ΟΙ ΑΠΟΚΡΙΕΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ

Την Παρασκευή 16 Φεβρουαρίου το σχολείο μας απόκτησε καρναβαλίστικη διάθεση!
Όλοι ντυμένοι μασκαράδες, τραγουδήσαμε, γελάσαμε και χορέψαμε. Ξεχάσαμε για λίγο τα προβλήματα και ζήσαμε την τρέλα του καρναβαλιού!! Ακολούθησαν παραδοσιακοί χοροί και αναβιώσαμε το έθιμο με το «Γαϊτανάκι».
Μια εκδήλωση που έδωσε την ευκαιρία σε μικρούς και μεγάλους να δείξουν και άλλες πλευρές του εαυτού τους.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ο ΑΠΟΚΡΙΑΤΙΚΟΣ ΧΟΡΟΣ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ

Σας προσκαλούμε στον αποκριάτικο χορό του σχολείου μας, που θα γίνει την Κυριακή 18 Φεβρουαρίου και ώρα 11:00 το πρωί στο κέντρο ¨ΒΕΡΣΑΛΛΙΕΣ¨(3ο χλμ. Γιάννουλης-Αμπελώνα)

Τιμή εισόδου:5 ευρώ

 

ΛΙΜΕΡΙΚ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΗΣ ΣΤ΄3 ΤΑΞΗΣ

Στα πλαίσια του μαθήματος της Γλώσσας και διαβάζοντας ένα λίμερικ του Γεωργίου Σεφέρη εμπνευστήκαμε και είπαμε να γράψουμε τα δικά μας ποιήματα-λίμερικ. Λίμερικ ( limerick) είναι σύντομο ποίημα της αγγλικής λαϊκής παράδοσης συνήθως σκωπτικό. Αποτελείται από πέντε στίχους που ομοιοκαταληκτούν κατά το σχήμα: ααββα.

ΚΟΠΗ ΠΙΤΑΣ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ

Την πρωτοχρονιάτικη πίτα έκοψε σήμερα ο σύλλογος διδασκόντων του σχολείου μας.

Για την ιστορία να αναφέρουμε ότι το φλουρί της βασιλόπιτας «έπεσε» στον υποδιευθυντή του σχολείου μας, κ. Ντιντή Κωνσταντίνο.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ΟΔΗΓΙΕΣ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΜΒΟΛΙΑΣΜΟ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΙΛΑΡΑΣ

Το υπουργείο Παιδείας διαβίβασε στις σχολικές μονάδες οδηγίες του υπουργείου Υγείας αναφορικά με τον εμβολιασμό κατά της ιλαράς.

ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ  ΔΕΙΤΕ ΤΙΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΥΓΕΙΑΣ

Η ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ ΣΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ/ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ “ΚΥΠΡΟΣ ΕΛΛΑΔΑ ΟΜΟΓΕΝΕΙΑ:ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΓΕΦΥΡΕΣ”

Το τμήμα  Δ΄1 εκπροσωπεί το σχολείο μας στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα/διαγωνισμό “Κύπρος-Ελλάδα-Ομογένεια: εκπαιδευτικές γέφυρες” με το παραμύθι “Το προσφυγόπουλο της Κερύνειας”.

