Πρόγραμμα Σύγχρονης εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης 11-15 Μαΐου 2020

Το Πρόγραμμα της εξ Αποστάσεως Σύγχρονης Εκπαίδευσης για την εβδομάδα 11 έως 15 Μαΐου 2020 είναι:

Δευτέρα 11 Μαΐου 2020

ΣΤ΄ Τάξη:  Ώρα:11.00 π.μ –  Γλώσσα, Μαθηματικά

Ε΄ Τάξη:  Ώρα:12.00 μ.μ. – Γλώσσα, Μαθηματικά, Ιστορία

Β΄ Τάξη: Ώρα:17.30 μ.μ. – Γλώσσα, Μαθηματικά (περισσότερα…)

Τσικνοπέμπτη στο σχολείο μας….

 

 

 

 

 

 

Εναρμονισμένο με το κλίμα της ημέρας το σχολείο μας σήμερα. Ο Σύλλογος Διδασκόντων σε συνεργασία  με τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων τήρησε το έθιμο της Τσικνοπέμπτης. Οι μαθητές μας σε ρυθμούς χορού και κεφιού, τσίκνισαν, αναβιώνοντας την παράδοση και αναδεικνύοντας το πνεύμα της Αποκριάς.  Ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων, έψησε και πρόσφερε σουβλάκια λουκάνικα και πίτες σε μαθητές και εκπαιδευτικούς. Όλοι μαζί σε μια όμορφη και εορταστική ατμόσφαιρα, τσικνίσαμε και τσικνιστήκαμε. Χρόνια πολλά σε όλους και του χρόνου!!! (περισσότερα…)

Κοπή της Πρωτοχρονιάτικης πίτας

 

 

 

                                                                                   

Ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του  σχολείου μας, σε συνεργασία με τον Σύλλογο Διδασκόντων πραγματοποίησε σήμερα την καθιερωμένη κοπή της πρωτοχρονιάτικης πίτας. Οι πρωτοχρονιάτικες πίτες, μία για κάθε τάξη, καθώς και τα δώρα για τους τυχερούς μαθητές ήταν ευγενική προσφορά του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων. Ευχόμαστε στους τυχερούς, αλλά και σε όλους τους μαθητές και τις οικογένειές τους υγεία, ευημερία και καλή πρόοδο!!! 

Παγκόσμια ημέρα Ατόμων με Αναπηρία – Εβδομάδα δράσεων

 

 

 

 

 

 

 

Εβδομάδα δράσεων στο πλαίσιο της Παγκόσμιας Ημέρας Ατόμων με Αναπηρία και της Παγκόσμιας Ημέρας Εθελοντισμού στη σχολική μας μονάδα. Συγκεκριμένα υλοποιήθηκαν:

  • Την Δευτέρα 2 Δεκεμβρίου Δράση ευαισθητοποίησης από την Προϊσταμένη και εκπαιδευτικούς της Διεπιστημονικής Ομάδας του Κ.Ε.Σ.Υ. Φωκίδας.
  • Την Τρίτη 3 Δεκεμβρίου συμμετείχαμε με φωτογραφικό υλικό των δράσεων μας, στην κεντρική εκδήλωση που διοργανώθηκε από το Υ.ΠΑΙ.Θ., με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία, στην αίθουσα Jacqueline de Romilly στο Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων
  • Την Τετάρτη 4 Δεκεμβρίου οι μαθητές των Ε΄ και ΣΤ΄ τάξεων συμμετείχαν σε δράση ευαισθητοποίησης σε θέματα ΑμεΑ και εθελοντισμού που (περισσότερα…)

Πανελλήνιος Διαγωνισμός Πληροφορικής και Υπολογιστικής Σκέψης Bebras

 

 

 

 

 

 

Οι  μαθητές των  Δ΄, Ε΄ και ΣΤ΄  τάξεων του σχολείου μας συμμετείχαν στον  2ο  Διαγωνισμό Πληροφορικής και Υπολογιστικής Σκέψης Bebras, για μαθητές Δημοτικού, που διοργανώνει από 18 ως 29 Νοεμβρίου 2019 το εργαστήριο Εργαστήριο Μαθησιακής Τεχνολογίας και Διδακτικής Μηχανικής του Πανεπιστημίου Αιγαίου  (LTEE lab) του Πανεπιστημίου Αιγαίου.   Σχετικά με τον διαγωνισμό Bebras®: (περισσότερα…)

