ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΘΕΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ (ΚΑΙ ΕΠΑ.Λ. ΟΜΑΔΑ Β΄)
ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΗΜΕΡΗΣΙΩΝ ΓΕ.Λ.ΕΔΩ
ΛΥΣΕΙΣ ΣΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΘΕΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ (ΗΜΕΡΗΣΙΑ)
ΛΥΣΕΙΣ ΣΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ (ΕΣΠΕΡΙΝΩΝ ΝΕΟ ΑΡΧΕΙΟ)
ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ
ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ
ΣΧΟΛΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΘΕΤΙΚΗΣ/ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ 2015
Γενική εκτίμηση:
Τα σημερινά θέματα διακρίνονται από επιστημονική ορθότητα, διατρέχουν το σύνολο της εξεταστέας ύλης είναι διαβαθμισμένης δυσκολίας και συνολικά έχουν αυξημένο βαθμό δυσκολίας και απαιτούν ταχύτητα σε σχέση με το διαθέσιμο χρόνο.
Εκτίμηση ανά θέμα:
ΘΕΜΑ Α: Είναι αναμενόμενο, ως θέμα θεωρίας.
ΘΕΜΑ Β: Χαρακτηρίζεται βατό, δεν κρύβει παγίδες και υπάρχουν παρόμοιες ασκήσεις και στο σχολικό βιβλίο.
ΘΕΜΑ Γ: Αρκετά απαιτητικό. Συγκεκριμένα:
Το ερώτημα Γ1 είναι βατό.
Το ερώτημα Γ2 είναι επίσης βατό.
Το ερώτημα Γ3 είναι αυξημένου βαθμού δυσκολίας. Χρειάζεται προσοχή στις λεπτομέρειες και άριστη γνώση της Ανάλυσης.
Το ερώτημα Γ4 είναι αυξημένου βαθμού δυσκολίας . Κρύβει τεχνικές και απαιτεί χρόνο.
ΘΕΜΑ Δ
Είναι θέμα με ιδιαίτερες δυσκολίες. Συγκεκριμένα:
Το ερώτημα Δ1 είναι θέμα τεχνικής .
Το εώτημα Δ2 α) είναι βατό, ενώ το ερώτημα Δ2 β) απαιτεί ιδιαίτερους χρονοβόρους υπολογισμούς.
Το ερώτημα Δ3 είναι ιδιαίτερης δυσκολίας.
Το ερώτημα Δ4 είναι επίσης θέμα που απαιτεί πλήρη γνώση και πολύ καλό συνδυασμό γνώσεων από όλα σχεδόν τα κεφάλαια της Ανάλυσης.
Για τις βαθμολογικές επιδόσεις εκτιμώ ότι:
Τα γραπτά κάτω απότη βάση αναμένεται να είναι στα επίπεδα τα περσινά. Θα υπάρξουν περισσότερα από πέρσι γραπτά κλίμακας 10-13, ίσως τα ίδια ποσοστά σην κλίμακα >13-16 και πιθανόν λιγότερα άριστα.
Σε σχέση με πέρσι τα θέματα χαρακτηρίζονται επι μέρους δυσκολότερα σε κάποια ερωτήματα (Γ3, Γ4, Δ3, Δ4).
Είναι ανοικτά θέματα για συζήτηση νομίζω.Θα υπάρξει κάποια συζήτηση για τα θέματα αυτά μέσα από τις σελίδα μας.
ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΗΤΑΝ ΔΥΣΚΟΛΑ. ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΙ ΒΓΑΖΟΥΜΕ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΑΣ ΜΕ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΜΑΣ.
ΜΑΝΟΣ ΤΟΥΤΣΗΣ
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΣ
Εύχομαι τα καλύτερα και πάντως δεν πρέπει να απογοητεύσεσαι μια μάχη ήταν!
Είμαι πολύ θλιμμένοι με την κατάντια μας αντί να φέρουμε κοντά μας τα παιδιά τα απομακρύνουμε. Τι να πω οι μαθηματικόι χρειάζονται ψυχή ιατρό .ας βάλουμε άλλη ειδικότητα να βάζει θεματα μαθηματικ´ων. Κρίμα κρίμα. Πρέπει να τα πείτε έξω απ´ο τα δόντια Κ. Καραγιαννη
Εντάξει μέχρι 12 πιάνω. Και που θα μπω με 12 δηλαδ´η
Εχουν μπει σε τάξη αυτοί που βάζουν θεματα; Να τους κραξετε εσείς που μπορείτε.
Ήταν παλούκια. Πως μας λέτε δηλαδή κανονικα ήταν. Ποσά γράφει ο μαθητής που μελετά το βιβλίο του.οσο για τα μαθηματικ´α γενικής απορώ ποιος θα τα ξαναπάρει. Τι λες τώρα;
Σωστά. Το αρχείο αναμορφώθηκε. Στο Γ4 είχε μεταφερθεί ή μισή λύση.
Σας ευχαριστούμε για την παρατήρησή σας
Μερικές διορθώσεις πάνω στις λύσεις των εσπερινών.
Στο Γ1 το σύνολο τιμών της f είναι το (0,1] αφού τα όρια της f στο +,- άπειρο είναι 0, επίσης κάτι δεν πάει καλά στην λύση του Γ4.