Eine Übung aus dem Lehrbuch Luftballons mal anders!

Καλά τα ψηφιακά μέσα και η τεχνολογία, αλλά υπάρχουν και άλλοι τρόποι για να διασκεδάζουν οι μικροί μας μαθητές στο μάθημα των Γερμανικών.

Σήμερα στο μάθημά μας με την Ε’ τάξη μετατρέψαμε μια γραπτή άσκηση του βιβλίου μας σε παιχνίδι και εξάσκηση προφορικού λόγου. Στόχος η εξοικείωση με τους αριθμούς από το 1-20 και τα αριθμητικά σύμβολα plus, minus, mal, durch und gleich στα γερμανικά.

Σ’ ένα κυπελάκι υπήρχαν ξύλινα μανταλάκια (μπορούν να χρησιμοποιηθούν και ξύλινα γλωσσοπίεστρα), πάνω στα οποία ήταν γραμμένες οι πράξεις από την άσκηση του βιβλίου. Οι μαθητές έπρεπε να πουν την πράξη και να βρουν το σωστό αποτέλεσμα. Αν η απάντηση ήταν σωστή κρατούσαν το ξύλινο μανταλάκι, αν η απάντηση ήταν λανθασμένη τοποθετούσαν το μανταλάκι πάλι στο κυπελάκι. Νικητής ήταν αυτός με τα περισσότερα μανταλάκια.

Υπήρχαν όμως και τρία μανταλάκια με την λέξη BUMM! Όποιος τύχαινε ένα τέτοιο μανταλάκι έπρεπε να επιστρέψει όλα τα μανταλάκια που είχε κερδίσει μέχρι τότε. Εμείς διασκεδάσαμε και το χαρήκαμε πολύ

275356214 1274707809723545 7378678224732300349 n

275429006 3120875548148666 4994956315399831539 n

275613796 516030579872854 586227758645398391 n

Αφήστε μια απάντηση