ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ETWINNING «Culture & Civilization Relay Race»

Γράφει η Καλλιόπη Περρή ΠΕ 06 Αγγλικών

τελική παρουσίαση

Την Tρίτη, 9 Ιουνίου 2015 μια σκυλατοδρομία τέλειωσε. Πρόκειται για την τελική παρουσίαση  του προγράμματος  etwinning«Culture & Civilization Relay Race» (Σκυταλοδρομία Κουλτούρας & Πολιτισμού) που πραγματοποιήθηκε στο σχολείο μας κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους 2014-2015. Μας τίμησε με την παρουσία της η κ. Παρασκευή Μπελόγια, υπεύθυνη της εθνικής υπηρεσίας etwinning και συνάδελφος Αγγλικών.

Εργάστηκαν οι μαθητές των τμημάτων Δ2, Ε2, Ε3, Στ1 & ΣΤ3 και οι εκπαιδευτικοί Ελένη Τσαπατόρη – ΠΕ11, Κατερίνα Βελεσιώτου – ΠΕ16, Σωτήρης Πετρίκης – ΠΕ08, Μαρία Παπαδημητρίου – ΠΕ06 & Καλλιόπη Περρή –ΠΕ06.

Ευχαριστούμε όλους τους συναδέλφους για την στήριξη τους και ιδιαίτερα τον κ. Λεωνίδα Νιδέλκο γιατί είναι εκεί πάντα όταν τον χρειαζόμαστε.

ΔΙΑΚΡΙΣΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ ΣΕ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΙΑΣ

dΜια ακόμα επιτυχία του σχολείου μας και συγκεκριμένα του  Ε΄1 στο 1ο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα Δημιουργικής Ανάγνωσης «Από τον Δον Κιχώτη ως τον Τομ Γκέιτς»! που διωργάνωσαν οι εκδόσεις Παπαδόπουλος.

Οι μαθητές με τις εργασίες τους και την καθοδήγηση του υπεύθυνου εκπαιδευτικού της Φιλαναγνωσίας κ. Νιδέλκου Λεωνίδα διακρίθηκαν ανάμεσα σε 12.500 μαθητές από όλη την Ελλάδα και το σχολείο μας είναι ένα από τα πέντε που κερδίζουν βιβλία αξίας 100 ευρώ για τη βιβλιοθήκη του σχολείου τους.

Πατώντας ΕΔΩ μπορείτε να δείτε αναλυτικά τις λίστες με τους νικητές της κλήρωσης των τμημάτων Β΄ έως ΣΤ΄ τάξεων οι οποίοι κερδίζουν από ένα βιβλίο της επιλογής τους, καθώς και τα 5 σχολεία που κέρδισαν βιβλία ονομαστικής αξίας 100 ευρώ για τη βιβλιοθήκη του σχολείου του (τα βιβλία θα αποσταλούν στη Διεύθυνση του σχολείου τον Σεπτέμβριο του 2015).

Ένα μεγάλο μπράβο στους μαθητές του Ε΄1.

ΕΚΘΕΣΗ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗΣ

Γράφει ο Σωτήρης Πετρίκης, εικαστικών ΠΕ08

Με χαρά σας παρουσιάζουμε την έκθεση ζωγραφικής του σχολείου μας, αυτή τη φορά σε ψηφιακή μορφή, έτσι ώστε όποιος επιθυμεί να έχει πρόσβαση σε αυτή όποτε το θελήσει! Η έκθεση αυτή αποτελεί ένα μικρό δείγμα της εργασίας των παιδιών μιας ολόκληρης σχολικής χρονιάς.

SAM_9623Καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους, στα πλαίσια του μαθήματος των εικαστικών, επιλέξαμε να αντλήσουμε έμπνευση και ερεθίσματα από τη φύση χρησιμοποιώντας πολλά και διάφορα υλικά στους πειραματισμούς μας ώστε οι μαθητές να χαράζουν, να τυπώνουν, να δημιουργούν ανάγλυφες φόρμες, να πειραματίζονται με νέες τεχνικές και να αποδίδουν χρωματικές ποιότητες με ποικίλα υλικά.

