Έκθεση Εξωτερικής Αξιολόγησης του Έργου της Σχολικής Μονάδας
Έκθεση Εξωτερικής Αξιολόγησης του Έργου της Σχολικής
Μονάδας
Α. ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
Παιδαγωγική και μαθησιακή λειτουργία
Διδασκαλία, μάθηση και αξιολόγηση
(Αξιολόγηση: 10)
Γενικότερα, η σχολική μονάδα ικανοποίησε τα βασικά κριτήρια για ποιοτική παροχή εκπαιδευτικού έργου στον
άξονα της διδασκαλίας με την εφαρμογή καινοτόμων και μαθητοκεντρικών μεθόδων και κατάλληλων
διδακτικών στρατηγικών και παρέθεσε την απαραίτητη τεκμηρίωση.
Ειδικότερα, η διερεύνηση και η περιγραφή παραμέτρων της διδασκαλίας, της μάθησης και της αξιολόγησης
ανέδειξαν σε ικανοποιητικό βαθμό κρίσιμους αλληλεπιδρώντες παράγοντες, οι οποίοι σχετίζονται με τις
ιδιαιτερότητες της σχολικής σας μονάδας. Είναι σημαντικό πως στο συγκεκριμένο άξονα δόθηκε έμφαση στη
διερεύνηση και αποτύπωση παραμέτρων που αναφέρονται στις συνθήκες της πανδημίας, σε καινοτόμες
διδακτικές πρακτικές, σε διαδικασίες ατομικής και ομαδικής αξιολόγησης μαθητών και σε δράσεις με
συμπεριληπτικό και ενταξιακό χαρακτήρα. Επίσης, εκτιμάται το γεγονός πως το έργο και οι διαδικασίες του
σχολείου αποτυπώθηκαν σύμφωνα με τα προβλεπόμενα τόσο της κείμενης νομοθεσίας (Ν.4692/12-06-2020, ΦΕΚ
τ. Α΄ 111, «Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξεις», Ν. 4823/03-09-2021, ΦΕΚ τ. Α΄ 136,
«Αναβάθμιση του Σχολείου, ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών και άλλες διατάξεις», Υ.Α. 108906/ΓΔ4/10-09-
2021, ΦΕΚ τ. Β΄ 4189, «Συλλογικός προγραμματισμός, εσωτερική́ και εξωτερική́ αξιολόγηση των σχολικών
μονάδων ως προς το εκπαιδευτικό́ τους έργο») όσο και των σχετικών Οδηγών του ΙΕΠ (http://iep.edu.gr/el/odigoikai-ergaleia-m).
Σχολική διαρροή – φοίτηση
(Αξιολόγηση: 10)
Γενικότερα, η σχολική μονάδα δεν αντιμετώπισε πρόβλημα σχολικής διαρροής. Η διερεύνηση και η περιγραφή
παραμέτρων της φοίτησης και του φαινομένου της σχολικής διαρροής ανέδειξαν σε ικανοποιητικό βαθμό
κρίσιμους αλληλεπιδρώντες παράγοντες οι οποίοι σχετίζονται με τις ιδιαιτερότητες της σχολικής σας μονάδας.
Ειδικότερα, είναι σημαντική η παράθεση των σχετικών τεκμηρίων από το my school. Επίσης, εκτιμάται το
γεγονός πως το έργο και οι διαδικασίες του σχολείου αποτυπώθηκαν σύμφωνα με τα προβλεπόμενα τόσο της
κείμενης νομοθεσίας (Ν.4692/12-06-2020, ΦΕΚ τ. Α΄ 111, «Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξεις», Ν.
4823/03-09-2021, ΦΕΚ τ. Α΄ 136, «Αναβάθμιση του Σχολείου, ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών και άλλες
διατάξεις», Υ.Α.
108906/ΓΔ4/10-09-2021, ΦΕΚ τ. Β΄ 4189, «Συλλογικός προγραμματισμός, εσωτερική́ και εξωτερική́ αξιολόγηση
των σχολικών μονάδων ως προς το εκπαιδευτικό́ τους έργο») όσο και των σχετικών Οδηγών του ΙΕΠ (
http://iep.edu.gr/el/odigoi-kai-ergaleia-m)
Σχέσεις μεταξύ μαθητών / μαθητριών
(Αξιολόγηση: 9)
Διαπιστώνεται η βελτίωση των σχέσεων μεταξύ των μαθητών και η αλληλεπίδρασή τους μέσω των
συνεργατικών δράσεων που αναπτύχθηκαν.Ειδικότερα, είναι σημαντική η κινητοποίηση -εκ μέρους του σχολείουόλων των εμπλεκόμενων στην εκπαιδευτική διαδικασία, όταν παρουσιάζονται φαινόμενα
συγκρούσεων/αψιμαχιών μεταξύ μαθητών/τριών.
Ωστόσο, δεδομένου ότι η διαδικασία της Εσωτερικής Αξιολόγησης του Εκπαιδευτικού έργου αφενός θα πρέπει να
βασίζεται στην τεκμηριωμένη και αναστοχαστική διερεύνηση, αποτύπωση και αποτίμηση των υφιστάμενων
χαρακτηριστικών και πρακτικών της σχολικής μονάδας και αφετέρου ότι το συγκεκριμένο εγχείρημα υλοποιείται
για πρώτη φορά, δικαιολογεί ως ένα βαθμό και τη μη συστηματική αξιοποίηση και αναφορά επιστημονικών
εργαλείων διερεύνησης αξόνων, όπως για παράδειγμα το ερωτηματολόγιο, η συνέντευξη, οι ομάδες εστίασης, η
παρατήρηση, η ανάλυση γραπτών τεκμηρίων/ανάλυση περιεχομένου ή/και η χρήση της τριγωνοποίησης ως
μεθοδολογική πρακτική ενίσχυσης της εγκυρότητας (http://iep.edu.gr/el/odigoi-kai-ergaleia-m/endeiktika-ergaleiadiereynisis-ton-thematikon-aksonon).
Σχέσεις μεταξύ μαθητών / μαθητριών και εκπαιδευτικών
(Αξιολόγηση: 9)
Γενικότερα, η παιδαγωγική σχέση αναπτύχθηκε στο πλαίσιο της παιδοκεντρικής διάστασης της εκπαιδευτικής
διαδικασίας, μέσω της διαρκούς αλληλεπίδρασης με τους μαθητές και της δυνατότητας για αυτόνομη και
διαφοροποιημένη συμμετοχή τους στη μαθησιακή διαδικασία.
Ωστόσο, δεδομένου ότι η διαδικασία της Εσωτερικής Αξιολόγησης του Εκπαιδευτικού έργου αφενός θα πρέπει να
βασίζεται στην τεκμηριωμένη και αναστοχαστική διερεύνηση, αποτύπωση και αποτίμηση των υφιστάμενων
χαρακτηριστικών και πρακτικών της σχολικής μονάδας και αφετέρου ότι το συγκεκριμένο εγχείρημα υλοποιείται
για πρώτη φορά, δικαιολογεί ως ένα βαθμό και τη μη συστηματική αξιοποίηση και αναφορά επιστημονικών
εργαλείων διερεύνησης αξόνων, όπως για παράδειγμα το ερωτηματολόγιο, η συνέντευξη, οι ομάδες εστίασης, η
παρατήρηση, η ανάλυση γραπτών τεκμηρίων/ανάλυση περιεχομένου ή/και η χρήση της τριγωνοποίησης ως
μεθοδολογική πρακτική ενίσχυσης της εγκυρότητας (http://iep.edu.gr/el/odigoi-kai-ergaleia-m/endeiktika-ergaleiadiereynisis-ton-thematikon-aksonon).
Σχέσεις σχολείου – οικογένειας
(Αξιολόγηση: 10)
Γενικότερα, υπήρξε μεγάλη ενεργοποίηση και συμμετοχή των γονέων σε μαθησιακές δράσεις που οργανώθηκαν
τόσο στο σχολικό περιβάλλον όσο και στο οικογενειακό από τη σχολική μονάδα. Ειδικότερα, η χρήση ποιοτικών
κριτηρίων, όπως για παράδειγμα ο τρόπος ενημέρωσης των γονέων σε συνθήκες πανδημίας ή το πλαίσιο
συνεργασίας αποτελούν δεδομένα που συμβάλουν στη συνοπτική και αντιπροσωπευτική αποτύπωση της εικόνας
του σχολείου σε σχέση με το συγκεκριμένο άξονα. Επίσης, παρατίθεται και η απαραίτητη τεκμηρίωση.
Επιπροσθέτως, ακολουθούνται τα προβλεπόμενα τόσο της κείμενης νομοθεσίας (Ν.4692/12-06-2020, ΦΕΚ τ. Α΄
111, «Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξεις», Ν. 4823/03-09-2021, ΦΕΚ τ. Α΄ 136, «Αναβάθμιση του
Σχολείου, ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών και άλλες διατάξεις», Υ.Α. 108906/ΓΔ4/10-09-2021, ΦΕΚ τ. Β΄ 4189,
«Συλλογικός προγραμματισμός, εσωτερική́ και εξωτερική́ αξιολόγηση των σχολικών μονάδων ως προς το
εκπαιδευτικό́ τους έργο») όσο και των σχετικών Οδηγών του ΙΕΠ (http://iep.edu.gr/el/odigoi-kai-ergaleia-m).
Διοικητική λειτουργία
Ηγεσία – Οργάνωση και διοίκηση της σχολικής μονάδας
(Αξιολόγηση: 10)
Γενικότερα, η σχολική μονάδα λειτούργησε άψογα διοικητικά. Ειδικότερα, Ειδικότερα, η χρήση ποιοτικών
κριτηρίων, όπως για παράδειγμα η διαμόρφωση του Εσωτερικού Κανονισμού Λειτουργίας της Σχολικής Μονάδας
και το πλαίσιο συνεργασίας με υπηρεσίες του Δήμου ή/και το Σύλλογο Γονέων, αποτελούν δεδομένα που
συμβάλουν στη συνοπτική και αντιπροσωπευτική αποτύπωση της εικόνας του σχολείου σε σχέση με το
συγκεκριμένο άξονα. Επιπροσθέτως, ακολουθούνται τα προβλεπόμενα τόσο της κείμενης νομοθεσίας (Ν.4692/12-
06-2020, ΦΕΚ τ. Α΄ 111, «Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξεις», Ν. 4823/03-09-2021, ΦΕΚ τ. Α΄ 136,
«Αναβάθμιση του Σχολείου, ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών και άλλες διατάξεις», Υ.Α. 108906/ΓΔ4/10-09-2021,
ΦΕΚ τ. Β΄ 4189, «Συλλογικός προγραμματισμός, εσωτερική́ και εξωτερική́ αξιολόγηση των σχολικών μονάδων
ως προς το εκπαιδευτικό́ τους έργο») όσο και των σχετικών Οδηγών του ΙΕΠ (http://iep.edu.gr/el/odigoi-kaiergaleia-m).
Σχολείο και κοινότητα
(Αξιολόγηση: 10)
Γενικότερα, η διάδραση με την τοπική κοινότητα υποστήριξε την εξωστρέφεια της σχολικής μονάδας, τις καλές
σχέσεις με τους διοικητικούς φορείς και την λειτουργική της επάρκεια. Οι δράσεις που υλοποιήθηκαν και η
απαραίτητη τεκμηρίωση αποτυπώνουν τη βελτίωση της διοικητικής λειτουργίας όσον αφορά στο συγκεκριμένο
άξονα.
Ειδικότερα, η χρήση ποιοτικών κριτηρίων, όπως για παράδειγμα το πλαίσιο συνεργασίας με το δήμο, τις
δημόσιες υπηρεσίες και η δημιουργία σχολικού δικτύου, αποτελούν δεδομένα που συμβάλουν στη συνοπτική και
αντιπροσωπευτική αποτύπωση της εικόνας του σχολείου σε σχέση με τον συγκεκριμένο άξονα. Επιπροσθέτως,
ακολουθούν τα προβλεπόμενα τόσο της κείμενης νομοθεσίας (Ν.4692/12-06-2020, ΦΕΚ τ. Α΄ 111, «Αναβάθμιση
του Σχολείου και άλλες διατάξεις», Ν. 4823/03-09-2021, ΦΕΚ τ. Α΄ 136, «Αναβάθμιση του Σχολείου, ενδυνάμωση
των εκπαιδευτικών και άλλες διατάξεις», Υ.Α. 108906/ΓΔ4/10-09-2021, ΦΕΚ τ. Β΄ 4189, «Συλλογικός
προγραμματισμός, εσωτερική́ και εξωτερική́ αξιολόγηση των σχολικών μονάδων ως προς το εκπαιδευτικό́ τους
έργο») όσο και των σχετικών Οδηγών του ΙΕΠ (http://iep.edu.gr/el/odigoi-kai-ergaleia-m).
