«

»

Μαρ 18 2013

…για κριτική…

Μετά την παρέμβαση  για το πρόγραμμα Ε.Υ.Ζ.Η.Ν., οι σχολικοί σύμβουλοι Φ.Α, προχώρησαν σε νέα παρέμβαση με επιστολή τους στην ηγεσία του ΥΠΑΙΘΠΑ, το πλήρες κείμενο της οποίας θα βρείτε εδώ αυτή τη φορά για τον αποκλεισμό των εκπαιδευτικών ΠΕ11 από την 4η φάση του προγράμματος επιμόρφωσης Β΄ Επιπέδου που πραγματοποιείται στο πλαίσιο της Πράξης «Επιμόρφωση των Εκπαιδευτικών για την Αξιοποίηση και Εφαρμογή των ΤΠΕ στη Διδακτική Πράξη».

Οι Σχολικοί σύμβουλοι εξέφρασαν την έντονη διαμαρτυρία τους για τη μη συμμετοχή των εκπαιδευτικών ΠΕ11 σε αυτήν την επιμορφωτική διαδικασία καθώς τα τελευταία χρόνια έχουν γίνει πολύ αξιόλογες ενέργειες στον τομέα της αξιοποίησης της ηλεκτρονικής μάθησης στη Φ.Α., όπως, ενδεικτικά, αυτή του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου http://www.pi-schools.gr/content/index.php?lesson_id=3&ep=6, η έκδοση του Ιδρύματος Μείζονος Ελληνισμού «Ολυμπιακοί Αγώνες» http://www.fhw.gr/multimedia/dvdrom/olympics/index.html κ.α. Αυτές οι προσπάθειες παραγωγής λογισμικού για τη Φ.Α. κάνουν απαραίτητη και την επιμόρφωση των εκπαιδευτικών ΠΕ11 στις ΤΠΕ.

Οι Σχολικοί Σύμβουλοι έκαναν γνωστή τη θέση τους ότι θεωρούν πως ο αποκλεισμός ειδικοτήτων από το δικαίωμα της επιμόρφωσης στη χρήση και αξιοποίηση των ΤΠΕ στη διδασκαλία του Γνωστικού τους Αντικειμένου για την αποδοτικότερη επίτευξη των στόχων, που θέτει το ίδιο το Αναλυτικό Πρόγραμμα, δημιουργεί Γνωστικά Αντικείμενα και εκπαιδευτικούς δύο ταχυτήτων, γεγονός που αποβαίνει σε βάρος της γνωστικής διαδικασίας.

Τόνισαν, δε, την καταστρατήγηση της ισονομίας και ισοτιμίας ανάμεσα σε εκπαιδευτικούς διαφορετικών ειδικοτήτων, αφού με τις ισχύουσες διατάξεις, οι εκπαιδευτικοί, κάτοχοι πιστοποίησης δεξιοτήτων στις ΤΠΕ Β’ επιπέδου έχουν αυξημένη μοριοδότηση στις περιπτώσεις κρίσεων για θέσεις ευθύνης, γεγονός

Το δικαίωμα στην επιμόρφωση, τη δια βίου μάθηση και την επαγγελματική ανάπτυξη είναι αναφαίρετο δικαίωμα όλων των εκπαιδευτικών, όλων των ειδικοτήτων, χωρίς μεροληπτικούς αποκλεισμούς, βασισμένους σε στερεοτυπικούς δυαδικούς διαχωρισμούς πνεύματος – σώματος.

Οι Σχολικοί Σύμβουλοι,  με την επιστολή τους κάλεσαν την ηγεσία του ΥΠΑΙΘΠΑ, να αποκαταστήσει την αδικία που υφίσταται ο κλάδος των εκπαιδευτικών Φυσικής Αγωγής (ΠΕ11). Η έκκλησή τους έγινε μέσα στο πλαίσιο των απαιτήσεων όλου του κλάδου για την αναβάθμιση του Γνωστικού Αντικειμένου της Φυσικής Αγωγής που νομοτελειακά θα οδηγήσει και στην αναβάθμιση των γνωστικών αποτελεσμάτων συνολικά.

Μόνιμος σύνδεσμος σε αυτό το άρθρο: https://blogs.sch.gr/meniek64/?p=233

1 comment

  1. Μενη ΚΟΥΡΟΥ

    ………………………
    μιλάει πού και πού για κριτική και προς τα πάνω
    ……………………….
    Πατρίκιος Τ. (μπαλάντα ενός μικρού γραφειοκράτη)

Αφήστε μια απάντηση

Top
 
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων