Ελληνική Βιβλιογραφία για την Ειδική Αγωγή

Αλεξάνδρου, Κ. Α. (1986) Το βαρήκοο παιδί. Από ιατρική, κοινωνιολογική, ψυχολογική και παιδαγωγική άποψη, εκδ. Βυζάντιο, Αθήνα.

 

Αλεξάνδρου, Κ. (1995) Μαθησιακές δυσκολίες, εκδ. Δανιά, Αθήνα

 

Βασιλείου, Γ. Ε. (1998) Τα εκπαιδεύσιμα νοητικά καθυστερημένα παιδιά και έφηβοι, εκδ. Ελληνικά Γράμματα, Αθήνα.

 

Γκαλλάν, Α., Γκαλλάν, Ζ. (1997) Το παιδί με νοητική καθυστέρηση και η κοινωνία, εκδ. Πατάκη, Αθήνα.

 

Δήμος, Γ. (1996) «Απόκλιση – στιγματισμός: αφομοιωτική θεωρητική προσέγγιση των αποκλίσεων στο σχολείο», εκδ. Gutenberg, Αθήνα.

 

Δράκος, Γ. Δ. (1998) Ειδική Παιδαγωγική των προβλημάτων λόγου και ομιλίας

 

Ζαφειράτου-Κουλιούμπα, Ε. (1994) Γνωριμία με την κώφωση, εκδ. ΕΛΛΗΝ, Αθήνα. Ατραπός, Αθήνα.

 

Ζώνιου-Σιδέρη, Α. (επιμ.) (2000) «Άτομα με ειδικές ανάγκες και η ένταξή τους», εκδ. Ελληνικά Γράμματα, Αθήνα.

 

Ζώνιου-Σιδέρη, Α. (επιμ.) (2000) «Ένταξη: Ουτοπία ή πραγματικότητα; Η εκπαιδευτική και πολιτική διάσταση της ένταξης μαθητών με ειδικές ανάγκες», εκδ. Ελληνικά Γράμματα, Αθήνα.

 

Ζώνιου-Σιδέρη, Α. (1998) «Οι ανάπηροι και η εκπαίδευσή τους. Μια ψυχοπαιδαγωγική προσέγγιση της ένταξης», εκδ. Ελληνικά Γράμματα, Αθήνα

 

Καϊλα, Μ. (επιμ.) (1995) «Η σχολική αποτυχία: από την «οικογένεια» του σχολείου στο «σχολείο» της οικογένειας», εκδ. Ελληνικά Γράμματα, Αθήνα.

 

Καϊλα, Μ., Πολεμικός, Ν., Φιλίππου, Γ. (επιμ.) (1994) «Άτομα με ειδικές ανάγκες. Σύγχρονες κατευθύνσεις και απόψεις σε προβλήματα πρόληψης, παρέμβασης αντιμετώπισης», Τόμος Α’, Β’, (Διεπιστημονικό Ευρωπαϊκό Συμπόσιο, Ρόδος, Μάιος, 1992), εκδ. Ελληνικά Γράμματα, Αθήνα.

 

Κάκουρος, Ε. & Μανιαδάκη Κ. (2006). «Ψυχοπαθολογία Παιδιών και Εφήβων». εκδ. Τυπωθήτω.

 

Καλαντζής, Κ. (1985) Διδακτική των ειδικών σχολείων για νοητικά καθυστερημένα παιδιά. Θεμελιακές έννοιες της θεραπευτικής παιδαγωγικής. Οργάνωση και λειτουργία ειδικών σχολείων. Βασικές αρχές ειδικής αγωγής και ειδικής διδασκαλίας, εκδ. Καραβίας-Ρουσσόπουλος, Αθήνα.

 

Καλλινικάκη, Θ. (επιμ.) (1990) Σεμινάριο Μαθησιακές δυσκολίες. Σύγχρονες απόψεις και τάσεις, εκδ. Ελληνικά Γράμματα, Αθήνα.

 

Καραπέτσας, Α. Β. (1989) Κλινική και Εξελικτική Νευροψυχολογία. Η γλώσσα του παιδιού. Ανάπτυξη-Παθολογία-Διάγνωση-Θεραπεία, εκδ. Σμυρνιωτάκης, Αθήνα.

 

Καραντζής, Τ. (2001) Τα προβλήματα της μνήμης των παιδιών με μαθησιακές δυσκολίες στην αριθμητική και την ανάγνωση, εκδ. Τυπωθήτω, Αθήνα.

 

Κρουσταλάκης, Γ. Σ. (1994) «Παιδιά με ιδιαίτερες ανάγκες στην οικογένεια και το σχολείο. Ψυχοπαιδαγωγική παρέμβαση για μια συμβουλευτική γονέων και εκπαιδευτικών», εκδ. Λύχνος, Αθήνα.

 

Κυπριωτάκης, Α. (1989) «Τα ειδικά παιδιά και η αγωγή τους», εκδ. Ψυχοτεχνική, Ηράκλειο

 

Μαρκοβίτης, Μ., Τζουριάδου, Μ. (1995) Μαθησιακές δυσκολίες. Θεωρία και πράξη, εκδ. Προμηθεύς, Θεσσαλονίκη.

 

Μάρκου, Σ. (1996) Δυσλεξία. Αριστεροχειρία. Κινητική αδεξιότητα. Υπερκινητικότητα. Θεωρία, διάγνωση και αντιμετώπιση με ειδικές ασκήσεις, εκδ. Ελληνικά Γράμματα, Αθήνα.

