Στο πλαίσιο αξιολόγησης της σχολικής μονάδας επιλέξαμε να καταγράψουμε την ανάγκη που ωθεί τους νέους στα γκράφιτι ,να δούμε την καλλιτεχνική τους αξία και τις προϋποθέσεις που πρέπει να ισχύουν ,ώστε να μην εκφυλίζονται σε φθηνή συνθηματολογία και να υποβαθμίζουν την αισθητική. Έτσι την Πέμπτη 16-5-24 η ψυχολόγος του σχολείου μας κ. Κυριακή Τηλενίκη μίλησε στους μαθητές μας για το θέμα και έθεσε τους συγκεκριμένους προβληματισμούς που οδήγησαν σε εποικοδομητικές συζητήσεις.
Κατηγορίες
"Who I am" (3)
15μελές (8)
Erasmus (5)
Erasmus+ (70)
eTwinning (14)
Eνημερωτικές συναντήσεις με γονείς (1)
I create a possitive atmosphere (12)
KA1 (6)
Αγωγή Υγείας (7)
Αθλητικές δραστηριότητες (12)
Ανακαλύπτω τον τόπο μου: Ιστορία και πολιτισμός (7)
Βιβλιοθήκη (4)
Διαγωνισμοί (4)
Δράσεις (12)
Εκδηλώσεις (56)
Εκδρομές (28)
Ενημέρωση γονέων (7)
Εργασίες Μαθητών (17)
Καθηγητές (102)
Μαθητές (187)
Μουσική (6)
Οικιακή Οικονομία (6)
Ομάδα Θεάτρου (14)
Ομάδα Χορού (1)
Περιβαλλοντική (53)
Πρεσβευτές /πρέσβειρες Μουσείων και Αρχαιολογικών Χώρων (2)
Προγράμματα (13)
Τεχνολογία (4)
Χωρίς κατηγορία (29)
Αρχείο δημοσιεύσεων
Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για την ένταξη μαθητών με αναπηρία ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, σχολικό έτος 2018-2019
Εξειδικευμένη Εκπαιδευτική Υποστήριξη για την Ένταξη Μαθητών με Αναπηρία ή / και Eιδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες
Αναζήτηση στο Blog
Γιατί άραγε οι νέοι εκφράζονται μέσα από τα γκράφιτι;
← Επίσκεψη μαθητών από την Πολωνία στο Δημαρχείο Νάουσας Visiting historical sites in Naoussa and working at school upon the project →