ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ–ΣΧΕΔΙΟ ΔΡΑΣΗΣ της Σχολικής Μονάδας 2021-2022
Βασικός προσανατολισμός του ετήσιου Σχεδίου Δράσης (Πλεονεκτήματα-μειονεκτήματα) |
Το όραμά μας
|
Με βάση την ανάλυση αναγκών του σχολείου και την καταγραφή των πλεονεκτημάτων :
1.Μόνιμο εκπ/κό προσωπικό και άψογη συνεργασία εκπ/κών 2. Πρότερη εμπειρία των εκπ/κών σε προγράμματα e-twinning και σε καινοτόμα προγράμματα στο πλαίσιο των σχολικών δραστηριοτήτων 3. Η συνολική ακαδημαϊκή και επιστημονική κατάρτιση των συμμετεχόντων εκπ/κών 4. Αγαστή συνεργασία με γονείς 5. Καλή φήμη 6. Ενημερωμένη και πλούσια βιβλιοθήκη 7. Καλά εξοπλισμένο σχολείο κυρίως με χορηγίες γονέων …αλλά και των αδυναμιών: 1. Γεωγραφική θέση 2. Σημαντικός αριθμός παιδιών με μαθησιακές δυσκολίες 3. Χαμηλή χρηματοδότηση 4. Αλλοδαποί μαθητές Το όραμά μας είναι να φτιάξουμε ένα ανθρώπινο , δημοκρατικό, χαρούμενο σχολείο όπου όλα τα παιδιά να έχουν ίσες ευκαιρίες μάθησης και ο αλληλοσεβασμός μεταξύ των μελών της σχολικής κοινότητας να είναι τέτοιος που να προάγει την καλλιέργεια και την πολύπλευρη ανάπτυξη των παιδιών μας. Ένα σχολείο, που: -να παρέχει στους μαθητές ένα εμπλουτισμένο μαθησιακό περιβάλλον, -να ενθαρρύνει την ανάπτυξη της κριτικής σκέψης και τις δεξιότητες επίλυσης προβλημάτων, να αξιοποιεί τις ατομικές δυνατότητες των μαθητών, ώστε να μάθουν πώς να μαθαίνουν, πώς να συνεργάζονται και να συνυπάρχουν με τους άλλους ως ολοκληρωμένες προσωπικότητες, -να καλλιεργεί την ασφάλεια, την αποδοχή και την αναγνώριση, -να διδάξει στους μαθητές του την αξία του σεβασμού και την αξία του υπεύθυνου πολίτη ως ένα κρίσιμο συστατικό για την ανάπτυξή του, την εκτίμηση για τη δημοκρατία και την πολυμορφία, να ενθαρρύνει τη συμμετοχή και την εμπλοκή των γονέων στην εκπαιδευτική διαδικασία για την ενίσχυση και τον εμπλουτισμό των ευκαιριών μάθησης για τους μαθητές. |
Στόχοι της σχολικής μονάδας σε σχέση με τις τοπικές και ενδοσχολικές ανάγκες | Θέλουμε το σχολείο μας:
Ως προς την υλοποίηση του σχεδίου δράσης της σχολικής μονάδας : ► Συνεργασία των εκπαιδευτικών της σχολικής μονάδας με |
Ο ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ
ΑΝΑ ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ |
|
ως προς τη Θεματική Ενότητα
Ζω καλύτερα- Ευ ζην |
Α΄ και Β΄ Τμήματα Βασικού Υποχρεωτικού ΠρογράμματοςΠρόγραμμα: Αυτομέριμνα και πρόληψη, Ψυχική υγεία Θεματική ενότητα: «Το Παπάκι Πάει» ( Το Χαμόγελο του Παιδιού) (5 εργαστήρια) Χρονικό διάστημα υλοποίησης: 8η Φεβρουαρίου έως τα τέλη Μαρτίου |
ως προς τη Θεματική Ενότητα
Φροντίζω το Περιβάλλον |
Α΄ και Β΄ Τμήματα Βασικού Υποχρεωτικού ΠρογράμματοςΠρόγραμμα: ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗΘεματική ενότητα: «Ομάδα Δράσης Μαθητών για την Προστασία των Ζώων Συντροφιάς» (ΔΙΚΤΥΟ ΤΕΧΝΗΣ ΚΑΙ ΔΡΑΣΗΣ) (7 εργαστήρια) Χρονικό διάστημα υλοποίησης: 10 Οκτωβρίου – 30 Νοεμβρίου |
