Παγκόσμια Ημέρα Αποταμίευσης 1ο Τμήμα Πρωινό και Ολοήμερο

Η Παγκόσμια Ημέρα Αποταμίευσης θεσπίστηκε στις 31Οκτωβρίου 1924, κατά τη διάρκεια του 1ου Διεθνούς
Συνέδριου Ταμιευτηρίων στο Μιλάνο της Ιταλίας. Ο ιταλός Καθηγητής Φιλίπο Ραβίτσα ανακήρυξε την ημέρα ως
Παγκόσμια Ημέρα Αποταμίευσης στη τελευταία ημέρα τουσυνεδρίου. Στα ψηφίσματα του Παγκόσμιου ΣυνεδρίουΑποταμίευσης ανακοινώθηκε ότι η Παγκόσμια ΗμέραΑποταμίευσης θα είναι μια ημέρα αφιερωμένη στην
προώθηση της αποταμίευσης σε όλο το κόσμο. Στις  προσπάθειες προώθησης της αποταμίευσης, τα
ταμιευτήρια έχουν συνεργαστεί με σχολεία, κληρικούςκαθώς πολιτιστικούς, αθλητικούς, επαγγελματικούς και
γυναικείους συνδέσμους. Η έννοια της αποταμίευσης δόθηκε με βιωματικό και παιγνιώδη τρόπο….

Με αφόρμηση το εποπτικό υλικό που αναρτήσαμε οι μαθητές  κατέθεσαν τις απόψεις τους “που μας χρειάζονται τα χρήματα”, τις οποίες και καταγράψαμε.

ba0dd101 eb8c 4d46 a476 f6e7abc7a4a6

f03f3a4b 4e58 4329 a520 181c3f506487

Δείξαμε το γουρουνάκι κουμπαρά και το φίλο του τον Μανώλη.

7e74efab a8a7 4717 80b3 e6731e072338

 

Κυνήγι θησαυρού

Ενα κυνήγι θησαυρού οδήγησε την ομάδα των μικρών εξερευνητών στην ανακάλυψη του Μανώλη του μικρού γουρουνιού που μας διηγήθηκε την ιστορία του τζίτζικα και του μέρμηγκα και με όλα όσα μοιράστηκε μαζι μας, μας βοήθησε να κατανοήσουμε την έννοια της αποταμίευσης και να δημιουργήσουμε κι εμείς τον δικό μας μοναδικό κουμπαρά.                                                                                                                                              Μας έμαθε όμως οτι υπάρχουν και κάποια πράγματα που δεν χρειάζομαστε χρήματα για να τα αποκτήσουμε. Ειναι ΔΩΡΕΑΝ όπως τα όνειρα, οι αγκαλιές, οι καρδούλες και τα φιλιά και γέμισε η τάξη και η καρδιά μας αγάπη.

a74a2699 eb4b 48d5 b595 37cfb7c27896 f0007464 d962 4cbb af69 89874eeb5d29 c42eabb3 c56e 4c5a ac3e 752ba61e1295 8ef794dc 7b88 407c aeb4 73ffce423da1 069545d8 a8f5 4e8a 8e86 f3e3e0b02ed9 a7bc413c 0631 4514 a667 c77f02e40ea8 f3081563 b0af 4232 8df0 0537ce5c5473 0aa61ab4 50e1 4c60 b209 e92eefc1e7e5

 

55e4af9d 9c80 44b4 a57d a583cb4343ec dff77e9b cd15 4673 9dd0 ede828a616f2 60484034 307b 40e3 bcef 1adce3ed7511 83de0848 d637 41aa a3c1 d75b3b107f9c

 

Οι κουμπαράδες μας

 

5db88d6c 539b 45e1 8f02 c6934d22113bfeb46024 885b 4ecd acfa a795ad033685

 

 

 

 

Αποταμίευση και Μαθηματικά:

Τα παιδιά έβαλαν τόσα ευρώ στον κάθε κουμπαρά όσα έδειχνε ο αριθμός

147edfb2 26cd 43f3 9e35 a5ea0e6a9d64 c45a90e3 8042 4fe5 8adf b3a018b95880

 

Επίσης  προσεγγίσαμε την έννοια της αποταμίευσης  με την αξιοποίηση της παροιμίας “Σταλαματιά, σταλαματιά, γεμίζει η στάμνα η πλατιά” 

Προσεγγίσαμε βιωματικά την παροιμία ρίχνοντας σταγόνες νερού σε ένα δοχείο- στάμνα μέχρι που γέμισε. Στην συνέχεια έκοψαν και διακόσμησαν στάμνες και πάνω τους σε μορφή σταγόνας  που είχαμε δημιουργήσει στον υπολογιστή έκοψαν και κόλλησαν την παροιμία

 

n1 ba1876a9 e234 464a a772 535778220d28n2

Διακόσμησαν την παροιμία που τους δόθηκε σε φύλλο (πηγή Διαδίκτυο)

58cc9342 fb87 4038 ac13 fa8b57b25530

 

Oi  στάμνες μας….

