Καλά Χριστούγεννα!!!!
Οι μαθητές και οι εκπαιδευτικοί του Νηπιαγωγείου μας στέλνουμε σε όλους σας τις θερμότερες ευχές μας!!!!!
“Καλά Χριστούγεννα κι Ευτυχισμένο το 2026”
Στιγμιότυπα, εργασίες και κατασκευές από τις Άγιες μέρες που πλησιάζουν:
Οι μαθητές και οι εκπαιδευτικοί του Νηπιαγωγείου μας στέλνουμε σε όλους σας τις θερμότερες ευχές μας!!!!!
“Καλά Χριστούγεννα κι Ευτυχισμένο το 2026”
Στιγμιότυπα, εργασίες και κατασκευές από τις Άγιες μέρες που πλησιάζουν:
https://blogs.sch.gr/56niplaris/files/2025/12/PROTOKOLLO-PROLHPSHS-1.pdfhttps://blogs.sch.gr/56niplaris/
files/2025/12/2h_ENOTHTA_Protokolla_Eidikhs_pshfiakhs_Efarmoghs_G.G.A.B.E.E.A._gia_E.BI.E-1.pdf
Κατά τη φετινή Σχολική χρονιά με αφορμή το σχέδιο δράσης που υλοποιείται στο σχολείο μας με τίτλο: “Τ’ όνειρό μας για έναν καλύτερο κόσμο” συμμετέχουμε στο πρόγραμμα
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ – ΔΡΑΣΕΙΣ ΕΝΕΡΓΟΥ ΠΟΛΙΤΗ
1ος θεματικός κύκλος
<<Αλληλοσεβασμός και διαφορετικότητα στο Νηπιαγωγείο>>
Θεματική ενότητα: Ενδιαφέρομαι και ενεργώ – Κοινωνική συναίσθηση και ευθύνη
Υποθεματική: Συμπερίληψη , αλληλοσεβασμός , διαφορετικότητα
Σκοπός του προγράμματος είναι να προωθήσει το σεβασμό στον εαυτόν μας και στον άλλον και να φέρει σε επαφή τα παιδιά