Μαθητές του προγράμματος «We are European, We are Equal» αρθρογραφούν στην εφημερίδα του 8ου Νηπιαγωγείου Νάουσας

Πριν από λίγες μέρες κυκλοφόρησε η εφημερίδα του 8ου Νηπιαγωγείου Νάουσας με ενδιαφέρον και ποικίλο περιεχόμενο. Ανάμεσα στα άρθρα της εφημερίδας υπάρχουν δύο τα οποία έγραψαν η Μαριάννα και ο Πέτρος, μαθητές που συμμετέχουν στο πρόγραμμα Εράσμους+ «We are European, We are Equal». Τα άρθρα αναφέρονται σε δραστηριότητες που υλοποιήθηκαν στα πλαίσια του προγράμματος. Της Μαριάννας έχει τίτλο «Ίσα δικαιώματα για όλα τα παιδιά» και του Πέτρου «Χτίζεται ένα μεγάλο άγαλμα κατά του πολέμου».

Συγχαρητήρια στους «ρεπόρτερ» του σχολείου μας, στους «μικρούς ρεπόρτερ» του 8ου Νηπιαγωγείου και στη νηπιαγωγό τους, Λίνα Βαλσαμίδου. Τους ευχαριστούμε για την ευκαιρία συμμετοχής στην εφημερίδα τους και για την καλή συνεργασία. Τους ευχόμαστε και σε ανώτερα!

Δείτε τα άρθρα εδώ: (τα έχω επισυνάψει)

Μπορείτε να βρείτε ολόκληρη την εφημερίδα στον παρακάτω σύνδεσμο: http://8nnaoussa.blogspot.com/p/8.html

Κατανομή μαθητών σε υποομάδες



Λήψη αρχείου

Υπεύθυνη δήλωση γονέα για απουσίες & Δήλωση προτίμησης για Λύκειο



Λήψη αρχείου



Λήψη αρχείου

Υπεύθυνη δήλωση γονέα για απουσίες (αρχείο doc)

ΔΗΛΩΣΗ ΠΡΟΤΙΜΗΣΗΣ ΓΙΑ ΛΥΚΕΙΟ   (αρχείο doc)

 

Πρόγραμμα σύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης 11-5 εως 15-5



Λήψη αρχείου

Covid-19_Tι πρέπει να γνωρiζω για να προστατεύσω τον εαυτό μου και το σχολεio μου

  

 



Λήψη αρχείου

 



Λήψη αρχείου

 



Λήψη αρχείου

Πρόγραμμα σύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης 4-5-2020 εως 8-5-2020



Λήψη αρχείου

 

Πρόγραμμα σύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης 27-4-2020 εως 30-4-2020



Λήψη αρχείου

 

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

 

Το 3ο Γυμνάσιο Νάουσας μετά την επιβράβευση εκπαιδευτικών του  με  την Εθνική και Ευρωπαική ετικέτα ποιότητας eTwinning  για το έργο «Είμαστε ευρωπαίοι είμαστε ίσοι» ήρθε και η επιβράβευση του ίδιου του σχολείου από την ομάδα eTwinning της Ευρωπαικής Ένωσης με την αναγνώρισή του ως «σχολείου eTwinning».  Μια αναγνώριση που υπογραμμίζει την «αφοσίωση και ενεργή δέσμευση» μαθητών και εκπαιδευτικών στην προώθηση της χρήσης της ασφαλούς εκπαιδευτικής ψηφιακής πλατφόρμας eTwinning, ως «παραδείγματα για τη βελτίωση της μάθησης των μαθητών και την προώθηση των ευρωπαϊκών αξιών».

Η κατάκτηση του τίτλου «Σχολείο eTwinning» βασίζεται στην ιδέα ότι συντελείται ένα εξελικτικό ταξίδι με στοιχεία που μπορούν να αξιολογηθούν αντικειμενικά. Δεν πρόκειται για διαγωνισμό, αλλά για πρόοδο του σχολείου που μεταβαίνει από το ένα επίπεδο στο άλλο.

Τα σχολεία που έχουν αποκτήσει αυτήν τη σφραγίδα αναγνωρίζονται σε Ευρωπαϊκό επίπεδο ως πρότυπα για το eTwinning και διαμορφώνουν ένα δίκτυο ηγετικών σχολείων που εμπνέουν τη μελλοντική εξέλιξη της δράσης.  Χαίρουν υψηλής προβολής σε Ευρωπαϊκό Επίπεδο και έχουν τη δυνατότητα να επιδεικνύουν την Ετικέτα eTwinning που απέσπασαν στο διαφημιστικό και το ενημερωτικό τους υλικό. Αναγνωρίζονται  ως σχολεία που χρησιμοποιούν ψηφιακά εργαλεία, δημιουργικές προσεγγίσεις διδασκαλίας και συνεργατικές πρακτικές μάθησης, στην ασφάλεια που παρέχει η ψηφιακή πλατφόρμα του eTwinning. Επίσης προωθούν την επαγγελματική ανάπτυξη των εκπαιδευτικών τους,  ενθαρρύνοντας τη συμμετοχή τους σε ειδικά προγράμματα επαγγελματικής ανάπτυξης και μπορούν να γίνουν μέλη μιας Ομάδας eTwinning, πενήντα χιλιάδων εκπαιδευτικών απ΄ όλη την Ευρώπη, ώστε να κοινοποιούν και να λαμβάνουν καλές πρακτικές.

Το 3ο Γυμνάσιο Νάουσας είναι ένα από τα 88 Ελληνικά σχολεία  που κατέκτησαν τον τίτλο του «σχολείου eTwinning» και ένα από τα επτά Γυμνάσια της Κεντρικής Μακεδονίας.

 

Ο Διευθυντής

 

 

Βαρθολομαίος Ιωάννης

Δημοσίευση του άρθρου «Βασικές δεξιότητες σε Ευρωπαϊκό επίπεδο»

Δημοσιεύτηκε στο «World Book Day» άρθρο, που έγραψαν οι συντονιστές του προγράμματος  Εράσμους+ «We are European, We are Equal» που υλοποιείται για δεύτερη χρονιά φέτος στο σχολείο μας, σε μια ειδική έκδοση του περιοδικού των εκπαιδευτικών της Κόρδοβα της Ισπανίας. Το άρθρο αφορά στην ανάπτυξη βασικών δεξιοτήτων σε ευρωπαϊκό επίπεδο στους μαθητές μέσα από τη συμμετοχή τους στις δραστηριότητες του προγράμματος.
Ο σύνδεσμος για το άρθρο:

Πρόγραμμα σύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης (από 6-4-20 έως 10-4-20)



Λήψη αρχείου

 

Συμμετοχή σε μια συνάντηση Webex από πρόσκληση μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου



Λήψη αρχείου

Οδηγοί Εκπαιδευτικού και Μαθητή για την εξ αποστάσεως εκπαίδευση



Λήψη αρχείου

 



Λήψη αρχείου

 

Είσοδος μαθητών στην Ηλεκτρονική Τάξη



Λήψη αρχείου

Βίντεο δημιουργίας κωδικών και μαθήματος στο eclass (Για εκπαιδευτικούς και για μαθητές)



Λήψη αρχείου

Οι μαθητές διαμορφώνουν την η-διδασκαλία τους!

Είναι σημαντική η κινητοποίηση των μαθητών στην εξ’ αποστάσεως εκπαίδευση. Για το λόγο αυτό  ζητήθηκε η γνώμη των μαθητών στον τρόπο που θα γίνονται οι επαναλήψεις στα μαθήματα της βιολογίας της Α’ γυμνασίου (τμήματα Α1 και Α2) και της τεχνολογίας όλων των τάξεων που διδάσκει η καθηγήτρια Μάρθα Καρβουνίδου.

Το ερωτηματολόγιο απάντησαν το 35% των μαθητών του σχολείου. Την πρωτιά συμμετοχής όλων των  τμημάτων είχε το Α2. Το Β3 προηγήθηκε όλων των τμημάτων της Β’ τάξης και το Γ2 της Γ’.

Η πλειοψηφία των μαθητών (58,6 %) ζήτησε οι επαναλήψεις να γίνονται με κουίζ. Με σταυρόλεξο θέλησαν το 31,4% και με κρεμάλα 25,7% . Μόλις ένας μαθητής ή μία μαθήτρια επέλεξε όλους τους τρόπους που προτάθηκαν. Η επόμενη πρόκληση για τους μαθητές είναι η συμμετοχή τους στους τρόπους μάθησης που επέλεξαν και για την καθηγήτρια η δημιουργία κουίζ.

Ένα μεγάλο ευχαριστώ στους μαθητές και στις μαθήτριες, που αν και μένουν σπίτι συνεχίζουν να είναι ενεργοί και δημιουργικοί!

Δείτε τ’ αποτελέσματα του ερωτηματολογίου:

Την ανάρτηση επιμελήθηκε η κ. Καρβουνίδου Μάρθα

Older posts «

Top
 
Yπενθυμίζουμε ότι η μηδενική χρέωση μέσω κινητής τηλεφωνίας ισχύει μόνο για τον παρόντα ιστότοπο και για τους ιστότοπους που αναφέρονται στο δελτίο τύπου του Υπουργείου Παιδείας & Θρησκευμάτων.
Η προβολή περιεχομένου από άλλο ιστότοπο που έχει ενσωματωθεί στον παρόντα ιστότοπο (π.χ. video youtube) ή το άνοιγμα συνδέσμων που οδηγούν σε εξωτερικό περιεχόμενο δεν υπάγονται στη μηδενική χρέωση.
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων