EΚΔΗΛΩΣΕΙΣ ΜΑΡΤΙΟΥ

>

Αγαπητοί γονείς,

σας ενημερώνουμε ότι την Πέμπτη 17 Μαρτίου 2011 θα σχολάσουν τα παιδιά στις 11.30΄, για να πάρετε τους ελέγχους προόδου των μαθητών και να ενημερωθείτε από τους δασκάλους τους για την πρόοδό τους. Για τους γονείς των παιδιών του Ολοήμερου η ενημερωτική συνάντηση με την εκπαιδευτικό θα γίνει στις 12.00΄. Επίσης την Πέμπτη 24 Μαρτίου 2011, στις 8.45′, θα έχουμε τη γιορτή για την εθνική επέτειο της 25ης Μαρτίου 1821 που θα παρουσιάσει φέτος η Στ’ τάξη. Θα σχολάσουμε στις 10.15΄.
Την επόμενη μέρα Παρασκευή 25 Μαρτίου 2011, στις 9.30΄ τα παιδιά της Στ΄ τάξης, και στις 10.30΄ τα παιδιά των Δ΄και Ε΄ τάξεων θα πρέπει να βρίσκονται με τις στολές τους στην πλατεία του Αγίου Βλασίου για τη δοξολογία και την παρέλαση.
Και τις δυο παραπάνω ημέρες δε θα λειτουργήσει το Ολοήμερο Τμήμα.
Για τον δικό σας προγραμματισμό, σας ενημερώνουμε ακόμα ότι στις 31 Μαρτίου 2011 δε θα λειτουργήσει το σχολείο λόγω εκπαιδευτικής ημερίδας των εκπαιδευτικών.
Παρακαλούνται οι γονείς των παιδιών που μετακινούνται με ταξί να ειδοποιήσουν τους οδηγούς για τις αλλαγές του ωραρίου του σχολείου.

ΕΚΔΡΟΜΗ ΣΤΟ ΛΟΥΤΡΑΚΙ

>

Αγαπητοί γονείς,

το σχολείο μας διοργανώνει εκδρομή των τάξεων Α, Β, Γ, Δ1, Ε στο Λουτράκι την Παρασκευή 11 Μαρτίου 2011. Θα παρακολουθήσουμε τη θεατρική παράσταση Ο ΓΥΡΟΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΣΕ 80 ΗΜΕΡΕΣ από το ομώνυμο έργο του Ιουλίου Βερν από την επαγγελματική παιδική σκηνή του Πνευματικού-Πολιτιστικού Κέντρου Λουτρακίου-Περαχώρας.
Τα παιδιά θα έρθουν το πρωί κανονικά και το μεσημέρι θα επιστρέψουμε στις 13.15΄.
.

ΕΚΔΡΟΜΗ ΣΤΟ ΠΕΡΙΓΙΑΛΙ

>

Αγαπητοί γονείς,
το σχολείο μας διοργανώνει εκδρομή στο Περιγιάλι την Τετάρτη 16 Φεβρουαρίου 2011 για τις Α΄,Β΄,Γ΄ τάξεις και την Παρασκευή 18 Φεβρουαρίου 2011 για τις Δ΄,Ε΄,Στ΄τάξεις. Θα παρακολουθήσουμε τη διαδραστική παράσταση Κουκλοθεάτρου-Θεατρικού Παιχνιδιού «Οι αστροναύτες και ο Μαμάγκρρρ… στον πλανήτη Άρη» από την ομάδα κουκλοθεάτρου «Τελεία» και το Θέατρο Περιγιαλίου.
Πρόκειται για μια θεατρική διασκευή από το παραμύθι του Ουμπέρτο Έκο « Οι τρεις κοσμοναύτες» όπου τα παιδιά μέσα από το θεατρικό παιχνίδι και την ενεργό συμμετοχή τους στην παράσταση θα κάνουν ένα διαφορετικό «μάθημα» για το ηλιακό σύστημα, το θαύμα του φυσικού κόσμου και την προστασία του από κάθε καταστροφική συμπεριφορά.
Σας παρακαλούμε να φέρετε τη δήλωση συμμετοχής των παιδιών και το εισιτήριο για το θέατρο και το λεωφορείο που είναι συνολικά 10€ το αργότερο ως τη Δευτέρα 31/1/11.
Τα παιδιά θα έρθουν το πρωί κανονικά και το μεσημέρι θα επιστρέψουμε στις 13.15΄.Τα παιδιά θα πρέπει να φέρουν το κολατσιό τους μαζί γιατί στο χώρο του Θεάτρου δεν θα έχουν τη δυνατότητα να αγοράσουν κάτι.

Καθαρισμός ακτών

>Αγαπητοί γονείς,
σας ενημερώνουμε ότι την Παρασκευή 4 Ιουνίου 2010, με αφορμή την Παγκόσμια Μέρα Περιβάλλοντος και με σκοπό την ευαισθητοποίηση και συνειδητοποίηση των μαθητών της ευθύνης όλων μας για το περιβάλλον, το σχολείο μας διοργανώνει για τις τάξεις Γ΄,Δ΄ ,Ε΄και Στ΄σε συνεργασία με το Δήμο Ξυλοκάστρου από τις 8.30΄ ως τις 10.30΄καθαρισμό της ακτής Πευκιά . Τα παιδιά θα πρέπει να φέρουν καπέλο από το σπίτι, ενώ γάντια θα τους δοθούν από το Δήμο.

