Πανελλαδικές Εξετάσεις 2015 στα Μαθηματικά Θετικής και Τεχνολογικής Κατεύθυνσης: Τα Θέματα, οι λύσεις τους και τα σχόλια

Αποτέλεσμα εικόνας για Εικόνες Πανελλήνιες

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΘΕΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ (ΚΑΙ ΕΠΑ.Λ. ΟΜΑΔΑ Β΄)

ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΗΜΕΡΗΣΙΩΝ ΓΕ.Λ.ΕΔΩ

ΛΥΣΕΙΣ ΣΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΘΕΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ (ΗΜΕΡΗΣΙΑ)

ΘΕΜΑΤΑ ΕΣΠΕΡΙΝΩΝ ΓΕ.Λ.

ΛΥΣΕΙΣ ΣΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ (ΕΣΠΕΡΙΝΩΝ ΝΕΟ ΑΡΧΕΙΟ)

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ

ΣΧΟΛΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΘΕΤΙΚΗΣ/ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ 2015

Γενική εκτίμηση:
Τα σημερινά θέματα διακρίνονται από επιστημονική ορθότητα, διατρέχουν το σύνολο της εξεταστέας ύλης είναι διαβαθμισμένης δυσκολίας και συνολικά έχουν αυξημένο βαθμό δυσκολίας και απαιτούν ταχύτητα σε σχέση με το διαθέσιμο χρόνο.

Εκτίμηση ανά θέμα:

ΘΕΜΑ Α: Είναι αναμενόμενο, ως θέμα θεωρίας.

ΘΕΜΑ Β: Χαρακτηρίζεται βατό, δεν κρύβει παγίδες και υπάρχουν παρόμοιες ασκήσεις και στο σχολικό βιβλίο.

ΘΕΜΑ Γ: Αρκετά απαιτητικό. Συγκεκριμένα:

Το ερώτημα Γ1 είναι βατό.

Το ερώτημα Γ2 είναι επίσης βατό.

Το ερώτημα Γ3 είναι αυξημένου βαθμού δυσκολίας. Χρειάζεται προσοχή στις λεπτομέρειες και άριστη γνώση της Ανάλυσης.

Το ερώτημα Γ4 είναι αυξημένου βαθμού δυσκολίας . Κρύβει τεχνικές και απαιτεί χρόνο.

ΘΕΜΑ Δ

Είναι θέμα με ιδιαίτερες δυσκολίες. Συγκεκριμένα:

Το ερώτημα Δ1 είναι θέμα τεχνικής .

Το εώτημα Δ2 α) είναι βατό, ενώ το ερώτημα Δ2 β) απαιτεί ιδιαίτερους χρονοβόρους υπολογισμούς.

Το ερώτημα Δ3  είναι ιδιαίτερης δυσκολίας.

Το ερώτημα Δ4  είναι επίσης θέμα που απαιτεί πλήρη γνώση και πολύ καλό συνδυασμό γνώσεων από όλα σχεδόν τα κεφάλαια της Ανάλυσης.

Για τις  βαθμολογικές επιδόσεις εκτιμώ ότι:

Τα γραπτά κάτω απότη βάση αναμένεται να είναι στα επίπεδα τα περσινά. Θα υπάρξουν περισσότερα από πέρσι γραπτά κλίμακας 10-13, ίσως τα ίδια ποσοστά σην κλίμακα >13-16 και πιθανόν λιγότερα άριστα.

Σε σχέση με πέρσι τα θέματα χαρακτηρίζονται επι μέρους δυσκολότερα σε κάποια ερωτήματα (Γ3, Γ4, Δ3, Δ4).

Σχετικά με ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ

Δρ.MΔΕ. Σχολικός Σύμβουλος Μαθηματικών Νομού Δωδεκανήσου. Συγγραφέας βιβλίων μαθηματικών -Ιστορίας και Διδακτικής.


Περισσότερες πληροφορίες

Δείτε όλα τα άρθρα του/της ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ →

9 σχόλια σχετικά με το “Πανελλαδικές Εξετάσεις 2015 στα Μαθηματικά Θετικής και Τεχνολογικής Κατεύθυνσης: Τα Θέματα, οι λύσεις τους και τα σχόλια”

  1. ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΗΤΑΝ ΔΥΣΚΟΛΑ. ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΙ ΒΓΑΖΟΥΜΕ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΑΣ ΜΕ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΜΑΣ.
    ΜΑΝΟΣ ΤΟΥΤΣΗΣ
    ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΣ

  2. Είμαι πολύ θλιμμένοι με την κατάντια μας αντί να φέρουμε κοντά μας τα παιδιά τα απομακρύνουμε. Τι να πω οι μαθηματικόι χρειάζονται ψυχή ιατρό .ας βάλουμε άλλη ειδικότητα να βάζει θεματα μαθηματικ´ων. Κρίμα κρίμα. Πρέπει να τα πείτε έξω απ´ο τα δόντια Κ. Καραγιαννη

  3. Εχουν μπει σε τάξη αυτοί που βάζουν θεματα; Να τους κραξετε εσείς που μπορείτε.

  4. Ήταν παλούκια. Πως μας λέτε δηλαδή κανονικα ήταν. Ποσά γράφει ο μαθητής που μελετά το βιβλίο του.οσο για τα μαθηματικ´α γενικής απορώ ποιος θα τα ξαναπάρει. Τι λες τώρα;

  5. Μερικές διορθώσεις πάνω στις λύσεις των εσπερινών.
    Στο Γ1 το σύνολο τιμών της f είναι το (0,1] αφού τα όρια της f στο +,- άπειρο είναι 0, επίσης κάτι δεν πάει καλά στην λύση του Γ4.

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.