Επαγγελματική ανάπτυξη εκπαιδευτικών
Συμμετοχή των εκπαιδευτικών σε επιμορφωτικές δράσεις
(Αξιολόγηση: 10)
Γενικότερα, υπήρξε πλούσια συμμετοχή σε επιμορφωτικές συνέδριες, οι οποίες ενίσχυσαν και βελτίωσαν το
διδακτικό και εν γένει επαγγελματικό προφίλ των εκπαιδευτικών με τις σύγχρονες παιδαγωγικές προσεγγίσεις.
Υπάρχει αναλυτική καταγραφή και τεκμηρίωση.
Ειδικότερα, η διερεύνηση και η περιγραφή παραμέτρων της συμμετοχής σε επιμορφωτικές δράσεις ανέδειξαν σε
ικανοποιητικό βαθμό κρίσιμους αλληλεπιδρώντες παράγοντες, οι οποίοι σχετίζονται με τις ιδιαιτερότητες της
σχολικής σας μονάδας. Επιπροσθέτως, ακολουθούν τα προβλεπόμενα τόσο της κείμενης νομοθεσίας (Ν.4692/12-
06-2020, ΦΕΚ τ. Α΄ 111, «Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξεις», Ν. 4823/03-09-2021, ΦΕΚ τ. Α΄ 136,
«Αναβάθμιση του Σχολείου, ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών και άλλες διατάξεις», Υ.Α. 108906/ΓΔ4/10-09-2021,
ΦΕΚ τ. Β΄ 4189, «Συλλογικός προγραμματισμός, εσωτερική́ και εξωτερική́ αξιολόγηση των σχολικών μονάδων
ως προς το εκπαιδευτικό́ τους έργο») όσο και των σχετικών Οδηγών του ΙΕΠ (http://iep.edu.gr/el/odigoi-kaiergaleia-m).
Συμμετοχή των εκπαιδευτικών σε εθνικά και ευρωπαϊκά προγράμματα
(Αξιολόγηση: 10)
Γενικότερα, καταγράφεται η συμμετοχή σε εθνικά προγράμματα όπως στο πρόγραμμα δεξιοτήτων του ΙΕΠ και
στο PROW Ευρωπαϊκό πρόγραμμα με την απαραίτητη τεκμηρίωση. Ειδικότερα, η διερεύνηση και η περιγραφή
παραμέτρων της συμμετοχής σε επιμορφωτικές δράσεις ανέδειξαν σε ικανοποιητικό βαθμό κρίσιμους
αλληλεπιδρώντες παράγοντες, οι οποίοι σχετίζονται με τις ιδιαιτερότητες της σχολικής σας μονάδας.
Επιπροσθέτως, ακολουθούν τα προβλεπόμενα τόσο της κείμενης νομοθεσίας (Ν.4692/12-06-2020, ΦΕΚ τ. Α΄ 111,
«Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξεις», Ν. 4823/03-09-2021, ΦΕΚ τ. Α΄ 136, «Αναβάθμιση του
Σχολείου, ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών και άλλες διατάξεις», Υ.Α. 108906/ΓΔ4/10-09-2021, ΦΕΚ τ. Β΄ 4189,
«Συλλογικός προγραμματισμός, εσωτερική́ και εξωτερική́ αξιολόγηση των σχολικών μονάδων ως προς το
εκπαιδευτικό́ τους έργο») όσο και των σχετικών Οδηγών του ΙΕΠ (http://iep.edu.gr/el/odigoi-kai-ergaleia-m).
Β. ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
Παιδαγωγική και μαθησιακή λειτουργία
Θετικά σημεία
Γενικότερα, η σχολική μονάδα εκπλήρωσε τους βασικούς στόχους και επιδιώξεις για τη διαμόρφωση ενός
υποστηρικτικού και γεμάτου ερεθίσματα μαθησιακού περιβάλλοντος.
