9ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΛΑΡΙΣΑΣ

H ηλεκτρονική μας εφημερίδα

«ΠΡΟΣΕΓΓΙΖΟΝΤΑΣ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΕΧΝΗ»

Μάι 201724

Στο Πολιτιστικό αυτό πρόγραμμα, που υλοποιήσαμε φέτος, βασικός μας στόχος ήταν η αναγνώριση, ανάλυση και ερμηνεία των δικαιωμάτων του παιδιού, η αποδοχή της διαφορετικότητας και η δημιουργία των προϋποθέσεων ενός κλίματος ασφάλειας και καλών διαπροσωπικών σχέσεων στο σχολείο.

Το πρόγραμμα υλοποίησε το Γ’2 τμήμα του σχολείου μας και η παρακάτω δράση που σας παρουσιάζουμε είναι το αποτέλεσμα μιας διαθεματικής προσέγγισης του μαθήματος των Εικαστικών με τη Γλώσσα.

Υπεύθυνοι Εκπαιδευτικοί της συγκεκριμένης δράσης:

Άρης Γκερμπεσιώτης,δάσκαλος

Σωτήρης Πετρίκης,εικαστικών

ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΟΥ ΣΤ΄2 ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ

Μάι 20174

Στο πλαίσιο του μαθήματος της Γλώσσας τα παιδιά του ΣΤ΄2 έδωσαν τη δική τους εκδοχή της συνέχειας της εικονογραφημένης ιστορίας του δαιμόνιου δημοσιογράφου Πίκου Απίκου, ο οποίος αναγκάζεται από τον εργοδότη του να μεταβεί στην Φρουτοπία, όπου τα φρούτα μετά από μια επανάσταση απελευθερώθηκαν από την κυριαρχία των μανάβηδων.Χρησιμοποιώντας ένας ιδιότυπο μεταφορικό μέσο, την αεροσκάφη, εμπνεύσεως του αφεντικού του, ο δημοσιογράφος πηγαίνει στα φρούτα που γιορτάζουν την πρώτη επέτειο της απελευθέρωσης τους για να πάρει μια συνέντευξη.

Να μερικές από τις δημιουργίες τους:

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ

Απρ 201725

O Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων σας ενημερώνει ότι την Τετάρτη 26/4 και Πέμπτη 27/4 θα πραγματοποιηθεί η φωτογράφιση των μαθητών.

ΟΙ ΑΠΟΚΡΙΕΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ

Φεβ 201726

maskapokr

 

Την Παρασκευή 24 Φεβρουαρίου το σχολείο μας απόκτησε καρναβαλίστικη διάθεση!
Όλοι ντυμένοι μασκαράδες, τραγουδήσαμε, γελάσαμε και χορέψαμε. Ξεχάσαμε για λίγο τα προβλήματα και ζήσαμε την τρέλα του καρναβαλιού!! Ακολούθησαν παραδοσιακοί χοροί και αναβιώσαμε το έθιμο με το «Γαϊτανάκι».
Μια εκδήλωση που έδωσε την ευκαιρία σε μικρούς και μεγάλους να δείξουν και άλλες πλευρές του εαυτού τους.

 

 

ΕΘΝΙΚΗ ΕΤΙΚΕΤΑ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΕΡΓΟ ¨Ο ΙΠΠΟΚΚΡΑΤΗΣ ΣΤΗ ΛΑΡΙΣΑ¨

Φεβ 201726

Mε πολλή χαρά το σχολείο μας πήρε την εθνική ετικέτα ποιότητας για το έργο eTwinning ¨Ο Ιπποκράτης στη Λάρισα¨ στο οποίο συμμετείχαν οι  μαθητές των  τμημάτων  ΣΤ΄ τάξης της σχολικής χρονιάς 2015-2016  με υπεύθυνο εκπαιδευτικό τη θεατρολόγο του σχολείου μας  Κίτσιου Βίλλη.

16807390_224025654735212_488765053475610479_n

 

16807593_224034388067672_1533560277942694699_n

 Γράφει η Κίτσιου Βίλλη, θεατρολόγος

¨Ένα άπειρο ταξίδι γνώσης γύρω από τον Ιπποκράτη και την πορεία του γέμισε τους ασκούς των εμπειριών μας. Όλοι οι συνάδελφοι όλων των σχολείων που μοιραστήκαμε αυτό το ταξίδι με ακούραστους συνοδοιπόρους τα παιδιά μας, συνεργαστήκαμε σε άριστα φιλικό κλίμα! Θα ευγνωμονώ πάντα τον Πρόεδρο του Συλλόγου και εκλεκτό συνάδελφο εκπαιδευτικό Ρίζο Χαλιαμπάλια που μας χάρισε αυτή την αξιομνημόνευτη εμπειρία στα ιστορικά μονοπάτιατης Ιατρικής και της Τέχνης!¨

 

Την περσινή σχολική χρονιά οι ΣΤ’ τάξεις του σχολείου μας συμμετείχαν στο eTwinning πρόγραμμα με τίτλο ¨Ο Ιπποκράτης στη Λάρισα¨ σε συνεργασία με πολλά σχολεία της Α/θμιας και της Β/θμιας εκπαίδευσης.

