Εκδηλώσεις Λήξης του Σχολικού Έτους από τα Τμήματα Α2 και Α3



Λήψη αρχείου

“Ένα Παράθυρο στον Κόσμο: Τα Παιδιά του Ε4’ Δημιουργούν Μέσα από τη Δανειστική Βιβλιοθήκη!”

Μέσα από την συμμετοχή ,στην δανειστική βιβλιοθήκη του τμήματός τους που έλαβε χώρα(για το διδακτικό έτος 2024-2025) την χρόνια που πέρασε ,οι μαθητές του τμήματος Ε4′ είχαν την ευκαιρία να δημιουργήσουν υπέροχες εργασίες. Η έκθεση αυτών των εργασιών, χαροποίησε ιδιαίτερα, τους “μικρούς μας συγγραφείς”, που με κόπο και μεράκι δούλεψαν όλη την χρονιά που τελειώνει σε λίγες μέρες. Ήρθαν σε επαφή με τον μαγικό κόσμο του βιβλίου. Μπράβο στα παιδιά μας!!!!Άλλωστε κάθε βιβλίο είναι κι ένα “παράθυρο” στον κόσμο….!!!! Καλό Καλοκαίρι.

Ακολουθεί φωτογραφικό υλικό

1 1 2 1 3 1 4 1 5 1 6 1 7 1 8 1 9

eTwinning – “My Feelings, My World”: Δημιουργία Ηλεκτρονικού Περιοδικού με Συμμετοχή του Α3 του 9ου ΔΣ Λάρισας



Λήψη αρχείου

Επίσκεψη στο Διαχρονικό Μουσείο Λάρισας

Επίσκεψη των τμημάτων Ε4 και Ε2 στο Διαχρονικό Μουσείο Λάρισας(Μάιος 2025). Οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν τα Βυζαντινά Θεσσαλικά Μνημεία μέσα από αξιοσημείωτες αναφορές για τον πλούτο του θεσσαλικού κάμπου, σε βυζαντινά στοιχεία πολιτισμού, που σώζονται μέχρι σήμερα. Τα παιδιά εντυπωσιάστηκαν και χάρηκαν πολύ!!!!

Ακολουθεί φωτογραφικό υλικό

1 2 3 4 5 6 7 8

Διάκριση και Τιμητικός Έπαινος για μαθήτριες της Στ΄ τάξης για τη δημιουργία μαθητικής αφίσας!

Με μεγάλη χαρά ανακοινώνουμε ότι μαθήτριες της Στ΄ τάξης που παρακολουθούν το μάθημα των Γερμανικών, με την καθοδήγηση της εκπαιδευτικού του μαθήματος, κ. Χριστίνας Φρύδα, διακρίθηκαν στον 2ο Πανελλήνιο Διαγωνισμό Δημιουργίας Μαθητικής Αφίσας της Πανελλήνιας Ένωσης Καθηγητών Γερμανικής Γλώσσας Πανεπιστημιακής Εκπαίδευσης (ΠΕΚΑΓΕΠΕ).

28 1 1536x1055 1

Στο πλαίσιο ενός βιωματικού και δημιουργικού πρότζεκτ με θέμα τα γενέθλια (“Geburtstag”), εργάστηκαν ομαδικά και δημιούργησαν μια αφίσα που απέσπασε την 4η θέση πανελλαδικά, ανάμεσα σε 108 συμμετοχές, συγκαταλεγόμενη στα 20 έργα με την υψηλότερη βαθμολογία!

Οι μαθήτριες που εργάστηκαν στη βραβευμένη αφίσα είναι οι:

Τσίρονικου Θεοφανία, Μανάφα Σωτηρία, Βασιλείου Αλεξάνδρα-Μιχαέλα, Τσανάκα Κατερίνα και Τσόκανου Παρασκευή.

image2

Στο ίδιο πλαίσιο, το σχολείο μας εκπροσωπήθηκε και από άλλους μαθητές και μαθήτριες της Στ΄ τάξης, οι οποίοι συμμετείχαν στον διαγωνισμό με τις δικές τους αφίσες. Παρότι δεν διακρίθηκαν, εντυπωσίασαν με τη δημιουργικότητα και την έμπνευσή τους.

Οι μαθητές/τριες που εργάστηκαν στα έργα αυτά είναι:

image1

Βαϊνάς Λάμπρος, Γεωργάκης Θωμάς, Καρακώστας Μιλτιάδης-Παναγιώτης, Κωνσταντάκος Ηλίας, Μαρίνης Αναστάσιος, Νιώπας Νικόλαος, Τσαντίλης Άγγελος, Τσιαπράζης Απόστολος, Χαλατσής Δημήτριος

image0

Βασιλείου Θεοδώρα-Μαρία, Λαμπρογιώργου Κυριακή, Μπουλετής Σταμάτης, Πατσιούρας Θάνος, Σκέτου Μαρία, Τζήκας Θωμάς, Φωτερή Μελπομένη, Φαναράκη Κωνσταντίνα

Τα αποτελέσματα του διαγωνισμού έχουν αναρτηθεί στο διαδίκτυο, όπως και τα έργα των μαθητών/τριών μας.

https://pdv.org.gr/apotelesmata-diagonismou-kinder-kreativ-2/

Θερμά συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά για τη φαντασία, τη συνεργασία και τη δημιουργικότητά τους!