Ειδικότερα, η σχολική μονάδα βρίσκεται σε ένα υψηλό επίπεδο παροχής εκπαιδευτικού έργου, τόσο σε επίπεδο
παιδαγωγικό/μαθησιακό όσο και σε επίπεδο διοικητικό. Τα συστήματα που συναρθρώνουν την εκπαιδευτική
πραγματικότητα (π.χ. γονείς, κοινότητα, άλλες σχολικές μονάδες) συμμετέχουν στη διαμόρφωση μιας κοινής
προσπάθειας με τη σχολική μονάδα για την αξιοποίηση των κατάλληλων διδακτικών μεθόδων στην υλοποίηση
δράσεων που ευνοούν την διερεύνηση, την επίλυση προβλήματος και την ανάπτυξη δεξιοτήτων εκ μέρους των
μαθητών.
Σημεία προς βελτίωση
Συνέχιση υλοποίησης της βελτιωτικής προσπάθειας με την ανάλογη καταγραφή της τεκμηρίωσης
Προτάσεις προς βελτίωση
Συνέχιση υλοποίησης της βελτιωτικής προσπάθειας με την ανάλογη καταγραφή της τεκμηρίωσης
Διοικητική λειτουργία
Θετικά σημεία
Η σχολική μονάδα λειτούργησε σε επίπεδο διοικητικό αποτελεσματικά όσον αφορά στην οργάνωση, στο
σχεδιασμό, στη συνεργασία με φορείς και υπηρεσίες και με την εκπλήρωση των απαιτούμενων από την υπηρεσία
λειτουργιών και αναδείχθηκαν σημαντικά ζητήματα που συνδέονται με τη διοικητική λειτουργία της σχολικής
σας μονάδας., εστιασμένα στις ιδιαιτερότητες της.
Σημεία προς βελτίωση
Δεν παρατηρείται έλλειψη σε κάποιο σημείο, αλλά προτείνεται η διαρκής και συνεχής προσπάθεια βελτίωσης της
διοικητικής λειτουργίας με κριτήρια ποιοτικά, όπως είναι η αποδοτική και αποτελεσματική συνεργασία με
φορείς και υπηρεσίες.
Προτάσεις προς βελτίωση
Γενικότερα, συνέχιση υλοποίησης της διοικητικής λειτουργίας με κριτήρια ποιοτικά, όπως είναι η αποδοτική και
αποτελεσματική συνεργασία με φορείς και υπηρεσίες.
Ειδικότερα, η διερεύνηση και η αποτύπωση των χαρακτηριστικών της διοικητικής λειτουργίας της Σχολικής σας
Μονάδας, με σκοπό τον εντοπισμό συγκεκριμένων προβλημάτων και αναγκών που θα συμβάλλουν στο
σχεδιασμό στοχευμένων ενεργειών και δράσεων βελτίωσής της –σε κάθε περίπτωση- θα πρέπει να εδράζεται: α)
στη χρήση ποιοτικών δεδομένων ή/και σε συνδυασμό με ποσοτικά στοιχεία (σε άξονες που μπορεί να υπάρχει
αυτή η δυνατότητα), β) στη συνοπτική παρουσίαση των τεκμηρίων με απλή αναφορά στο σχετικό αρχείο και γ)
χρήση επιστημονικών εργαλείων διερεύνησης αξόνων, όπως παρουσιάζονται στον σχετικό Οδηγό του ΙΕΠ.
Επαγγελματική ανάπτυξη εκπαιδευτικών
Θετικά σημεία
Αναδείχθηκαν σημαντικά ζητήματα που επηρεάζουν την επαγγελματική ανάπτυξη του προσωπικού της σχολικής
σας μονάδας, εστιασμένα στις ιδιαιτερότητες της. Καταγράφεται μεγάλη συμμετοχή σε επιμορφωτικές
συναντήσεις και προγράμματα, η οποία αναδεικνύει τη διαρκή επαγγελματική ανάπτυξη και την αναβάθμιση της
ποιότητας του παρεχόμενου εκπαιδευτικού έργου του.