Σκοπός του Προγράμματος ήταν η προβολή και ανάδειξη της Ιπποκρατικής ιδέας ως στοιχείο ταυτότητας της πόλης της Λάρισας. Στόχευσή μας ήταν οι μαθητές να δουλέψουν συνεργατικά και διαθεματικά έτσι ώστε να γνωρίσουν το έργο αυτού του μεγάλου ανδρός της αρχαιότητας που έζησε και έδρασε για ένα μέρος της ζωής του στην πόλη μας και πέθανε σ’ αυτή!

Αναλυτικότερα, σε ότι αφορά το μάθημα των Εικαστικών ασχοληθήκαμε με τα φαρμακευτικά φυτά του Ιπποκράτη. Τα παιδιά δούλεψαν με πολλή αγάπη και μεράκι προσπαθώντας να αποδώσουν ζωγραφικά πλήθος φαρμακευτικών φυτών στα οποία ακόμη και σήμερα βασίζεται η σύγχρονη φαρμακολογία.

Στους πειραματισμούς τους  χρησιμοποίησαν ως υλικό την τέμπερα.

Στο μάθημα της Θεατρικής Αγωγής, μελετήσαμε τον όρκο του Ιπποκράτη και τους λόγους του, μάθαμε να απαγγέλουμε τον όρκο του στα αρχαία ελληνικά με τους ιδιαίτερους τονισμούς και μια μαθήτρια μας, τον επένδυσε με τη δική της μουσική αρμονική σύνθεση.

Προχωρήσαμε -παράλληλα- στη μελέτη έργων των αρχαίων τραγικών ποιητών, ιδιαιτέρως του Αισχύλου. Διαπιστώσαμε πως υπήρχαν κοινά νοήματα και αναζητήσεις διότι ο 5ος αιώνας είναι μια δυναμική περιπλάνηση στην οικουμένη και τα προβλήματά της.

Αλλά επειδή η ψυχή αντικατοπτρίζεται στο σώμα και αντίστροφα προσπαθήσαμε να αποδώσουμε την ψυχική και πνευματική αρμονία μέσα από την κίνηση του σώματος. Σωματοποιήσαμε έννοιες αυτοσχεδιάζοντας.

Ο ΑΠΟΚΡΙΑΤΙΚΟΣ ΧΟΡΟΣ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ

Φεβ 201715

Παρουσίαση1

Σας προσκαλούμε στον αποκριάτικο χορό του σχολείου μας, που θα γίνει την Κυριακή 19 Φεβρουαρίου και ώρα 18:30-21:30 στο κέντρο ¨ΚΤΗΜΑ ΒΕΡΣΑΛΛΙΕΣ¨(5ο χλμ. Λάρισας-Αμπελώνα)

Τιμή εισόδου:5 ευρώ

Περιλαμβάνει: καφέ(ελληνικό,φίλτρου,φραπέ,νεσκαφέ),σοκολάτα ρόφημα,χυμούς,γλυκό,παγωτό ή ποτό)

Θα συνοδεύεται με κέικ,κουλουράκια,cookies.

Tρίτεκνοι-πολύτεκνοι επιβαρύνονται μόνο για δύο(2) παιδιά.

 

 

ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΑΓΚΑΛΙΑΣ

Ιαν 201723

Γιορτάζουμε τις παγκόσμιες ημέρες της φετινής σχολικής χρονιάς 2016-2017 είναι το eTwinning έργο στο οποίο συμμετέχει φέτος το σχολείο μας με το τμήμα Δ΄1 και υπεύθυνους εκπαιδευτικούς τους Κίτσιου Βίλλη θεατρικής αγωγής και  Νιδέλκο Λεωνίδα δάσκαλο.

 

Παρουσίαση1

 

Σχετικά με το έργο

Κάθε μήνας έχει πολλές παγκόσμιες ημέρες. Σε αυτό το έργο θα ασχοληθούμε με τις πιο σημαντικές μέρες σε βάθος. Θα γράψουμε άρθρα , θα τις ζωγραφίσουμε, θα τις κατανοήσουμε, θα τις κάνουμε θεατρικά. Με λίγα λόγια θα μάθουμε για αυτές!

