Ο διδάσκων όχι μόνο θα πρέπει να έχει πολύπλευρη και βαθιά γνώση της έννοιας, την οποία πραγματεύεται στην τάξη αλλά, κυρίως, του τρόπου με τον οποίο αυτή εξελίσσεται μέσα στο σχολικό corpus , τόνισε στη Βουλή ο υπουργός Παιδείας Α. Λοβέρδος , σχετικά με τη β ανάθεση των Μαθηματικών, σε καθηγητές Πληροφορικής., και υπογράμμισε τα εξής:
Α. Χωρίς αυτή τη γνώση, ο καθηγητής θα επιδιώκει στόχους που είτε δε συμβαδίζουν με το Πρόγραμμα Σπουδών, είτε είναι αμφίβολης παιδαγωγικής αξίας, όπως για παράδειγμα η εμφάνιση των Μαθηματικών ως ένα σώμα τεχνικών και δύσκολων διαδικασιών, χωρίς δομή.
Β. Σε πολλά τμήματα των Πανεπιστημίων και ΤΕΙ διδάσκονται Μαθηματικά και μάλιστα σε μερικά από αυτά σε αρκετή έκταση. Ωστόσο το περιεχόμενο, ο τρόπος με τον οποίο διδάσκονται και , εν τέλει, ο στόχος διδασκαλίας τους είναι πρωταρχικά προσανατολισμένος στη στήριξη της διδασκαλίας των μαθημάτων ειδικότητας με τα οποία κάθε σχολή εφοδιάζει τους φοιτητές της. Κάτι που διαφέρει εντελώς με την εκπαίδευση που παρέχεται στους φοιτητές Μαθηματικών τμημάτων και η οποία είναι σαφώς προσανατολισμένη στην πολύπλευρη και ουσιαστική γνώση της Μαθηματικής Επιστήμης.
Γ. Ο μαθηματικός γραμματισμός είναι πολύ σημαντικός για όλους τους μαθητές και όχι μόνο γι αυτούς, οι οποίοι θα επιλέξουν ένα επάγγελμα, που απαιτεί επιπλέον μαθηματική προετοιμασία.
Δ. Τα μαθηματικά ασκούν τον μαθητή στη μεθοδική και κριτική σκέψη, καθώς και στη σαφήνεια και στη λιτότητα στην έκφραση.
Ε. Παράλληλα αναπτύσσουν στην παρατηρητικότητα, την επιμονή, την αίσθηση της αρμονίας και τη δημιουργικότητα.
Ζ. Η διδασκαλία των Μαθηματικών εν γένει συμβάλλει στην ολόπλευρη ανάπτυξη της προσωπικότητας του μαθητή.
Η. Οι σημερινοί μαθητές, προκειμένου να συμμετέχουν στην κοινωνία ως ενεργοί πολίτες, πρέπει να έχουν, μεταξύ άλλων , υψηλό βαθμό κατανόησης των Μαθηματικών.
Θ. Η διδασκαλία των Μαθηματικών είναι μια μαθησιακή διαδικασία, η οποία κινείται σε διαφορετικά επίπεδα αφαίρεσης.
Ι. Η διαπραγμάτευση κάθε έννοιας στα Μαθηματικά διαφοροποιείται ανάλογα με την τάξη και τη βαθμίδα εκπαίδευσης.
Δεύτερη ανάθεση
Οσον αφορά τη β ανάθεση των Μαθηματικών σε καθηγητές Πληροφορικής ο υπουργός Παιδείας δήλωσε πως «δίδεται στις περιπτώσεις, που επιβάλλονται από συγκεκριμένες λειτουργικές ανάγκες σχολικών μονάδων»