ΠΡΟΣΚΑΙΡΟΣ ΑΠΟΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΣ

Κλείνοντας και αυτή τη σχολική χρονιά, με νέους μαθητές/τριες αλλά και παλιούς κάναμε τον απολογισμό μας

και 

φτιάξαμε μια συνεργατική ζωγραφιά με το δικό μας καραβάκι,

αφού διαβάσαμε το βιβλίο ” Το καραβάκι που ήθελε να φτάσει ως την άκρη του κόσμου”.

-Γιατί το καραβάκι αναζητά τη θύελλα; images

-Γιατί θέλει να ρισκάρει … (μαθητής Β’ τάξης)

Καλό καλοκαίρι, καλά ταξίδια να έχουμε και καλή αντάμωση… με λίγες παραπάνω εμπειρίες, αναγνώσματα, απολαύσεις…

IMG 20260610 122055IMG 20260611 105717

Καλή αρχή στο νέο σχολικό πλαίσιο για τους μαθητές που πήραν μετεγγραφή καθώς και για όσους έφυγαν για το Γυμνάσιο. Ελπίζουμε κάτι να κρατήσουν από τη συνεργασία αυτών των χρόνων… Εμείς σίγουρα μαθαίνουμε και κρατάμε πολλά από τα παιδιά, ειδικά αυτά με τα οποία συνεργαζόμαστε χρόνια, βλέποντας την εξέλιξη και την πορεία τους από την πρώτη ως την έκτη. Ελπίζουμε και αυτά  να αντιλαμβάνονται την προσπάθεια, τον κόπο και κυρίως το γεγονός ότι πρέπει να κουραστούμε, να προσπαθούμε, να αποδεχτούμε τις δυσκολίες για να βελτιωθούμε. Ταυτόχρονα όμως, όλες και όλοι έχουμε τα δυνατά μας σημεία που αξίζει να ανακαλύψουμε και να προβάλλουμε.  

Ας μας φωτίζει το φως το φάρου, από τη ζωγραφιά του μαθητή της Β’ τάξης….IMG 20260621 163642