Στόχοι

Τα παιδιά θα μάθουν γιατί γιορτάζονται αυτές οι ημέρες, πόσο πολύ σημαντικές είναι. Έτσι θα αναπτύξουν συνείδηση, περιβαλλοντική, πολιτιστική και αγωγής υγείας.
Τα παιδιά θα δημιουργήσουν, θα μάθουν, θα ζωγραφίσουν, θα εκφραστούν, θα συνεργαστούν με τους νέους τους φίλους από την Ελλάδα και την Κύπρο.

Διαδικασία της εργασίας

Κάθε μήνα θα αναδεικνύονται οι πιο σημαντικές παγκόσμιες ημέρες και τα παιδιά θα συνεργάζονται μεταξύ τους για να εμβαθύνουν στην κάθε γιορτή και να μάθουν για αυτήν.

¨Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Αγκαλιάς δουλέψαμε στο θεατρικό μας εργαστήρι την Αγκαλιά ως σύμβολο. Τα παιδιά εκφράστηκαν μέσα από ομαδικά γλυπτά δίνοντας με τον τρόπο τους εικόνες που προετοιμάζουν μια αγκαλιά. Έπειτα με την τεχνική ‘’Ανίχνευση σκέψης’’ διάβασαν τη σκέψη των ομαδικών γλυπτών και την αποτύπωσαν στο χαρτί!


Αναρτήθηκε στο authorSTREAM από τον/την leoxan

ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΣΤΑ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΑΠΟ ΤΟ Δ΄1

Ιαν 201719

Στο μάθημα των θρησκευτικών μιλήσαμε για τον Άγιο Αντώνιο και τον Άγιο Αθανάσιο.Διαβάσαμε τους βίους των Αγίων και δημιουργήσαμε δύο σταυρόλεξα που μπορείτε να τα δείτε ΕΔΩ και ΕΔΩ

Να και οι απαντήσεις των μαθητών….

 

b 009

 

b 010

Στο τέλος χρωματίσαμε εικόνες των αγίων.

 


Αναρτήθηκε στο authorSTREAM από τον/την leoxan

 

« Παλιότερα άρθρα

ΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤΙΚΟ ΜΑΣ ΡΑΔΙΟ

ΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤΙΚΟ ΜΑΣ ΡΑΔΙΟ

ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ

01-350x178

Επισκέπτες αυτή τη στιγμή:

2 ΕΘΝΙΚΑ ΒΡΑΒΕΙΑ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ETWINNING ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2013-2014!

ΤΑ ΝΕΑ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ

ΠΑΙΔΙΑ μη ξεχνάτε να βλέπετε τις δημοσιεύσεις που αφορούν:
- την ΤΑΞΗ σας
- το ΜΑΘΗΜΑ που σας ενδιαφέρει
- και τα ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ (είναι η κατηγορία που περιλαμβάνει τις δημοσιεύσεις που εσείς ξεχωρίζετε!)
---------------
Και εσείς ΓΟΝΕΙΣ
μην ξεχνάτε να μας στέλνετε ενδιαφέροντα άρθρα!
Η αρχή έγινε!

ΔΕΝ ΕΜΦΑΝΙΖΕΤΑΙ ΚΑΛΑ Η ΣΕΛΙΔΑ;

Για καλύτερη πλοήγηση στην εφημερίδα μας χρησιμοποιήστε τους περιηγητές Mozilla Firefox ή Google Chrome και εγκαταστήστε το πρόγραμμα Adobe Flash Player .

Κάντε κλικ εδώ

H ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ ΜΕΤΡΑΕΙ


Η ιστοσελίδα μας άλλαξε! Ελπίζουμε να σας αρέσει περισσότερο!
Γράψτε μας τα σχόλια σας!

TO BLOG ΤΟΥ ΘΕΑΤΡΟΥ

βιλλυ2

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ – ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ – ΕΚΔΡΟΜΕΣ

ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ

ΠΡΟΣΚΛΗΣΕΙΣ

ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΣΤΗ ΛΑΡΙΣΑ

ΤΑΞΕΙΣ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΓΩΓΗ

ΣΧΟΛΙΚΗ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΖΩΗ

ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ


Εργασίες Γερμανικών
Εκπ. υλικό Γερμανικών

ΟΙ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ ΜΑΣ ΑΛΦΑΒΗΤΙΚΑ



Top
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων