“Ο ΦΟΥΡΦΟΥΡΗΣ” – ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΙΑ, ΠΑΡΑΜΥΘΟΣΑΛΑΤΕΣ – ΤΑΞΕΙΣ Α3, Α4 ΚΑΙ Α5

Γράφει η Γλυκερία Βουλάγκα, δασκάλα της Α4 τάξης

Ενώ τρέχει στην Α΄τάξη το Πρόγραμμα “Δάσος-Πηγή Ζωής”, έγινε διάχυση στη διδακτική ώρα της Φιλαναγνωσίας.
Με αρχική κινητήρια παιδαγωγική σκέψη ότι η πρωτοτυπία και οι νέες ιδέες των μαθητών πάνω σε ένα δεδομένο (παραμύθι) καλλιεργούν τη δημιουργική σκέψη (Guilford) και λαμβάνοντας υπόψη ότι η δημιουργική συμπεριφορά προκαλεί εσωτερική ωρίμανση της προσωπικότητας του μαθητή (Dudek,Dewe) τέθηκαν οι εξής διδακτικοί στόχοι:

  • Να δημιουργήσουν το δικό τους εξώφυλλο,
  • να δώσουν το δικό τους τίτλο,
  • να μπερδέψουν τους ήρωες και τις πλοκές των παραμυθιών(παραμυθοσαλάτα),
  • να δώσουν άλλο τέλος στο παραμύθι.

Το χάρηκαν και μέσα από αυτή την πολυποίκιλα ενδιαφέρουσα εκπαιδευτικήδιαδικασία, “ξεπήδησαν” δημιουργικότεροι και πιο ώριμοι ακόμη οι μαθητές μας!

0001

Συνεργάστηκαν οι εκπαιδευτικοί:
1. Γλυκερία Βουλάγκα, δασκάλα της Α4 τάξης
2. Βίκυ Σιόλου, δασκάλα της φιλαναγνωσίας της Α3 και Α5 τάξης
3. Γεωργία Καρακούλα, πληροφορικής ΠΕ19 (ψηφιοποίηση υλικού)

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *