
Υλικό για Αγωγή υγείας από το Υπουργείο Υγείας
κάντε κλικ στην παρακάτω εικόνα για να μεταφερθείτε στον ιστοχώρο
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
© Human Nature!
Στο κανάλι αυτό θα βρείτε απλουστευμένα βιντεάκια για ασθένειες, ιατρικά facts και όχι μόνο! Για όποιον είναι αρκετά περίεργος για πράγματα που ακούει καθημερινά(ή όχι και τόσο καθημερινά).
© Αυτοεκτίμηση – Αυτοπεποίθηση / Μαθαίνω τον εαυτό μου με εποπτικό υλικό & ταινίες μικρού μήκους
©Οδική Ασφάλεια & Κυκλοφοριακή Αγωγή
© Το μουσείο της Κυκλοφοριακής Αγωγής (escape room)
ιστοσελίδα EdTech Teacher
του συναδέλφου Σπύρο Σπύρου
© Σωματικές κακώσεις και Ατυχήματα στην παιδική & εφηβική ηλικία και η πρόληψή τους
© ΠΡΩΤΕΣ ΒΟΗΘΕΙΕΣ: ΜΙΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΔΕΞΙΟΤΗΤΑ/Μικροί Διασώστες εν δράσει!
©«ΧΑΜΟΓΕΛΑ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΙΣ ΜΑΣΚΕΣ»….. 20/ 3 Παγκόσμια Ημέρα Στοματικής Υγείας
©Ανακαλύπτω το Θαύμα του ανθρώπινου σώματος … με εποπτικό υλικό & διαδραστικές εικόνες
©Εκπαιδευτική παρέμβαση για την δωρεά οργάνων και ιστών-H σημασία της
©17 Απριλίου Παγκόσμια Ημέρα Αιμορροφιλίας / Μαθαίνω για την Αιμορροφιλία
© 8 Μαΐου: Παγκόσμια Ημέρα Θαλασσαιμίας (Μαθαίνω για τη Μεσογειακή Αναιμία)
© 14 Ιουνίου : Παγκόσμια Ημέρα Εθελοντή Αιμοδότη
©Νους Υγιής… “Εν Σώματι Υγιεί”: Η ιστορία πίσω από την πασίγνωστη φράση και η σημασία της
© ΣΧΕΔΙΟ ΔΡΑΣΗΣ ΤΜΗΜΑΤΟΣ “Ο Τροφούλης, η Διατροφούλα και το Μυστήριο της Μεσογειακής Πυραμίδας”
Read more at: http://taniamanesi-kourou.blogspot.com/2022/09/1_29.html
Copyright © Tania Manesi
© ΚΑΡΤΕΛΕΣ “Η αλφαβήτα της διατροφής”
από τον ιστότοπο Μέσα σ’ένα σεντουκάκι
© Ενεργειακά & αθλητικά ποτά- Κατανόηση του ρόλου των αθλητικών ποτών στη διατροφή ενός αθλητή
© Το σύστημα παραγωγής τροφίμων, απειλή για τη γη μας/ Ο ρόλος της κρεοφαγίας στο οικολογικό αποτύπωμα
© Οι διατροφικές διαταραχές και το Body Shaming… To Σώμα και η Ντροπή
©Οι διατροφικές διαταραχές -Ενημερωτικό Υλικό και Οδηγίες Αυτοβοήθειας
©Το οικολογικό αποτύπωμα της μεσογειακής διατροφής
-Υγιή παιδιά, Υγιής πλανήτης !!!
© Η ιστορία του παγωτού – The History of Ice Cream
εξωτερικό άρθρο από τον ιστότοπο Πρασινούλι( Saving the Planet for Our Children)
© Στο παρακάτω αρχείο της Γεωργίας Σολωμού, Κύπριας δασκάλας, θα βρείτε εκπαιδευτικό υλικό για Υπευθυνότητα-ευθύνη-απώλεια, στη μνήμη των θυμάτων των Τεμπών.