Νόμος, Νομίζω, Νόμισμα…

Οι μαθητές του  σχολείου μας υλοποίησαν το διαδραστικό, εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Νόμος-Νομίζω-Νόμισμα» της Νομισματικής Συλλογής της  Alpha Bank. Σκοπός του προγράμματος ήταν η εξοικείωση των παιδιών με το αρχαίο νόμισμα, την εικονογραφία του, την κυκλοφορία του και τη χρήση του ως μέσο συναλλαγής. Στο πλαίσιο αυτό η βαλίτσα-μουσειοσκευή που έφτασε στο σχολείο μας, αποτέλεσε εξαιρετική πηγή πληροφοριών για την ιστορία του νομίσματος στην Αρχαία Ελλάδα από την εποχή της ανταλλακτικής οικονομίας έως και την υιοθέτηση του ευρώ στις καθημερινές συναλλαγές. (περισσότερα…)

Λειτουργία Ολοήμερου Τμήματος

Σας ενημερώνουμε ότι από την Πέμπτη 19 Σεπτεμβρίου 2019, αρχίζει κανονικά η λειτουργία του Ολοήμερου Τμήματος του σχολείου μας. Το πρόγραμμα του Ολοήμερου Τμήματος είναι: (περισσότερα…)

Καλή και δημιουργική σχολική χρονιά!!!

Σήμερα, Δευτέρα 2 Σεπτεμβρίου 2019, το σχολείο ανοίγει για τη νέα σχολική χρονιά 2019-20. Για το διάστημα έως και την Τρίτη 10 Σεπτεμβρίου το σχολείο θα παραμένει ανοικτό κατά τις ώρες 08.00-13.30 για τη διευθέτηση κάθε ζητήματος που αφορά τους μαθητές και τη φοίτησή τους.

Ο αγιασμός για την έναρξη των μαθημάτων θα γίνει την Τετάρτη 11 Σεπτεμβρίου. Το ακριβές πρόγραμμα της ημέρας αυτής θα ανακοινωθεί σύντομα με νεώτερη ανακοίνωσή μας.

Ευχόμαστε σε όλη την εκπαιδευτική κοινότητα, μαθητές, εκπαιδευτικούς και γονείς καλή και δημιουργική σχολική χρονιά…!!!

Διήμερη εκπαιδευτική επίσκεψη στο ΚΠΕ Κόνιτσας

Διήμερη εκπαιδευτική επίσκεψη πραγματοποίησαν οι μαθητές της  ΣΤ΄ τάξης του σχολείου μας στο Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης  Κόνιτσας στο πλαίσιο των  προγραμμάτων «Παραδοσιακοί Οικισμοί και Φύση» και «Εθνικός Δρυμός Βίκου- Αώου». Ευχαριστούμε πολύ την Παιδαγωγική Ομάδα του ΚΠΕ Κόνιτσας  και συγκεκριμένα την  κα Χριστιά Ελένη, για την άριστη φιλοξενία, τη συναρπαστική ξενάγηση και την υπέροχη παρουσίαση του εξαιρετικού προγράμματος του ΚΠΕ Κόνιτσας που μας έδωσε την ευκαιρία να περπατήσουμε δίπλα στους ποταμούς Αώο, Βοϊδομάτη, Σαραντάπορο, στα βουνά Γράμμο, Σμόλικα και Τύμφη και να απολαύσουμε τη μαγεία της φύσης,τη χλωρίδα και πανίδα του τόπου. Πρώτη στάση του συναρπαστικού ταξιδιού μας το Μουσείο κέρινων ομοιωμάτων του Παύλου Βρέλλη όπου ξεναγηθήκαμε και βιωματικά ταξιδέψαμε με τη βοήθεια των μοναδικών εκθεμάτων στην περίοδο πριν και μετά την επανάσταση του 1821 καθώς και σε στιγμές της νεότερης  ιστορίας μας. Στη συνέχεια επισκεφτήκαμε το  Στρατιωτικό Μουσείο Πολέμου 1940-1941 στο Καλπάκι   όπου τα εντυπωσιακά εκθέματα  όπως Ελληνικά και Ιταλικά πολυβόλα όπλα,  στρατιωτικές ενδυμασίες, όπλα εποχής, Ελληνικά και Ιταλικά μετάλλια, στρατιωτικό ποδήλατο, το πλούσιο φωτογραφικό (περισσότερα…)

Γυμνάσιο ερχόμαστε!!!