 

Μπίρτσας, Χ. (1990) «Διδακτικά προγράμματα για παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες», εκδ. Σμυρνιωτάκης, Αθήνα.

 

Νέστορος, Ι. Ν. (επιμ. ) (1992) Η επιθετικότητα στην οικογένεια, στο σχολείο και στην κοινωνία, εκδ. Ελληνικά Γράμματα, Αθήνα.

 

Παπαγεωργίου, Β. (2005), «Ψυχιατρική Παιδιών και Εφήβων». University Studio Press.

 

Παπασπύρου, Χ. (1998) Κινηματική Γλώσσα και καθολική γλωσσική θεωρία. Συγκριτική γενετική-μετασχηματική ερμηνεία κινηματικής γλώσσας και φθογγόγλωσσας και δόμηση ενός συστήματος κινηματικής γραφής, εκδ. Ελληνικά Γράμματα, Αθήνα.

 

Παρασκευόπουλος, Ι. (1988) Κλινική Ψυχολογία: Διάγνωση, πρόληψη και θεραπεία των ψυχικών διαταραχών,  Αθήνα.

 

Παρασκευόπουλος, Ι. (1980) Νοητική Καθυστέρηση, εκδ. Γρηγόρης, Αθήνα.

 

Πόρποδας, Κ. (1990) Δυσλεξία. Η ειδική διαταραχή στη μάθηση του γραπτού λόγου (ψυχολογική θεώρηση), εκδ. Πανεπιστήμιο Πατρών, Αθήνα.

Σούλης, Σ. Γ. (2000) Μαθαίνοντας βήμα με βήμα στο σχολείο και στο σπίτι, εκδ. Gutenberg, Αθήνα.

 

Σούλης, Σ. Γ. (1997) Τα παιδιά με βαριά νοητική καθυστέρηση και ο κόσμος τους. Άτομα με πολλαπλές αναπηρίες, εκδ. Gutenberg, Αθήνα.

 

Σούλης, Σ. (2002) «Παιδαγωγική της Ένταξης», εκδ. Τυπωθήτω, Αθήνα.

 

Στασινός, Δ. Π. (1991) «Η Ειδική Εκπαίδευση στην Ελλάδα. Αντιλήψεις, Θεσμοί και πρακτικές. Κράτος και ιδιωτική πρωτοβουλία (1906-1989)», εκδ. Gutenberg, Παιδαγωγική Σειρά,  Αθήνα.

 

Στασινός, Δ. (1999) Δυσλεξία στο σχολείο, εκδ. Gutenberg, Αθήνα.

 

Σταύρος, Λ. (1988) Νοητική καθυστέρηση και Ειδική Αγωγή. Ψυχοπαιδαγωγική της γλώσσας, των μαθηματικών, της μελέτης περιβάλλοντος, Α’ τόμος, εκδ. Άνθρωπος, Αθήνα.

 

Τάφα, Ε. (1997) «Συνεκπαίδευση παιδιών με και χωρίς προβλήματα μάθησης και συμπεριφοράς», εκδ.  Ελληνικά Γράμματα, Αθήνα.

 

Τζουριάδου, Μ. (1995) «Παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Μια ψυχο-παιδαγωγική προσέγγιση», εκδ. Προμηθεύς, Θεσσαλονίκη.

 

Τσιάντης, Γ. (2001). (επιμ.) «Εισαγωγή στην Παιδοψυχιατρική», εκδ. Καστανιώτης.

Τσιάντης, Γ. & Μανωλόπουλος Σ. (επιμ.) (1987). «Σύγχρονα Θέματα Παιδοψυχιατρικής», εκδ. Καστανιώτης.

Τσιάντης, Γ. & Αλεξανδρίδης, Α. (επιμ.) (2008). «Προσχολική Παιδοψυχιατρική 1 Ανάπτυξη» , εκδ. Καστανιώτης.

Τσιάντης, Γ.  & Ξυπολυτά-Ζαχαριάδη (επιμ.) «Ψυχοσωματικά Προβλήματα των Παιδιών»,εκδ. Καστανιώτης.

 

Υ.ΠΕ.ΧΩ.Δ.Ε. /Γραφείο μελετών για άτομα με ειδικές ανάγκες (1998) Σχεδιάζοντας για όλους, Υ.ΠΕ.ΧΩ.Δ.Ε., Αθήνα.

 

Φεντ, Χ., (1989) «Κοινωνική ένταξη και εκπαίδευση», εκδ. Καστανιώτη, Αθήνα.

 

Φλωράτου, Μ. Μαθησιακές δυσκολίες και όχι τεμπελιά. Ανάγνωση-γραφή-ορθογραφία, διδακτικά προγράμματα για αντιμετώπιση στο σχολείο και στο σπίτι, εκδ. Οδυσσέας, Αθήνα.

 

Φράγκος, Χ. (1995) «Ψυχοπαιδαγωγική. Θέματα παιδαγωγικής ψυχολογίας, παιδείας, διδακτικής και μάθησης», εκδ. Gutenberg,, Αθήνα.

 

Χαρούπιας, Α. (1997) «Ειδική Εκπαίδευση. Θεωρία και πράξη», εκδ. Ατραπός, Αθήνα.

 

Χρηστάκης, Κ. (1994) «Θέματα Ειδικής Αγωγής: Η ειδική τάξη. Έννοια-Φιλοσοφία-Οργάνωση», εκδ. Τελέθριον, Αθήνα.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *