Τουρνουά Αθλοπαιδιών

Στις 14/05/2024 το σχολείο μας συμμετείχε στο Τουρνουά Αθλοπαιδιών (Ποδόσφαιρο-Μπάσκετ) που διεξήχθη στο ΔΑΚ Νάουσας με συμμετοχή και των υπολοίπων Γυμνασίων της πόλης μας. Το σχολείο μας κατέλαβε την 1η θέση στο Μπάσκετ και την 2η στο Ποδόσφαιρο.

Έκθεση φωτογραφίας από τους μαθητές μας που φωτογράφισαν γκράφιτι της πόλης μας

Στα πλαίσια της εσωτερικής αξιολόγησης και στον άξονα «Σχολείο και κοινότητα» διενεργήθηκε έκθεση φωτογραφίας από τους μαθητές μας που φωτογράφισαν γκράφιτι της πόλης μας. Παράλληλα η ομάδα δημιούργησε και εκφράστηκε σε τοίχο δίπλα από την αίθουσα της βιβλιοθήκης φιλοτεχνώντας το δικό της σχέδιο

Ολοκληρώθηκε το πρόγραμμα eTwinning “I am learning to respect diversity. I create a positive atmosphere”

Την Τρίτη, 29-5-2024 με την παρουσίαση του έργου eTwinning “I am learning to respect diversity. I create a positive atmosphere” σε εκδήλωση του σχολείου, ολοκληρώθηκε το πρόγραμμα που υλοποιήθηκε φέτος σε συνεργασία με το σχολείο της πόλης Άντσλα της Εσθονίας.
Πιστεύουμε πως ο στόχος του έργου  να εμπλέξει τους μαθητές/τριες σε δραστηριότητες που θα τους βοηθήσουν να κατανοήσουν και να σέβονται τη διαφορετικότητα στους ανθρώπους επιτεύχθηκε. Όπως και η ανάπτυξη δεξιοτήτων μάθησης του 21ου αιώνα – κριτική σκέψη, δημιουργικότητα, συνεργασία, επικοινωνία-, η εξοικείωση με τις νέες τεχνολογίες και η διαπολιτισμική κατανόηση.  Για την επίτευξη αυτων των στόχων, τα παιδιά εργάστηκαν σε ομάδες για συγκεκριμένα θέματα, χρησιμοποίησαν διάφορες εφαρμογές και προγράμματα. Η γλώσσα που χρησιμοποιήθηκε ήταν τα αγγλικά που βοήθησε στην ανάπτυξη δεξιοτήτων στις ξένες γλώσσες.
Οι μαθητές/τριες, όπως και οι εκπαιδευτικοί, βγήκαν πιο πλούσιοι από αυτήν την εμπειρία.
Ευχόμαστε στα παιδιά να έχουν πάντα επιτυχίες πάντα και τη διάθεση να συμμετέχουν σε δράσεις και προγράμματα!
Στον παρακάτω σύνδεσμο μπορείτε να επισκεφτείτε τις σελίδες τους έργου μας στο twinspace του eTwinning για να δείτε κάποιες από τις δραστηριότητές μας.

Επίσκεψη στο Νυμφαίο Μίεζας – πρόγραμμα «Σάρισα»

Έκθεση τεχνολογίας της Α’ και Β’ Γυμνασίου

Στο μάθημα της τεχνολογίας της Α΄ Γυμνασίου κατά τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς οι μαθητές και οι μαθήτριες εργάστηκαν ατομικά. Όφειλαν να ψάξουν πληροφορίες για ένα αντικείμενο, να κάνουν γραπτές εργασίες σχετικά με αυτό, να το κατασκευάσουν, να το παρουσιάσουν μέσα στην τάξη και να το ανεβάσουν στην ηλεκτρονική έκθεση τεχνολογίας.
Δείτε, λοιπόν, τις δημιουργίες τους στον παρακάτω σύνδεσμο:
Στην τεχνολογία της Β’ Γυμνασίου τα παιδιά έπρεπε να δημιουργήσουν μια εικονική επιχείρηση ως ομάδα, να πάρουν διευθυντικούς ρόλους, να κατασκευάσουν τη μακέτα της επιχείρησης τους και να την εκθέσουν στο δικό τους ψηφιακό πίνακα.
Μπορείτε να δείτε τις επιχειρήσεις της κάθε ομάδας στο σύνδεσμο που ακολουθεί:
Συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά και καλή επιτυχία στις εξετάσεις!

Eνημερωτικές συναντήσεις με γονείς σχ. έτους 2023-24

Σε ενημερωτικές συναντήσεις γονέων, που έγιναν δια ζώσης στην αίθουσα εκδηλώσεων του σχολείου μας, αναπτύχθηκαν τα παρακάτω:

20-09-2023

Ενημέρωση σχετικά με την φοίτηση των μαθητών στο Γυμνάσιο

11-10-2023

Πώς μπορώ να βοηθήσω το παιδί  μου στην Προσπάθειά του στο Σχολείο;

17-10-2023

Ενεργητική ακρόαση

26-01-2024

Δεξιότητες του 21ου Αιώνα!  – Ενημέρωση για τις Διεξόδους μετά το Γυμνάσιο 

07-02-2024

Ενημέρωση Γονέων για ΓΕΛ κι ΕΠΑΛ

War and Jewish museum in Thessaloniki

Visiting historical sites in Naoussa and working at school upon the project

 

Γιατί άραγε οι νέοι εκφράζονται μέσα από τα γκράφιτι;

Στο πλαίσιο αξιολόγησης της σχολικής μονάδας επιλέξαμε να καταγράψουμε την ανάγκη που ωθεί τους νέους στα γκράφιτι ,να δούμε την καλλιτεχνική τους αξία και τις προϋποθέσεις που πρέπει να ισχύουν ,ώστε να μην εκφυλίζονται σε φθηνή συνθηματολογία και να υποβαθμίζουν την αισθητική. Έτσι την Πέμπτη 16-5-24 η ψυχολόγος του σχολείου μας κ. Κυριακή Τηλενίκη μίλησε στους μαθητές μας για το θέμα και έθεσε τους συγκεκριμένους προβληματισμούς που οδήγησαν σε εποικοδομητικές συζητήσεις.

Επίσκεψη μαθητών από την Πολωνία στο Δημαρχείο Νάουσας

 

IMG 20240515 152258

Πρώτη ημέρα επίσκεψης Πολωνών μαθητών, καθηγητών στο σχολείο μας

 

Τριήμερη εκδρομή στα Ιωάννινα

 

“No more war”

 

Το ρομποτικό χέρι που παίζει πέτρα-ψαλίδι-χαρτί σε φεστιβάλ ρομποτικής

Το σχολείο μας συμμετείχε στο φεστιβάλ ρομποτικής που οργάνωσαν η Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Πέλλας μαζί με άλλους φορείς. Στο φεστιβάλ παρουσιάστηκαν πολλές ενδιαφέρουσες και καινοτόμες εργασίες μαθητικών ομάδων και εκπαιδευτικών. Μία από τις εργασίες ήταν το ρομποτικό χέρι που παίζει “πέτρα-ψαλίδι-χαρτί” που κατασκεύασε ο μαθητής του σχολείου μας, Ιωσήφ Χατζηιωαννίδης στο μάθημα της τεχνολογίας την περσινή χρονιά. Την κατασκευή υποστήριξε διαδικτυακά στο φεστιβάλ η καθηγήτριά του Μάρθα Καρβουνίδου όπου προβλήθηκε βίντεο του μαθητή που εξηγούσε λεπτομέρειες της κατασκευής. Επίσης, έγινε επίδειξη της κατασκευής στο χώρο του φεστιβάλ. Το ρομποτικό χέρι εντυπωσίασε, δέχτηκε θετικά σχόλια και συγχαρητήρια. Συγχαρητήρια και από εμάς στον Ιωσήφ για άλλη μια φορά.

Στον παρακάτω σύνδεσμο μπορείτε να παρακολουθήσετε το φεστιβάλ την ημέρα που έγινε η παρουσίασή μας.

https://www.youtube.com/watch?v=A7an943hTg0

 

Επιμέλεια ανάρτησης: Καρβουνίδου Μάρθα

Ενημέρωση για τα σεξουαλικά μεταδιδόμενα νοσήματα

Την Τρίτη 23-4-24 και την Πέμπτη 25-4-24 ο γιατρός κ. Παπαδημητρίου και ο επόπτης υγείας κ. Χρυσάφης του τμήματος Δημόσιας Υγείας της Διεύθυνσης Δημόσιας Υγείας και Κοινωνικής Μέριμνας της Περιφερειακής Ενότητας Ημαθίας επισκέφτηκαν το σχολείο μας και ενημέρωσαν τους μαθητές και τις μαθήτριες  για τα σεξουαλικά μεταδιδόμενα νοσήματα στο πλαίσιο της ενότητας «σεξουαλική διαπαιδαγώγηση» του μαθήματος «εργαστήριο δεξιοτήτων» της Β’ τάξης που διδάσκει η καθηγήτρια Μάρθα Καρβουνίδου. Ο γιατρός αναφέρθηκε στα διάφορα νοσήματα, στον τρόπο μετάδοσής τους, τόνισε τα θέματα υγιεινής και προφύλαξης και απάντησε στις ερωτήσεις των παιδιών. Σίγουρα η πρόληψη είναι η καλύτερη θεραπεία!

IMG 20240425 111203

Επιμέλεια ανάρτησης: Καρβουνίδου Μάρθα

Καλλωπισμός του προαύλιου χώρου του σχολείου μας

Την Τρίτη 16 Απριλίου, μέλη του 15μελους μαθητικού συμβουλίου και μαθητές του τμήματος Γ1, καθάρισαν τα παρτέρια του σχολείου μας και φύτεψαν καλλωπιστικά φυτά για να ομορφύνει η αυλή μας.

Επιμέλεια ανάρτησης: Μπουνόβα Σαλώμη