε διαθέτει ευφυΐα ή επίγνωση. Στον χαρακτήρα του πρίγκιπα Μίσκιν ο Ντοστογιέφσκι θέλησε να απεικονίσει ένα καλό και όμορφο άνθρωπο. Το μυθιστόρημα εξετάζει τις επιπτώσεις της τοποθέτησης ενός τέτοιου μοναδικού ανθρώπου εν μέσω διαφωνιών, παθών, επιθυμιών και εγωισμού της κοινωνίας, τόσο στον ίδιο όσο και στους άλλους γύρω του.

ΓΙΑΤΙ ΟΜΩΣ ΜΠΑΙΝΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΖΗΤΗΜΑ: Έχει ο κόσμος ανάγκη από κάποιον/κάτι  που θα τον σώσει; Το χρειάζεται;

Ο Ντοστογιέφσκι,  στο βιβλίο του αυτό και με αυτόν τον πρωταγωνιστή, που τον τοποθετεί μέσα σε μια κοινωνία, η οποία  χαρακτηρίζεται από   εγωισμό με ό,τι αυτό συνεπάγεται…τι κάνει ακριβώς; Πραγματεύεται   ένα θέμα πάντα επίκαιρο( από τότε και μέχρι τις μέρες μας …και πάντα θα είναι!!)…αυτό της αιώνιας πάλης ανάμεσα στο  καλό και στο κακό ή με άλλες λέξεις ανάμεσα στην ομορφιά και στην ασχήμια των συμπεριφορών του ανθρώπου. Και αναφερόμαστε σε αυτόν, αφού είναι εκείνος που δημιουργεί  ή καταστρέφει, χωρίς να υπολογίζει ιδιαίτερα τα υπόλοιπα πλάσματα με τα οποία συμβιώνει σε αυτόν τον πλανήτη…

Τι είναι όμως “καλό” και τι “κακό”; Τι είναι  “ομορφιά” και τι “ασχήμια”; Συνέχεια

Κατηγορίες: Εργαστήρια δεξιοτήτων, Θεματική 1 :ΖΩ ΚΑΛΥΤΕΡΑ – ΕΥ ΖΗΝ, Ποίηση και μαθήματα ζωής., Συμπερίληψη: Αλληλοσεβασμός- διαφορετικότητα, Ψυχική και Συναισθηματική Υγεία – Πρόληψη | 5 σχόλια

“Μικροί ήρωες…ΜΕΓΑΛΟΙ εθελοντές!”-Ο εθελοντισμός δεν είναι “παραμύθι”…

μικρογραφια

Ο ΕΘΕΛΟΝΤΙΣΜΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΜΥΘΙ

Υπάρχουν εθελοντές  στα παραμύθια;

Είμαστε εδώ για να το διερευνήσουμε  και να βρούμε την ΑΛΗΘΕΙΑ και όχι ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ, γιατί…

ΠΑΝΟ

Τα παραμύθια  μπαίνουν  στη  ζωή μας  από πολύ μικρή ηλικία. Τα παιδάκια πολύ πριν μιλήσουν, έρχονται σε επαφή με  τα παραμύθια!!! Ως παιδάκια όλοι μας  ξεφυλλίζαμε τα παραμύθια, βλέποντας τις εντυπωσιακές εικόνες με τις περιπέτειες των ηρώων και τους θαυμάζαμε, τους αγαπούσαμε, τους είχαμε «φίλους»… Γιατί άραγε ασκούν πάνω  μας τόση γοητεία τα παραμύθια και οι ήρωές τους; Και είναι μόνο για μικρά παιδιά;

Designer 3

Ο λατρεμένος μας Μικρός Πρίγκιπας…που μόνο “μικρός” δεν είναι…

Συνηθίζουν κάποιοι να χρησιμοποιούν τη φράση “Τι είναι αυτά που λες; Παραμύθια!!!”,όταν   θέλουν να πουν ότι κάτι δεν είναι αλήθεια, ότι δεν μπορεί να συμβεί στην πραγματικότητα, ότι είναι ψέματα…

Κι όμως, αν το σκεφτούμε λιγάκι, θα δούμε ότι τα παραμύθια αποτελούν ένα πολύτιμο εργαλείο… για να μάθει το μικρό παιδάκι τη ζωή, από πολύ νωρίς… Μέσα στα παραμύθια θα δεις και θα συναντήσεις τις μεγαλύτερες «Αλήθειες της αληθινής ζωής… σκεπασμένες με το πέπλο της παραμυθένιας ιστορίας!!!» Εκεί οι ήρωες  πονούν… ταπεινώνονται… υποφέρουν… αγαπούν… ζηλεύουν…μισούν… προσπαθούν… αγωνίζονται… τα καταφέρνουν… ζουν την αποτυχία… αλλάζουν… προσαρμόζονται… χαίρονται… λυπούνται… βρίσκουν φίλους… ή εχθρούς… Ζουν και πεθαίνουν… Κάνουν δηλαδή όλα όσα έχει η «αληθινή ζωή»! Ίσως εκεί, στα παραμύθια δηλαδή, με δόση υπερβολής, αλλά πάλι αλήθειες κρύβουν!!!

Μπορεί στα παραμύθια να πρωταγωνιστούν ήρωες “μικροί”, όμως μπορούν να γίνουν αυτοί οι μικροί ήρωες ΜΕΓΑΛΟΙ ΔΑΣΚΑΛΟΙ…για μικρούς μα και ΜΕΓΑΛΟΥΣ! 

Αυτό ακριβώς λέμε να προσπαθήσουμε κι εμείς εδώ με το παρακάτω υλικό, που το δημιουργήσαμε έχοντας άπειρη αγάπη για τα παραμύθια και για όλους τους μικρούς και τους ΜΕΓΑΛΟΥΣ που  αγαπούν τα παραμύθια και γενικά τις ιστορίες των βιβλίων… Συνέχεια

Κατηγορίες: Εθελοντισμός- διαμεσολάβηση, Εργαστήρια δεξιοτήτων, Θεματική 3 :ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΩ, Παγκόσμιες ημέρες - Αφιερώματα, Ποίηση και μαθήματα ζωής., Συμπερίληψη: Αλληλοσεβασμός- διαφορετικότητα, Φιλαναγνωσία | 2 σχόλια

“Κεριά”: Φως και Φωτιά… Η ιστορία, οι χρήσεις τους, οι συμβολισμοί & η δύναμή τους!!!

τα κερια σε αρθρο

 

image

ΚΕΡΙΑ: η σημασία, η δύναμη και η γοητεία τους

Κερί…κεριά…Μεγάλα και μικρά, λευκά, χρωματιστά… στολισμένα…απλά… πασχαλιάτικα… χριστουγεννιάτικα…αρωματικά… ακόμα και αντικουνουπικά κεριά !!!! Παντού έχουν θέση στην καθημερινότητά μας  τα κεριά!!! Κεριά  και λαμπάδες…

Το κερί είναι ένα πολύ ισχυρό, συμβολικό αντικείμενο που ενεργοποιεί τη φωτιά και το φως στη ζωή μας, όχι μόνο στο υλικoσωματικό επίπεδο, αλλά και στο ψυχικό και στο πνευματικό.

Τα αναμμένα κεριά έχουν πάντα μια ρομαντική γοητεία όμως η χρήση τους δεν είναι μόνο διακοσμητική. Η Φωτιά ανέκαθεν ήταν κάτι ιερό, μαγικό και μυστηριώδες. Σε όλες τις μυθολογίες το στοιχείο της Φωτιάς αρχικά ανήκε στους Θεούς και με κάποιο τρόπο πέρασε στους ανθρώπους. Ο μύθος του Προμηθέα είναι απλά ένα παράδειγμα. Ανάβοντας ένα κερί συμμετέχουμε συνειδητά ή υποσυνείδητα σε ένα τελετουργικό που είναι προαιώνιο και σχετίζεται με την αρχέγονη τελετή και γιορτή της δημιουργίας. Δεν είναι τυχαίο που όλες οι μεγάλες θρησκείες χρησιμοποιούν τα κεριά στη λατρεία τους. Αρκεί να οραματιστούμε ότι ένα κερί ανάβει και να συγκεντρωθούμε νοητικά σε αυτή την εικόνα για να μπορούμε να έχουμε θετικά αποτελέσματα, κυρίως στο πνεύμα μας. Όταν όμως μπούμε σε μια διαδικασία να το ανάψουμε και κυριολεκτικά, τότε η ενέργειά του μεταφέρεται και στον χώρο μας και μας δημιουργούνται συναισθήματα που μας κάνουν να νιώθουμε πιο όμορφα και οικεία.

κερι gif

Κερί: Φως και φωτιά!

Το κερί από πολύ παλιά αποτελούσε ένα  ξεχωριστό, ισχυρό αντικείμενο γεμάτο με συμβολισμούς! Συνδυάζει  δε τη φωτιά με το φως, πολύ ισχυρά στοιχεία και τα δυο για τη ζωή μας,  όχι μόνο στο υλικό – σωματικό επίπεδο, αλλά και στο ψυχικό και στο πνευματικό.

  • Το φως…

Το φως ήταν πάντα ένα σύμβολο της ανθρώπινης προόδου. Μεταφορικά αλλά και  πρακτικά, μετακινούμαστε από το σκοτάδι στο φως.  Αν καταφέρνουμε να δημιουργούμε, να παράγουμε  και να ελέγχουμε το φως, τότε πολλά πράγματα μπορούμε να κάνουμε διαφορετικά από πριν στη ζωή μας. Δε χρειάζεται πια να εξαρτόμαστε από τις εποχές ούτε και  να περιμένουμε να ξημερώσει. Το φως μας δίνει χρόνο για δουλειά, για μελέτη, για δημιουργία… Το φως επομένως  προάγει τον ίδιο τον πολιτισμό.

Το κερί ήταν μια από τις πρώτες μορφές παραγωγής τεχνητού φωτισμού. Εύκολο να παραχθεί αλλά και  να μεταφερθεί. Για δυο χιλιάδες χρόνια φώτιζε τον δρόμο στους εξερευνητές, τους στρατιώτες, τους ιερείς και τους διανοούμενους.

Τα αναμμένα κεριά κρύβουν μια  ξεχωριστή γοητεία, μα η χρήση τους δεν είναι μόνο διακοσμητική.

Κερί, Άναψε Ένα Κερί, Φως, Φλόγα Συνέχεια

Κατηγορίες: Εργαστήρια δεξιοτήτων | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο “Κεριά”: Φως και Φωτιά… Η ιστορία, οι χρήσεις τους, οι συμβολισμοί & η δύναμή τους!!!

Πώς θα αντιμετωπίσετε την εξάντληση λόγω ζέστης στις γάτες

εξάντληση στις γάτες

Catheat 1

Έχετε κατοικίδιο και ζείτε σε περιοχή όπου έχει ζέστη το καλοκαίρι; Αν δεν έχετε κλιματιστικό, μπορεί να ανησυχείτε ότι η γάτα σας θα υποφέρει από θερμική εξάντληση. Μπορεί να περνούν από το μυαλό σας πολλές ερωτήσεις: Τι μπορεί να γίνει αν λείπετε όλη μέρα; Μήπως η γατούλα σας θα ιδρώνει και θα υποφέρει;

Παρά τη φήμη τους ως … ζώα της ερήμου, οι γάτες δεν αντέχουν τη ζέστη καλύτερα από τους ανθρώπους. Οι γάτες λαχανιάζουν ή ιδρώνουν μόνο μέσω των ποδιών τους προκειμένου να απαλλαγούν από την υπερβολική θερμότητα. Καθώς η θερμοκρασία του σώματος αυξάνεται, η γάτα θα υποστεί θερμική εξάντληση και τελικά θερμοπληξία. Εάν η θερμοκρασία του σώματος δεν μειωθεί γρήγορα, μπορεί να προκληθεί σοβαρή βλάβη στα όργανα ή θάνατος.

Ευτυχώς, υπάρχουν κάποια πράγματα που μπορείτε να κάνετε για να διατηρήσετε το σπίτι σας αρκετά δροσερό για χάρη της αγαπημένης σας γάτας.

Συνέχεια

Κατηγορίες: Veterinary Care- Άρθρα, ZΩΑ, ΓΑΤΑ, ΚΑΤΟΙΚΙΔΙΑ | Ετικέτες: , | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Πώς θα αντιμετωπίσετε την εξάντληση λόγω ζέστης στις γάτες

Τρόποι προστασίας από τον καύσωνα για τα σκυλάκια μας!!

Τρόποι προστασίας των ζώων καύσωνα

a6bcf35b83f94153a7d479edd18bd53f

Ο καύσωνας δεν λέει να σταματήσει και πρέπει για αυτό τον λόγο να αναλάβουμε κάποιες ευθύνες τόσο απέναντι στο περιβάλλον, όσο και στα ζώα τα οποία υποφέρουν από τις δυσμενείς συνθήκες της αυξημένης αυτής θερμοκρασίας.

Αν έχετε κάποιο κατοικίδιο, σκύλο, γάτα ή κάποιο ωδικό πτηνό, πιθανότατα θα έχετε παρατηρήσει τις τελευταίες μέρες που επικρατεί έντονη ζέστη ότι περνούν το μεγαλύτερο μέρος της ημέρας ξαπλωμένα πάνω στα μάρμαρα ή αναζητώντας δροσιά κοντά στο κλιματιστικό ή σε κάποιο σκιερό σημείο του σπιτιού. Όσοι δε είναι ιδιοκτήτες σκύλων, θα έχουν προσέξει ότι οι μικροί τους φίλοι έχουν συχνά τη γλώσσα έξω και μοιάζουν να ασθμαίνουν. Εφόσον η ανυπόφορη ζέστη επηρεάζει και τα κατοικίδια μας,  είναι αναγκαίο ο κάθε ιδιοκτήτης να είναι έτοιμος ώστε να βοηθήσει το κατοικίδιο του να περάσει τις «καυτές» ημέρες όσο πιο ανώδυνα γίνεται.

Για αυτό τον λόγο συλλέξαμε κάποιους τρόπους, οι οποίοι μπορούν να βοηθήσουν τους μικρούς μας φίλους να ανταπεξέλθουν και να μην δημιουργηθεί κανένα πρόβλημα στην υγεία τους, όπως πχ θερμοπληξία. Συνέχεια

Κατηγορίες: Εργαστήρια δεξιοτήτων | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Τρόποι προστασίας από τον καύσωνα για τα σκυλάκια μας!!