ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΣΤΗ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ & ΠΡΩΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ
Mαθησιακές Δυσκολίες στην προσχολική και πρώτη σχολική ηλικία:
-
-
Δυσκολεύεται να ζωγραφίσει ή να φτιάξει ορισμένα σχήματα ή να τα αντιγράψει από το πρωτότυπο.
-
Δεν ξέρει ποια είναι η αρχή του χαρτιού, της σελίδας
-
Κακό κράτημα του μολυβιού.
-
Παρουσιάζει δείγματα στρεμφοσυμβολισμού και καθρεπτικής γραφής
-
Δυσκολίες στην ακολουθία και εκτέλεση οδηγιών ή παραγγελμάτων
-
Σύγχυση λέξεων που έχουν ακουστικές ομοιότητες
-
Δυσκολία στη συσχέτιση του γράμματος που βλέπει με τον ήχο
-
Δυσκολίες σε προμαθηματικές και μαθηματικές δεξιότητες
-
Αδιαφορία για δραστηριότητες που απαιτούν ακουστική κατανόηση και συζήτηση
-
Διαταραχές συγκέντρωσης και προσοχής
-
Υπερκινητικότητα
-
Δεν έχει επίγνωση του χρόνου
-
Δυσκολία να ξεχωρίσει τους «ήχους» που δομούν μια λέξη
-
Δυσκολίες στην εκτέλεση πολύπλοκων κινητικών πράξεων.
-
Συναισθηματική αστάθεια
-
Προβλήματα κοινωνικής συμπεριφοράς – επιθετικότητας
-
Οικογενειακό ιστορικό με προβλήματα στο διάβασμα ή άλλες μαθησιακές δυσκολίες.
-
Διαταραχές αλληλουχίας, π.χ. δεν έχει την ικανότητα να θυμάται την σειρά των γεγονότων μιας ιστορίας, διαφόρων συμβάντων της ζωής του,κ.α.
-
Δυσκολίες στην διάκριση αριστερό – δεξί
-
Σύγχυση στη χρήση λέξεων που δηλώνουν κατεύθυνση.
-
Δυσκολίες στο συντονισμό των κινήσεων
-
Διαταραχές στην αντίληψη του χρόνου, του χώρου και του προσανατολισμού.
-
Δεν έχει σαφή προτίμηση για τη δεξιά ή την αριστερή πλευρά
-
-
-
-
-
απο την εισήγηση της διαχειρίστριας του blog, στην επιμορφωτική ημερίδα του ΥΠ.Ε.Π.Θ. και του ΚΕ.Δ.Δ.Υ. Λέσβου, με τίτλο : “Εγκαιρη εκπαιδευτική παρέμβαση για παιδιά προσχολικής ηλικίας”, στις 30/03/09, στη Λέσβο).
Αφήστε μια απάντηση