Μμμ…Μύρισε Χριστούγεννα!

Η τάξη μας μπορεί να είναι μικρή…μα η αγάπη μας μεγάλη και παντού χωράει!

Και κάπως έτσι, σήμερα γέμισε η τάξη με χαρούμενες φωνές και χαμόγελα καθώς κάποιοι γονείς μας επισκέφθηκαν για να φτιάξουμε κουραμπιέδες! Ο ενθουσιασμός μας ήταν μεγάλος και η συνεργασία μικρών και μεγάλων υπέροχη! Σας ευχαριστούμε πολύ και σας ευχόμαστε και του χρόνου με υγεία!

 

 

3η Δεκεμβρίου: Παγκόσμια Ημέρα για Άτομα με Αναπηρία

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα για τα Άτομα με Αναπηρία, η μασκότ της τάξης μας, ο Βατραχούλης μοιράστηκε τα νέα του σχετικά με την “παράσταση χορού μιας φίλης του” που παρακολούθησε την προηγούμενη μέρα. Είδαμε το βίντεο και παρατηρήσαμε ότι η φίλη του χόρευε με το αναπηρικό της αμαξίδιο. Γιατί άραγε συμβαίνει αυτό;  Συζητήσαμε λοιπόν,  για την περίπτωση ορισμένων ανθρώπων που παρουσιάζουν κάποιο είδος αναπηρίας και ευαισθητοποιηθήκαμε μέσα από διάφορα βίντεο. Παρακολουθήσαμε στιγμιότυπα από αγώνες μπάσκετ με αθλητές σε αναπηρικά αμαξίδια και μάθαμε για την χρήση των ειδικών ραμπών στα σχολεία, τις ακτές και τα πεζοδρόμια και πόσο σημαντικό είναι να μην τις κλείνουμε με τα αυτοκίνητα και άλλα εμπόδια.

Πληροφορηθήκαμε για τους καλλιτέχνες που έχουν σωματική αναπηρία στα χέρια και μπήκαμε στη θέση τους, ζωγραφίζοντας και εμείς με το στόμα και το πόδι μας.

1733159651973 1733159651967

Μάθαμε για τον γραπτό τρόπο επικοινωνίας των ανθρώπων με προβλήματα όρασης μέσω της γραφής μπράιγ (braille) και για τον τρόπο μετακίνησης τους με το λευκό μπαστούνι και τους σκύλους οδηγούς. Γράψαμε το πρώτο γράμμα του ονόματός μας με τη γραφή μπράιγ και καλλιεργήσαμε την ενσυναίσθησή μας, κλείνοντας τα μάτια μας. Χωρίς τη αίσθηση της όρασης, χρησιμοποιήσαμε την αφή για να καταλάβουμε τι πιάνουμε και μετακινηθήκαμε στο χώρο με τη βοήθεια των συμμαθητών μας.

1733768396645   1733768396636

1733768992798 1733768992788

Μάθαμε για τη χρήση της νοηματικής γλώσσας από τους ανθρώπους με προβλήματα ακοής και παρακολουθήσαμε το βίντεο από ένα γνωστό μας τραγούδι, μεταφρασμένο στη νοηματική γλώσσα. Δώσαμε έμφαση στις κινήσεις που συνόδευαν τις ακουστικές λέξεις και έπειτα, αφού κλείσαμε τον ήχο κληθήκαμε να μαντεύουμε τι νοήμα μας έδιναν κάθε φορά οι κινήσεις.

Εν δυο… συνεπιβάτες στο λεπτό!

Την εβδομάδα που ασχοληθήκαμε με τα μέσα μεταφοράς, μεταξύ των άλλων δραστηριοτήτων, η τάξη μεταμορφώθηκε σε τρένο, αεροπλάνο και λεωφορείο…Εν δυο φύγαμε για ταξίδι μακρινό!

1733005165873 1733005165893 1 1733005369687