Ολοκληρώνοντας τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων STEM ” Οι μικροί μετεωρολόγοι”….
-Μάθαμε τι είναι τα ανεμούρια και κατασκευάσαμε τα δικά μας με ρολά και κορδέλες.
-Ξεχωρίσαμε το θερμόμετρο καιρού από το θερμόμετρο πυρετού.
-Μετρήσαμε τη θερμοκρασία μέσα στην τάξη και αφήσαμε έπειτα το θερμόμετρο έξω όλο το βράδυ για να δούμε τη διαφορά! Κάναμε αντίστοιχο φύλλο εργασίας χρωματίζοντας τις θερμοκρασίες σε στάδια…
-Ως μετεωρολόγοι αποτυπώσαμε στον χάρτη της Ελλάδας με καρτελάκια τον καιρό στη Μακεδονία, τη Θεσσαλία και την Πελοπόννησο, αφού ψάξαμε πρώτα στο διαδίκτυο τον καιρό της ημέρας για τις περιοχές αυτές.
Ακόμη, οδηγήσαμε τον Κόλμπι, το ποντικάκι – ρομποτάκι σε καιρικά φαινόμενα πάνω στην πίστα, αφού πρώτα έπρεπε να λύσουμε τα αντίστοιχα αινίγματα.
Συνεχίζουμε να καταγράφουμε σε ραβδόγραμμα τον καιρό του Φεβρουαρίου…
-Τις επόμενες μέρες αποφασίσαμε να ασχοληθούμε με την κα Μουσική και τα παιδιά της, τις νότες.
-Τα ξεχωρίσαμε σε αγόρια και κορίτσια και γράψαμε τα ονόματα τους σε φύλλο εργασίας, αφού πρώτα είδαμε υπέροχα βιντεάκια με τραγούδια για τις νότες.
-Με τη βοήθεια κατάλληλου εποπτικού υλικού με κάρτες και cd, ακούσαμε ποικίλους ήχους και ενισχύσαμε την ακουστική διάκριση και αντίληψη!
-Γνωρίσαμε τα μουσικά όργανα της τάξης μας και παίξαμε με αυτά.
Παράλληλα κάναμε πολλά άλλα παιχνίδια για χαλάρωση είχαμε ανάμεσα στις δραστηριότητες.
Copyright © 2024 3nipionias blog. Με την επιφύλαξη όλων των δικαιωμάτων.
Αφήστε μια απάντηση