Καλοκαιρινή γιορτή λήξης σχολικής χρονιάς
Με μεγάλη χαρά και ενθουσιασμό πραγματοποιήθηκε η καλοκαιρινή γιορτή του 4ου Νηπιαγωγείου Λαυρίου με θέμα «Οι Όρνιθες… αλλιώς!», μια πρωτότυπη και δημιουργική διασκευή εμπνευσμένη από το γνωστό έργο του Αριστοφάνη. Οι μικροί μας μαθητές ταξίδεψαν το κοινό σε έναν κόσμο γεμάτο φαντασία, χιούμορ, τραγούδι και χορό, μεταφέροντας μηνύματα συνεργασίας, ειρήνης, αποδοχής και σεβασμού στη διαφορετικότητα. Με την αστείρευτη ενέργεια, το κέφι και το ταλέντο τους, τα παιδιά χάρισαν σε γονείς και εκπαιδευτικούς μοναδικές στιγμές συγκίνησης και χαράς, αποδεικνύοντας πως όταν η δημιουργικότητα συναντά τη συνεργασία, το αποτέλεσμα είναι πραγματικά ξεχωριστό. Θερμά συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά για την εξαιρετική τους προσπάθεια και ένα μεγάλο ευχαριστώ στους γονείς που στήριξαν με αγάπη την όμορφη αυτή γιορτή.Μετά το τέλος της παράστασης, ακολούθησε μια όμορφη γιορτινή συνάντηση στον χώρο του σχολείου, όπου τα παιδιά και οι οικογένειές τους απόλαυσαν πίτσες και αναψυκτικά, ευγενική προσφορά του Δήμου Λαυρεωτικής, τον οποίο ευχαριστούμε θερμά για τη στήριξή του και τη συμβολή του στην επιτυχία της εκδήλωσης.Πιο συγκεκριμένα θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε τη δημοτική αρχή που παραβρέθηκε στη γιορτή μας τον κ.δήμαρχο Δημήτρη Λουκά, τους αντιδημάρχους κ.Γιάννη Γιαννάκη, κ.Πίτσα Αργεντίνη, τον Δημήτριο Ζώρζο μέλος του τοπικού συμβουλίου , τον κ.Χάρη Ζαγουρή μέλος του δημοτικού συμβουλίου αλλά και την αντιδήμαρχο κ.Ελένη Κανελλοπούλου που φρόντισε να είναι το σχολείο μας καθαρό.Επίσης να σημειωθεί ότι η καλοκαιρινή μας γιορτή συνδέθηκε δημιουργικά με το ευρωπαϊκό πρόγραμμα eTwinning «Fly with eTwitters», καθώς μέσα από τα τραγούδια, τα δρώμενα και τις δράσεις των παιδιών αναδείχθηκαν αξίες όπως η συνεργασία, η φιλία, ο σεβασμός στη φύση και η ενεργός συμμετοχή. Με φτερά τη φαντασία και τη χαρά της δημιουργίας, τα παιδιά «πέταξαν» συμβολικά, μεταφέροντας μηνύματα ελπίδας, ειρήνης και νσυνεργασίας για έναν καλύτερο κόσμο.





















































