Εκπαιδευτική Εκδρομή στη Βουλή
Τα παιδιά της Στ΄ τάξης συμμετείχαν στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα επισκέψεων στη Βουλή των Ελλήνων. Το όνειρο μια ολόκληρης χρονιάς πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 4 Ιουνίου 2026. Οι μαθητές συνοδευόμενοι από τον δάσκαλο της τάξης π. Εμμανουήλ Τζιώτη αλλά και την κ. Δέσποινα Λεβίδη εκπαιδευτικό του σχολείου μας ταξίδεψαν στην Αθήνα αεροπορικώς και επέστρεψαν αυθημερόν. Το πρόγραμμα περιλάμβανε επισκέψεις στα εξής:
- στο πλοίο-μουσείου του πολεμικού ναυτικού, Θωρηκτό Γ.Αβέρωφ και στο υποβρύχιο του πολεμικού ναυτικού «Πρωτεύς» που πλέον είναι επισκέψιμο ως μουσείο
- στο πλανητάριο του Ιδρύματος Ευγενίδου (παρακολούθηση ταινίας θόλου)
- στη Βουλή των Ελλήνων (ξενάγηση στο κτίριο και παρακολούθηση συνεδρίας της βουλής)
- στο μνημείο του αγνώστου στρατιώτη
- στο μουσείο της Ακρόπολης.
Η εμπειρία του ταξιδιού θα μείνει έντονα χαραγμένη στη μνήμη των μαθητών!

































