ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΣΤΗ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ & ΠΡΩΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ

Mαθησιακές Δυσκολίες στην προσχολική και πρώτη σχολική ηλικία: 

  •  

  •  Δυσκολεύεται να ζωγραφίσει ή να φτιάξει ορισμένα σχήματα ή να τα αντιγράψει από το πρωτότυπο.

  • Δεν ξέρει ποια είναι η αρχή του χαρτιού, της σελίδας

  • Κακό κράτημα του μολυβιού.

  • Παρουσιάζει δείγματα στρεμφοσυμβολισμού και καθρεπτικής γραφής

  • Δυσκολίες στην ακολουθία και εκτέλεση οδηγιών ή παραγγελμάτων

  •  Σύγχυση λέξεων που έχουν ακουστικές ομοιότητες

  • Δυσκολία στη συσχέτιση του γράμματος που βλέπει με τον ήχο

  •   Δυσκολίες σε προμαθηματικές και μαθηματικές δεξιότητες 

  •   Αδιαφορία για δραστηριότητες που απαιτούν ακουστική κατανόηση και συζήτηση

  •   Διαταραχές συγκέντρωσης και προσοχής

  • Υπερκινητικότητα

  • Δεν έχει επίγνωση του χρόνου

  • Δυσκολία να ξεχωρίσει τους «ήχους» που δομούν μια λέξη

  • Δυσκολίες στην εκτέλεση πολύπλοκων κινητικών πράξεων.

  • Συναισθηματική αστάθεια 

  •  Προβλήματα κοινωνικής συμπεριφοράς – επιθετικότητας

  • Οικογενειακό ιστορικό με προβλήματα στο διάβασμα ή άλλες μαθησιακές δυσκολίες.

  • Διαταραχές αλληλουχίας, π.χ. δεν έχει την ικανότητα να θυμάται την σειρά των γεγονότων μιας ιστορίας, διαφόρων συμβάντων της ζωής του,κ.α.

  • Δυσκολίες στην διάκριση αριστερό – δεξί

  • Σύγχυση στη χρήση λέξεων που δηλώνουν κατεύθυνση.

  • Δυσκολίες στο συντονισμό των κινήσεων

  •  Διαταραχές στην αντίληψη του χρόνου, του χώρου και του προσανατολισμού.

  • Δεν έχει σαφή προτίμηση για τη δεξιά ή την αριστερή πλευρά

  •  

     

  •  

     

  •  

     

  •  

     

  • απο την εισήγηση της διαχειρίστριας του blog, στην επιμορφωτική ημερίδα του ΥΠ.Ε.Π.Θ. και του ΚΕ.Δ.Δ.Υ. Λέσβου, με τίτλο : “Εγκαιρη εκπαιδευτική παρέμβαση για παιδιά προσχολικής ηλικίας”, στις 30/03/09, στη Λέσβο).

     

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *