Μέσα συγκοινωνίας

Ποιά μέσα γνωρίζουν ,ποιά εχουν δεί ,ποιά εχουν ,με ποιά εχουν ταξιδέψει,με ποιά δεν έχουν ,με ποιά θα θελαν να ταξιδέψουν;Γιατί μας  χρειάζονται ;Μερικές απο τις ερωτήσεις που μας οδήγησαν στην καταγραφή καταλόγου με τα μέσα συγκοινωνίας. Κάναμε μαθηματικά χωρίζοντας τα σε αυτά που κυκλοφορούν στο νερό ,στον δρόμο και  στον αέρα.΄Ενωσαν με γραμμή το μέσον που επέλεγαν με τον τόπο που κινείται.’Εβγαλαν το  συμπέρασμα που κινούνται τα περισσότερα και που τα λιγότερα.

Χωριστήκαμε σε ομάδες ,λέγοντας κρυφά ενα μέσον,και ζωγράφισαν σε Α3 χαρτί,λεωφορείο,πυροσβεστικό,τρένο που μπαίνει σε τούνελ,αυτοκίνητο,πλοία,κρις κραφ,ελικόπτερο και αεροπλάνο,τανκς και άλογο.

 

CAM01840CAM01848CAM01847CAM01844CAM01842CAM01845CAM01843 CAM01846

Διαβάσαμε τον δαίδαλο και τον Ικαρο ,συζητήσαμε πώς ένοιωσε ο δαίδαλος όταν δεν του επέτρεψε να φύγει ο Μίνωας…, τι λύση θα μπορούσε να δώσει στο πρόβλημα…,πειραματίστηκαν με τα φτερά και το πέταγμα και αφού κατέληξαν σε συμπεράσματα ,πότε πέφτουν τα αεροπλάνα,τι ισορροπεί τα ελικόπτερα έφτιαξαν τα δικά τους ελικόπτερα και αεροπλάνα που ήθελαν να τα τελειοποιήσουν.!

CAM01857 CAM01858

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *