ΣΥΛΛΟΓΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ 2023-2024—ΟΜΑΛΗ ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ
Σχέδιο Δράσης: «Από το νηπιαγωγείο στο δημοτικό μια διαδρομή σχεδόν σαν εκδρομή»
Άξονας: Σχολική διαρροή – φοίτηση
Συντονιστής Δράσης: Λιχριδά Βασιλική
Στόχος Βελτίωσης: Βασικός στόχος του Σχεδίου δράσης είναι η υποστήριξη της εισόδου και της προσαρμογής των νηπίων στο Δημοτικό Σχολείο, μέσα από τη συστηματική, συνολική και ολοκληρωμένη προετοιμασία τους, την ενεργό εμπλοκή των γονέων, την εξασφάλιση της συνέχειας στη μάθηση και τη συνεργασία των εκπ/κών και των δύο βαθμίδων.
Α. ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΤΗΣ ΔΡΑΣΗΣ
Αναγκαιότητα – Στόχοι
Aναγκαιότητα της υλοποίησης του σχεδίου δράσης
Κάποιοι από τους λόγους που επιβάλλουν την υλοποίηση του προγράμματος είναι:
- Οι μεγάλες διαφορές που παρουσιάζουν οι δύο σχολικές μονάδες λόγω:
- των διαφορετικών σκοπών που επιδιώκουν
- του διαφορετικού τρόπου διεξαγωγής της εκπ/κής διαδικασίας.
- του διαφορετικού τρόπου οργάνωσης.
- Οι προσδοκίες που έχουν οι γονείς για το ρόλο του αρχάριου μαθητή, καθώς και το συναίσθημα ανασφάλειας που πιθανόν τους κατέχει για τη νέα βαθμίδα εκπ/σης
Ειδικότεροι στόχοι είναι:
- Να εξοικειωθούν με το περιβάλλον του Δημοτικού Σχολείου ( χώρος, δάσκαλοι- δ/ντές εκπαιδευτική διαδικασία).
- Η σταθερή συνεργασία μεταξύ των σχολικών μονάδων και η ενημέρωση για το μαθησιακό προφίλ των νηπίων, ώστε η μονάδα υποδοχής να μπορέσει να σχεδιάσει το εκπαιδευτικό της έργο.
- Η συνειδητοποίηση από τη μεριά των γονέων της ενότητας , της συνέχειας και της συνεργασίας στην εκπαίδευση.
- Να ενημερωθούν οι γονείς και οι δάσκαλοι που εμπλέκονται, για το έργο και την ιδιαιτερότητα της κάθε βαθμίδας της εκπ/σης Νηπ/γείο – Δημοτικό.
- Να επιμορφωθούν οι Νηπ/γοί που εμπλέκονται, για το έργο και την ιδιαιτερότητα της κάθε βαθμίδας Νηπ/γείο -Δημοτικό.
- Ενίσχυση της αυτοπεποίθησης και της αυτοεικόνας των μαθητών.
- Απομυθοποίηση αρνητικών στερεότυπων που επικρατούν και φορτίζουν τα νήπια με προκαταλήψεις για το Δημοτικό.
Ενέργειες και χρονοδιάγραμμα υλοποίησης
Για το Σχέδιο Δράσης του σχολείου μας απαραίτητες θεωρούνται οι ακόλουθες ενέργειες:
- Ενημέρωση στελεχών και εκπαιδευτικών της εκπαίδευσης.
- Συνεργασία εκπαιδευτικών Νηπιαγωγείου και Δημοτικού και από κοινού προγραμματισμός των δράσεων
- Ανίχνευση των απόψεων, επιθυμιών και αναγκών των γονέων με ερωτηματολόγια / ημιδομημένες συνεντεύξεις σχετικά με τα άγχη και τους προβληματισμούς τους αναφορικά με τη μετάβαση των παιδιών τους στο δημοτικό.
- Ερμηνεία των αποτελεσμάτων και λήψη αποφάσεων του Συλλόγου Διδασκόντων για τις ενέργειες που μπορούν να πραγματοποιηθούν.
- Ενημέρωση των γονέων σε ειδικά θέματα που αφορούν τη μετάβαση από ειδικούς φορείς.
- Τακτική και αμφίδρομη ενημέρωση με πολλαπλούς τρόπους ( συναντήσεις έκτακτες και τακτικές, email, ιστοσελίδα του σχολείου, messenger, κλειστή ομάδα σε μέσο κοινωνικής δικτύωσης ) για την πρόοδο των παιδιών αλλά και τον προγραμματισμό και υλοποίηση δράσεων που αφορούν όλη τη σχολική κοινότητα.
- Παροχή ενημέρωσης, καθοδήγησης και βοήθειας στις οικογένειες των μαθητών, ώστε να μπορέσουν να δημιουργήσουν στο σπίτι ένα περιβάλλον υποστηρικτικό για τη μάθηση.
- Επισκέψεις νηπίων στο Δημοτικό σχολείο.
- Κοινές εκπαιδευτικές δράσεις και εκδηλώσεις.
- Κοινή φιλανθρωπική δράση.
- Διαδικασία αξιολόγησης και διάχυσης των αποτελεσμάτων του Σχεδίου Δράσης.
Χρονοδιάγραμμα υλοποίησης – Διαδικασία υλοποίησης
- Ανίχνευση των απόψεων των γονέων και των εκπαιδευτικών και διαμόρφωση ενός κοινού πλαισίου επικοινωνίας. (Σεπτέμβριος – Οκτώβριος 2023)
- Συνάντηση με εκπαιδευτικούς Δημοτικού Σχολείου με σκοπό τη συνεργασία και τον από κοινού προγραμματισμό. (Σεπτέμβριος)
- Αποστολή ερωτηματολογίου σε γονείς νηπίων (Οκτώβριος).
- Ερμηνεία αποτελεσμάτων και λήψη αποφάσεων. (Οκτώβριος)
- Ανταλλαγή ζωγραφιών και φωτογραφιών που αποτυπώνουν τους χώρους του Νηπιαγωγείου και του Δημοτικού αντίστοιχα. (Οκτώβριος)
- Επίσκεψη νηπίων στο Δημοτικό σχολείο (Νοέμβριος)
- Κοινή φιλανθρωπική δράση και διαδικτυακές ευχές και κάλαντα (Δεκέμβριος)
- Δημιουργία γωνιάς «Δημοτικού σχολείου». (Ιανουάριος)
- Επιμορφωτική συνάντηση με στόχο την ενημέρωση γονέων και εκπαιδευτικών με εισηγήτρια τη Σύμβουλο Εκπαίδευσης (Φεβρουάριος)
- Διαδικτυακή επικοινωνία με μαθητές της Α΄ Δημοτικού. (Φεβρουάριος)
- Επίσκεψη νηπίων στο Δημοτικό – Συνδιδασκαλία στο μάθημα της γυμναστικής (Μάρτιος)
- Περιβαλλοντική δράση: Φύτεμα λουλουδιών στην αυλή του Νηπιαγωγείου και περιβαλλοντικά παιχνίδια (Απρίλιος)
- Open day: Γιορτή της Άνοιξης (Μάιος)
- Παρακολούθηση – Ανατροφοδότηση (Οκτώβριος – Μάιος)
- Αξιολόγηση και διάχυση των αποτελεσμάτων του Σχεδίου Δράσης ( Μάιος)
Πόροι – μέσα – ερευνητικά εργαλεία
Ανθρώπινο δυναμικό:
- Εκπαιδευτικοί Νηπιαγωγείου και Δημοτικού Σχολείου
- Γονείς μαθητών
- Σύμβουλος Εκπαίδευσης
- Νήπια Χρόνος: Οι κύριες δράσεις εντάσσονται στο εργασιακό ωράριο αλλά και σε απογευματινές ώρες που θα διαθέσουν οι εκπαιδευτικοί. Υλικοτεχνική υποδομή: Θα γίνει αξιοποίηση του υπάρχοντος εξοπλισμού της σχολικής μας μονάδας όπως η ιστοσελίδα του σχολείου, ο υπολογιστής, το φωτοτυπικό μηχάνημα, ο εκτυπωτής, ο προτζέκτορας, το cd-player, η ψηφιακή κάμερα, αναλώσιμα υλικά, ψυχοκινητικό υλικό, αίθουσες.
Οικονομικοί πόροι: Οι οικονομικοί πόροι που θα διατεθούν για το συγκεκριμένο Σχέδιο Δράσης αφορούν τις δαπάνες για τα υλικά του Σχεδίου.
Ερευνητικά εργαλεία:
Ημερολόγια καταγραφής δραστηριοτήτων, Δελτία ενημέρωσης έντυπα και ηλεκτρονικά, ερωτηματολόγια / ημιδομημένες συνεντεύξεις, ψηφιακές καταγραφές των δράσεων (φωτογραφίες και βιντεοσκοπήσεις), φύλλα εργασιών.
Κριτήρια επιτυχίας της δράσης
Βασικά κριτήρια επιτυχίας της δράσης:
- Η συμμετοχή των μαθητών με ενεργό τρόπο
- Η ανάπτυξη θετικής στάσης από τα νήπια και θετικών προσδοκιών για το Δημοτικό Σχολείο
- Η εμπλοκή και η συμμετοχή των γονέων στο πρόγραμμα μετάβασης
- Η ανάπτυξη τρόπων επικοινωνίας και συνεργασίας μεταξύ των εκπαιδευτικών των δύο σχολείων.
- Η εξάλειψη ή έστω μείωση του άγχους και της ανασφάλειας των γονέων
Διαδικασίες αξιολόγησης της δράσης
- Διαμόρφωση ενός σταθερού πλαισίου άτυπων και τυπικών μορφών συνεργασίας μεταξύ σχολείου και γονέων. Η επιτυχία του συγκεκριμένου στόχου προσεγγίζεται με την αποδοχή και εφαρμογή του πλαισίου αμφίδρομης επικοινωνίας και συνεργασίας από εκπαιδευτικούς και γονείς. Αξιοποιούνται στοιχεία από το ημερολόγιο του σχολείου.
- Διανομή 2ου ερωτηματολογίου στους γονείς. Ποιοτική ανάλυση των δεδομένων και εξαγωγή συμπερασμάτων.
- Συνεντεύξεις με νήπια
- Καταγραφή του αριθμού συμμετεχόντων γονέων στην επιμορφωτική συνάντηση
Β. ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΔΡΑΣΗΣ
ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2023
ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΓΟΝΕΩΝ
Ανίχνευση των απόψεων, επιθυμιών και αναγκών των γονέων με ερωτηματολόγια / ημιδομημένες συνεντεύξεις σχετικά με τα άγχη και τους προβληματισμούς τους αναφορικά με τη μετάβαση των παιδιών τους στο δημοτικό.
Ποιοτική ανάλυση των δεδομένων και εξαγωγή συμπερασμάτων. Ερμηνεία των αποτελεσμάτων και λήψη αποφάσεων του Συλλόγου Διδασκόντων για τις ενέργειες που μπορούν να πραγματοποιηθούν.
Ανταλλαγή φωτογραφιών και ζωγραφιών μεταξύ των μαθητών του Νηπ/γείου και της Α` τάξης με σκοπό την πρώτη γνωριμία των χώρων των 2 σχολείων και αφορμή για συζήτηση με στόχο τη διερεύνηση πρότερων γνώσεων ή εμπειριών.
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΠΟΥ ΣΤΕΙΛΑΜΕ ΕΜΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
03/11/2023: 1η επίσκεψη των νηπίων στο Δημ. Σχολείο, γνωριμία με τη Δ/ντρια, ξενάγηση στους χώρους εσωτερικά και εξωτερικά. Υποδοχή των νηπίων στην τάξη της Α` δημοτικού, διερεύνηση του χώρου για ομοιότητες και διαφορές με τις αίθουσες του νηπ/γείου, ανάγνωση ιστορίας από τη δασκάλα, κινητικά παιχνίδια σε ζευγάρια μαθητών και ανταλλαγή δώρων μεταξύ νηπίων και μαθητών της Α` τάξης.
ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2023
11/12/2023: Διαδικτυακή επικοινωνία μέσω webex, ανταλλαγή ευχών για τα Χριστούγεννα και απαγγελία καλάντων και από τις 2 πλευρές.
14/12/2023: Συγκέντρωση παιδικών βιβλίων, μπλοκ ζωγραφικής και μαρκαδόρων για τα παιδάκια που νοσηλεύονται στο παιδοογκολογικό τμήμα του νοσοκομείου ΑΧΕΠΑ, στα πλαίσια της φιλανθρωπικής δράσης που οργανώθηκε από το νηπιαγωγείο μας σε συνεργασία με τους μαθητές της Α` τάξης του 2ου Δ.Σ. Διαβατών, τους εκπαιδευτικούς και τους γονείς τους.
01 έως 31/1/2024: Δημιουργία “Γωνιάς Δημοτικού” και στα 2 τμήματα του νηπ/γείου μας. Η γωνιά αυτή εμπλουτίστηκε με αφίσες, εποπτικό υλικό, τετράδια και είδη γραφικής ύλης για να απασχολούνται τα νήπια καλλιεργώντας τις δεξιότητές τους εμπλεκόμενα σε γλωσσικές και μαθηματικές δραστηριότητες. Στη διάρκεια αυτής της διαδικασίας, αποφασίσαμε να λειτουργήσουμε και ένα υποτυπώδες κυλικείο με τη χρήση της γωνιάς που έχουμε το μαγαζάκι μας. Τα νήπια είχαν τη δυνατότητα καθημερινά και σε ζευγάρια να παριστάνουν τους υπεύθυνους του κυλικείου και να προσφέρουν το δεκατιανό στους συμμαθητές τους έναντι ενός αντιτίμου. Ταυτόχρονα, κατέγραφαν καθημερινά τη λίστα των προϊόντων που είχε το κυλικείο και αυτό διήρκεσε μια εβδομάδα.
28/02/2024: Διαδικτυακή επικοινωνία με την Α` τάξη. Συζήτηση για τα αποκριάτικα έθιμα, για τις στολές που ετοιμάσαμε και τραγούδια με σκωπτικό χαρακτήρα.
26/03/2024: Διαδικτυακή επιμορφωτική συνάντηση με θέμα: “Το Σύγχρονο Νηπιαγωγείο και ο ρόλος του στην ομαλή μετάβαση του παιδιού στο Δημοτικό Σχολείο”. Με εισηγήτρια τη Σύμβουλο Εκπ/σης ΠΕ Δυτ. Θεσ/νίκης η ενημέρωση αφορούσε όλους τους γονείς του σχολείου μας αλλά και άλλων σχολείων που εκπονούν το ίδιο σχέδιο δράσης.
17/04/2024: 2η επίσκεψη στο Δημοτικό Σχολείο με σκοπό τη γνωριμία των παιδιών με τους γυμναστές/στριες του σχολείου και συνδιδασκαλία με τους μαθητές της Α` τάξης. Πραγματοποιήθηκαν ψυχοκινητικά παιχνίδια, προσαρμοσμένα στις δυνατότητες των μικρών μαθητών.
24/04/2024: Κατασκευή χειροποίητων πασχαλινών καρτών από τους μαθητές των συνεργαζόμενων σχολείων για τα παιδάκια που νοσηλεύονται στο παιδοογκολογικό τμήμα του νοσοκομείου ΑΧΕΠΑ, αλλά και συγκέντρωση τροφίμων μακράς διάρκειας για τους γονείς των ασθενών παιδιών που διαμένουν στο νοσοκομείο μεγάλο χρονικό διάστημα. Άλλη μία φιλανθρωπική δράση με τη σύμπραξη όλων των εμπλεκομένων στο πρόγραμμα της μετάβασης.
15/5/2024:
Ενημερωτική συνάντηση για γονείς σχετικά με την ομαλή μετάβαση των παιδιών στο Δημοτικό από τον κο Τζήμκα Ηλία, Γνωστικό Ψυχολόγο της Κοινωνικής Υπηρεσίας του Δ. Δέλτα, στο χώρο του σχολείου, εξαιρετικά εποικοδομητική και χρήσιμη!
Προηγήθηκαν ασκήσεις χαλάρωσης από το συνάδελφο κο Γιάννη Θεοδώρου.
28/5/2024: Open Day-Γιορτή της άνοιξης …
Η τελευταία δραστηριότητα αφορά στην επίσκεψη των παιδιών του δημοτικού στο νηπιαγωγείο. Ήταν μια μέρα χαράς και δημιουργικότητας για όλα τα παιδιά και εκπαιδευτικούς του δημοτικού και του νηπιαγωγείου, ένα μεγάλο δημιουργικό πανηγύρι. Μία «ανοιχτή μέρα» στο σχολείο μπορεί να είναι ζωτικής σημασίας και να αποτελεί συναισθηματική εμπειρία για εκπαιδευτικούς και παιδιά. Στόχος ήταν να αποκτήσουν τα παιδιά χαρούμενες, θετικές εμπειρίες, να νιώσουν ασφάλεια, αγάπη και αποδοχή, συνεργασία, εμπειρίες οι οποίες θα τα συντροφεύουν σε όλη τη διάρκεια της σχολικής τους ζωής με μεγαλύτερους συμμαθητές.
Η μέρα άρχισε με υποδοχή του δημοτικού από το νηπιαγωγείο και με λίγες κουβέντες καλωσορίσματος. Ακολούθησε χορευτικό δρώμενο με κατάλληλη χαρούμενη μουσική. Έπειτα καλοκαιρινό τραγούδι από τα παιδιά του δημοτικού και, ακολούθως, από τα παιδιά του νηπιαγωγείου. Στη συνέχεια πραγματοποιήθηκαν κοινές δημιουργικές δραστηριότητες (σταθμοί), τις οποίες διοργάνωσαν από κοινού εκπαιδευτικοί και των δύο σχολείων, λαμβάνοντας υπόψη τις ιδιαιτερότητες και τα ενδιαφέροντα των παιδιών. Οι δραστηριότητες περιλάμβαναν: παραμύθι και θεατρικό παιχνίδι, μουσική και χορό, γυμναστική, τέχνη και κατασκευές, επιστήμη. Στα παιδιά του δημοτικού προσφέρθηκαν καλοκαιρινά καπελάκια που έφτιαξαν τα παιδιά του νηπ/γείου και παγωτά!
Όλα τα παιδιά ενθουσιάστηκαν με τις κοινές δραστηριότητες, το απόλαυσαν και υποσχέθηκαν να ξαναβρεθούν το Σεπτέμβριο στο Δημοτικό με νέες συνθήκες και νέα δεδομένα!
Τέλος……
Στη συνέντευξη που πήραμε από τα παιδιά σχετικά με την εμπειρία τους από τις επισκέψεις στο Δημοτικό, διαπιστώθηκε ότι αποκόμισαν θετικές εντυπώσεις και όλα απάντησαν ότι θέλουν να πάνε στο σχολείο γιατί τους άρεσε!!!!
Το τελικό ερωτηματολόγιο αποτίμησης που δόθηκε στους γονείς…
Ποιοτική ανάλυση των δεδομένων και εξαγωγή συμπερασμάτων.
ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ ΤΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΔΡΑΣΗΣ
Η καλή συνεργασία με τους γονείς και τους εκπ/κούς των δύο σχολικών μονάδων, διευκόλυναν την επίτευξη των στόχων του συγκεκριμένου σχεδίου δράσης. Η υποστήριξη της Συμβούλου Εκπαίδευσης και η συνεισφορά του Ψυχολόγου του Δήμου μας εξασφάλισαν μια καλύτερη πληροφόρηση και ενημέρωση για τις ενέργειες που βοηθούν την ομαλότερη μετάβαση των νηπίων στο Δημοτικό….
Για την τελική αξιολόγηση χρησιμοποιήθηκαν όλα τα δεδομένα που συλλέξαμε, και εργαλεία, όπως ερωτηματολόγια γονέων, συνεντεύξεις παιδιών, ψηφιακές καταγραφές, φύλλα εργασίας. Οι βασικοί στόχοι που τέθηκαν εξυπηρετήθηκαν . Όσον αφορά τους μαθητές : Συμμετείχαν με ενεργό τρόπο, ανέπτυξαν θετική στάση και προσδοκίες για το Δημοτικό, εξοικειώθηκαν σε κάποιο βαθμό με το σχολικό περιβάλλον και αναδείχθηκε αυτοπεποίθηση και εμπιστοσύνη προς τους εκπ/κούς, τη Δ/ντρια και την εκπαιδευτική διαδικασία του Δημοτικού σχολείου. Όλα αυτά διαπιστώθηκαν και μέσα από την ημιδομημένη συνέντευξη των παιδιών στη λήξη του προγράμματος. Όσον αφορά τους γονείς: Διαμορφώθηκε η εικόνα ενότητας, συνέχειας και σύνδεσης στην εκπαίδευση. Το άγχος της προσαρμογής στη διαδικασία της μετάβασης μειώθηκε ως ένα βαθμό με το ρόλο των ειδικών (Γνωστικός Ψυχολόγος, Σύμβουλος Εκπαίδευσης), που βοήθησαν τους γονείς με την ενημέρωση να βρουν τρόπους να διαχειριστούν το στρες και τις προσδοκίες τους στη διαδικασία της μετάβασης. Παράλληλα, υπογραμμίστηκε και έγινε κατανοητή η σημασία της επικοινωνίας, της συμμετοχής και των καλά πληροφορημένων οικογενειών, για την εξασφάλιση της ομαλής μετάβασης. Διαπιστώθηκε η εξέλιξη αυτή από τα τελικά ερωτηματολόγια που διανεμήθηκαν στους γονείς. Όσον αφορά στους εκπαιδευτικούς/σχολεία: Η Δ/ντρια του Δ.Σ. και η εκπ/κός της Α` τάξης έλαβαν γνώση γενικά για το μαθησιακό προφίλ των νηπίων. Επιτεύχθηκε οικοδόμηση σχέσεων εμπιστοσύνης και ειλικρίνειας εκπ/κών και γονέων. Από τις εντυπώσεις των νηπίων, τις συζητήσεις και τα σχόλια των γονέων και την ομαλή συνεργασία με τους εκπ/κούς του Δημ. σχολείου, διαπιστώνεται ότι το πρόγραμμα εξελίχθηκε θετικά και αναπτύχθηκαν αμοιβαίες σχέσεις επικοινωνίας μεταξύ όλων των εμπλεκομένων.
Copyright © 2023 3nipionias blog. Με την επιφύλαξη όλων των δικαιωμάτων.
- Αρχική
- ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ-“ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΦΥΣΙΚΗ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑ ΚΑΙ ΑΕΙΦΟΡΙΑ”
- ΕΚΘΕΣΗ ΑΠΟΤΙΜΗΣΗΣ ΕΚΠ/ΚΟΥ ΕΡΓΟΥ ΣΧ. ΕΤΟΥΣ 2021-2022
- Επικοινωνία
- ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ-«ΑΛΛΗΛΟΣΕΒΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ»
- Έκθεση Εξωτερικής Αξιολόγησης του Έργου της Σχολικής Μονάδας
- ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ-«Μικροί Μετεωρολόγοι» και «Τα σχολεία αναζητούν την ιστορία τους»
- ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ-Οδική Ασφάλεια
- ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ 2022-23
- ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΓΟΝΕΩΝ ΣΕ 2η ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ 2022
- ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΣΧΕΔΙΟ ΔΡΑΣΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ 2022-23
- ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ-ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ ΣΤΟ ΝΕΟ ΠΙΛΟΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΟΥ ΙΕΠ!
- Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας 3ου Νηπιαγωγείου Διαβατών
- ΕΚΘΕΣΗ ΑΠΟΤΙΜΗΣΗΣ ΕΚΠ/ΚΟΥ ΕΡΓΟΥ ΣΧ. ΕΤΟΥΣ 2020-2021
- ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΗ ΡΑΔΙΟΦΩΝΙΚΗ ΕΚΠΟΜΠΗ 2023
- ΣΥΛΛΟΓΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ 2021-22–ΣΧΕΔΙΟ ΔΡΑΣΗΣ ΣΧΟΛΕΙΟΥ-“ΣΧΕΣΕΙΣ ΣΧΟΛΕΙΟΥ-ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ”
- ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ “ΑΛΜΑΤΑΚΙΑ ΖΩΗΣ”
- ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΕΝΟΨΕΙ ΤΩΝ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΩΝ 2023
- ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΣΥΛΛΟΓΟ ΕΝΤΑΞΗΣ ΑΜΕΑ
- ΣΥΛΛΟΓΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ 2023-2024—ΟΜΑΛΗ ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ
- ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΓΟΝΕΩΝ ΣΕ 2η ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ 2023
- ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ 2023-24
- ΜΕΝΟΥΜΕ ΣΠΙΤΙ…ΜΑΖΙ!!!
- ERASMUS PROW PERMA–ΣΧΕΔΙΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ–ΑΞΙΕΣ: ΥΠΕΥΘΥΝΟΤΗΤΑ, ΣΕΒΑΣΜΟΣ, ΕΙΡΗΝΗ
- ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ–ΣΧΕΔΙΟ ΔΡΑΣΗΣ της Σχολικής Μονάδας 2021-2022
- ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ 2012-2013 «ΤΟ ΝΕΡΟ…ΝΕΡΑΚΙ»
- ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ: «ΚΥΚΛΟΦΟΡΩ ΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΑ»
- ΦΙΛΑΝΘΡΩΠΙΚΗ ΔΡΑΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΑΧΕΠΑ
- ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ–«ΒΙΒΛΙΟ-ΕΝΑΣ ΠΑΝΤΟΤΙΝΟΣ ΦΙΛΟΣ»
- '' Το κουκί και το ρεβύθι… ''
- 17η ΝΟΕΜΒΡΗ
- 25 ΜΑΡΤΙΟΥ
- 25η ΜΑΡΤΙΟΥ
- 28η ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ
- STEAM
- WEBEX
- ΑΓΓΛΙΚΑ
- ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ
- ΑΜΕΑ
- ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
- ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ΧΑΡΤΙΟΥ
- ΑΝΟΙΞΗ
- ΑΠΟΚΡΙΕΣ
- ΑΡΙΘΜΟΙ
- Γενικά
- ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ
- ΓΡΑΦΗ – ΑΝΑΓΝΩΣΗ
- ΔΑΝΕΙΣΤΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ
- Δράσεις
- Εκδηλώσεις
- Εκπαιδευτικά προγράμματα
- ΕΛΙΑ
- ΕΛΙΑ-ΛΑΔΙ
- ΕΝΑΣ ΠΑΝΤΟΤΙΝΟΣ ΦΙΛΟΣ
- ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ
- ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ
- Εργαστήρια Δεξιοτήτων
- ΕΣΥ ΤΟ ΗΞΕΡΕΣ ΟΤΙ….
- ΖΩΑ ΤΟΥ ΔΑΣΟΥΣ !!
- Η ΓΙΟΡΤΗ ΤΗΣ ΜΗΤΕΡΑΣ
- Η ΓΩΝΙΑ ΤΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ
- Ημέρα Αθλητισμού
- ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΑ
- ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ
- ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ
- ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ
- ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ
- ΜΕΝΟΥΜΕ ΣΠΙΤΙ…ΜΑΖΙ
- ΜΕΝΟΥΜΕ ΣΠΙΤΙ…ΜΑΖΙ!
- ΜΕΡΑ-ΝΥΧΤΑ
- ΜΕΣΑ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ
- ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ
- ΜΟΥΣΙΚΗ
- ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ
- Ο ΕΑΥΤΟΣ ΜΟΥ
- Ο ΚΥΚΛΟΣ ΤΟΥ ΝΕΡΟΥ
- ΟΔΗΓΙΕΣ COVID
- ΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΗΣ ΤΑΞΗΣ ΜΑΣ
- ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ
- ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΑΜΕΑ
- ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΑΠΟΤΑΜΙΕΥΣΗΣ
- ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΠΑΙΔΙΚΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ
- ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΤΩΝ ΖΩΩΝ
- ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΤΡΙΤΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ
- ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΤΑΞΙΔΙ
- ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ
- ΠΑΣΧΑ
- ΠΕΙΡΑΜΑΤΑ
- ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
- ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ: ΒΙΒΛΙΟ
- ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ
- Πρόγραμμα Erasmus
- ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ERASMUS PROW PERMA
- ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ
- ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ
- ΣΕΙΣΜΟΣ
- ΣΠΟΡΑ-ΑΛΕΥΡΙ-ΨΩΜΙ
- ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
- ΣΧΕΣΕΙΣ ΣΧΟΛΕΙΟΥ-ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ
- ΣΧΗΜΑΤΑ
- ΣΧΟΛΕΣ ΓΟΝΕΩΝ
- ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ-ΚΑΙΝΟΤΟΜΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ
- ΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ
- ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΚΗΠΟΣ
- ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΚΗΠΟΣ-ΜΙΚΡΟΙ ΚΗΠΟΥΡΟΙ
- ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ
- ΤΑ ΕΡΓΑ ΜΟΥ
- ΥΓΙΕΙΝΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ
- ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ
- ΧΕΙΜΩΝΑΣ
- ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ
- ΧΡΩΜΑΤΑ
- Χωρίς κατηγορία