Τα τμήματα Ε1, ΣΤ1 και ΣΤ3 του σχολείου μας ολοκλήρωσαν το ταξίδι τους στην ιστορία του συμμετέχοντας στο πρόγραμμα: «Τα παιδιά πρεσβευτές του τόπου τους».
Αφορμή στάθηκαν οι ασπρόμαυρες φωτογραφίες που κοσμούν τον διάδρομο του ισογείου του σχολείου μας. Συνταξιδιώτες μας ήταν γονείς, παππούδες/ μαθητές του σχολείου και παλιοί εκπαιδευτικοί.
Οι δράσεις μας, οι επισκέψεις, οι εργασίες, οι συνεντεύξεις και οι εικαστικές δημιουργίες συγκεντρώθηκαν σε ένα padlet …………….
Σας καλούμε να το επισκεφτείτε και να ταξιδέψετε μαζί μας.
Οι μαθητές και οι μαθήτριες του Ε1 όλη τη χρονιά διάβαζαν λογοτεχνικά βιβλία και τα παρουσίαζαν στην τάξη. Ενδεικτικά σας προτείνουν κάποια για το καλοκαίρι.
Οι μαθητές και οι μαθήτριες του ΣΤ΄1 στο μάθημα της Γεωγραφίας χωρίστηκαν σε ομάδες και η κάθε ομάδα ανέλαβε να παρουσιάσει σε ppt μία ήπειρο. Ας απολαύσουμε τις παρουσιάσεις τους.!
Στα πλαίσια των Units 7-8 του σχολικού εγχειριδίου των Αγγλικών και τη διδασκαλία παραγωγής γραπτού λόγου, τα παιδιά του Ε1 και Ε2 δημιούργησαν στο εργαστήριο πληροφορικής ψηφιακές ιστορίες με το εργαλείο WEB 2.0 STORYJUMPER.
Oι ιστορίες ξεκίνησαν με τη φράση «It was a cold winter morning. Everything was quiet in the village.» και συνεχίστηκαν με τη φαντασία των παιδιών και έμφαση:
Στον Αόριστο Απλό και Διαρκείας (Past Simple/Continuous)
Στα συννεφάκια διαλόγου των ηρώων (speech bubbles)
Στην περιγραφή του σκηνικού και των συναισθημάτων
Στη διαμόρφωση του background κάθε σελίδας και το σχεδιασμό των χαρακτήρων και των αντικειμένων της ιστορίας με τη βοήθεια του εργαλείου STORYJUMPER.
‘Οσες δεν ολοκληρώθηκαν, θα τελειοποιηθούν το Σεπτέμβρη!
Μπορείτε να δείτε τα δημιουργήματα των παιδιών στους παρακάτω συνδέσμους:
Στα πλαίσια της εκπαιδευτικής εκδρομής- επίσκεψης οι μαθητές της ΣΤ τάξης (όλων των τμημάτων) επισκέφτηκαν – στις 24 Μαΐου 2024 -τον πολυχώρο «Nouvelle» στη Θεσσαλονίκη.
Οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να περιηγηθούν στο πάρκο «Δεινοσαύρων» και μουσείο «Ανθρώπινου Σώματος».
Έζησαν ένα εντυπωσιακό βιωματικό «ταξίδι» μέσα από το ανθρώπινο σώμα, γνωρίζοντας έτσι, με αυτό τον τρόπο, πολλές λειτουργίες του.
Εξίσου εντυπωσιακές ήταν και οι πληροφορίες που αποκόμισαν για την ιστορία των δεινοσαύρων πάνω στη γη!
Ξεκίνησαν οι εγγραφές για το ολοήμερο του Σχολικού Έτους 2024-2025 σύμφωνα με την εγκύκλιο με αρ. πρωτ. Φ.7/50345/Δ1/16-5-2024 του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α.
Οι αιτήσεις θα πρέπει να γίνουν μέχρι και την Τετάρτη 22-5-2024.
Αίτηση θα πρέπει να υποβάλλουν και οι φετινοί μαθητές του ολοήμερου σχολείο αν επιθυμούν να συνεχιστεί η φοίτηση τους σε αυτό.
Όσοι ενδιαφέρονται να παρακολουθήσουν το ολοήμερο πρόγραμμα μέχρι τις 15:00 ή τις 16:00 θα πρέπει να συμπληρώσουν και να φέρουν στο σχολείο την αίτηση που ακολουθεί.
Όσοι ενδιαφέρονται να παρακολουθήσουν το νέο αναβαθμισμένο ολοήμερο πρόγραμμα μέχρι τις 17:30 θα πρέπει να συμπληρώσουν και να φέρουν στο σχολείο την αίτηση που ακολουθεί.
Γράφει η εκπαιδευτικός Αγγλ. Γλώσσας Μαρία Παπαδημητρίου
Μια πολύτιμη εμπειρία είχαν την ευκαιρία και φέτος να ζήσουν μαθητές της ΣΤ΄Τάξης του σχολείου μας μέσα από τη συμμετοχή τους στον 3ο Πανελλήνιο Διαγωνισμό Ρητορικής στην Αγγλική γλώσσα, «SPEAK LAB ORATORY GAMES» για μαθητές και μαθήτριες Δημοτικών, Γυμνασίων και Λυκείων όλης της χώρας με το σύνθημα ALL WE NEED IS EACH OTHER, που διοργάνωσε ο ξενόγλωσσος τομέας των Εκπαιδευτηρίων Μπακογιάννη στην πόλη μας στις 19 και 20 Απριλίου 2024.
Ο διαγωνισμός πραγματοποιήθηκε στις εγκαταστάσεις του γυμνασίου και του λυκείου των Εκπαιδευτηρίων στην Τερψιθέα Λάρισας με τη συμμετοχή 325 μαθητών και μαθητριών από 22 σχολεία από όλη την Ελλάδα.
Οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να διαγωνιστούν στα αγωνίσματα Debate, Group Discussion, Oral Interpretation of Literature, Duet Acting, Monologue, Original Oratory και Impromptu Speaking αποδεικνύοντας στην πράξη πως η ενασχόληση με τη Ρητορική δεν είναι απλώς μια ευχάριστη δραστηριότητα αλλά μία μακρόπνοη και λειτουργική διαδικασία που στηρίζεται στην ανάπτυξη όλων των δεξιοτήτων του νου και την ομαδοσυνεργατικότητα. Η εμπειρία της συμμετοχής τους πρόσφερε γνώσεις, βαθύτερη σκέψη, μεστή και πλουσιότερη έκφραση, άνεση και αυτοπεποίθηση στην επικοινωνία τους όπως επίσης και εξοικείωση με σύγχρονες τεχνολογίες επικοινωνίας.
Από το σχολείο μας συμμετείχαν οι μαθητές του ΣΤ3-ΣΤ4:
Νάγια Ζουναλή, DEBATE (Διττός Λόγος)
Κωνσταντίνος-Ταξιάρχης Βογιατζής, ORALINTERPRETATION (Ερμηνεία λογοτεχνικού κειμένου στ΄αγγλικά – Απαγγελία 1ης και 16ης Ραψωδίας της Οδύσσειας)
Βασιλική Τσιλίκα, ORALINTERPRETATION (Ερμηνεία του Εγωιστή Γίγαντα στ΄Αγγλικά)
Χρύσα Καλφούντζου, Δήμητρα Ναλμπάνη, DUETACTING (δραματοποίηση της Σταχτοπούτας)
Δήμητρα Σταμούλη και Σταυρούλα Λύκα, DUETACTING (δραματοποίηση του PETERPAN)
Αλεξάνδρα Σαράντη και Μαρία Σταμούλη, DUETACTING (δραματοποίηση του Μικρού Πρίγκιπα του Αντουάν ντε σεντ Εξπερύ)
Μαρία Ασπρούδη και Περσεφόνη Φιλίππου, DUETACTING (δραματοποίηση του Ευτυχισμένου Πρίγκιπα, του Όσκαρ Γουάιλντ)
Οι μαθητές προετοιμάστηκαν για το Διαγωνισμό για τρεις μήνες, σε όμιλο ρητορικής Αγγλικής Γλώσσας, μετά το πέρας του διδακτικού τους ωραρίου, με τη βοήθειά μου. Τα παιδιά κατέβαλαν συγκινητική προσπάθεια, ανταποκρίθηκαν στις απαιτήσεις του Διαγωνισμού και κέρδισαν τις εντυπώσεις, με άριστες βαθμολογίες από τους 6 κριτές και στους 3 γύρους του Διαγωνισμού.
Τους αξίζουν θερμά συγχαρητήρια και είμαστε όλοι περήφανοι που μας εκπροσώπησαν στο Διαγωνισμό!
Ευχαριστώ ιδιαίτερα τη διεύθυνση του σχολείου, την κα Βασιλική Παπαναγιώτου, για τη διαρκή στήριξή της στο εγχείρημά μας, αλλά και τις συναδέλφους εκπαιδευτικούς Μάρθα Νέλλα και Γιώτα Φαρμάκα για την πολύτιμη διευκόλυνσή τους στις πρόβες μας, γιατί..
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.ΕντάξειΔιαβάστε περισσότερα