Τουρνουά Αθλοπαιδιών
Στις 14/05/2024 το σχολείο μας συμμετείχε στο Τουρνουά Αθλοπαιδιών (Ποδόσφαιρο-Μπάσκετ) που διεξήχθη στο ΔΑΚ Νάουσας με συμμετοχή και των υπολοίπων Γυμνασίων της πόλης μας. Το σχολείο μας κατέλαβε την 1η θέση στο Μπάσκετ και την 2η στο Ποδόσφαιρο.
Έκθεση φωτογραφίας από τους μαθητές μας που φωτογράφισαν γκράφιτι της πόλης μας
Στα πλαίσια της εσωτερικής αξιολόγησης και στον άξονα «Σχολείο και κοινότητα» διενεργήθηκε έκθεση φωτογραφίας από τους μαθητές μας που φωτογράφισαν γκράφιτι της πόλης μας. Παράλληλα η ομάδα δημιούργησε και εκφράστηκε σε τοίχο δίπλα από την αίθουσα της βιβλιοθήκης φιλοτεχνώντας το δικό της σχέδιο
Ολοκληρώθηκε το πρόγραμμα eTwinning “I am learning to respect diversity. I create a positive atmosphere”
Έκθεση τεχνολογίας της Α’ και Β’ Γυμνασίου
Eνημερωτικές συναντήσεις με γονείς σχ. έτους 2023-24
Σε ενημερωτικές συναντήσεις γονέων, που έγιναν δια ζώσης στην αίθουσα εκδηλώσεων του σχολείου μας, αναπτύχθηκαν τα παρακάτω:
20-09-2023
Ενημέρωση σχετικά με την φοίτηση των μαθητών στο Γυμνάσιο
11-10-2023
Πώς μπορώ να βοηθήσω το παιδί μου στην Προσπάθειά του στο Σχολείο;
17-10-2023
26-01-2024
Δεξιότητες του 21ου Αιώνα! – Ενημέρωση για τις Διεξόδους μετά το Γυμνάσιο
07-02-2024
Γιατί άραγε οι νέοι εκφράζονται μέσα από τα γκράφιτι;
Στο πλαίσιο αξιολόγησης της σχολικής μονάδας επιλέξαμε να καταγράψουμε την ανάγκη που ωθεί τους νέους στα γκράφιτι ,να δούμε την καλλιτεχνική τους αξία και τις προϋποθέσεις που πρέπει να ισχύουν ,ώστε να μην εκφυλίζονται σε φθηνή συνθηματολογία και να υποβαθμίζουν την αισθητική. Έτσι την Πέμπτη 16-5-24 η ψυχολόγος του σχολείου μας κ. Κυριακή Τηλενίκη μίλησε στους μαθητές μας για το θέμα και έθεσε τους συγκεκριμένους προβληματισμούς που οδήγησαν σε εποικοδομητικές συζητήσεις.
Το ρομποτικό χέρι που παίζει πέτρα-ψαλίδι-χαρτί σε φεστιβάλ ρομποτικής
Το σχολείο μας συμμετείχε στο φεστιβάλ ρομποτικής που οργάνωσαν η Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Πέλλας μαζί με άλλους φορείς. Στο φεστιβάλ παρουσιάστηκαν πολλές ενδιαφέρουσες και καινοτόμες εργασίες μαθητικών ομάδων και εκπαιδευτικών. Μία από τις εργασίες ήταν το ρομποτικό χέρι που παίζει “πέτρα-ψαλίδι-χαρτί” που κατασκεύασε ο μαθητής του σχολείου μας, Ιωσήφ Χατζηιωαννίδης στο μάθημα της τεχνολογίας την περσινή χρονιά. Την κατασκευή υποστήριξε διαδικτυακά στο φεστιβάλ η καθηγήτριά του Μάρθα Καρβουνίδου όπου προβλήθηκε βίντεο του μαθητή που εξηγούσε λεπτομέρειες της κατασκευής. Επίσης, έγινε επίδειξη της κατασκευής στο χώρο του φεστιβάλ. Το ρομποτικό χέρι εντυπωσίασε, δέχτηκε θετικά σχόλια και συγχαρητήρια. Συγχαρητήρια και από εμάς στον Ιωσήφ για άλλη μια φορά.
Στον παρακάτω σύνδεσμο μπορείτε να παρακολουθήσετε το φεστιβάλ την ημέρα που έγινε η παρουσίασή μας.
https://www.youtube.com/watch?v=A7an943hTg0
Επιμέλεια ανάρτησης: Καρβουνίδου Μάρθα
Ενημέρωση για τα σεξουαλικά μεταδιδόμενα νοσήματα
Την Τρίτη 23-4-24 και την Πέμπτη 25-4-24 ο γιατρός κ. Παπαδημητρίου και ο επόπτης υγείας κ. Χρυσάφης του τμήματος Δημόσιας Υγείας της Διεύθυνσης Δημόσιας Υγείας και Κοινωνικής Μέριμνας της Περιφερειακής Ενότητας Ημαθίας επισκέφτηκαν το σχολείο μας και ενημέρωσαν τους μαθητές και τις μαθήτριες για τα σεξουαλικά μεταδιδόμενα νοσήματα στο πλαίσιο της ενότητας «σεξουαλική διαπαιδαγώγηση» του μαθήματος «εργαστήριο δεξιοτήτων» της Β’ τάξης που διδάσκει η καθηγήτρια Μάρθα Καρβουνίδου. Ο γιατρός αναφέρθηκε στα διάφορα νοσήματα, στον τρόπο μετάδοσής τους, τόνισε τα θέματα υγιεινής και προφύλαξης και απάντησε στις ερωτήσεις των παιδιών. Σίγουρα η πρόληψη είναι η καλύτερη θεραπεία!
Επιμέλεια ανάρτησης: Καρβουνίδου Μάρθα
Καλλωπισμός του προαύλιου χώρου του σχολείου μας
Την Τρίτη 16 Απριλίου, μέλη του 15μελους μαθητικού συμβουλίου και μαθητές του τμήματος Γ1, καθάρισαν τα παρτέρια του σχολείου μας και φύτεψαν καλλωπιστικά φυτά για να ομορφύνει η αυλή μας.
Επιμέλεια ανάρτησης: Μπουνόβα Σαλώμη
























