Καλώς το Καρναβάλι με τους τρελούς χορούς, που ντύνει μασκαράδες Μεγάλους και μικρούς!

88971b51 f281 4934 94ac d0a7aca1a8e9

καλωσορίσαμε την “τρελή” Αποκριά στο σχολειό μας, με τη βιωματική δράση- θεατρικό παιχνίδι «Γέλια, Μάσκες, Κουδουνάτοι».

Ένα μπαούλο άνοιξε και ο χώρος γέμισε χρώματα, σερπαντίνες και κομφετί!

Ένας ταξιδευτής της Αποκριάς και το παράξενο πλάσμα της Μεταμφίεσης  ταξίδεψαν τους μικρούς μας μαθητές και τις μαθήτριες, σε διαφορετικές περιοχές της Ελλάδας, από την Καστοριά στο Γαλαξίδι και από την Αρκαδία ως τη Νάξο, με σκοπό να μας μύησουν στην παράδοση του καρναβαλιού και να μας γνωρίζουν τα ήθη και έθιμα της ελληνικής αποκριάς!

Σωστή Διατροφή για οργανισμό υγιή!! (Τμήμα 2)

 

a6d3d5df 9dd2 4967 b0dd e874723e35b0

Στο 3ο εργαστήριο δεξιοτήτων « Ευ Ζην: Ο Ρούλης ο Τροφούλης και η περιπέτειά του στον κόσμο της υγιεινής διατροφής», ασχοληθήκαμε με τη διατροφή και τη σπουδαιότητα που έχει η λήψη όλων των απαραίτητων εκείνων τροφών και βιταμινών, που θα μας χαρίσουν υγεία και ευεξία. Παρομοιάσαμε τον οργανισμό μας σαν ένα αυτοκίνητο που για να κινηθεί και να έχει ενέργεια, χρειάζεται βενζίνη. Αντίστοιχα και το σώμα μας για να έχει ενέργεια χρειάζεται τροφή.  Αρχικά,  μέσα από εποπτικό υλικό, εκπαιδευτικά βίντεο και το παραμύθι Η κυρία Διατροφή, πρώτη στη μαγειρική”  της  Λητούς Τσακίρη, γνωρίσαμε την κυρία Διατροφή και τα παιδάκια της (τροφές), ενώ μέσα από αινίγματα, θυμηθήκαμε τα φρούτα και τα λαχανικά και τα ομαδοποιήσαμε σε δύο μεγάλες κατηγορίες.

628e5551 0024 4360 a369 36ff9b64271f e15e9009 9562 4dd2 a306 8b7f79fca088

Με τη δύναμη της φαντασίας μας, μεταφερθήκαμε στη πολυκατοικία που ζει ο Ρούλης ο Τροφούλης και η μητέρα του η κυρία Διατροφή. Με το φανταστικό μας ασανσέρ μεταφερθήκαμε από όροφο σε όροφο, επισκεφτήκαμε όλους τους κατοίκους (ομάδες τροφίμων) και γνωρίσαμε και το νέο σχήμα, τη πυραμίδα. Το ταξίδι μας άρεσε τόσο πολύ, που συνεργαστήκαμε και φτιάξαμε τη δική μας πολυκατοικία τροφίμων – τη τροφική μας πυραμίδα, ενώ κάθε παιδάκι έφτιαξε το δικό του σπιτάκι της κυρίας Διατροφής, για να μπορεί να ανατρέχει κάθε φορά σε αυτό και να θυμάται ποιες τροφές μπορεί να τρώει σε καθημερινή βάση και ποιες πιο αραιά.

Ο Ρούλης Τροφούλης, μας επιφύλασσε μια ωραία έκπληξη, καθώς  μας γνώρισε τις αδερφούλες του, τις βιταμίνες, οι οποίες κρύβονται στις διάφορες τροφές, όλων των ορόφων και μας προστατεύουν από τις διάφορες ιώσεις. Αφού γνωρίσαμε τις πιο βασικές, τις φιλοτεχνήσαμε και δημιουργήσαμε τις βιταμινοκουκλίτσες μας.

23466c2b 7b3e 4485 8fcd b466bba5b7ab

Κι επειδή τι καλύτερο να μάθουμε για την αξία της υγιενής διατροφής, από το να γευτούμε τα οφέλη της, σε συνεργασία με τους γονείς της τάξης μας, κάθε παιδάκι έφερε από ένα φρούτο και φάγαμε τα υγιεινά μας φρουτοσουβλάκια κι ακούσαμε σχετικά τραγούδια.