Οι ατομικές εργασίες που παρεμβάλλονται μεταξύ των ομαδικών, βασίστηκαν τόσο στην ιστορία της τέχνης και στο αναλυτικό πρόγραμμα σπουδών όσο και στην ανάγκη των παιδιών για προσωπική έκφραση και δημιουργία. Τα υλικά μας ήταν κατά κύριο λόγο τέμπερες σε μπλοκ ακουαρέλας, λαδοπαστέλ, μαρκαδόροι, χρωματιστά χαρτόνια, χαρτιά κ.α.

Ελπίζουμε να απολαύσετε την έκθεση ζωγραφικής του σχολείου μας και σας ευχόμαστε ένα όμορφο καλοκαίρι!

Τάξη Α3 Τάξη Α4 Τάξη A5 Τάξη B1 Τάξη B2 Τάξη B4
Τάξη Γ1 Τάξη Γ2 Τάξη Γ4 Τάξη Δ1 Τάξη Δ2 Τάξη Δ3
Τάξη Ε1 Τάξη Ε2 Τάξη Ε4 Τάξη ΣΤ1 Τάξη ΣΤ2
Τάξη ΣΤ3

και οι

ΟΜΑΔΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ

 

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ eTWINNING ¨ΨΗΦΙΑΚΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ ΜΑΣ¨ΣΤΟ ΧΑΤΖΗΓΙΑΝΝΕΙΟ

Γράφει ο δάσκαλος Νιδέλκος Λεωνίδας

Το πρόγραμμα etwinning ¨Ψηφιακά παραμύθια του τόπου μας¨ ολοκληρώθηκε με τον καλύτερο τρόπο.Με την παρουσίασή του από τους ίδιους τους μαθητές στο 2ο μαθητικό συνέδριο με τίτλο ›«Παρουσιάζω τον πολιτισμό του τόπου μου» που οργανώθηκε με μεγάλη επιτυχία από την Α/θμια  εκπ/ση Λάρισας , το Γραφείο Πολιτιστικών Θεμάτων και την Αντιδημαρχία Παιδείας του Δήμου Λαρισαίων στο ¨Χατζηγιάννειο¨ Πνευματικό Κέντρο της Λάρισας.

Αναρτήθηκε στο authorSTREAM από τον/την authorSTREAM
Αναρτήθηκε στο authorSTREAM από τον/την authorSTREAM

 

 

Kαι μια ευχάριστη έκπληξη!Σήμερα έφτασε ένα δέμα από τους συνεργάτες μας του Δημοτικού Σχολείου ΔΔΜΝ Ναυστάθμου Κρήτης, Χανίων και την  δασκάλα τους Σταυρούλα Λαδά.

Διαφάνεια1

 

 

Διαφάνεια2

 

 

Διαφάνεια3

 

 

Τους ευχαριστούμε!Καλό καλοκαίρι σε όλους τους συνεργάτες μας στο πρόγραμμα!

Ο ΤΡΙΓΩΝΟΨΑΡΟΥΛΗΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ Α΄ ΚΑΙ Β΄ΤΑΞΗΣ

Γράφει η Κατερίνα Βελεσιώτου, μουσικής ΠΕ16

…..Το σχολείο γι’ αυτόν ήταν ένα μαρτύριο. Καθόταν λοιπόν μόνος του στη γωνία ενός βράχου κι έτρωγε το πλαγκτόν, σχεδίαζε τα τριγωνάκια του και καμιά φορά σιγοτραγουδούσε μελαγχολικά:

 

Δεν είμαι χαζούλης,

δεν είμαι κουτός.

Ο Τριγωνοψαρούλης,

ο διαφορετικός.

Μαζί του τραγουδήσαμε κι εμείς γιατί νιώσαμε τον πόνο και την απόγνωσή του .Αναγνωρίσαμε σε  εκείνον στοιχεία του εαυτού μας. .Αγαπήσαμε αυτό το γλυκύτατο κίτρινο ψαράκι  που έγινε αντικείμενο κοροϊδίας από τους συμμαθητές και τη δασκάλα του..

