Από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό Σχολείο!!!
Η σχολική χρονιά σιγά σιγά τελειώνει και τα νηπιάκια μας φτάνουν στο τέλος ενός όμορφου και μοναδικού ταξιδιού που λέγεται “νηπιαγωγείο”. Ανοίγουν τα φτερά τους και πετάνε
Η σχολική χρονιά σιγά σιγά τελειώνει και τα νηπιάκια μας φτάνουν στο τέλος ενός όμορφου και μοναδικού ταξιδιού που λέγεται “νηπιαγωγείο”. Ανοίγουν τα φτερά τους και πετάνε
Ευχαριστούμε θερμά τα μέλη του Συλλόγου για την όμορφη δράση στην αυλή του σχολείου μας!!!! Τα επιδαπέδια παιχνίδια άρεσαν πολύ στους μαθητές μας οι οποίοι παίζουν χωρίς διακοπή στα διαλείμματα!!!!!
«Το βιβλίο αγαπώ και τον τίτλο του αρχειοθετώ”
Οργάνωση της Σχολικής Βιβλιοθήκης -Ψηφιακή καταγραφή και αρχειοθέτηση των βιβλίων του σχολείου μας.
Οι εκπαιδευτικοί του σχολείου μας από το μήνα Μάρτιο έως το Μάιο συνέβαλλαν:
Οι εκπαιδευτικοί του 56ου Νηπιαγωγείου Λάρισας παρακολούθησαν την εκδήλωση της ΔΟΕ στο πλαίσιο της ενδοσχολικής επιμόρφωσης και του σχεδίου Δράσης που υλοποιείται στο σχολείο μας.
Το Νηπιαγωγείο μας πραγματοποίησε εκπαιδευτική επίσκεψη για τους μαθητές και τις εκπαιδευτικούς στη:
« Δημοτική Παιδική Βιβλιοθήκη Λάρισας» στο πλαίσιο του Σχεδίου
3ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ
<<Stem και η γη γυρίζει>>
θεματική ενότητα:Δημιουργώ και καινοτομώ-Δημιουργική σκέψη και καινοτομία.
Υποθεματική:Stem, εκπαιδευτική ρομποτική.
Μεθοδολογία και σκοπιμότητα του προγράμματος
Στόχος του συγκεκριμένου εργαστηρίου είναι να αποκτήσουν οι μικροί μας μαθητές γνώσεις για το ηλιακό σύστημα, να αλληλεπιδράσουν μεταξύ τους, να καλλιεργήσουν τη μαθηματική σκέψη μέσω δραστηριοτήτων STEAM και να επιλύσουν προβλήματα.
Οι εκπαιδευτικοί και οι μαθητές του 56ου Νηπιαγωγείου σας ευχόμαστε: “Καλό Πάσχα”