Ημερίδα “Από γονείς σε γονείς”

Στα πλαίσια της ομαλής μετάβασης των νεοεισερχόμενων  μαθητών στο νηπιαγωγείο, πραγματοποιήθηκε ημερίδα για τους γονείς και τους μαθητές στο χώρο του Νηπιαγωγείου με τίτλο: “Από γονείς σε γονείς “.

Παρουσιάστηκε, το πρόγραμμα  του Νηπιαγωγείου, ο τρόπος λειτουργίας, τις δεξιότητες που θα πρέπει να δουλέψουν με τα παιδιά τους πριν την είσοδο τους στο Νηπιαγωγείο και φυσικά τα λάθη που πρέπει να αποφύγουν. Αρωγοί  σε αυτό το εγχείρημα, ήταν οι γονείς των νηπίων που τα παιδιά τους θα πάνε με τη νέα σχολική χρονιά  στο δημοτικό. Δημιουργήθηκε λοιπόν μια παρουσίαση, με μίνι συνεντεύξεις όπου οι γονείς κλήθηκαν να απαντήσουν σε 4 ερωτήματα που, όπως αξιολόγησαν οι νέοι γονείς, ήταν βοηθητικά.

20260615 104327 20260615 104903 20260615 104955 20260615 105103 20260615 105209 20260615 105253 20260615 105352

Επιμορφωτική ημερίδα εκπαιδευτικών

«Ανα-Γνωρίζοντας την Παιδαγωγική Ταυτότητα Μαθητών & Εκπαιδευτικών στο Νηπιαγωγείο σήμερα: οι Προκλήσεις και οι Προοπτικές» ήταν ο τίτλος της ημερίδας για τους εκπαιδευτικούς  που διοργάνωσε η Σύμβουλος Εκπαιδευσης ΠΕ60, Χριστίνα Παπαγιαννίδου.

Η Μαρία Αλεξανδρή, PhD, Κλινική Ψυχολόγος, Ιδρύτρια Ανέλιξης, Μη Κερδοσκοπικό Σωματείο, και η κα Ντορίνα Καββαδία ΜSc, ψυχολόγος, εκπαιδευτικός, Πρόεδρος ΔΣ Ανέλιξης, μίλησαν για όλα όσα απασχολούν τους εκπαιδευτικούς αλλά και τους μαθητές.

Την εκδήλωση τιμήσαν με την παρουσία τους η Επόπτρια Ποιότητας Εκπαίδευσης ΔΙΠΕ Ανατολικής Αττικής Βασιλική Παπαδοπούλου, ο Σύμβουλος Ειδικής και Ενταξιακής Εκπαίδευσης Γ. Παπαναστασίου, η Προϊσταμένη του ΚΕΔΑΣΥ Ρ. Λάμπρου και η Υπεύθυνη Αγωγής Υγείας  ΔΠΕ Ανατολικής Αττικής Σ. Μαστροδήμα.

20260617 131208 20260617 121930 20260617 131421