ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ
Αναγνωρισμένος και κοινά αποδεκτός ορισμός των Μαθησιακών Δυσκολιών: à «Οι μαθησιακές δυσκολίες είναι ένας γενικευμένος όρος που περιγράφει μια μεγάλη ομάδα πολύμορφων δυσκολιών, οι οποίες εκδηλώνονται σε ένα ευρύ φάσμα γλωσσικών διεργασιών και αναφέρεται στη λειτουργία και εκμάθηση της ομιλίας, της ανάγνωσης, της γραφής, της κατανόησης και των μαθηματικών. Αυτά τα προβλήματα είναι εγγενή στο άτομο, θεωρούνται ότι υπάρχουν εξαιτίας της δυσλειτουργίας του Κεντρικού Νευρικού Συστήματος και είναι δυνατόν να εκδηλώνονται καθ’ όλη τη διάρκεια της ζωής του» (Ενιαία Εθνική Επιτροπή Μαθησιακών Δυσκολιών των Η.Π.Α. 1988).
Και κάτι που είναι σημαντικό να τονισθεί: οι μαθησιακές δυσκολίες δεν έχουν καμία σχέση με τον δείκτη νοημοσύνης.
Οι Μαθησιακές Δυσκολίες αφορούν:
Ø δυσκολίες προφορικού λόγου
Ø δυσκολίες χωροχρονικού προσανατολισμού
Ø γραφοκινητικές δυσκολίες
Ø μνημονικές δυσκολίες
Ø γνωστικές δυσκολίες
Ø ψυχοκινητικές δυσκολίες
Ø κοινωνικό – συναισθηματικές δυσκολίες.
(απο την εισήγηση της διαχειρίστριας του blog, στην επιμορφωτική ημερίδα του ΥΠ.Ε.Π.Θ. και του ΚΕ.Δ.Δ.Υ. Λέσβου, με τίτλο : “Εγκαιρη εκπαιδευτική παρέμβαση για παιδιά προσχολικής ηλικίας”, στις 30/03/09, στη Λέσβο).
Αφήστε μια απάντηση