ως προς τη Θεματική Ενότητα
Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ- Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη |
Α΄ και Β΄ Τμήματα Βασικού Υποχρεωτικού ΠρογράμματοςΠρόγραμμα: Συμπερίληψη: Αλληλοσεβασμός,
|
ως προς τη Θεματική Ενότητα
Δημιουργώ και Καινοτομώ- Δημιουργική Σκέψη και Πρωτοβουλία |
Α΄ και Β΄ Τμήματα Βασικού Υποχρεωτικού Προγράμματος
Πρόγραμμα: «STEM / STEAM» Θεματική ενότητα: «STE(Α)M και Εκπαιδευτική Ρομποτική μέσα από τον κύκλο του Νερού και την Υδροδυναμική» 3ο ΠΕΚΕΣ ΑΤΤΙΚΗΣ, Παρασκευή Φώτη (7 εργαστήρια) Χρονικό διάστημα υλοποίησης: Απρίλιος και Μάιος |
Αναμενόμενο όφελος ως προς το σχολικό κλίμα | Ως προς τα οφέλη που προσδοκάται να αποκομίσουν οι μαθητές/τριες του σχολείου: ► Ενεργοποίηση των μαθητών/τριών κατά τη διαδικασία της διδασκαλίας-μάθησης ► Ευκαιρίες στους/στις μαθητές/τριες, κατά τις οποίες θα αναλαμβάνουν ευθύνες και θα αναπτύσσουν πρωτοβουλίες, θα συναποφασίζουν και θα βιώνουν δημοκρατικές αρχές, με την επιδίωξη να αναπτύξουν δημοκρατικό ήθος ► κοινωνικοποίηση των μαθητών προπάντων μέσω της βίωσης κοινωνικών καταστάσεων και στην ανάπτυξη κοινωνικού ήθους ► ανάπτυξη κοινωνικών σχέσεων μεταξύ των μαθητών/τριών με την από κοινού αντιμετώπιση κοινών προβλημάτων, διαμόρφωση ενός ευνοϊκού συναισθηματικού κλίματος και συμβολή στην ανάπτυξη αμοιβαίας εμπιστοσύνης ► ανάπτυξη της κοινωνικής συνείδησης των μαθητών/τριών μέσω της συνεργατικής ενεργοποίησης ► σταδιακή καλλιέργεια δεξιοτήτων του 21ου αιώνα Ως προς την ευρύτερη σχολική κοινότητα (μαθητές/τριες, εκπαιδευτικοί, γονείς ή/και κηδεμόνες, εκπαιδευτικοί φορείς, άλλες σχολικές μονάδες κτλ): ► Διαθεματικές προσεγγίσεις γνωστικών αντικειμένων και ερευνητικών προβλημάτων ► Μετατροπή του σχολείου σε οργανισμό μάθησης με εισαγωγή καινοτόμων δράσεων στο πλαίσιο των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων ► Σύσφιξη σχέσεων όλων των μελών της σχολικής κοινότητας, συνεργασία, αλληλεπίδραση ► Εκδηλώσεις ενημέρωσης της σχολικής και τοπικής κοινότητας, παρουσίασης των αποτελεσμάτων και διάχυσής τους ► Συνεργασία με τους γονείς / κηδεμόνες ώστε να ► Ενίσχυση του προφίλ του σχολείου στη σχολική κοινότητα και την τοπική κοινωνία |
Ειδικότερα οφέλη | Προσδοκούμε το Σχολείο, μέσω της μαθησιακής διαδικασίας των καθημερινών πρακτικών και των νέων δεξιοτήτων, να εφοδιάσει τους μαθητές με γνώσεις, δεξιότητες, αξίες και οράματα προκειμένου να σχεδιάσουν ένα καλύτερο μέλλον, σε ατομικό και συλλογικό επίπεδο. |
Αναμενόμενο αντίκτυπο για την ανάπτυξη της σχολικής κοινότητας | Ενεργή συμμετοχή όλων των μελών και των εμπλεκομένων της Σχολικής κοινότητας . |
Αντίκτυπο στην τοπική κοινότητα | Σημαντική θεωρούμε και την εξωστρέφεια του σχολείου μας μέσα από τη διάχυση των δράσεών μας τόσο στην τοπική, όσο και στην ευρύτερη κοινωνία.
Υλοποίηση ενδοσχολικών δράσεων, επιμορφώσεων, κ.λπ – Πρόσκληση στο σχολείο ειδικών επιστημόνων, – Πρόσκληση εκπροσώπων εθελοντικών ομάδων, π.χ. «Διεθνής Αμνηστία», «Ερυθρός Σταυρός» – Ενημερωτική ομιλία από εκπροσώπους φιλοζωικής οργάνωσης Δράσεις ενημέρωσης, δημοσιοποίησης και διάχυσης των αποτελεσμάτων και τελική παρουσίαση της δράσης των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων – Διοργάνωση θεματικής έκθεσης (π.χ. φωτογραφίας ή – Σχολική εφημερίδα – Ανάρτηση υλικού, συμπερασμάτων, προτάσεων κ.λπ. που – Ιστοσελίδα Δήμου – Θεατρική παράσταση– θεατρικά δρώμενα με θεματική την «Προστασία των ζώων συντροφιάς» – Διοργάνωση Ημερίδας προβολής και διάχυσης των |
Προσαρμογές για τη συμμετοχή και την ένταξη όλων των μαθητών | Προβλέπεται η συνεργασία των εκπαιδευτικών του τμήματος με την εκπαιδευτικό παράλληλης στήριξης στη δημιουργία επιπλέον υλικού -οπτικοποιημένου κυρίως- για μαθητή με απουσία λόγου. |
Φορείς και άλλες συνεργασίες που θα εμπλουτίσουν το σχέδιο δράσης | Συνεργασία με:
– Συντονιστή Εκπαιδευτικού Έργου – Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων – Όμορες σχολικές κοινότητες – Κέντρα Πρόληψης – Εκπροσώπους επιστημονικών φορέων – Δίκτυο Δράσης και Τέχνης – Το Χαμόγελο του παιδιού – Δήμος Δέλτα – Φιλοζωική οργάνωση – Κτηνίατρος – Διεθνής Αμνηστία – Ελληνικό τμήμα, http://amnesty.org.gr – Εθνική Επιτροπή για τα Δικαιώματα του Ανθρώπου, – Ελληνική Ένωση για τα Δικαιώματα του Ανθρώπου, –
|
Τελικά προϊόντα (ενδεικτικά) των εργαστηρίων που υλοποιήθηκαν | |
Εκπαιδευτικό υλικό και εργαλεία που χρησιμοποιήθηκαν εκτός της Πλατφόρμας των Εργαστήρια Δεξιοτήτων του ΙΕΠ. |
Copyright © 2021 3nipionias blog. Με την επιφύλαξη όλων των δικαιωμάτων.
- Αρχική
- ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ-“ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΦΥΣΙΚΗ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑ ΚΑΙ ΑΕΙΦΟΡΙΑ”
- ΕΚΘΕΣΗ ΑΠΟΤΙΜΗΣΗΣ ΕΚΠ/ΚΟΥ ΕΡΓΟΥ ΣΧ. ΕΤΟΥΣ 2021-2022
- Επικοινωνία
- ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ-«ΑΛΛΗΛΟΣΕΒΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ»
- Έκθεση Εξωτερικής Αξιολόγησης του Έργου της Σχολικής Μονάδας
- ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ-«Μικροί Μετεωρολόγοι» και «Τα σχολεία αναζητούν την ιστορία τους»
- ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ-Οδική Ασφάλεια
- ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ 2022-23
- ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΓΟΝΕΩΝ ΣΕ 2η ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ 2022
- ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΣΧΕΔΙΟ ΔΡΑΣΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ 2022-23
- ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ-ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ ΣΤΟ ΝΕΟ ΠΙΛΟΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΟΥ ΙΕΠ!
- Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας 3ου Νηπιαγωγείου Διαβατών
- ΕΚΘΕΣΗ ΑΠΟΤΙΜΗΣΗΣ ΕΚΠ/ΚΟΥ ΕΡΓΟΥ ΣΧ. ΕΤΟΥΣ 2020-2021
- ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΗ ΡΑΔΙΟΦΩΝΙΚΗ ΕΚΠΟΜΠΗ 2023
- ΣΥΛΛΟΓΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ 2021-22–ΣΧΕΔΙΟ ΔΡΑΣΗΣ ΣΧΟΛΕΙΟΥ-“ΣΧΕΣΕΙΣ ΣΧΟΛΕΙΟΥ-ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ”
- ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ “ΑΛΜΑΤΑΚΙΑ ΖΩΗΣ”
- ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΕΝΟΨΕΙ ΤΩΝ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΩΝ 2023
- ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΣΥΛΛΟΓΟ ΕΝΤΑΞΗΣ ΑΜΕΑ
- ΣΥΛΛΟΓΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ 2023-2024—ΟΜΑΛΗ ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ
- ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΓΟΝΕΩΝ ΣΕ 2η ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ 2023
- ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ 2023-24
- ΜΕΝΟΥΜΕ ΣΠΙΤΙ…ΜΑΖΙ!!!
- ERASMUS PROW PERMA–ΣΧΕΔΙΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ–ΑΞΙΕΣ: ΥΠΕΥΘΥΝΟΤΗΤΑ, ΣΕΒΑΣΜΟΣ, ΕΙΡΗΝΗ
- ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ–ΣΧΕΔΙΟ ΔΡΑΣΗΣ της Σχολικής Μονάδας 2021-2022
- ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ 2012-2013 «ΤΟ ΝΕΡΟ…ΝΕΡΑΚΙ»
- ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ: «ΚΥΚΛΟΦΟΡΩ ΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΑ»
- ΦΙΛΑΝΘΡΩΠΙΚΗ ΔΡΑΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΑΧΕΠΑ
- ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ–«ΒΙΒΛΙΟ-ΕΝΑΣ ΠΑΝΤΟΤΙΝΟΣ ΦΙΛΟΣ»
- '' Το κουκί και το ρεβύθι… ''
- 17η ΝΟΕΜΒΡΗ
- 25 ΜΑΡΤΙΟΥ
- 25η ΜΑΡΤΙΟΥ
- 28η ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ
- STEAM
- WEBEX
- ΑΓΓΛΙΚΑ
- ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ
- ΑΜΕΑ
- ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
- ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ΧΑΡΤΙΟΥ
- ΑΝΟΙΞΗ
- ΑΠΟΚΡΙΕΣ
- ΑΡΙΘΜΟΙ
- Γενικά
- ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ
- ΓΡΑΦΗ – ΑΝΑΓΝΩΣΗ
- ΔΑΝΕΙΣΤΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ
- Δράσεις
- Εκδηλώσεις
- Εκπαιδευτικά προγράμματα
- ΕΛΙΑ
- ΕΛΙΑ-ΛΑΔΙ
- ΕΝΑΣ ΠΑΝΤΟΤΙΝΟΣ ΦΙΛΟΣ
- ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ
- Εργαστήρια Δεξιοτήτων
- ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ
- ΕΣΥ ΤΟ ΗΞΕΡΕΣ ΟΤΙ….
- ΖΩΑ ΤΟΥ ΔΑΣΟΥΣ !!
- Η ΓΙΟΡΤΗ ΤΗΣ ΜΗΤΕΡΑΣ
- Η ΓΩΝΙΑ ΤΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ
- Ημέρα Αθλητισμού
- ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΑ
- ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ
- ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ
- ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ
- ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ
- ΜΕΝΟΥΜΕ ΣΠΙΤΙ…ΜΑΖΙ
- ΜΕΝΟΥΜΕ ΣΠΙΤΙ…ΜΑΖΙ!
- ΜΕΡΑ-ΝΥΧΤΑ
- ΜΕΣΑ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ
- ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ
- ΜΟΥΣΙΚΗ
- ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ
- Ο ΕΑΥΤΟΣ ΜΟΥ
- Ο ΚΥΚΛΟΣ ΤΟΥ ΝΕΡΟΥ
- ΟΔΗΓΙΕΣ COVID
- ΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΗΣ ΤΑΞΗΣ ΜΑΣ
- ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ
- ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΑΜΕΑ
- ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΑΠΟΤΑΜΙΕΥΣΗΣ
- ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΠΑΙΔΙΚΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ
- ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΤΩΝ ΖΩΩΝ
- ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΤΡΙΤΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ
- ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΤΑΞΙΔΙ
- ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ
- ΠΑΣΧΑ
- ΠΕΙΡΑΜΑΤΑ
- ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
- ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ: ΒΙΒΛΙΟ
- ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ
- Πρόγραμμα Erasmus
- ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ERASMUS PROW PERMA
- ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ
- ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ
- ΣΕΙΣΜΟΣ
- ΣΠΟΡΑ-ΑΛΕΥΡΙ-ΨΩΜΙ
- ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
- ΣΧΕΣΕΙΣ ΣΧΟΛΕΙΟΥ-ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ
- ΣΧΗΜΑΤΑ
- ΣΧΟΛΕΣ ΓΟΝΕΩΝ
- ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ-ΚΑΙΝΟΤΟΜΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ
- ΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ
- ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΚΗΠΟΣ
- ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΚΗΠΟΣ-ΜΙΚΡΟΙ ΚΗΠΟΥΡΟΙ
- ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ
- ΤΑ ΕΡΓΑ ΜΟΥ
- ΥΓΙΕΙΝΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ
- ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ
- ΧΕΙΜΩΝΑΣ
- ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ
- ΧΡΩΜΑΤΑ
- Χωρίς κατηγορία