Την Πέμπτη 2/12 οι μαθητές των τμημάτων Β1 και Γ1 του Λυκείου παρακολούθησαν την παράσταση: ”τα Μαγικά Μαξιλάρια” του Ευγένιου Τριβιζά στην Εθνική Λυρική Σκηνή.
Χρώματα, όμορφες εικόνες και μελωδικοί ήχοι ήταν οι αναμνήσεις των μαθητών μας μετα την παρακολούθηση της παράστασης.


























