Σας πληροφορούμε επίσης ότι την Τετάρτη 9 Ιουνίου 2010 το σχολείο δε θα λειτουργήσει λόγω της γενικής συνέλευσης των εκπαιδευτικών

Εγγραφές στην Α΄ τάξη για το σχ. έτος 10 – 11

>Οι εγγραφές των μαθητών Α΄ τάξης πραγματοποιούνται από 1 μέχρι 15 Ιουνίου 2010, τα δε προσκομιζόμενα δικαιολογητικά σύμφωνα με το Π.Δ. 201/98 αρ. 7 παρ. 3 είναι:

α. Πιστοποιητικό γέννησης

β. Επίδειξη του βιβλιαρίου υγείας του μαθητή

γ. Πιστοποιητικό οδοντολογικής εξέτασης (Τελευταία σελίδα βιβλιαρίου υγείας)

δ. Πιστοποιητικό οφθαλμολογικής εξέτασης

ε. Πιστοποιητικό καρδιολογικής εξέτασης

στ. Αποδεικτικό στοιχείο της διεύθυνσης κατοικίας.

ζ. Ατομικό Δελτίο Υγείας

η. Βεβαίωση φοίτησης από το Νηπιαγωγείο

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να απευθύνεστε στο Γραφείο του Σχολείου ή στο τηλέφωνο 2743022652 τις εργάσιμες ώρες.

1 Goal

>Το σχολείο μας συμμετείχε στην καμπάνια της Action Aid “1 Goal” στις 20/4/2010 με ειδική διδασκαλία ενώνοντας τη φωνή του με μαθητές και εκπαιδευτικούς άλλων σχολείων ζητώντας Εκπαίδευση για τα 75 εκατομμύρια παιδιά του κόσμου που δεν έχουν πρόσβαση στην Εκπαίδευση.

Καλοκαιρινή Γιορτή

>Με τραγούδια, ποιήματα, δραματοποιήσεις, ντοκιμαντέρ και θέατρο σκιών για το πράσινο της γης καθώς και με τον αποχαιρετισμό της Στ΄ τάξης θα γίνει φέτος την Παρασκευή 12 Ιουνίου 2009, στις 8.30΄ το πρωί η γιορτή λήξης του σχολείου μας.Τα παιδιά θα σχολάσουν εκείνη την ημέρα στις 10.30΄, ενώ τη Δευτέρα 15/6/2009 στις 9.00 θα δοθούν οι Τίτλοι Προοδου και Σπουδών των μαθητών/τριών. Αυτές τις ημέρες το Ολοήμερο Τμήμα δε θα λειτουργήσει.

ΟΛΟΗΜΕΡΟ – ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ

>Αγαπητοί γονείς, σας πληροφορούμε ότι την Παρασκευή 29/5/2009, στις 10.45΄ θα γίνει ενημέρωση γονέων α) για την επιλογή της 2ης Ξένης Γλώσσας για τα παιδιά που θα φοιτήσουν το ερχόμενο σχ. έτος στην Ε΄ τάξη και β) για την λειτουργία του Ολοήμερου Σχολείου των παιδιών που ενδιαφέρονται να φοιτήσουν το επόμενο σχ. έτος στο ολοήμερο τμήμα.
Όσοι γονείς ενδιαφέρονται να εγγράψουν τα παιδιά τους στο Ολοήμερο Τμήμα να απευθύνονται στους δασκάλους για περισσότερες πληροφορίες. Η εγγραφή στο Ολοήμερο Τμήμα λήγει στις 4/6/2009.

ΑΘΛΗΤΙΚΕΣ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 2008-09

>Αγαπητοί γονείς,
σας προσκαλούμε να παρακολουθήσετε τις αθλητικές εκδηλώσεις από τους μαθητές /τριες όλων των τάξεων με αγώνες, παιχνίδια και παραδοσιακούς χορούς που θα γίνουν στο προαύλιο του σχολείου μας την Παρασκευή 29 Μαϊου 2009, στις 8.30 -10.30΄.
Η εκδήλωση θα ενταχθεί μέσα στο ωρολόγιο πρόγραμμα του σχολείου που θα λειτουργήσει κανονικά.

ΟΛΟΗΜΕΡΗ ΕΚΔΡΟΜΗ

>Αγαπητοί γονείς,
σας ενημερώνουμε ότι η ολοήμερη εκδρομή του σχολείου μας θα πραγματοποιηθεί στις 12.5.2009 στο Μεσολόγγι και στη Ναύπακτο.
Το πρόγραμμα έχει ως εξής:
7.15΄:Αναχώρηση από το σχολείο
9.45΄-10.15΄:Άφιξη και ξενάγηση στην Τουρλίδα, στη λιμνοθάλασσα Μεσολογγίου
10.15΄-11.00΄:Καφές στην κεντρική πλατεία του Μεσολογγίου
11.00΄-13.00΄:Ξενάγηση στον Κήπο των Ηρώων και στο Μουσείο Ιστορίας και
Τέχνης (Πινακοθήκη)
13.00 – 17.45 Αναχώρηση για Ναύπακτο (φαγητό και ελεύθερος χρόνος)
17.45 – 19.45 Αναχώρηση για Αίγιο (απογευματινή βόλτα στην παραλία Αιγίου).
21.00 Άφιξη στο σχολείο

Τα παιδιά θα πρέπει να συνοδεύονται υποχρεωτικά από κάποιον ενήλικο.
Τιμή εισιτηρίου 15 €

Παρακαλούμε να δηλώσετε συμμετοχή ως την Πέμπτη 7 Μαΐου 2009.