 

Μπανάνα, μήλο, πορτοκάλι, ακτινίδιο, μανταρίνι, ανανά, εσύ τι προτιμάς; Όλα φρέσκα και υγιεινά, πλούσια σε βιταμίνες, που απομακρύνουν τις τοξίνες και χαρίζουνε υγεία, ομορφιά και ευεξία. Κι αφού φάγαμε το υγιεινό μας πρωινό σαν βασιλιάδες και θωρακίσαμε τον οργανισμό μας, εξασκήσαμε τη λεπτή μας κινητικότητα, φτιάχνοντας τα ατομικά μας τσαντάκια πρωινού.

7006d618 aba1 4bc3 9058 cce72bf0b339 873e3697 a65e 4859 8260 8543e0ff255d cd5c5f60 3eaa 4fa0 bca4 47e452691aab

Και επειδή η τέχνη δεν χάνει στιγμή να τρυπώνει στη τάξη και στη ζωή μας, ένας Ιταλός ζωγράφος, ζωντάνεψε όλα τα φρούτα και τα λαχανικά μπροστά μας και τα τοποθέτησε στους πίνακες του. Ο λόγος φυσικά για τον Τζουζέπε Αρτσιμπόλντο, όπου χρησιμοποιούσε διάφορα στοιχεία της φύσης, όπως φρούτα και λαχανικά, προσφέροντας με τη τεχνοτροπία του ψευδαίσθηση στις προσωπογραφίες του. Οι μοναδικοί αυτοί πίνακες ενθουσίασαν τους μικρούς μας φίλους, όπου θέλησαν να δημιουργήσουν τα δικά τους πορτρέτα από φρούτα και λαχανικά! Καμαρώστε τις δημιουργίες μας! Η τέχνη όντως κρύβεται στα πιο απίθανα μέρη!

6951e7cc cd22 4e50 9939 8bb61bc2be59 c6998acd e386 4d0f 81e1 f934704c3256

Το ταξίδι μας στον θαυμαστό κόσμο της Υγιεινής Διατροφής μας άφησε τις πιο όμορφες εμπειρίες! Βάζουμε πλώρη για νέες κατακτήσεις!!

 

Η Ρούλα η Τροφούλα, μας μαθαίνει τις βιταμίνες!

Η Ρούλα η Τροφούλα, μας μαθαίνει: Τί είναι  οι Βιταμίνες; Πού μπορούμε να τις βρούμε;

(πηγή: παιδικές πινελιές, blog)

 

Με τη Ρούλα την Τροφούλα, παίξαμε το ΠΑΙΧΝIΔΙ των ΕΡΩΤΗΣΕΩΝ;;;;;;;;για να ανακαλύψουμε τις Βιταμίνες στα τρόφιμα!

α

Να, η Βιταμίνη Α!

 

IMG 20240216 174214

Να και τα τρόφιμα με Βιταμίνη C!

IMG ffd56af32df1232d63d9d5cd0b5ea95c V edit 581791917646120

Βιταμίνη D, η Βιταμίνη του ΗΛΙΟΥ!

IMG d57c0672fd57840dbeb51f8dd40375fe V edit 581664737296660

Και εδώ υπάρχει Βιταμίνη D!

δδ

Πώς; Ξέρουμε τη Βιταμίνη Β!

αδ

Όλες οι Βιταμίνες παρέα: Α,Β, C,D,E!

Στο υγιές μας Σώμα θέλουμε να φιλοξενήσουμε και ένα υγιές μυαλό…Πώς;

-Μα με  τη Βιταμίνη Ε: την πολύτιμη βιταμίνη καλή υγεία και ΓΕΡΟ ΜΥΑΛΟ!

IMG e1ee788939968b53ffa0501c01ad5cd0 V edit 581748876389876 5

Κυρίες και Κύριοι, σας παρουσιάζουμε τρόφιμα πλούσια σε Βιταμίνη Ε!

Οι Μικροί μας Σεφ, μαγειρεύουνε παρέα!

Το 3ο Εγαστήριο Δεξιοτήτων της θεματικής: ΖΩ ΚΑΛΥΤΕΡΑ – ΕΥ ΖΗΝ με υποθεματική:1. ΥΓΕΙΑ: ΔΙΑΤΡΟΦΗ και  τίτλο : “Η Ρούλα η Τροφούλα και η περιπέτεια της στον κόσμο της υγιεινής διατροφής» συνεχίζεται με Δραστηριότητες  σε μικρές ομάδες.

