Σεμινάριο πρώτων βοηθειών πραγματοποιήθηκε στο προσωπικό του σχολείου μας την Πέμπτη 18-11-2021, από το Ινστιτούτο Διαχείρισης Ανθρωπογενών & Φυσικών Καταστροφών
link: ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ-ΙΔΑΦΚ ΕΝΕΡΓΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ
Σεμινάριο πρώτων βοηθειών πραγματοποιήθηκε στο προσωπικό του σχολείου μας την Πέμπτη 18-11-2021, από το Ινστιτούτο Διαχείρισης Ανθρωπογενών & Φυσικών Καταστροφών
link: ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ-ΙΔΑΦΚ ΕΝΕΡΓΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ
Οι μαθητές τμημάτων του Γυμνασίου και του Λυκείου επισκέφτηκαν χτες το Ζωολογικό Μουσείο του Πανεπιστημίου Αθηνών.
Πρόκειται για το παλαιότερο και πλουσιότερο σε είδη Ζωολογικό Μουσείο της Ελλάδας.
Τα παιδιά ήρθαν σε επαφή και θαύμασαν από κοντά περίπου 550 μικρά και μεγάλα θηλαστικά, 2.500 πτηνά, ερπετά, ψάρια, έντομα, μαλάκια και σπόγγους της ελληνικής και παγκόσμιας πανίδας, όπως και ανθρωπολογικά ευρήματα που τα εντυπωσίασαν πολύ.
Ήταν μια πολύ ενδιαφέρουσα και όμορφη μέρα με τα παιδιά να αποχωρούν χαρούμενα μαθαίνοντας την ιστορία, τις συνθήκες και τον τρόπο διαβίωσης τόσο πολλών και διαφορετικών ειδών της παγκόσμιας πανίδας.
Αγαπητοί γονείς,
Η κοινωνική και ψυχολογική υπηρεσία του σχολείου θα πραγματοποιήσουν ομάδα συμβουλευτικής υποστήριξης γονέων των μαθητών μας. Σας προσκαλούμε λοιπόν, στη δημιουργία ομάδας συμβουλευτικής-υποστήριξης γονέων των μαθητών Γυμνασίου-Λυκείου με στόχο “φροντίζω τον εαυτό μου…υποστηρίζω την οικογένειά μου ”: Πώς να:
Η Κοινωνική και Ψυχολογική Υπηρεσία
Από τη φιλοσοφία στο θέατρο! Την Τρίτη 2 Νοεμβρίου οι μαθητές της γ γυμνασίου και γ λυκείου επισκέφτηκαν τον αρχαιολογικό χώρο της Ακαδημίας Πλάτωνος όπου και ξεναγήθηκαν με τη συνοδεία των φιλολόγων τους, ΕΕΠ και ΕΒΠ.
Ταυτόχρονα με αφορμή τα κείμενα του Πλάτωνα και του Ευριπίδη που διδάσκονται στο σχολείο έγιναν διαδραστικές δραστηριότητες , όπως δραματοποίηση, παιχνίδια κλπ που βοήθησαν στην κατανόηση και καλύτερη εμπέδωση της σχολικής ύλης.
Στην παρέλαση της 28ης Οκτωβρίου 2021, το Ειδικό Γυμνάσιο Λύκειο Αθηνών συμμετείχε με 24 μαθητές και 4 εκπαιδευτικούς.
Πολύτιμη συμβολή στην τέλεση της παρέλασης είχαν και 22 μαθητές Λυκείου από το όμορο 2ο Λύκειο Ηλιούπολης. Οι μαθητές του Γενικού Λυκείου προσήλθαν εθελοντικά και με σκοπό να συνοδέψουν τους μαθητές του σχολείου μας.
Προηγήθηκαν της παρελάσεως δύο 2ωρες συνάντησεις των μαθητών των δύο σχολείων με σκοπό τη γνωριμία τους, την ενημέρωση τους για θέματα που αφορούν την αναπηρία αλλά και πρόβας για την μέρα της εθνικής επετείου.
Η συμπεριληπτική συνεργασία αυτή διεξήχθη με επιτυχία και έληξε με την αυτόβουλη επιθυμία των μαθητών για ανανέωση της συνεργασίας τους κατά την εθνική εορτή της 25ης Μαρτίου.
Τη Τετάρτη 27/10, οι μαθητές μας συμμετείχαν με ενθουσιασμό στη γιορτή της 28ης Οκτωβρίου, τιμώντας το έπος του 40 και τον Αγώνα για την Ελευθερία.
Το αφιέρωμα της φετινής χρονιάς στην εθνική επέτειο της Εθνικής Αντίστασης ενάντια στο Γερμανό-Ιταλικό άξονα εχάρει της συγκίνησης όλων.
Ενώ η επιβράβευση των μαθητών μας με τους καθιερωμένους επαίνους και αριστεία είχε προηγηθεί δια στόματος της Διεύθυνσης
Την Τρίτη 26 Οκτωβρίου ένα τμήμα Γυμνασίου και ένα τμήμα του Λυκείου μαζί με τους συνοδούς τους, επισκέφθηκαν το Μουσείο Εθνικής Αντίστασης και παρακολούθησαν μια βιωματική ξενάγηση μέσω του πλήθους των εκθεμάτων του.
Όλα αυτά έλαβαν χώρα στα πλαίσια του εορτασμού για την επέτειο της Εθνικής Αντίστασης της 28ης Οκτωβρίου του 1940.
Τηρήθηκαν όλα τα μέτρα Δημόσιας υγιεινής και ασφάλειας (πιστοποιητικό εμβολιασμού ή νόσησης ή αρνητικού self test και χρήση μάσκας), βάσει των οδηγιών για επίσκεψη σε κλειστούς χώρους.
Tο Ειδικό Γυμνάσιο και Ειδικό ΓΕΛ Αθηνών μετέχει στην πραγματοποίηση του Erasmus+ project, KA 229 με τίτλο: Building the inclusive and creative school for the future (2019-1-RO01-KA229-063176).
Στο πρόγραμμα συμμετέχουν τα σχολεία Liceul cu Program Sportiv Roman, το Argrupamento de Escola Francisco de Hollanda- Guimaraes- Portugal, το Whitefield academy Trust – London- U.K και IE-Mae de Deu del Portal Bateea – Spain.
Στα πλαίσια του προγράμματος αυτού πραγματοποιήθηκε επιτυχώς το C2-Short-term joint staff training event με τίτλο “Developing emotional intelligence creativity and independent thinking through e-twinning”, με εκπαιδευτικούς από τα συμμετέχοντα σχολεία, το χρονικό διάστημα 20 – 25 Σεπτεμβρίου 2021.
Το πρόγραμμα είχε την απεριόριστη υποστήριξη των αρμοδίων φορέων του δήμου Ηλιούπολης. Ολοκληρώθηκε με επίσκεψη των συμμετεχόντων στο δημαρχείο της Ηλιούπολης, όπου ακολούθησε συζήτηση για την πορεία του και έγινε η απονομή των βεβαιώσεων παρακολούθησης από το δήμαρχο κ. Χατζηδάκη και την αντιδήμαρχο Παιδείας του δήμου κ. Χωματά.