Γράφει η Γλυκερία Βουλάγκα, δασκάλα της Α4 τάξης
Ενώ τρέχει στην Α΄τάξη το Πρόγραμμα “Δάσος-Πηγή Ζωής”, έγινε διάχυση στη διδακτική ώρα της Φιλαναγνωσίας.
Με αρχική κινητήρια παιδαγωγική σκέψη ότι η πρωτοτυπία και οι νέες ιδέες των μαθητών πάνω σε ένα δεδομένο (παραμύθι) καλλιεργούν τη δημιουργική σκέψη (Guilford) και λαμβάνοντας υπόψη ότι η δημιουργική συμπεριφορά προκαλεί εσωτερική ωρίμανση της προσωπικότητας του μαθητή (Dudek,Dewe) τέθηκαν οι εξής διδακτικοί στόχοι:
- Να δημιουργήσουν το δικό τους εξώφυλλο,
- να δώσουν το δικό τους τίτλο,
- να μπερδέψουν τους ήρωες και τις πλοκές των παραμυθιών(παραμυθοσαλάτα),
- να δώσουν άλλο τέλος στο παραμύθι.
Το χάρηκαν και μέσα από αυτή την πολυποίκιλα ενδιαφέρουσα εκπαιδευτικήδιαδικασία, “ξεπήδησαν” δημιουργικότεροι και πιο ώριμοι ακόμη οι μαθητές μας!
Συνεργάστηκαν οι εκπαιδευτικοί:
1. Γλυκερία Βουλάγκα, δασκάλα της Α4 τάξης
2. Βίκυ Σιόλου, δασκάλα της φιλαναγνωσίας της Α3 και Α5 τάξης
3. Γεωργία Καρακούλα, πληροφορικής ΠΕ19 (ψηφιοποίηση υλικού)