Σημεία προς βελτίωση
Γενικότερα, συνέχιση της προσπάθειας για επαγγελματική ανάπτυξη με συμμετοχή σε επιμορφωτικά
προγράμματα των φορέων του Υπουργείου Παιδείας και των φορέων της εκπαίδευσης. Η διερεύνηση και η
αποτύπωση τόσο της προϋπάρχουσας εμπειρίας της σχολικής σας μονάδας όσο και των ιδιαίτερων αναγκών του
προσωπικού του Νηπιαγωγείου σας για επιμόρφωση, που θα συμβάλλει στο σχεδιασμό στοχευμένων ενεργειών
και δράσεων βελτίωσης της επαγγελματικής ανάπτυξης των εκπαιδευτικών –σε κάθε περίπτωση- θα πρέπει να
εδράζεται: α) στη χρήση ποιοτικών δεδομένων ή/και σε συνδυασμό με ποσοτικά στοιχεία (σε άξονες που μπορεί
να υπάρχει αυτή η δυνατότητα), β) στη συνοπτική παρουσίαση των τεκμηρίων με απλή αναφορά στο σχετικό
αρχείο και γ) χρήση επιστημονικών εργαλείων διερεύνησης αξόνων, όπως παρουσιάζονται στον σχετικό Οδηγό
του ΙΕΠ
Προτάσεις προς βελτίωση
Προτείνεται η περαιτέρω συμμετοχή σε εθνικά προγράμματα, του ΙΕΠ, etwinning και η παραπέρα αξιοποίηση
των διαθέσιμων πόρων και των κατάλληλων εργαλείων για τη διερεύνηση και την αποτύπωση των αναγκών της
σχολικής σας μονάδας σε θέματα επαγγελματικής ανάπτυξης του προσωπικού του Νηπιαγωγείου σας,
προκειμένου να σχεδιαστούν δράσεις που θα βελτιώσουν τη συγκεκριμένη λειτουργία
Copyright © 2022 3nipionias blog. Με την επιφύλαξη όλων των δικαιωμάτων.
- Αρχική
- ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ-“ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΦΥΣΙΚΗ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑ ΚΑΙ ΑΕΙΦΟΡΙΑ”
- ΕΚΘΕΣΗ ΑΠΟΤΙΜΗΣΗΣ ΕΚΠ/ΚΟΥ ΕΡΓΟΥ ΣΧ. ΕΤΟΥΣ 2021-2022
- Επικοινωνία
- ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ-«ΑΛΛΗΛΟΣΕΒΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ»
- Έκθεση Εξωτερικής Αξιολόγησης του Έργου της Σχολικής Μονάδας
- ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ-«Μικροί Μετεωρολόγοι» και «Τα σχολεία αναζητούν την ιστορία τους»
- ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ-Οδική Ασφάλεια
- ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ 2022-23
- ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΓΟΝΕΩΝ ΣΕ 2η ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ 2022
- ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΣΧΕΔΙΟ ΔΡΑΣΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ 2022-23
- ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ-ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ ΣΤΟ ΝΕΟ ΠΙΛΟΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΟΥ ΙΕΠ!
- Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας 3ου Νηπιαγωγείου Διαβατών
- ΕΚΘΕΣΗ ΑΠΟΤΙΜΗΣΗΣ ΕΚΠ/ΚΟΥ ΕΡΓΟΥ ΣΧ. ΕΤΟΥΣ 2020-2021
- ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΗ ΡΑΔΙΟΦΩΝΙΚΗ ΕΚΠΟΜΠΗ 2023
- ΣΥΛΛΟΓΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ 2021-22–ΣΧΕΔΙΟ ΔΡΑΣΗΣ ΣΧΟΛΕΙΟΥ-“ΣΧΕΣΕΙΣ ΣΧΟΛΕΙΟΥ-ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ”
- ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ “ΑΛΜΑΤΑΚΙΑ ΖΩΗΣ”
- ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΕΝΟΨΕΙ ΤΩΝ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΩΝ 2023
- ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΣΥΛΛΟΓΟ ΕΝΤΑΞΗΣ ΑΜΕΑ
- ΣΥΛΛΟΓΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ 2023-2024—ΟΜΑΛΗ ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ
- ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΓΟΝΕΩΝ ΣΕ 2η ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ 2023
- ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ 2023-24
- ΜΕΝΟΥΜΕ ΣΠΙΤΙ…ΜΑΖΙ!!!
- ERASMUS PROW PERMA–ΣΧΕΔΙΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ–ΑΞΙΕΣ: ΥΠΕΥΘΥΝΟΤΗΤΑ, ΣΕΒΑΣΜΟΣ, ΕΙΡΗΝΗ
- ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ–ΣΧΕΔΙΟ ΔΡΑΣΗΣ της Σχολικής Μονάδας 2021-2022
- ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ 2012-2013 «ΤΟ ΝΕΡΟ…ΝΕΡΑΚΙ»
- ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ: «ΚΥΚΛΟΦΟΡΩ ΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΑ»
- ΦΙΛΑΝΘΡΩΠΙΚΗ ΔΡΑΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΑΧΕΠΑ
- ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ–«ΒΙΒΛΙΟ-ΕΝΑΣ ΠΑΝΤΟΤΙΝΟΣ ΦΙΛΟΣ»
- '' Το κουκί και το ρεβύθι… ''
- 17η ΝΟΕΜΒΡΗ
- 25 ΜΑΡΤΙΟΥ
- 25η ΜΑΡΤΙΟΥ
- 28η ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ
- STEAM
- WEBEX
- ΑΓΓΛΙΚΑ
- ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ
- ΑΜΕΑ
- ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
- ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ΧΑΡΤΙΟΥ
- ΑΝΟΙΞΗ
- ΑΠΟΚΡΙΕΣ
- ΑΡΙΘΜΟΙ
- Γενικά
- ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ
- ΓΡΑΦΗ – ΑΝΑΓΝΩΣΗ
- ΔΑΝΕΙΣΤΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ
- Δράσεις
- Εκδηλώσεις
- Εκπαιδευτικά προγράμματα
- ΕΛΙΑ
- ΕΛΙΑ-ΛΑΔΙ
- ΕΝΑΣ ΠΑΝΤΟΤΙΝΟΣ ΦΙΛΟΣ
- ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ
- ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ
- Εργαστήρια Δεξιοτήτων
- ΕΣΥ ΤΟ ΗΞΕΡΕΣ ΟΤΙ….
- ΖΩΑ ΤΟΥ ΔΑΣΟΥΣ !!
- Η ΓΙΟΡΤΗ ΤΗΣ ΜΗΤΕΡΑΣ
- Η ΓΩΝΙΑ ΤΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ
- Ημέρα Αθλητισμού
- ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΑ
- ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ
- ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ
- ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ
- ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ
- ΜΕΝΟΥΜΕ ΣΠΙΤΙ…ΜΑΖΙ
- ΜΕΝΟΥΜΕ ΣΠΙΤΙ…ΜΑΖΙ!
- ΜΕΡΑ-ΝΥΧΤΑ
- ΜΕΣΑ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ
- ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ
- ΜΟΥΣΙΚΗ
- ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ
- Ο ΕΑΥΤΟΣ ΜΟΥ
- Ο ΚΥΚΛΟΣ ΤΟΥ ΝΕΡΟΥ
- ΟΔΗΓΙΕΣ COVID
- ΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΗΣ ΤΑΞΗΣ ΜΑΣ
- ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ
- ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΑΜΕΑ
- ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΑΠΟΤΑΜΙΕΥΣΗΣ
- ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΠΑΙΔΙΚΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ
- ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΤΩΝ ΖΩΩΝ
- ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΤΡΙΤΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ
- ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΤΑΞΙΔΙ
- ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ
- ΠΑΣΧΑ
- ΠΕΙΡΑΜΑΤΑ
- ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
- ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ: ΒΙΒΛΙΟ
- ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ
- Πρόγραμμα Erasmus
- ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ERASMUS PROW PERMA
- ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ
- ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ
- ΣΕΙΣΜΟΣ
- ΣΠΟΡΑ-ΑΛΕΥΡΙ-ΨΩΜΙ
- ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
- ΣΧΕΣΕΙΣ ΣΧΟΛΕΙΟΥ-ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ
- ΣΧΗΜΑΤΑ
- ΣΧΟΛΕΣ ΓΟΝΕΩΝ
- ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ-ΚΑΙΝΟΤΟΜΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ
- ΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ
- ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΚΗΠΟΣ
- ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΚΗΠΟΣ-ΜΙΚΡΟΙ ΚΗΠΟΥΡΟΙ
- ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ
- ΤΑ ΕΡΓΑ ΜΟΥ
- ΥΓΙΕΙΝΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ
- ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ
- ΧΕΙΜΩΝΑΣ
- ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ
- ΧΡΩΜΑΤΑ
- Χωρίς κατηγορία