Μέσα από την αφήγηση της ιστορίας , με την παρεμβολή των τραγουδιών , καταλάβαμε πως η διαφορετικότητα από μόνη της δεν κάνει τη διαφορά. Χρειάζεται να γνωρίσουμε τις αληθινές δυνατότητές μας  και να προσπαθήσουμε με υπομονή και επιμονή .

Έτσι καταλήγουμε να τραγουδήσουμε :

<< …ξέρω ποιος είναι ο πιο δυνατός …ο σοφός ..>>.

Βρε , πως αλλάζουν τα πράγματα!!

Ο Τριγωνοψαρούλης γίνεται συνώνυμο του πολύ έξυπνου!

Μπορείτε να απολαύσετε την ιστορία ( με ακριβείς φράσεις του βιβλίου) όπως την επένδυσαν με ζωγραφιές οι μαθητές της Α ΄και Β΄ τάξης..

Αναρτήθηκε στο authorSTREAM από τον/την authorSTREAM

ΤΟ 9ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΛΑΡΙΣΑΣ ΣΤΟΝ ΚΗΠΟ ΤΗΣ ΙΕΡΑΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΕΩΣ ΛΑΡΙΣΗΣ ΚΑΙ ΤΥΡΝΑΒΟΥ

ΕΠΙΣΚΕΨΗ-ΜΑΘΗΤΩΝ-ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ-ΣΧΟΛΕΙΟΥ-ΣΤΟΝ-ΣΕΒΑΣΜΙΩΤΑΤΟ-2

Αναδημοσίευση από την επίσημη ιστοσελίδα της Ιεράς Μητροπόλεως Λαρίσης και Τυρνάβου

Μεγάλη χαρά έδωσαν στον Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη Λαρίσης και Τυρνάβου κ. Ιγνάτιο οι μικροί μαθητές των Γ΄ και Δ΄ τάξεων του 9ου  Δημοτικού Σχολείου Λάρισας, που επισκέφθηκαν την Ιερά Μητρόπολη, το πρωΐ της Παρασκευής 22 Μαΐου 2015, συνοδευόμενοι από τους Διδασκάλους τους Ελένη Τσαπατόρη (Φυσική Αγωγή), Βασίλη Μπάτσικα (Εικαστικά), Χρήστο Σέλλα (Δάσκαλο) και Καλλιόπη Περρή (Αγγλικά), οι οποίοι μαζί και με τους εκπαιδευτικούς Μαρία Παπαδημητρίου (Αγγλικά) και Βασίλειο Βαλδούμα (Δάσκαλο), ενέπνευσαν τους μικρούς μαθητές να υιοθετήσουν το ωραιότατο πάρκο της γειτονιάς τους (επί της Ιωαννίνων) και να το προστατεύσουν από κάθε κακό, μόλυνση, ή από πιθανή καταστροφή στα πλαίσια ενός προγράμματος «Αγαπώ το πάρκο της γειτονιάς μου και το δείχνω».

      Οι μικροί μαθητές και οι μαθήτριες, είναι πολύ ευαισθητοποιημένοι και καλά ενημερωμένοι γύρω από τα θέματα προστασίας του περιβάλλοντος και σε συνεργασία με τον Δήμο Λαρισαίων, «υιοθέτησαν» το πάρκο δίπλα στην Ιερά Μητρόπολη, το φροντίζουν, το προσέχουν, το ποτίζουν, το καλλωπίζουν και δημιουργούν πολλές ευκαιρίες στο χώρο του.

    Ο Σεβασμιώτατος κ. Ιγνάτιος, επαίνεσε τα παιδιά για το σπουδαίο αυτό έργο τους, συνεχάρη τους διδασκάλους τους και τα ξενάγησε στα καθημερινά Συσσίτια της Ιεράς Μητροπόλεως «Ο Επιούσιος» καθώς και στο Ραδιοφωνικό Σταθμό, ενώ βγήκε μαζί τους στην αυλή και συνομίλησαν στους ανθισμένους κήπους της Ιεράς Μητρόπολης.