Με καλοκαιρινή διάθεση και με τη χαρά του τέλους μιας δημιουργικής χρονιάς τα παιδιά της Α’ γυμνασίου ετοίμασαν  Έκθεση Αφισών που έφτιαξαν στο πλαίσιο του έργου e-Twinning  “Ο Καινούριος Κόσμος  που θέλουμε”. Προσκάλεσαν και υποδέχτηκαν τα παιδιά της ΣΤ’ τάξης της σχολικής μας μονάδας για να τους παρουσιάσουν τη δουλειά τους και για να τα καλωσορίσουν στον καινούριο τους σχολείο που θα τα υποδεχτεί με την νέα σχολική χρονιά. Μια επίσκεψη με αισιοδοξία και με πολλή ζεστασιά οργανωμένη από τα ίδια τα παιδιά  Εμπειρίες κοινές αφού τόσο οι μαθητές της Α΄ Γυμνασίου όσο και οι μαθητές της ΣΤ΄ τάξης συμμετέχουν για δεύτερη σχολική χρονιά σε προγράμματα e-Twinning.  Ευχαριστούμε την Δ/ντρια του Γυμνασίου Δεσφίνας για την υποδοχή καθώς και την εκπ/κό της Γαλλικής Γλώσσας του σχολείου μας για τις ευκαιρίες βιωματικής μάθησης που παρέχει στους μαθητές μας.  

Διαδικασία εισαγωγής των μαθητών στην Α΄ τάξη Γυμνασίου των Μουσικών Σχολείων για το σχ. έτος 2019 – 2020

music-notesΣας γνωρίζουμε ότι για την εγγραφή μαθητών στα Μουσικά Σχολεία  (Γυμνάσια), για το σχολικό έτος 2019-2020, οι γονείς ή κηδεμόνες των μαθητών που επιθυμούν να συμμετάσχουν στη διαδικασία επιλογής, οφείλουν να υποβάλουν αίτηση στο Μουσικό  Σχολείο  της  περιοχής  τους  ( Άμφισσα )  κατά  το  χρονικό  διάστημα από 06 Μαΐου έως και 31 Μαΐου 2019 όπως ορίζεται στη σχετική εγκύκλιο του ΥΠ.Π.Ε.Θ.

(περισσότερα…)

Χιονοδρομικό Κέντρο Παρνασσού «ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΗ ΧΙΟΝΟΝΙΦΑΔΑΣ»

Εκπαιδευτική επίσκεψη στο Χιονοδρομικό Κέντρο Παρνασσού πραγματοποιήσαμε σήμερα, Τετάρτη 17 Απριλίου με τους μαθητές των Δ΄,  Ε΄ και ΣΤ΄ τάξεων. Το σχολείο μας συμμετέχει για τρίτη συνεχόμενη χρονιά φέτος στην Πανελλήνια Ημέρα Χιονιού, που διοργανώνει η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΧΕΙΜΕΡΙΝΩΝ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ,  με σκοπό να δοθεί η ευκαιρία στα παιδιά να γνωρίσουν τα αθλήματα χιονοδρομίας και το βουνίσιο περιβάλλον. Φτάσαμε στο χιονοδρομικό κέντρο γύρω στις 9 το πρωί, αφού πρώτα είχαμε προμηθευτεί τον απαραίτητο εξοπλισμό. Τα παιδιά χωρίστηκαν σε τρεις ομάδες και ακολούθησαν τους δασκάλους του σκι, οι οποίοι αρχικά τους εξήγησαν τι πρέπει να κάνουν για να είναι ασφαλείς κάνοντας σκι τους δίδαξαν τη βασική τεχνική του αθλήματος.  (περισσότερα…)

Εβδομάδα Εθελοντισμού «Let’s do it Greece» Απρίλιος 2019

Στο πλαίσιο της  Πανελλήνιας Eβδομάδας Eθελοντισμού που πραγματοποιήθηκε στη σχολική μας μονάδα  7-17 Απριλίου με σύνθημα «Γίνε η αλλαγή που περιμένεις!!!»,  καλλωπίσαμε το Σχολείο μας. Ζωγραφίσαμε στον τοίχο, φυτέψαμε λουλούδια στα παρτέρια μας και  στον κήπο μας, ζωγραφίσαμε τις γλάστρες μας και μεταφυτέψαμε τα φυτά μας και τέλος καθαρίσαμε το σχολείο και τη γειτονιά μας. Η σχολική μας μονάδα πραγματοποιεί δράσεις για έκτη συνεχόμενη χρονιά συμμετέχοντας στην πανελλήνια αυτή εκστρατεία εθελοντισμού που διοργανώνει η ομάδα του «Let’s do it Greece». (περισσότερα…)