Πανελλήνιος Διαγωνισμός Εκπαιδευτικής Ρομποτικής

Η ομάδα Ρομποτικής “RoboMinds” του σχολείου μας συμμετείχε την Κυριακή 17 /02/ 2019 στον Περιφερειακό Διαγωνισμό Εκπαιδευτικής Ρομποτικής Στερεάς Ελλάδας για μαθητές Δημοτικών Σχολείων, Γυμνασίων και Λυκείων που πραγματοποιήθηκε στη Λαμία στο ΤΕΙ Στερεάς Ελλάδας.

Οι μαθητές  μας διαγωνίστηκαν και κατακτώντας τη δεύτερη θέση προκρίθηκαν και θα συμμετέχουν στον τελικό του Πανελλήνιου Διαγωνισμού Εκπαιδευτικής Ρομποτικής που θα διεξαχθεί το Σάββατο 23/02/2019 στην Αθήνα στο Κλειστό Ολυμπιακό Στάδιο Γαλατσίου.

(περισσότερα…)

Γλυκές ευχές στο Στρασβούργο…..

Οι μαθητές της ΣΤ’ τάξης στέλνουν με το δικό τους τρόπο τις ευχές τους στους συμμαθητές τους στο Στρασβούργο, στο πλαίσιο της συνεργασίας τους στο e-twinning έργο: «Μια βιώσιμη πόλη». Μελέτησαν τη συνταγή στα γαλλικά και  έφτιαξαν ένα κλασικό ελληνικό γλυκό για να το συστήσουν στους φίλους τους στο Στρασβούργο. Έφτιαξαν κουραμπιέδες με αμύγδαλα, προϊόν της ορεινής περιοχής της Δεσφίνας.

Το σχολείο μας συμμετέχει σε έργο e-twinning με τίτλο  «Ma ville durable» (Η βιώσιμη πόλη μου). 

(περισσότερα…)

Χριστούγεννα….

Πραγματοποιήθηκε σήμερα η χριστουγεννιάτικη γιορτή μας. Στη γιορτή συμμετείχαν οι μαθητές των Α΄ και Β΄ τάξεων, οι οποίοι με θεατρικά δρώμενα, χριστουγεννιάτικα τραγούδια και χορευτικά μετέδωσαν τη μαγεία των Χριστουγέννων σε γονείς και παιδιά, διαμορφώνοντας ένα ζεστό χριστουγεννιάτικο κλίμα. 

Χριστουγεννιάτικες …γλυκές ευχές στο Στρασβούργο

 

Πριν τις γιορτές οι μικροί μαθητές στέλνουν με το δικό τους τρόπο τις ευχές τους στους συμμαθητές τους, στο πλαίσιο της συνεργασίας τους στο έργο “Μια βιώσιμη πόλη”. Μελέτησαν τη συνταγή στα γαλλικά και  έφτιαξαν ένα κλασικό ελληνικό γλυκό χριστουγεννιάτικο για να το συστήσουν στους φίλους τους στο Στρασβούργο. Έφτιαξαν κουραμπιέδες με αμύγδαλα, προϊόν της ορεινής περιοχής της Δεσφίνας και μπήκαν στο πνεύμα των Χριστουγέννων. (περισσότερα…)

Το δέντρο των ευχών….

Είμαστε όλοι κομμάτια του ίδιου παζλ…….Οι μαθητές όλων των τάξεων του σχολείου μας έγραψαν και ζωγράφισαν τις ευχές τους για τα άτομα με αναπηρία…. και οι ευχές τους έγιναν χριστουγεννιάτικα στολίδια… και στόλισαν το ΔΕΝΤΡΟ ΤΩΝ ΕΥΧΩΝ…

Παγκόσμια ημέρα Ατόμων με Αναπηρία – Εβδομάδα δράσεων

Εβδομάδα δράσεων στο πλαίσιο της Παγκόσμιας ημέρας Ατόμων με Αναπηρία  στη σχολική μας μονάδα και σήμερα είχαμε τη χαρά να φιλοξενήσουμε στο σχολείο μας την διακεκριμένη  Πρωταθλήτρια Κολύμβησης Έφη Γκουλή (Χάλκινο μετάλλιο  στους Παραολυμπιακούς στο Μεξικό το 2017,  Χάλκινο μετάλλιο στους Πανευρωπαϊκούς αγώνες στο Δουβλίνο τον Αύγουστο του 2018, Πρωταθλήτρια Ελλάδας και κάτοχος έξι Πανελληνίων ρεκόρ). Η  Έφη Γκουλή  μίλησε στους μαθητές όλων των τάξεων του σχολείου μας για το άθλημα της κολύμβησης στο οποίο έχει διακριθεί αλλά και για τα άλλα παραολυμπιακά αθλήματα. Παρότρυνε τα παιδιά μας να κυνηγούν τα όνειρά τους ,να μην φοβούνται την προσπάθεια και την αποτυχία και να είναι πάντα αισιόδοξα στη ζωή τους.