7e34db48 11c5 4263 acd3 979381189ac4   dfd82808 123f 4b9e 8402 cbc1ecdf4286 4b0e6cf4 c6a0 458e 954b 31c5e1f0783a cea69445 efb8 4d0d a779 c7ab4fa413b6

a32dade7 517e 408d a0fb b0aef79d85dffe590795 b688 441c 8c9a 1de24d22feff85fa2580 b2dd 4031 8a06 cb7c1b794b45

fc9ad6a3 a241 474f 8233 0901e570ce66 0f865c2e ae83 4bef b932 44cc03624b4f

d545080a 77d4 4744 82c8 bfce1709bdfc 5a801e0f 0cbf 4a8f 8dae b34afd36d44a

Επίσης με οδηγό πίνακα αναφοράς έγραψαν λέξεις που σχετίζονται με την αποταμίευση

 

de26927a 5132 4232 b0c1 eff541d388849c78c9d8 29d6 4ec3 a2c5 98c635390b4f829ea7b9 1afd 413a 94cd 4035e2b441a4

 

Στο τέλος ο  φίλος μας ο Πιπίνος μας παρουσίασε τον μύθο  του Αισώπου”Ο τζίτζικας και ο μέρμηγκας”

016fddee 6cff 4ebc 872b a63fb7f8dc71 2271fe94 b443 4c45 b0c4 abc4e0272095 1b4d7167 2eff 4387 8a5e 82a77bfd145a 016fddee 6cff 4ebc 872b a63fb7f8dc71 1   27c82a8f 91b0 453a b9a0 d0e38f3fc33d

 

Παγκόσμια Ημέρα Αποταμίευσης 2025,2ο Τμήμα

Η αξία της αποταμίευσης

Η αποταμίευση είναι μια πολύ σημαντική συνήθεια που μας βοηθά να μαθαίνουμε να φροντίζουμε τα χρήματά μας.
Σημαίνει να κρατάμε ένα μικρό μέρος από τα χρήματα που έχουμε και να μην τα ξοδεύουμε όλα αμέσως. Έτσι, όταν χρειαστούμε κάτι σημαντικό στο μέλλον, θα έχουμε τα χρήματα που χρειαζόμαστε.Η αποταμίευση μάς βοηθά να πετύχουμε τους στόχους μας, να νιώθουμε ασφάλεια και να μάθουμε την αξία της υπομονής.
Γιατί, όπως λέει κι ένα γνωστό ρητό:
«Φασούλι το φασούλι, γεμίζει το σακούλι!»

eikona Viber 2025 11 01 20 12 19 838 eikona Viber 2025 11 01 20 12 20 043 eikona Viber 2025 11 01 20 12 20 248 eikona Viber 2025 11 01 20 12 20 676 eikona Viber 2025 11 01 20 12 20 466

Με αφόρμηση το πορτοφόλι της γιαγιάς οι μαθητές διέκριναν τις κατηγορίες των χρημάτων σε κέρματα και χαρτονομίσματα,παρατήρησαν τι αναγράφετε πάνω σε αυτά και τα ταξινόμησαν σύμφωνα με το σχήμα ,το χρώμα και τον αριθμό.

eikona Viber 2025 11 01 20 09 54 334

Ταξινομήσεις χρημάτων

eikona Viber 2025 11 01 20 09 56 775 eikona Viber 2025 11 01 20 09 57 277

Παιχνίδια αντιστοίχησης

eikona Viber 2025 11 01 20 10 02 962 eikona Viber 2025 11 01 20 10 03 403 eikona Viber 2025 11 01 20 10 04 051

Αισθητηριακό παιχνίδι

eikona Viber 2025 11 01 20 10 02 753 eikona Viber 2025 11 01 20 10 02 133

Ψυχοκινητικό παιχνίδι: Φτιάχνω τον κουμπαρά με τουβλάκια και ρίχνω το κέρμα μέσα σε αυτόν

eikona Viber 2025 11 01 20 10 01 688 eikona Viber 2025 11 01 20 09 59 438 eikona Viber 2025 11 01 20 10 01 478

Οι μαθητές ζωγραφίζουν τον κουμπαρά γουρούνι και βάζουν μέσα τα κέρματα και έξω τα χαρτονομίσματα.

eikona Viber 2025 11 01 20 10 00 851 eikona Viber 2025 11 01 20 10 01 056 eikona Viber 2025 11 01 20 10 01 266

eikona Viber 2025 11 01 20 09 59 845 eikona Viber 2025 11 01 20 10 00 058 eikona Viber 2025 11 01 20 10 00 408

Η κατασκευή μας: Πορτοφολάκια-Γουρουνάκια

eikona Viber 2025 11 01 20 10 04 471 eikona Viber 2025 11 01 20 10 04 721

28η ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ – Γιορτή της σημαίας 1ο ΤΜΗΜΑ

                                                          28η Οκτωβριου  “ΤΟ ΟΧΙ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ”

Η 28η  Οκτωβρίου είναι μια ιστορική μέρα για την Ελλάδα . Είναι η μέρα που  οι Έλληνες είπαν ένα βροντερό “ΟΧΙ” στον επίδοξοξο Ιταλό κατακτητή

Τότε, ο Πρωθυπουργός της Ελλάδας  της Ελλάδας, ο Ιωάννης Μεταξάς, είπε “ΟΧΙ” στο τελεσίγραφο του Ιταλού Πρωθυπουργού Μπενίτο Μουσολίνι  στην υποταγή της Ελλάδας  Ο  στρατός  μας ανέβηκε  στα βουνά της Πίνδου, όπου έδωσε με γενναιότητα και αυταπάρνηση ιστορικές μάχες.Παράλληλα οι Ηπειρώτισσες όντας στην πρώτη γραμμή του πεδίου  των μαχών κουβαλούσαν όπλα πολεμοφόδια,φάρμακα, τρόφιμα και ρούχα που έπλεκαν οι γυναίκες των χωριών και των πόλεων.  Το ηθικό φρόνημα των Ελλήνων κρατούσε υψηλό με τα τραγούδια της η Σοφία Βέμπω…τραγούδια της οποίας τραγουδήσαμε κι εμείς. Επίσης γιορτάζουμε παράλληλα και τη γιορτή της σημαίας. Δείξαμε την Ελληνική σημαία είπαμε τι συμβολίζει η κάθε γραμμή, φτιάξαμε σημαίες και μάθαμε τον Εθνικό ύμνο και τραγούδια για την σημαία. Επίσης εντοπίσαμε στον χάρτη την Πίνδο. Μιλήσαμε για τον βομβαρδισμό της Έλλης και φτιάξαμε την”ΈΛΛΗ»

Μέσα από αυτή τη θεματική οι μαθητές γνώρισαν τα ιστορικά γεγονότα, τις δυσκολίες που αντιμετώπισαε ο λαός και μέσα από προβληματισμό και συζήτηση εντόπισαν τα δεινά του πολέμου και τα ωφέλη της ειρήνης και τα απέδωσαν εικαστικά.

Το εποπτικό μας υλικό

9bac882c 024c 4498 b9ff 67b9e6a00d99

 

Βρίσκουμε την Πίνδο στον χάρτη

8ff86161 f5f7 4c99 a3d1 7a16eaba52c9 78419294 0e20 486b 9632 e9b9e32a331e d1a2d174 83aa 4b3a 9964 ca89dabadd41 cb1c096f ed54 4f0d a5e2 96b129298255 1

 

 

Φτιάχνουμε σημαίες….

 

7706feb3 7e71 42e9 a6f7 aef014f05a24 fd4690cd 7443 44f9 b8d8 419e28e240e8 fd4690cd 7443 44f9 b8d8 419e28e240e8 1

..και στρατιώτες 

fef59cf5 1f73 4818 8cba 2e63f83afd24 1 245e9c78 3f82 4293 9d14 e01abd258c28 dcfda3ee b3f5 4744 a0fc bd2dd19325a3 fef59cf5 1f73 4818 8cba 2e63f83afd24 668e505a ca6e 417e 9c38 8318a1967e3f

 

3dac2ff1 6363 4664 8161 6a3421189881

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Φτιάχνοντας την “ΕΛΛΗ”

e8a85d98 4092 42b7 b0fa 7df34d6aa46c f4bfe339 fc06 4b60 b462 ac088aa9805fdf0385bc 3a85 40d9 ace0 2219839d0c2f90439816 262b 4a50 ae01 e557c4cde9cb91c5800b d680 4db3 880b 5012d43d1124a8966665 9f03 4973 97d4 722d8468b2cd 1

 

 

b99315bc 4b84 4f21 bc9b aea7822fa3d0e4b5eff5 a2cb 4b6a a4f7 a0a78a0da885 f559893c c02e 49f5 945b c4dcd3d955f6 1

 

f559893c c02e 49f5 945b c4dcd3d955f6

Ζωγραφίσαμε  τον Πόλεμο και την Ειρήνη….  και…..

0ffa4adb b93a 409c a39d 45c1ab5a1944

 

 

….με αφορμή την έμπνευση του καλλιέχνη Pryia Soni  πετάξαμε τον πόλεμο στα σκουπίδια

862e1f72 4e67 4d68 9fd8 2e5cbb34dae3b66cd34d 4dee 4262 b416 92347041836e68e56a35 0a14 46dd af4e 8f16e13b4012

e4ef1613 9b58 4f4f b7e2 066509a2771a3c0c0ec5 5cbb 4356 b6b8 9dc47c420082351c278f c9db 499e a901 00f4cb98172ceb61a496 ff0b 4f23 b88b 07cfd190b887e90f93f1 1457 4486 9c67 d9141a3e3308b4c86b88 10bd 4a23 be15 08360211320d

882a8d86 2471 43cd b552 a20a0495a52a0748920f 5055 43b9 8517 3a5b382b502fe98d4798 76e3 4af4 aac7 74c63ab9e87f

 Ζωραφίσαμε τα  περιστέρια της ειρήνης, Ηπειρώτισσες και φαντάρους ….

071dc7af 62d0 4361 8005 dc82fdec3655

85f21fc3 d737 4903 842f 23d7f3948886 4e590bfc 6e15 4615 a6a1 fd3f3a483ee8d0b74a2e 770b 43b0 893b 09015271f757

 

 

Με αφορμή τον πόλεμο και την ειρήνη διαβάσαμε την “ΕΙΡΗΝΗ” του Αριστοφάνη σε διασκευή της Σοφίας Ζαραμπούκα και την επεξεργαστήκαμε.

 

cb32290e 89c0 427a ade9 53163ce60464 294x300 1

Κατηγοριοποίηση φωτογραφιών της εποχής ανάλογα με το θέμα τους. (Πηγή: Διαδίκτυο)

Με αφορμή τον εορτασμό της 28ης Οκτωβρίου και σε συνδυασμό με αφιέρωμα στους κορυφαίους φωτογράφους της εποχής του 40 αξιοποιήσαμε το ακόλουθο φύλλο εργασιας επικεντρώνοντας την προσοχή των παιδιών στη θεματικη της καθε φωτογραφιας αναζητώντας κοινά στοιχεία από το ένα φωοτγραφικό στιγμιότυπο στο άλλο

 

 

 

 

 

2a8bada8 bed6 4dc7 a103 0904ba331fed 1 1

 

Επίσης  οι μαθητές εμπέδωσαν βιωματικά τα ιστορικά γεγονότα μέσα από τα σκετς της γιορτής μας . «Ο αποχαιρετισμός της μάνας» ( οι στρατιώτες και οι ναύτες αποχαιρετώντας τη μάνα , δείχνουν με τα λόγια τους την αποφασιστικότητά τους για τη νίκη)   «Οι Ηπειρώτισσες» (με σαφή αναφορά στη δράση των γυναικών της Ηπείρου), «Η Ταχχυδρόμα» (που δείχνει τη δράση μικρών και μεγάλων στις πόλεις και τα χωριά)του Μ. Λουντέμη

 

ΣΗΜΑΙΑ ΚΑΙ STEM

“Οδηγούμε την bee-bot  στην σημαία”

Τα παιδιά προγραμματίζουν διαδρομές για να οδηγήσουν την bee-bot  στην σημαία.

ca7bb242 e38f 4a34 96be 90b1e17007f3 21e6fbef 430c 4e58 b093 42d5185bbcc7 32o NHPIAGOGEIO BOLOY 2

Με αυτή τη δραστηριότητα συμμετείχαμε και στην codeweek

                                                                                                     H γιορτή μας

 

Το σκηνικό της γιορτής μας

 

 

 

689f44d4 67fc 4e87 a042 69299649a539                                                                                                                                                                                                                                                                                            e1e8d79b 2706 4ad3 b721 9e1939f76cfb

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Σκετς: “Ο αποχαιρετισμός της μάνας’

EIREIR3EIR2

 

EIR4AERA 1

 

“Η Ταχυδρόμα”

tach2c84d142 b353 4923 af43 03db18b64a8eP2

“Οι Ηπειρώτισσες”

 

HP1HP2

 

 

 

Παρέλαση, κατάθεση στεφάνου  και τραγούδια και από τα 2 Τμήματα

PARELASHKATATHESH

2 TMHMATA

 

 

 

ΖΗΤΩ Η ΕΛΛΑΔΑ! 

 ΖΗΤΩ ΤΟ ΟΧΙ!

 

CODE WEEK 2025, TMHMA 1o

Ευρωπαϊκή εβδομάδα προγραμματισμού

Η Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Προγραμματισμού διεγείρει τη δημιουργικότητα, την επίλυση προβλημάτων και τη συνεργασία, καθιστώντας τον προγραμματισμό και τις ψηφιακές δεξιότητες προσβάσιμες σε όλους, όλο το χρόνο.

Eίναι μία δυναμική πρωτοβουλία που δίνει τη δυνατότητα σε άτομα όλων των ηλικιών να εξερευνήσουν τον προγραμματισμό, τη δημιουργικότητα και την επίλυση προβλημάτων. Καταρρίπτει τα εμπόδια στις ψηφιακές δεξιότητες, καθιστώντας τον προγραμματισμό πιο προσιτό και συμπεριληπτικό. Από τις σχολικές τάξεις έως τους κοινοτικούς χώρους, συνδέει εκπαιδευτικούς, μαθητές και λάτρεις της τεχνολογίας, ζωντανεύοντας ιδέες μέσω της ψηφιακής καινοτομίας και ενισχύοντας τη συνεργασία σε όλη την ΕυρΟι μαθητές μας υλοποίησαν δύο δράσεις προγραμματισμού στην Ευρωπαϊκή εβδομάδα κώδικα

Δράση 1η

“Βοήθησε τον λαγό να βρει το καρότο”

Μέσα από τη θεματική μας “Οι φίλοι μας τα ζώα” , οι μαθητές σε δυάδες (1 παιδί προγραμματιστής, 1 παιδί ρομπότ –λαγός) προσπάθησαν να βοηθήσουν τον λαγό να βρει το καρότο.

Το  παιδί- προγραμματιστής  τοποθετεί  βέλη στα πλακάκια,από την αφετηρία. Έπειτα με συμφωνημένες κινήσεις (πχ 1 άγγιγμα στο κεφάλι= 1 βήμα εμπρός, άγγιγμα στον δεξιό ώμο= στροφή στα δεξιά κ.ο.κ),το παιδί – προγραμματιστής δίνει  τις αντίστοιχες εντολές

32o NHPIAGOGEIO BOLOY



Λήψη αρχείου

 

 

 

 

 

 

2η Δραστηριότητα

Οδηγούμε την Bee-bot  στην σημαία

Με αφορμή τη θεματική “Η σημαία μας” τοποθετούμε την σημαία στο πλέγμα και τα παιδιά ατομικά μέσα από διάφορες διαδρομές που προγραμματίζουν, οδηγούν την Bee-bot  στην σημαία

32o NHPIAGOGEIO BOLOY 2 2

 

 

 

 

 



Λήψη αρχείου

 

 

 

 

 

 

Πιστοποιητικά μαθητών

 

eikona Viber 2025 10 24 18 39 35 032 768x554 removebg preview

 

 

Πιστοποιητικά εκπαιδευτικού

 



Λήψη αρχείου

 

 

 



Λήψη αρχείου

ΕΘΝΙΚΗ ΕΠΕΤΕΙΟΣ ΤΟΥ ΟΧΙ 1940,2ο ΤΜΗΜΑ

28η Οκτωβρίου του 1940

Στις 28 Οκτωβρίου γιορτάζουμε μια πολύ σημαντική μέρα για την Ελλάδα μας. Είναι η μέρα που, το 1940, οι Έλληνες είπαν “ΟΧΙ” σε όσους ήθελαν να πάρουν την πατρίδα μας.

Τότε, ο αρχηγός της Ελλάδας, ο Ιωάννης Μεταξάς, είπε “ΟΧΙ”  στην υποταγή. Οι στρατιώτες μας ανέβηκαν στα βουνά της Πίνδου και πολέμησαν με γενναιότητα, ενώ οι γυναίκες βοηθούσαν κουβαλώντας τρόφιμα, ρούχα και φάρμακα μέσα στο χιόνι.

Η 28η Οκτωβρίου είναι μια μέρα που μας θυμίζει πόσο σημαντικό είναι να αγαπάμε την πατρίδα μας, να είμαστε ενωμένοι και να λέμε “όχι” σε κάθε τι άδικο.

Στο νηπιαγωγείο μας, μιλήσαμε για την ειρήνη, φτιάξαμε σημαίες, ζωγραφίσαμε περιστέρια και τραγουδήσαμε τραγούδια για την Ελλάδα. Έτσι μαθαίνουμε πως η ελευθερία και η αγάπη για την πατρίδα είναι αξίες που πρέπει να κρατάμε πάντα στην καρδιά μας.

Σε πρώτη φάση δόθηκαν τα ποιήματα των μαθητών για τον εορτασμό της εθνικής μας επετείου.

eikona Viber 2025 10 28 20 13 19 822 eikona Viber 2025 10 28 20 13 20 159 eikona Viber 2025 10 28 20 13 20 365

Οι μαθητές παρακολούθησαν τα γεγονότα που συνέβησαν τότε και ζωγράφισαν αυτό που τους έκανε εντύπωση.

eikona Viber 2025 10 28 20 14 57 904

Χρωμάτισαν το δάφνινο στεφάνι του ΟΧΙ.

eikona Viber 2025 10 28 20 14 58 266

Πραγματοποιήθηκαν δραστηριότητες και παιχνίδια για την λέξη ΟΧΙ και εκφράστηκαν εικαστικά για αυτά.

eikona Viber 2025 10 28 20 15 18 812 eikona Viber 2025 10 28 20 15 19 020 eikona Viber 2025 10 28 20 15 19 215 eikona Viber 2025 10 28 20 15 19 418 eikona Viber 2025 10 28 20 13 20 562 eikona Viber 2025 10 28 20 15 20 212 παιχνίδι ερωτήσεων με ναι και όχι    eikona Viber 2025 10 28 20 15 20 422

Αναγραμματισμός του ΟΧΙΑναγραμματισμός του ΟΧΙ

Παιχνίδια με την ελληνική σημαία

unnamed file 2 12 90 a 1 as

Γαλανόλευκη σημαία της θάλασσας και της ξηράς

eikona Viber 2025 10 28 20 21 06 027 eikona Viber 2025 10 28 20 21 06 227 eikona Viber 2025 10 28 20 21 06 400 eikona Viber 2025 10 28 20 21 48 340 eikona Viber 2025 10 28 20 21 48 545 eikona Viber 2025 10 28 20 21 48 747 eikona Viber 2025 10 28 20 21 48 943

Εμπρός 1,2 προσοχή εμένα με λένε Φακή!

eikona Viber 2025 10 28 20 21 05 440

Code weeκ  και Έλληeikona Viber 2025 10 28 20 21 05 640

Μαθαίνουν για την ειρήνη και τον πόλεμο.Τι συμβαίνει όταν έχουμε ειρήνη ;Ποια συναισθήματα μας προκαλεί;

eikona Viber 2025 10 28 20 21 05 045

Προσεγγίζουμε την ειρήνη από τον πίνακα ζωγραφικής του Ρενέ Μαγκρίτ.

eikona Viber 2025 10 28 20 21 06 605

Διαβάζουμε το παραμύθι της ειρήνης και οι μαθητές το αναδιηγούνται.

cb32290e 89c0 427a ade9 53163ce60464 eikona Viber 2025 10 28 20 21 05 837

Ψυχοκινητικό παιχνίδι με τον πόλεμο και την ειρήνη.

eikona Viber 2025 10 28 20 22 19 190 eikona Viber 2025 10 28 20 22 19 729 eikona Viber 2025 10 28 20 22 20 124

Οι πρόβες μας για την παρέλαση

eikona Viber 2025 10 28 20 22 20 508 eikona Viber 2025 10 28 20 22 20 696

Οι κατασκευές για την εθνική επέτειο

eikona Viber 2025 10 28 20 21 49 348eikona Viber 2025 10 28 20 21 49 560 1 eikona Viber 2025 10 28 20 21 49 560 eikona Viber 2025 10 28 21 39 41 817eikona Viber 2025 10 28 21 39 41 486

Το σκηνικό μας

eikona Viber 2025 10 28 21 34 07 515

Η γιορτή μας

eikona Viber 2025 10 28 20 23 34 097 eikona Viber 2025 10 28 20 23 37 698 eikona Viber 2025 10 28 20 23 35 794 eikona Viber 2025 10 28 20 23 37 486eikona Viber 2025 10 28 20 23 36 497

eikona Viber 2025 10 28 20 29 20 893eikona Viber 2025 10 28 20 29 20 283

Η παρέλαση μαςeikona Viber 2025 10 28 20 23 38 470

Κατάθεση στεφάνων

eikona Viber 2025 10 28 20 29 32 452

eikona Viber 2025 10 28 21 36 35 049

eikona Viber 2025 10 28 20 29 00 891ΖΗΤΩ ΤΟ ΟΧΙ , ΖΗΤΩ Η ΕΛΛΑΔΑ

CODE WEEK 2025,2o TMHMA

Η Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Κώδικα (EU Code Week) είναι μια πανευρωπαϊκή πρωτοβουλία που έχει στόχο να φέρει τους ανθρώπους πιο κοντά στην τεχνολογία, τη δημιουργικότητα και τον προγραμματισμό.
Κάθε Οκτώβριο, μαθητές και εκπαιδευτικοί  από όλη την Ευρώπη συμμετέχουν σε δραστηριότητες που δείχνουν πως ο προγραμματισμός δεν είναι δύσκολος — είναι διασκεδαστικός, δημιουργικός και γεμάτος φαντασία!

Κατά τη διάρκεια της Code Week, τα παιδιά μαθαίνουν να σκέφτονται αλγοριθμικά, να λύνουν προβλήματα, να συνεργάζονται και να δημιουργούν δικά τους προγράμματα, παιχνίδια, ρομπότ ή ψηφιακές ιστορίες.
Με αυτόν τον τρόπο, ανακαλύπτουν πως πίσω από κάθε εφαρμογή ή παιχνίδι που χρησιμοποιούμε, υπάρχει κώδικας — μια γλώσσα που μας επιτρέπει να «μιλάμε» με τους υπολογιστές.

Η Code Week δεν αφορά μόνο τους προγραμματιστές. Είναι μια γιορτή για όλους, ανεξαρτήτως ηλικίας ή εμπειρίας. Μπορούμε όλοι να συμμετέχουμε, να πειραματιστούμε, να μάθουμε και —γιατί όχι— να εμπνευστούμε για το μέλλον! Φέτος συμμετείχαμε στην ευρωπαϊκή εβδομάδα code week με θέμα το Φθινόπωρο.

Πιστοποιητικό συμμετοχής της εκπαιδευτικού

Stigmiotypo othonhs 2025 10 21 220012

Πιστοποιητικό συμμετοχής των μαθητών

eikona Viber 2025 10 24 18 39 35 032

Οι δράσεις μας

Οι μαθητές έπρεπε να σπάσουν τον κώδικα στον οποίο κάθε φρούτο έκρυβε ένα γράμμα και έπρεπε να αποκαλύψουν τη λέξη φθινόπωρο που κρυβόταν από πίσω.bm bn bo h n mn

Οι μαθητές πρέπει να φτιάξουν sudocu με τα φθινοπωρινά φρούτα.

eikona Viber 2025 10 24 19 06 27 658 eikona Viber 2025 10 24 19 06 27 983 eikona Viber 2025 10 24 19 06 28 297

eikona Viber 2025 10 24 19 03 21 982 eikona Viber 2025 10 24 19 03 22 205 eikona Viber 2025 10 24 19 03 22 416 eikona Viber 2025 10 24 19 03 22 828Τέλος ,πρέπει να ανακαλύψουν τον δρόμο για να φτάσει το παιδί  στο μήλο διασχίζοντας τον λαβύρινθο.

k o CHoris titlo a ps e

Τα μετάλλια μας

x op

Εκπαιδευτικό Σεμινάριο από το Ινστιτούτο Prolepsis: “Ανάπτυξη Συναισθηματικών Δεξιοτήτων & Διαχείριση Συγκρούσεων” 15/10/2025

Tην Τετάρτη 15 Οκτωβρίου 2025 στις 18:00΄μ.μ πραγματοποιήθηκε διαδικτυακά από το Ινστιτούτο Prolepsis  εκπαιδευτικό σεμινάριο με θέμα

“Ανάπτυξη Συναισθηματικών Δεξιοτήτων & Διαχείριση Συγκρούσεων”

Κατά τη διάρκεια του σεμιναρίου o οι εισιγήτριες μίλησαν  αναλυτικά για τον σημαντικό ρόλο των γονέων στην ανάπτυξη της συναισθηματικής νοημοσύνης των παιδιών τους, παρέχοντάς τους την υποστήριξη που χρειάζονται στη διαχείριση των συναισθημάτων τους και στη βελτίωση της μεταξύ τους επικοινωνίας.

Stigmiotypo othonhs 740  Stigmiotypo othonhs 767Stigmiotypo othonhs 744

 

Stigmiotypo othonhs 762 Stigmiotypo othonhs 760 Stigmiotypo othonhs 751

 



Λήψη αρχείου

 



Λήψη αρχείου

 

 



Λήψη αρχείου

Παγκόσμια Ημέρα Ψυχικής Υγείας 1ο και 2ο Τμήμα

Δράσεις για την Παγκόσμια Ημέρα Ψυχικής Υγείας

10 Οκτωβρίου – Μια ημέρα για τον νου και την καρδιά

Κάθε χρόνο στις 10 Οκτωβρίου γιορτάζεται η Παγκόσμια Ημέρα Ψυχικής Υγείας, με σκοπό να μας υπενθυμίσει πως η ψυχική υγεία είναι εξίσου σημαντική με τη σωματική. Δεν μπορούμε να είμαστε πραγματικά υγιείς, αν δεν φροντίζουμε και την ψυχή μας.

Η ημέρα αυτή θεσπίστηκε από τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας (ΠΟΥ) και τη Διεθνή Ομοσπονδία Ψυχικής Υγείας, για να αναδείξει τη σημασία της πρόληψης, της κατανόησης και της αποδοχής γύρω από τα θέματα ψυχικής υγείας. Κάθε χρόνο έχει και ένα διαφορετικό θέμα, που στόχο έχει να ανοίξει τον διάλογο για τις προκλήσεις της εποχής — από το άγχος και τη μοναξιά, μέχρι την ψυχική ανθεκτικότητα και τη σημασία της υποστήριξης στις κοινότητες.

Η ψυχική υγεία δεν αφορά μόνο όσους αντιμετωπίζουν κάποια ψυχική διαταραχή· αφορά όλους μας. Όλοι έχουμε ανάγκη από συναισθηματική ισορροπία, από στιγμές χαλάρωσης, από ανθρώπους που μας ακούν και μας καταλαβαίνουν. Η φροντίδα της ψυχής μπορεί να σημαίνει μια βόλτα στη φύση, λίγος χρόνος για ξεκούραση, μια συζήτηση με φίλους.

Οι μαθητές των δύο τμημάτων αποφάσισαν  να χαρίσουν τα χαμόγελα τους και να φτιάξουν το χαμογελόδεντρο του σχολείου μας προκειμένου να έχουμε ψυχική ευεξία.Έπειτα ακολούθησε μουσικοκινητικό δρώμενο το  “χρυσαλιφούρφουρο”με  την  γυμνάστρια  του  18ου  Δημοτικού  σχολείου  και  την  Α’  Δημοτικού.eikona Viber 2025 10 16 17 09 21 687 eikona Viber 2025 10 16 17 09 22 060 eikona Viber 2025 10 16 17 09 22 342 eikona Viber 2025 10 16 17 09 22 558

eikona Viber 2025 10 16 17 11 21 050eikona Viber 2025 10 17 16 24 50 004 eikona Viber 2025 10 17 16 24 50 341 eikona Viber 2025 10 17 16 24 50 545

Το χαμογελόδεντρο μας

eikona Viber 2025 10 16 17 10 46 203 eikona Viber 2025 10 16 17 10 47 220 eikona Viber 2025 10 16 17 10 47 985 eikona Viber 2025 10 16 17 10 48 482 eikona Viber 2025 10 16 17 10 49 188

 

 

eikona Viber 2025 10 16 17 10 49 878

eikona Viber 2025 10 16 17 10 50 224

“Συνεργασία με το 18ο Δημοτικό σχολείο Βόλου”

eikona Viber 2025 10 16 17 11 19 972 eikona Viber 2025 10 16 17 11 20 512

eikona Viber 2025 10 17 16 46 56 680 eikona Viber 2025 10 17 16 46 56 892

eikona Viber 2025 10 17 16 38 22 224 eikona Viber 2025 10 17 16 38 22 650

eikona Viber 2025 10 17 16 50 57 832

ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ ΣΧ. ΕΤΟΥΣ 2025 – 2026



Λήψη αρχείου