Έτσι, με πνεύμα  ομαδικότητας και διάθεση για συνεργασία, καθώς και τη βοήθεια της Ρούλας της Τροφούλας και της Διατροφούλας, οι μικρές ομάδες των λιλιπούτειων ΣΕΦ ετοιμάζουν σπιτικό φαγητό,  μαγειρεμένο  από τα ΜΙΚΡΑ χεράκια τους!

Σας παρουσιάσουμε ένα ημερήσιο προτεινόμενο διαιτολόγιο!
Έτοιμο το Πρωινό, Δεκατιανό, Μεσημεριανό, Απογευματινό και Βραδινό μας γεύμα!

Θυμάμαι: IMG ffd56af32df1232d63d9d5cd0b5ea95c V edit 581791917646120Το πρωί να τρώω σαν βασιλιάς!”

IMG 105506cd7305c7785a42c8b107a1054e V edit 572437515368380

Πλούσιο το Πρωινό μας!

 

IMG 8d5cac470f5c2d8666c391425f9f1666 V edit 572468210507959

Κάτι τις για το Δεκατιανό μας !

IMG 64c51fc38ff07835f69016fc5c0976b9 V edit 572488130208477

Έτοιμο το Μεσημεριανό μας!

IMG 19533699ea013688dac9b15c37f3235d V edit 572545928906905 1

Δεν ξεχνάμε το απογευματινό μας!

IMG 0d169200e16b3e8ffe4850001e0f304b V edit 572512193192848 1

Λέμε ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ και ΟΝΕΙΡΑ ΓΛΥΚΑ! με το βραδινό μας!

 

 

 

 

 

 

Αμυγδαλιά… Η νυφούλα του Χιονιά! (Τμήμα 2)

 

cb0c1ff1 19fc 4fc9 a745 2ada27cbdf1f

Ένα πανέμορφο δεντρί όμοιο με νυφούλα άπλωσε τα κλαδιά και τα άνθη του στη τάξη μας, σύμβολο της ελπίδας και της αιώνιας αγάπης. Ο λόγος για την Αμυγδαλιά, που η λαϊκή δοξασία την παρομοιάζει, τη Φυλλίδα, την όμορφη πριγκίπισσα της θράκης, γυναίκα του Δημοφώντα, με νυφούλα του χιονιά και που πλήθος ζωγράφων την ύμνησαν μέσα από τους πίνακες τους. Τα παιδιά αφού ήρθαν σε επαφή με γνωστούς πίνακες ζωγραφικής , ξένων και Ελλήνων καλλιτεχνών όπως «Κλαδιά Ανθισμένης Αμυγδαλιά» του Vincent van Gogh, «Μάζεμα ανθών αμυγδαλιάς» του John William Waterhouse, «Αμυγδαλιές» του Γεώργιου Ιακωβίδη, δραματοποίησαν το μύθο της, που είχαμε προηγουμένως μάθει, μέσα από την εκπληκτική οπτικοακουστική του απόδοση της Τάνιας Μάνεση και μέσα από το παιχνίδι ρόλων και την ταύτιση με τα συναισθήματα και τις σκέψεις των ηρώων της ιστορίας, εξωτερίκευσαν τα δικά τους συναισθήματα, έθεσαν τους προβληματισμούς τους, ανέπτυξαν τον προφορικό τους λόγο και καλλιέργησαν τη συναισθηματική τους νοημοσύνη και κριτική σκέψη. Στη συνέχεια μέσα από εποπτικό υλικό και κατάλληλες γραφοκινητικές ασκήσεις γνωρίσαμε τα μέρη της αμυγδαλιάς, τον καρπό και τα προϊόντα που μπορούν να παραχθούν από αυτήν, ενώ δημιουργήσαμε και  καδράκια με τις δικές μας νυφούλες του χιονιά και εμπνευστήκαμε από τον αγαπημένο μας πλέον Ολλανδό ζωγράφο Vincent van Gogh, δημιουργώντας με τα δακτυλικά μας αποτυπώματα  μοναδικά κλαδιά αμυγδαλιάς, μεταφέροντας το δικό μας μήνυμα ελπίδας και παντοτινής  αγάπης.

d485e5bf 37bd 47ec 807f 08ad6f9758a8 2dbd2955 27f3 49b9 9367 1bbaac1e87f2

 

bdbc906c 0e02 4ecf 85e8 c958e054816a aa4d60d4 a512 409a aa89 b84a286082f8

 

Σ’ αγαπώ θα πει… (Τμήμα 2)

Η σημερινή ημέρα, 14η του Φλεβάρη, στάθηκε η αφορμή να θυμηθούμε όλους εκείνους τους λόγους για τους οποίους αξίζει να αγαπάμε τους ανθρώπους γύρω μας και τα σημαντικά για εμάς πρόσωπα, αναγνωρίσαμε το αίσθημα της αγάπης και αναρωτηθήκαμε τη σημασία και τη σπουδαιότητά της. Τι σημαίνει άραγε σ’ αγαπώ; Είναι εύκολη υπόθεση η αγάπη; Πώς λέμε σ’ αγαπώ σε διάφορες γλώσσες του κόσμου; Πώς μπορώ να τη μοιράσω; Γιατί είναι σημαντική; Ήταν μερικά από τα ερωτήματα που θέσαμε και κληθήκαμε να απαντήσουμε. Αφού δημιουργήσαμε όμορφες καρδούλες, κρύψαμε το μήνυμα της αγάπης, μέσα σε ένα τραγούδι, που δημιουργήσαμε μέσω Qr Code εφαρμογής. Τέλος, φτιάξαμε τη τρίλιζα της αγάπης και απλώσαμε λίγη αγάπη για να γεμίσει ο κόσμος μας χαρούμενα συναισθήματα.

18b2f938 c8c1 4429 9723 e90650f746d7 1 2742354c e640 4bc9 acf3 f558ccd541ad 1

Η Ρούλα η Τροφούλα, και η περιπέτεια της στον κόσμο της υγιεινής διατροφής!

Στο πλαίσιο 3ου Εργαστηρίου Δεξιοτήτων με  θεματική: Ευ Ζην- Υγεία και με τίτλο: “Η Ρούλα η Τροφούλα και η περιπέτειά της στον κόσμο της υγιεινής διατροφής”, τα παιδιά με τη βοήθεια της Ρούλας της Τροφούλας τοποθέτησαν τις τροφές στις ομάδες- σπιτάκια τους:

Γαλακτοκομικά, Δημητριακά-Όσπρια- Ξηροί καρποί, Κρέας, Γλυκά και Φρούτα-Λαχανικά.

Η Ρούλα η Διατροφούλα “ντύθηκε” με την πυραμίδα της υγιεινής- μεσογειακής διατροφής!

IMG e271a2c4b6f1e82f53880234cf3f291c V 1     IMG 8bbdf7a01d61eed15b68de2529671fa5 VIMG 75d92ea30f286f43ef12223e79dd18ff VIMG eaac56334b7cf9bbf15a5d53772ad922 V 1 IMG 7643432d582e7171b43ae1e41c340cc9 V

IMG 20240311 101750

 

Θυμόμαστε να συνδυάζουμε την υγιεινή μας διατροφή  με σωματική άσκηση- γυμναστική Για  οφέλη της σωματικής άσκησης παρακολουθήσαμε ένα βιντεάκι https://youtu.be/0-Y3VG83cQ0?t=109, και παίξαμε ομαδικά παιγνίδια στην αυλή του σχολείου μας!

 

“Μήγαρις έχω άλλο στο νου μου, πάρεξ ελευθερία και γλώσσα;” (Τμήμα 2)

 

f1468a64 8bd8 492f 891b 33ed1891096c 1

Η 9η Φεβρουαρίου έχει συνδεθεί ως Παγκόσμια Ημέρα για την Ελληνική Γλώσσα και ως ημέρα μνήμης του εθνικού μας ποιητή Διονύσιου Σολωμού (ημέρα που απεβίωσε), ο οποίος μέσα από τη ζωή και το έργο του σημάδεψε μια ολόκληρη γενιά ποιητών και λογοτεχνών, αλλά κι έναν ολόκληρο λαό, καθώς υπήρξε θιασώτης και υπερασπιστής της ελληνικής γλώσσας και πολιτισμού, σε σκοτεινούς καιρούς, όπου και τα δυο κινδύνεψαν με αφανισμό.