©Διαδραστική εικόνα :“Διατροφή & Πολιτισμός
©Διαδραστική εικόνα :Τροφική Πυραμίδα και Ισορροπημένη διατροφή”
© Διαδραστική εικόνα » Μαθαίνω τα οφέλη της καλής φυσικής κατάστασης με Διαδικτυακά παιχνίδια»
© Σχέδιο μαθημάτων σε μορφή project για την διατροφή (μεγάλες τάξεις)
“Είμαστε ότι τρώμε; Μαθαίνω και φροντίζω για την υγεία μου με την βοήθεια web2 Εργαλείων”
κάντε κλικ στην εικόνα για να μεταφερθείτε στον σχέδιο μαθήματος
© Σχέδιο μαθημάτων σε μορφή project για την φυσική κατάσταση με τίτλο “Μαθαίνω τα οφέλη της φυσικής κατάστασης με την βοήθεια Web2 εργαλείων”
κάντε κλικ στην εικόνα για να μεταφερθείτε στον σχέδιο μαθήματος που αφορά μαθητές Ε ́, ΣΤ ́ τάξης Δημοτικού και Γυμνασίου
©Μάσκες FFP2 KN95… τι πρέπει να γνωρίζουμε για αυτές
«Πέντε σούπερ ήρωες στην τάξη μας»
εκπαιδευτικό προγράμμα για την καλλιέργεια δεξιοτήτων
που προάγουν την υγεία
Το πρόγραμμα δημιουργήθηκε μέσα στην πανδημία, με στόχους την έγκυρη ενημέρωση μαθητών προσχολικής και πρώτης σχολική ηλικίας για τον ιό SARS-COV2, την εκπαίδευση των μικρών μαθητών/ητριών στην ορθή εφαρμογή και τήρηση των αναγκαίων μέτρων κατά της εξάπλωσης της λοίμωξης Covid-19 και την καλλιέργεια αναπαραστάσεων και δεξιοτήτων που προστατεύουν και προάγουν τόσο τη δική τους όσο και την υγεία των άλλων, οικείων προσώπων.
Ο/η εκπαιδευτικός μπορεί να αξιοποιήσει όλο το υλικό σε δομημένες και προγραμματισμένες συναντήσεις στο πλαίσιο της ευέλικτης ζώνης ή του ημερήσιου προγράμματος των νηπιαγωγείων ή επιλεγμένες δραστηριότητες ή και ενότητες σύμφωνα με τις ανάγκες και τις δυνατότητες της τάξης του. Με αυτόν τον τρόπο, μπορεί να εφαρμοστεί κατ’ αυτό τον τρόπο σε τουλάχιστον επτά ημέρες.
Σημεία-κλειδιά του εν λόγω εκπαιδευτικού προγράμματος είναι το πώς τα παιδιά καθίστανται συνυπεύθυνοι με τους εκπαιδευτικούς για την τήρηση των μέτρων, αλλά και στη διάχυση των γνώσεων που αποκτούν και εκτός σχολείου. «Τα μικρά παιδιά μαθαίνουν με βιωματικό και παιγνιώδη τρόπο (δοκιμασίες και δραστηριότητες) πως να προστατέψουν τον εαυτό και τους άλλους, αναλαμβάνουν ρόλο σούπερ βοηθού των ηρώων και συμμετέχουν ενεργά βοηθώντας τους εκπαιδευτικούς στην τήρηση των μέτρων για όσο χρειαστεί αλλά και στη διάχυση των γνώσεων και στάσεων που απέκτησαν στην οικογένεια και οικείο περιβάλλον, εκτός σχολείου»
Ο κάθε ένας από τους πέντε ήρωες παρέχει εξειδικευμένη ενημέρωση, φροντίδα και εκπαίδευση για κάθε ένα αντίστοιχα από τα πέντε κομβικά μέτρα και όρους προστασίας από τον κορωνοϊό: Ο Πήτερ Μασκ τη χρήση της μάσκας, ο Μεζούρας τις αποστάσεις, ο Μπουρμπουλήθρας (ή Σαπουνάδας) την υγιεινή των χεριών, η Γουίντι τον εξαερισμό των κλειστών χώρων και η Δόκτωρ Βι την αξία της υγιεινής διατροφής, του ύπνου και της φυσικής άσκησης για την ενίσχυση και καλή λειτουργία του οργανισμού αλλά και την ατομική ευεξία.
Το υλικό είναι ελεύθερο στο διαδίκτυο και διαθέσιμο, εδώ.
COVID-19: ΜΕΤΡΑ ΠΡΟΛΗΨΗΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗΣ
ΣΤΙΣ ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ
Επόμενο
Αυτή η εργασία έχει άδεια χρήσης Creative Commons Αναφορά δημιουργού4.0.