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΚΔΡΟΜΗ ΤΗΣ Γ΄ΤΑΞΗΣ ΣΤΗ ΡΑΨΑΝΗ

   Στις 7 Μαΐου τα 4 τμήματα της Γ΄ Τάξης πραγματοποίησαν εκπαιδευτική εκδρομή στη Ραψάνη. Εκεί οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να επισκεφτούν τη βιβλιοθήκη Ραψάνης, όπου η βιβλιοθηκονόμος κα Χάιδω Πανταζή τους μίλησε για την αξία της ανάγνωσης, το δανεισμό βιβλίων, τις καλοκαιρινές δράσεις της βιβλιοθήκης σε συνεργασία με τον Ξενώνα Αυτοβοήθειας Ραψάνης, καθώς και τα προγράμματα τοπικής ιστορίας που τρέχουν αυτόν τον καιρό στη βιβλιοθήκη.

Στη συνέχεια, έπαιξαν στην πλατεία του χωριού, και κατόπιν ακολούθησαν την κα Χάιδω σε μια διαδρομή στο χωριό, με στάσεις στο βοτανόκηπο, την πλατεία Ιτιάς και τον Άγιο Αθανάσιο.

Ακολουθεί φωτογραφικό υλικό

1b094f8d d779 4abe 8c0a 2863ce22f5d1 9fa8b6ad d6f1 4ab0 bfab d7a330fef079 53bdb6d0 b5e2 4552 8865 f4c96aa8ab26 54a76cf6 7577 4f12 a511 93d0fea2df10 b7232773 5f9f 4746 9fe1 799bad85515a 1 dae85991 d22e 499c 933f 0f3751f44ebf imageonline co emojiadded 1 imageonline co emojiadded 2 imageonline co emojiadded

🎨🐣 Πασχαλινές Ζωγραφιές από τους Μαθητές μας! 🐰🌼

Με αφορμή το Πάσχα, οι μαθητές των Α’, Β’, Γ’ και Δ’ τάξεων του σχολείου μας, στο μάθημα της Πληροφορικής,  δημιούργησαν υπέροχες πασχαλινές ζωγραφιές χρησιμοποιώντας το πρόγραμμα ζωγραφικής των Windows. Με φαντασία, χρώματα και χαμόγελα, αποτύπωσαν το πνεύμα των ημερών και γέμισαν τις οθόνες μας με ανοιξιάτικη διάθεση!

Κάθε τάξη έχει το δικό της διαδικτυακό πίνακα (Padlet), όπου μπορείτε να δείτε όλες τις δημιουργίες των παιδιών. Οι ζωγραφιές είναι διαθέσιμες για να τις θαυμάσετε αλλά και να τις κατεβάσετε, αν το επιθυμείτε.

📌 Δείτε τις ζωγραφιές πατώντας στους παρακάτω συνδέσμους:

🔹 Padlet της Α’ τάξης
🔹 Padlet της Β’ τάξης
🔹 Padlet της Γ’ τάξης
🔹 Padlet της Δ’ τάξης

Συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά για τη συμμετοχή τους και την υπέροχη δουλειά τους!
Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα σε όλους! 🌷🌞

🎉 4 Απριλίου – Πανελλήνια Σχολική Ημέρα Φιλοζωίας 🐾
Με δημιουργίες Scratch από τους μαθητές των ΣΤ1 και ΣΤ4!

zvaΣήμερα, 4 Απριλίου, το σχολείο μας συμμετείχε στην Πανελλήνια Σχολική Ημέρα Φιλοζωίας, μια ημέρα αφιερωμένη στην ευαισθητοποίηση και την καλλιέργεια της αγάπης και του σεβασμού προς τα ζώα. Η μέρα αυτή, που θεσπίστηκε με σκοπό την ενίσχυση της ενσυναίσθησης και της υπευθυνότητας απέναντι στα ζώα, αποτελεί αφορμή για δράσεις και δημιουργικές πρωτοβουλίες σε όλα τα σχολεία της χώρας.

Οι μαθητές των τμημάτων ΣΤ1 και ΣΤ4, στο μάθημα της Πληροφορικής,  ανέλαβαν δράση με έναν ξεχωριστό και πρωτότυπο τρόπο: δημιούργησαν ψηφιακές ιστορίες στο περιβάλλον του Scratch, στις οποίες πρωταγωνιστούν ζώα που μέσα από διάλογο προσεγγίζουν θέματα όπως η φροντίδα των αδέσποτων, η προστασία των ζώων, η υιοθεσία και η συνύπαρξη ανθρώπων και ζώων με σεβασμό.

Κάθε ομάδα μαθητών εργάστηκε συνεργατικά, σχεδίασε τους χαρακτήρες, έγραψε το σενάριο και προγραμμάτισε τη δική της ιστορία με φαντασία και προβληματισμό. Οι εργασίες τους είναι διαθέσιμες διαδικτυακά και μπορείτε να τις δείτε στους παρακάτω συνδέσμους:

🔗 Οι εργασίες των μαθητών:

Οι δημιουργίες αυτές αποτελούν απόδειξη πως η τεχνολογία μπορεί να συνδυαστεί δημιουργικά με την ευαισθητοποίηση για σημαντικά κοινωνικά ζητήματα, όπως η φιλοζωία. Συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά για τον ενθουσιασμό, τη φαντασία και την υπευθυνότητα που έδειξαν! 👏

📌 Η εκπαίδευση οφείλει να καλλιεργεί αξίες και στάσεις ζωής. Σήμερα, οι μαθητές μας απέδειξαν ότι γνωρίζουν, αισθάνονται και ενεργούν με υπευθυνότητα απέναντι σε όλα τα έμβια όντα.