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε μαθητές όλων των τάξεων νηπιαγωγείων, δημοτικών σχολείων, Γυμνασίων και Λυκείων της Ελλάδας, της Κύπρου και της Ομογένειας, δημόσιων και ιδιωτικών. Υλοποιείται με την έγκριση του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων της Ελλάδας και του Υπουργείου Παιδείας και Πολιτισμού της Κύπρου.
Βασική επιδίωξη του προγράμματος είναι να αποτελέσει εκπαιδευτική «γέφυρα» ανάμεσα στην Ελλάδα, την Κύπρο και την Ομογένεια και να ενδυναμώσει τη συνεργασία και την επικοινωνία ανάμεσα σε όλες τις μαθητικές κοινότητες του Ελληνισμού. Στο πρόγραμμα μπορούν φέτος να συμμετάσχουν μεμονωμένες σχολικές μονάδες ή συμπράξεις σχολείων (δηλαδή ομάδες τουλάχιστον 2 σχολείων εκ των οποίων η μία πρέπει να λειτουργεί στην Κύπρο ενώ η άλλη/οι άλλες, μπορούν να βρίσκονται στην Ελλάδα ή στην Ομογένεια).
Στόχοι του προγράμματος αυτού είναι:
– Να γνωρίσουν οι μαθητές όλων των βαθμίδων (από την Ελλάδα και την Ομογένεια) τον Κυπριακό Ελληνισμό
– Να γνωρίσουν τη σκλαβωμένη κυπριακή γη
– Να κατανοήσουν το εθνικό μας πρόβλημα (το Κυπριακό), να προβληματίζονται και να νοιάζονται για αυτό και να τοποθετούνται κριτικά και γόνιμα ως προς αυτό
– Να διεκδικούν την επανένωση της Κύπρου
– Να κατανοούν και διεκδικούν τα δημοκρατικά ιδεώδη καλλιεργώντας πνεύμα αγάπης, αποδοχής, ομόνοιας
– Να κατανοήσουν τις ιδιαίτερες συνθήκες κάτω από τις οποίες χιλιάδες Ελληνόπουλα ζουν σε χώρες του εξωτερικού προσπαθώντας να διατηρήσουν τη γλώσσα και την εθνική τους ταυτότητα
– Να επικοινωνήσουν, να συνεργαστούν και να συνδημιουργήσουν μαθητές από διαφορετικές σχολικές
μονάδες
– Να γνωρίσουν οι μαθητές (από την Κύπρο) τη σύγχρονη Ελλάδα, τα προβλήματά της και τις προοπτικές της
– Να ενθαρρυνθούν σχολεία της Ελλάδας ώστε να επισκεφτούν την Κύπρο και σχολεία της Κύπρου ώστε να
επισκεφτούν την Ελλάδα
– Να εκφραστούν δημιουργικά οι μαθητές ως προς τον Κυπριακό Ελληνισμό με όποιον τρόπο επιθυμούν

To παραμύθι “Το προσφυγόπουλο της Κερύνειας” γράφτηκε συνεργατικά από τους μαθητές των παρακάτω σχολείων της Ελλάδας και της Κύπρου σε τετράδιο που στελνόταν από σχολείο σε σχολείο με το ταχυδρομείο.

1.Δημοτικό Σχολείο Κιτίου,Kύπρος

2.Δημοτικό Σχολείο Ορχομενού,Ελλάδα

3.Ιδ. Δημ. Σχ. ΔΔΜΝ Ναυστάθμου Κρήτης, Χανιά,Ελλάδα 

4.7/θ Δημοτικό Σχολείο Σταυρακίου Ιωαννίνων, Ελλάδα 

5.7ο Νηπιαγωγείο Ιωαννίνων, Ελλάδα 

6.2ο Δημοτικό σχολείο Γρεβενών, Ελλάδα 

7.3ο Δημοτικό σχολείο Γρεβενών, Ελλάδα 

8.10ο Δημοτικό σχολείο Αιγάλεω, Ελλάδα 

9.9ο Δημοτικό σχολείο Λάρισας, Ελλάδα 

10.Δημοτικό Σχολείο Ασγάτας,Κύπρος

 

 

Ακούστε το παραμύθι από τους μαθητές του Δ΄1 από τον παρακάτω σύνδεσμο πατώντας τον αριθμό στο κάτω μέρος της σελίδας για να γυρίσουν ένα ένα τα φύλλα.

 

Η  Κύπρια  συγγραφέας Χρυσταλλένη Κουδουνάρη στην τάξη μας.

ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ

 

 

 

Αγαπητοί Γονείς και Κηδεμόνες,

            Σας  ενημερώνουμε ότι σύμφωνα με  την Φ.7/219218 /Δ1-13-12-2017 απόφαση του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων  καθιερώνεται σε όλα τα Δημόσια σχολεία της χώρας η δράση με θέμα: «Η τσάντα στο σχολείο»

Με τη συγκεκριμένη δράση καθιερώνεται η παραμονή της σχολικής τσάντας των μαθητών/τριών του Δημοτικού Σχολείου για τουλάχιστον ένα Σαββατοκύριακο το μήνα, στο σχολείο. H τσάντα των μαθητών/τριών παραμένει στο σχολείο την Παρασκευή, πριν από το Σαββατοκύριακο που έχει αποφασιστεί από τον Σύλλογο Διδασκόντων του σχολείου, έως την Δευτέρα.

Επισημαίνεται, ότι η παραμονή της τσάντας στο σχολείο δεν αποτελεί μια συμβολική παρέμβαση, αλλά επιδιώκεται οι μαθητές και οι μαθήτριες να μην ασχολούνται με την προετοιμασία μαθημάτων κατά τη διάρκεια αυτού του Σαββατοκύριακου.

Η δράση υλοποιείται με σεβασμό στις ανάγκες της παιδικής ηλικίας, με γνώμονα την πολύπλευρη ανάπτυξη των παιδιών της σχολικής ηλικίας (συναισθηματική, κοινωνική και ψυχοκινητική) και με σκοπό να υποστηρίξει ουσιαστικά τον μειωμένο χρόνο δημιουργικής επαφής και επικοινωνίας γονέων – παιδιών.

Η συγκεκριμένη δράση συμβάλλει σε μια γενικότερη επανεκτίμηση της σημασίας και του ρόλου  των εργασιών στο σπίτι σε σχέση με τον ελεύθερο χρόνο των μαθητών και των μαθητριών, οδηγώντας σε καλύτερη εξισορρόπηση ανάμεσα στις εργασίες που υλοποιούνται στο σχολείο και στις κατ’ οίκον εργασίες.

Σύμφωνα με απόφαση του Συλλόγου Διδασκόντων του σχολείου μας οι ημερομηνίες υλοποίησης της δράσης αυτής είναι οι εξής: 26/1/2018, 16/2/2018, 23/3/2018, 27/4/2018, 25/5/2018 και 8/6/2018.

                                                                                  Με εκτίμηση

Η Δ/ντρια

Παπαναγιώτου Βασιλική

 

«Ζωγραφίζω την επίσημη Χριστουγεννιάτικη κάρτα»

 

Στο κάλεσμά της να δημιουργήσουν χριστουγεννιάτικες κάρτες οι μαθητές, ανταποκρίθηκαν πολλά σχολεία και τελικά επιλέχθηκαν: η κάρτα μαθητών του 9ου Δημοτικού Σχολείου Λάρισας (ομαδικό έργο) να γίνει η επίσημη ευχετήρια κάρτα της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης ν. Λάρισας καθώς και η κάρτα μαθητών του 2ου Δημοτικού Σχολείου Τυρνάβου (ομαδικό έργο Α΄ Τάξης) να γίνει η επίσημη ευχετήρια κάρτα του Γραφείου Εκπαιδευτικών Θεμάτων ενώ η κάρτα μαθητών του Νηπιαγωγείου Βλαχογιαννίου (ομαδικό έργο) έγινε η επίσημη ευχετήρια κάρτα του Γραφείου Σχολικών Δραστηριοτήτων.

Το σχολείο μας φέτος ανταποκρίθηκε στο κάλεσμα της Δ/νσης  Α/θμιας   Εκπ/σης   Λάρισας,   δια   της   Υπεύθυνης   Σχολικών   Δραστηριοτήτων, να συμμετάσχουμε στη Δράση-Διαγωνισμό:«Ζωγραφίζω την επίσημη Χριστουγεννιάτικη κάρτα».

Τα κριτήρια αξιολόγησης και τελικής επιλογής του έργου που θα αποτελούσε την κάρτα ήταν τα εξής:

  • Αυθόρμητη έκφραση του παιδιού.
  • Ολοκληρωμένη σκέψη στην προσέγγιση του θέματος.
  • Τεχνική ικανότητα.
  • Αυθορμητισμός και φαντασία.
  • Μήνυμα που εκπέμπει η ζωγραφιά.
  • Χρήση πολλών τεχνικών.

Πιο συγκεκριμένα, η ΣΤ’ τάξη δουλεύοντας ομαδικά, κατάφερε να διακριθεί με τη δημιουργία του σκηνικού για τη γιορτή των Χριστουγέννων. Στους μαθητές απονεμήθηκαν έπαινοι και η συμμετοχή μας αποτελεί την επίσημη ευχετήρια κάρτα της Δ/νσης Α/θμιας Εκπ/σης Λάρισας.

Υπεύθυνος εκπαιδευτικός: Σωτήρης Πετρίκης