Με αφορμή τα πάντα διαχρονικά του λόγια: “Μήγαρις έχω άλλο στο νου μου, πάρεξ ελευθερία και γλώσσα;” αναφερθήκαμε στην ελληνική γλώσσα και στον γλωσσικό της πλούτο και ευαισθητοποιηθήκαμε. Με μια μικρή αναδρομή μεταφερθήκαμε στη Βαβέλ και στο διάσημο πύργο της, όπου στάθηκε η αφορμή να δημιουργηθεί γλωσσική σύγχυση μεταξύ των λαών. Κι από εκεί ταξιδέψαμε στην αρχαία Ελλάδα, για να γνωρίσουμε τις ρίζες του πολιτισμού, της ιστορίας και της γλώσσας μας. Ήρθαμε σε επαφή με αρχαίες ελληνικές λέξεις κι αντιληφθήκαμε πως πολλές χρησιμοποιούνται μέχρι σήμερα είτε ίδιες είτε λίγο διαφορετικές. Κατανοήσαμε επίσης πως τα ελληνικά αποτελούν τη μητέρα όλων των γλωσσών και πολλών επιστημών και έχουν συνδεθεί στη διεθνή συνείδηση δικαίως ως η μήτρα των γραμμάτων, της παγκόσμιας σκέψης και φιλοσοφίας. Δεν είναι εξάλλου τυχαίο πως πολλοί άνθρωποι ανά τον κόσμο καθημερινά μιλούν ελληνικά, χωρίς να το γνωρίζουν.

« Τη γλώσσα μου έδωσαν ελληνική

το σπίτι φτωχικό στις αμμουδιές του Ομήρου.

Μονάχη έγνοια η γλώσσα μου στις αμμουδιές του Ομήρου…» θα γράψει ο Οδυσσέας Ελύτης, ο ποιητής που ύμνησε όσο κανένας την Ελλάδα και τη γλώσσα της που μιλιέται αδιάκοπα εδώ και 40 αιώνες.

Δεδομένου πως αυτό το διάστημα εκτός από τη γλωσσική μας ανάπτυξη, προσπαθούμε να καλλιεργήσουμε και τη συναισθηματική μας νοημοσύνη και δεξιότητες, σε συνεργασία με τη Κοινωνική Λειτουργό του Νηπιαγωγείου μας, τη κυρία Αγγελική, αναζητήσαμε συναισθήματα που έχουν τη ρίζα τους στην ελληνική γλώσσα και φιλοτεχνήσαμε το δικό μας εικονόλεξο συναισθημάτων. Σταθήκαμε πρώτα στη λέξη «Συνεργασία» όπου προέρχεται από τη πρόθεση «συν=μαζί» και τη λέξη εργασία. Στη συνέχεια οπτικοποιήσαμε τη λέξη «φιλία», η οποία προέρχεται από το ρήμα φιλῶ, που είναι η κατεξοχήν λέξη που σήμαινε «αγαπώ». Τέλος, προσπαθήσαμε να εικονογραφήσουμε τη φράση – συναίσθημα «αγαπώ τον εαυτό μου», όπου τη διανθίσαμε με τις λέξεις «υπερηφάνεια», «βοήθεια», «φροντίδα».

Μέσα από αυτή την ομαδική  δράση τα παιδιά μας κατάφεραν αφενός να μοιραστούν σκέψεις, συναισθήματα και εμπειρίες, στη μητρική τους γλώσσα, αλλά και να κατανοήσουν πως τα συναισθήματα είναι η κοινή γλώσσα όλων των λαών, καλλιεργώντας με αυτό τον τρόπο, εκτός από τη συναισθηματική τους ωρίμανση, την πολιτισμική τους ανοχή κι ενσυναίσθηση.

19ff5cb3 6565 4253 b5ef a2264440ef87 1 1 1

Η μυθολογία μας αρέσει: “Ο μύθος του Δαίδαλου και του Ίκαρου!”

  Καθώς επεξεργαζόμαστε το Πρόγραμμα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης με τίτλο: «Οι εποχές του Χρόνου μέσα από την Ελληνική Μυθολογία» και τους σχετικούς μύθους, τα παιδάκια θυμήθηκαν τον ελληνικό  μύθο του Δαίδαλου και του Ίκαρου τον οποίο είχαν δραματοποιήσει στις 8 Νοεμβρίου –Ημέρα γιορτής των Αγγέλων και της Ελληνικής Αεροπορίας.

Ο Δαίδαλος και ο Ίκαρος – https://youtu.be/DjRS8iBl7ks?t=162

Πώς λοιπόν, πήρε τ΄ όνομα του το όμορφο νησί για τις καλοκαιρινές μας διακοπές, η γνωστή μας ΙΚΑΡΙΑ;;;;

Μα από το μύθο του Δαίδαλου και του Ίκαρου!

Ο Ίκαρος και ο πατέρας του Δαίδαλος φυλακίστηκαν από τον Βασιλιά Μίνωα στον Λαβύρινθο, σαν τιμωρία για τη βοήθεια που πρόσφερε ο Δαίδαλος την Αριάδνη, την κόρη του Μίνωα.

Ο πολυμήχανος Δαίδαλος όμως βρίσκει τρόπο διαφυγής: κατασκευάζει δύο ζευγάρια φτερά με πούπουλα και κερί, ένα για τον ίδιο και ένα για τον Ίκαρο.

Με αυτά ο Ίκαρος και ο Δαίδαλος πέταξαν και δραπέτευσαν από την φυλακή τους… Πριν ξεκινήσει η πτήση ο Δαίδαλος έδωσε οδηγίες στον νεαρό γιο του Ίκαρο, για το πώς να πετάει. Τον προειδοποίησε ότι αν πλησίαζε πολύ κοντά στο νερό της θάλασσας, η υγρασία θα πότιζε τα πούπουλα που θα βάραιναν και θα έκαναν τα φτερά άχρηστα.

Αν από την άλλη πετούσε πολύ ψηλά κοντά στον ήλιο, η ψηλή θερμοκρασία θα έλιωνε το κερί και τα φτερά θα καταστρέφονταν.

Ο Ίκαρος συμφώνησε αλλά χαιρόταν τόσο πολύ το πέταγμα που παρασύρθηκε και το μετέτρεψε σε παιχνίδι αψηφώντας τις οδηγίες του πατέρα του. Ανέβηκε ψηλά στον ουρανό, τόσο ψηλά που ο ήλιος έλιωσε το κερί, τα φτερά του διαλύθηκαν και αυτός έπεσε στη θάλασσα και πνίγηκε.

Ο Ίκαρος  ξεβράστηκε σε ένα  νησάκι, που προς τιμή του ονομάστηκε ΙΚΑΡΙΑ και η θάλασσα γύρω από το νησί πήρε το όνομα Ικάριο Πέλαγος. (πηγή:www.kidsactivities.gr) 

Στο παρακάτω ηλεκτρονικό βιβλίο θα πάρετε μια γεύση από τις όμορφες και δημιουργικές στιγμές που βιώσαμε κατά τη δραματοποίηση του μύθου: “Ο Δαίδαλος και ο Ίκαρος”, στον σύνδεσμο:

https://read.bookcreator.com/bnol8s1HEYOA40wHOXODF8cr6Ai2/bTGgRZWZQe2DunARFDEMcg

Ο μύθος της αμυγδαλιάς μας εμπνέει……Από τη μυθολογία στην τέχνη της ποίησης και της ζωγραφικής!

Με τη χρονοκάψουλά μας ταξιδέψαμε στο χρόνο και μεταφερθήκαμε από την Αρχαία Ελλάδα  στο έτος 1882, την εποχή του Έλληνα ποιητή Γεώργιου Δροσίνη που  έγραψε ένα ποίημα για την αμυγδαλιά με τίτλο: “Ετίναξε την ανθισμένη αμυγδαλιά”

‘Ετίναξε την ανθισμένη αμυγδαλιά με τα χεράκια της και γέμισ’ από τα’ άνθη η πλάτη, η αγκαλιά και τα μαλλάκια της.

Αχ, χιονισμένη σαν την είδα την τρελή γλυκά τη φίλησα, τής τίναξα όλα τα’ άνθη από την κεφαλή κι έτσι της μίλησα:

“Τρελή, να φέρης στα μαλλιά σου τη χιονιά τι τόσο βιάζεσαι;  

Μόνη της θάρθη η άγρια βαρυχειμωνιά, δεν το στοχάζεσαι;”

Το ποίημα αυτό  μελοποιήθηκε και έγινε ένα διαχρονικό τραγούδι:https://youtu.be/Yve5OGWc5Jg?t=24

Το ταξίδι μας στο χρόνο συνεχίστηκε με την επίσκεψή μας στην εποχή και τη χώρα του ζωγράφου Βίνσεντ Βαν Γκογκ   https://youtu.be/PooZ1W0pbvk?t=21,

για να γνωρίσουμε τον πίνακα του ζωγράφου :Ανθισμένη Αμυγδαλιά  που συνδέεται με μια τρυφερή ιστορία…

Ο πίνακας είναι ένα δώρο ζωγραφισμένο στο χέρι, που προοριζόταν για να κοσμεί το παιδικό δωμάτιο του ανιψιού του, έμελλε να μείνει στην ιστορία ως ένα από τα σημαντικότερα έργα τέχνης στην ιστορία.