     Στη συνέχεια πορεύτηκαν όλοι μαζί στο παρακείμενο πάρκο, όπου ο Πρωτοσύγκελλος της Ιεράς Μητροπόλεως Λαρίσης και Τυρνάβου π. Αχίλλιος, μίλησε στα παιδιά υπαίθρια για το σπουδαίο δώρο του Θεού στον άνθρωπο, που είναι η φύση και το περιβάλλον μας, για το ότι ο άνθρωπος είναι μεθόριος, δηλαδή ο συνδετικός κρίκος ανάμεσα στον υλικό και τον πνευματικό κόσμο καθώς και για την ευθύνη που έχουμε όλοι να προστατεύουμε το περιβάλλον που πλουσιοπάροχα μάς προσέφερε ο Θεός.

ΕΠΙΣΚΕΨΗ-ΜΑΘΗΤΩΝ-ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ-ΣΧΟΛΕΙΟΥ-ΣΤΟΝ-ΣΕΒΑΣΜΙΩΤΑΤΟ-11

¨ΨΗΦΙΑΚΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ ΜΑΣ¨ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΟΥ ΠΑΡΑΜΥΘΙΟΥ 6 ΣΧΟΛΕΙΩΝ

Γράφει ο δάσκαλος Νιδέλκος Λεωνίδας

Στα πλαίσια της δημιουργίας συνεργατικού παραμυθιού, πραγματοποιήθηκε τηλεδιάσκεψη 6 σχολείων.
Συμμετείχαν τα δημοτικά σχολεία Σταυρακίου Ιωαννίνων, 4ου Καματερού Αθήνας, 2ου Γρεβενών, 9ου Λάρισας, Νέας Τρίγλιας Χαλκιδικής και Δημοτικού σχολείου ΔΔΜΝ Ναυστάθμου Κρήτης στα Χανιά.
Όλοι οι μαθητές συνδημιούργησαν το παραμύθι «Τα βασιλόπουλα και η μικρή βασιλοπούλα», το οποίο συνέγραψαν στο google drive και στη συνέχεια το διάβασαν.
Ο ενθουσιασμός των μαθητών ήταν μεγάλος μιας και μπορούσαν ταυτόχρονα να μοιραστούν τη χαρά της δημιουργίας και να επικοινωνήσουν ξανά με τους συμμαθητές τους από σχολεία όλης της Ελλάδας, από Βορρά προς Νότο.
Έδωσαν ραντεβού για την κοινή εικονογράφηση του παραμυθιού, καθώς και για τη δημιουργία του επιλόγου, ο οποίος θα πραγματοποιηθεί έπειτα από επιλογή μεταξύ τους.

a7f74e1

Διαβάστε το συνεργατικό παραμύθι εδώ ή εδώ

Και το τέλος του παραμυθιού από το κάθε συνεργαζόμενο σχολείο εδώ

ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟΝ ΙΠΠΙΚΟ ΟΜΙΛΟ – ΤΑΞΗ Δ3 ΚΑΙ ΣΤ2

Γράφει η Μαρία Παπαδημητρίου, Αγγλικής Γλώσσας ΠΕ06

Tον Ιππικό Όμιλο του Δήμου Λαρισαίων επισκέφτηκαν οι μαθητές του Δ3 και Στ2 του σχολείου μας στα πλαίσια του μαθήματος της Φυσικής Αγωγής, για να γνωρίσουν από κοντά το άθλημα της ιππασίας, την Πέμπτη 14 Μαΐου 2015.
Το πρώτο μέρος της επίσκεψης αφορούσε στο θεωρητικό μέρος, τη φροντίδα του αλόγου ή αλλιώς, «ιπποκομία». Την παρουσίαση έκανε η δασκάλα ιππασίας κα. Σμαράγδα Μπελτέ.
Το δεύτερο κομμάτι και πιο συναρπαστικό ήταν να ιππεύσουν όλα τα παιδιά ένα άλογο μαθημάτων, με την καθοδήγηση της δασκάλας, μια εμπειρία μοναδική για τον καθένα τους.

ippΤην επίσκεψη συνόδευσαν οι εκπαιδευτικοί:
Καλέτσιος Ηλίας ΠΕ11
Γαλάνης Στέλιος ΠΕ70
Νέλλα Μάρθα ΠΕ70
Παπαδημητρίου Μαρία ΠΕ06