(περισσότερα…)

«Πνοές Ανέμων» – Εφορεία Αρχαιοτήτων Φωκίδας

Οι μαθητές του σχολείου μας συμμετείχαν στο διαδραστικό εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Πνοές Ανέμων» που υλοποιήθηκε στον αρχαιολογικό χώρο της Κίρρας, στο πλαίσιο της εκπαιδευτικής δράσης Περιβάλλον & Πολιτισμός 2018 της Διεύθυνσης Μουσείων του Υπουργείου Πολιτισμού & Αθλητισμού σε συνεργασία με τη Εφορεία Αρχαιοτήτων Φωκίδος. (περισσότερα…)

Δράσεις οικονομικής στήριξης μαθητών

Δράσεις Στήριξης των μαθητών για το σχολικό έτος 2018-2019 από την Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας με δωρεά του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος

 1η δράση με τίτλο «αρχή…ΖΩ», μέσω της οποίας δίνεται εφάπαξ «κουπόνι αγορών» (Voucher) αξίας 60€/μαθητή για την αγορά σχολικών ειδών, σε μαθητές της Α’ τάξης Δημοτικού των σχολείων της Στερεάς Ελλάδας.

 2η δράση με τίτλο «Μαθαίνω ξένες γλώσσες», παρέχει εφάπαξ «Κουπόνι αγορών» (Voucher) αξίας 180€/μαθητή για την κάλυψη διδάκτρων σε φροντιστήρια εκμάθησης της Αγγλικής Γλώσσας. (περισσότερα…)

Αγιασμός για τη νέα σχολική χρονιά

αγιασμός 2

   Ο Αγιασμός για τη νέα σχολική χρονιά θα πραγματοποιηθεί την Τρίτη 11 Σεπτεμβρίου 2018 στις 9.15 π.μ. Στη συνέχεια οι μαθητές θα εισέλθουν στις αίθουσες για μια σύντομη γνωριμία με την δασκάλα ή το δάσκαλό τους, θα παραμείνουν στις τάξεις τους για 20-25 λεπτά  και  θα αποχωρήσουν.  Η παρουσία σας θα μας τιμήσει ιδιαίτερα.

Την Τετάρτη 12 Σεπτεμβρίου 2018 το ωρολόγιο πρόγραμμα όλων των τμημάτων θα ολοκληρωθεί στις 12.25 μ.μ. 

Ο κύκλος των χαμένων αρωμάτων….

«Όλο τον χειμώνα μεγαλώσαμε με φροντίδα στην αυλή του σχολείου μας και τώρα γεμάτα αρώματα ήρθαμε στην πλατεία του χωριού μέσα σε μικρά σακουλάκια για να γνωριστούμε και ίσως…ίσως σε κάποιους ξυπνήσουμε αναμνήσεις μιας ε π ο χ ή ς   γ ε μ ά τ η ς      χ ρ ώ μ α τ α    και   α ρ ώ μ α τ α». ……… Τα παιδιά μοίρασαν λεβάντα , φασκόμηλο, ρίγανη, θυμάρι, μελισσόχορτο, μαντζουράνα, δυόσμο, αρμπαρόριζα και άλλα βότανα ………Μια δράση των μαθητών των Γ΄ και Δ΄ τάξεων της σχολικής μας μονάδας στο πλαίσιο του Προγράμματος Σχολικών Δραστηριοτήτων: «Τα Χρώματα των Γεύσεων» (περισσότερα…)

Πρόγραμμα Προληπτικής Ιατρικής

Σήμερα Τετάρτη 16 Μαϊου 2018, στο πλαίσιο του προγράμματος Προληπτικής Ιατρικής για τους μαθητές της  Α/θμιας Εκπ/σης, πραγματοποιήθηκε οδοντιατρικός έλεγχος στους μαθητές της Α΄ τάξης του σχολείου μας. Ακολούθησε ενημέρωση και συζήτηση  για την στοματική υγιεινή, τη σωματική υγιεινή και τις σωστές διατροφικές συνήθειες. Ενώ οι μαθητές της ΣΤ΄ τάξης ενημερώθηκαν για τους κανόνες υγιεινής στο πλαίσιο του προγράμματος “Οι μαθητές στη χώρα των μικροβίων” . 
Το Πρόγραμμα υλοποιήθηκε από κλιμάκιο του Κέντρου Υγείας Ιτέας.  Θεωρούμε υποχρέωσή μας να ευχαριστήσουμε ιδιαίτερα την Διευθύντρια του Κέντρου Υγείας κυρία Καραθανασοπούλου Δήμητρα, Οδοντίατρο που εξέτασε τους μαθητές μας, καθώς και τις κυρίες Γιαννακού Σοφία και Κουτρούλη Ελένη  και τον κ. Κουτρουλή Ζώη, για τη συμβολή τους στην υλοποίηση του προγράμματος.

(περισσότερα…)

Διαδικασία εισαγωγής των μαθητών στην Α΄ τάξη Γυμνασίου των Μουσικών Σχολείων για το σχ. έτος 2018 – 2019

music-notes

Σας γνωρίζουμε ότι για την εγγραφή μαθητών στα Μουσικά Σχολεία  (Γυμνάσια), για το σχολικό έτος 2018-2019, οι γονείς ή κηδεμόνες των μαθητών που επιθυμούν να συμμετάσχουν στη διαδικασία επιλογής, οφείλουν να υποβάλουν αίτηση στο Μουσικό  Σχολείο  της  περιοχής  τους  ( Άμφισσα )  κατά  το  χρονικό  διάστημα από 02 Μαΐου έως και 31 Μαΐου 2018 όπως ορίζεται στη σχετική εγκύκλιο του ΥΠΠΕΘ. Στα Μουσικά Σχολεία (Γυμνάσια) εγγράφονται ως μαθητές απόφοιτοι Δημοτικού, ύστερα από επιλογή. (περισσότερα…)

Εγγραφές μαθητών στην Α΄ τάξη για το σχολικό έτος 2018 – 2019

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς