Τελευταία μέρα πριν φύγουμε για τις διακοπές διαβάσαμε το βιβλίο “Η ιστορία του Πάσχα” 
Στη συνέχεια, κάναμε μια άσκηση σειροθέτησης με κάποιες από τις εικόνες ώστε να δουλέψουμε τη χρονική αλληλουχία, τη βραχυπρόθεσμη μνήμη αλλά και την αναδιήγηση.
Τέλος, φτιάξαμε το δικό μας βιβλίο με τους μαθητές και της μαθήτριες της Β’ τάξης ανά ομάδες.
Συμπληρώσαμε με ένα αρχείο με κάποια από τα έθιμα του Πάσχα.
Και μερικές εύλογες απορίες των παιδιών που προέκυψαν από τη συζήτηση:
Τι θα γινόταν αν ο Ιούδας δεν πρόδιδε το Χριστό;
Γιατί ο Ιησούς είχε μόνο μαθητές και όχι μαθήτριες;
Ειλικρινείς, αυθόρμητες ερωτήσεις που ακους μόνο από τα παιδιά,
όταν έχεις το προνόμιο να δουλεύεις μαζί τους σε ένα τέτοιο πλαίσιο που επιτρέπει την αλληλεπίδραση.








