Δείτε το άρθρο του Μαθηματικού του 1ου Λυκείου Ρόδου (Βενετόκλειο) Μάρτη Μαρτάκη σχετικά με τη “Διδακαλία των μαθηματικών, προβληματισμοί και ερωτήματα που αφορούν την καθημερινή διδακτική πράξη”
Σχετικά Άρθρα
Σχετικά με ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ
Δρ.MΔΕ. Σχολικός Σύμβουλος Μαθηματικών Νομού Δωδεκανήσου. Συγγραφέας βιβλίων μαθηματικών -Ιστορίας και Διδακτικής.
Περισσότερες πληροφορίες Δείτε όλα τα άρθρα του/της ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ →
4 σχόλια σχετικά με το “Άρθρο του Μαθηματικού Μάρτη Μαρτάκη”
Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.
Συμφωνώ .Είναι ένα άρθρο με ψυχή δασκάλου όρεξη και φιλοσοφία.
Πολύ καλή η άποψη του συνάδελφου και καλό που το μοιράζεται μαζί μας…
Καταρχη όταν εξετάζουμε ένα μαθητή δεν τον αφίνουμε να πει το ποίημά του και όλα εντάξει.
Θα τον ρωτήσουμε να μας δικαιολογήσει για ό’τι κάνει, αν θα μπορούσε να κάνει κάτι άλλο και αν έχει κατά νου άλλη απόδειξη, παράλληλα ενεργοποιούμε και την τάξη σε ρόλο εξεταστή και συγχρόνως τους ρωτάμε αν κάποιος έχει λύσει την άσκηση με άλλο τρόπο.
Θέλω να πω λοιπόν ότι και στην εξέταση και στην παράδοση μπορούμε να ακολουθούμε τον ίδιο τρόπο διδασκαλίας.Ετσι δεν χάνουμε καθόλου χρόνο.
Συνάδελφε , συγχαρητήρια καταρχή για τις εύστοχες παρατηρήσεις σου πάνω στη διδασκαλία των Μαθηματικών.
Είμαι νέα συνάδελφος και χαίρομαι που εσείς οι παλιοί με την πείρα σας μπορείτε να μας βοηθήσετε στον τρόπο που θα διδάξουμε καλύτερα τα Μαθηματικά.
Θέλω να σε ρωτήσω όμως πως είναι δυνατόν να εφαρμοστούν αυτές οι απόψεις μέσα στην τάξη σε τόσους πολλούς μαθητές και σε τόση λίγη ώρα; Εννοώ εσένα σου βγάινει η ώρα να εξετάσεις και να διδάξεις με αυτόν τον τρόπο;